Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Dvě novinky pod kapotou Phaetonů

23 komentářů

"250 Km/h - S touto dosažitelnou maximální rychlostí je Phaeton v současné době nejrychlejším sériově vyráběným automobilem poháněným vznětovým motorem" a co tak BMW Alpina D10 Biturbo s max rychlostou 252 Km/h? A MB S 400 CDI alebo BMW 740di s max 250 Km/h?
Tomu nerozumis, Phaeton je VW - a to neco znamena!
No Alpina nieje celkom seriove auto, vyraba sa na objednavku... A z inych dieselovych seriovych aut niake nedosahuje viac ako 250km/h, takze VW Phaeton je naozaj najrychlejsi ... spolu s S 400CDI a 740d, ale ani jeden z tychto konkurentov nema vasciu max. rychlost...
Kdyz maji omezovac na stejne hodnote, tak jak stanovis, kdo je nejrychlejsi?
Při homologačních testech se zkoušejí vozidla na max. rychlost bez omezovače. A podle dostupných parametrů je max rychlost Phaetonu 275km/h. Což je v současné době nejvyšší max. rychlost ve světové produkci se vznětovým motorem. Jinak srovnávat to s alpinou není asi to pravé, nehledě na to, že max. alpiny je 252 bez omezovače. Takže Phaeton je výrazně rychlejší.
E 400 CDI V8,271km/h 6,4s
Auf Basis des 400 CDI soll AMG einen 4,5l großen V8 CDI mit einer Leistung von etwa 360 PS entwickeln.
to je jedine dobre
no ač nerad tak už musím přiznat že mě VW s tím jak je ta V10 u Phaetona novinka začíná deptat- už to jednou proběhlo médii někdy v zimě či na jaře že ho tam cpou a jak opět vidím skutek utek
Stejně, chce to vzít trošku rozum do hrsti. Kdo si dovolí koupit za cenu přepychově vybaveného Mercedesu S-Klasse obyčejný Volkswagen? Určitě je image značky na západě velmi důležitá. Významný podnikatel přece nemůže jezdit ve voze stejné značky jako nějaký společensky bezvýznamný dělník... Myslím, že VW udělal s tímto vozem, a také s Touaregem, chybu. Spíš by se měl věnovat tomu, v čem je mistrem světa, tedy Golfu a jeho odvozeninám.
Já si myslím,že to rozhodně chyba není!Jen si to chce trochu vylepšit image značky.Taková KIA se taky teď dala do výroby luxusního OPIRUSU a předtím taky jen dělala levná auta.Měl jsem možnost se svézt v TOUAREGu V1O TDi a byla to fakt bomba.Na diesel to jede super,jenže dneska existují dva druhy lidi.A to ti, co nedají dopustit na benzín a ti,co nedají dopustit na naftu. [odkaz]
O TO PRÁVĚ JDE!!!- snaží se vylepšit image značky, takže za nějakých 8-10 let nebude Volkswagen brán jako značka pro nižší manažery a rodinu, ale jako výrobce luxusních aut s také přiměřenou cenou. Je to naprosto logické, třeba se podívejte na záď Phaetona- je tam do očí bijící logo VW a pod ním velký nápis Phaeton- chtějí a musejí být vidět, aby si lidé více uvědomili, že ten velký nablýskaný vůz je vlastně VW. A mimochodem, Phaeton má mezi limuzínami techniku za kterou byste u jiných značek platili mnohem více a celý tento projekt je už dopředu spočítán se ztrátou 1mld. eur. Myslím že VW ví co dělá a tyhle chytrý připomínky v této debatě je asi příliš nezajímají.
celkem souhlas
TOUAREG A PHAETON jsou bezesporu pekny kary, ale budovat image luxusni znacky pod jmenem VW jde dost blbe. Kdybych chtel prodavat luxusni zbozi tak asi ne pod obchodnim jmenem SOCKA s.r.o... :-)
myslím že VW už dělá drahá a luxusní auta takže s tou image už hejbnul. Viz motory W8,V10 TDI,V12. A jejich káry Phaeton,Touareg už jsou luxusní auta se vším všudy tedy i cenou a kvalitou. Jen některý zabržděnci si to nedovedou připustit!!!!!!!!!
Mel jsem tu cest byt ve Phaetonu (ale s klasickym benzinem) svezen a musim rict, ze me to auto nejak extra nechytlo (sam jsem socka zvykla jenom na passata). Radost z jizdy clovek nema, do vseho se se.e elektronika, snaha pouzit materialy super drahy ale na uplne zbytecnych mistech a cena? to je kapitola sama pro sebe. Samozrejme ze ne vybavou atd. ale dojmem je to auto takova trochu lepsi Omega za troj az ctyr nasobek ceny, v CR v tom umi menit akorat olej, na dvou mistech opravit nejkou prkotinu, jinak se s tim musi do nemecka, nemluve o cene pojisteni atd. atd. Kdyby 1 mld. € nacpali do nadstandardni vybavy a udelali akci vyssich vybav za stejne ceny, udelali by lip, ale zase by jim to nezvedlo image, otazkou je, jestli tohle ano..... Prece jen, kdo chce limuzinu, sahne podle me rozhodne radsi po S klasse....
Podle toho, co píšeš jsi seděl tak v passatu s lepší výbavou. Já jsem se svezl na předváděčce s W12 v naprosto plnej palbé (cena cca 4mega). To auto je v tomto provedení na půl cesty mezi luxusními vozy (S-klasse, 7line, A8 ...) a vozy typu Maybach. (Neřikam image, řikam provedením). V zadu oddělená sedadla s nezpočtem možných nastavení, 4 zónová klimtizace (bezprůvanová !!!) v zadu má i svůj velký LCD display, odvětrávaný sedačky z tý nejjemější kůže. Motor W12 je patrně nejkultivovanější na světě, při volnoběhu neni skoro slyšet ani z otevřenou kapotou a ještě jsem neviděl, že by na nějakej motor při volnoběhu(kdy má motor největší vibrace) postavili minci na hranu!! Bohužel jak se říká: Ten původ... Stejný problém má i Superb (kvalitou zpracování převyšuje i MB - vlastní zkušenosti). Podle mě si však tyto vozy svě zákazníky najdou...
Asi Te zklamu, ale passata mam sam, takze si do nej nemusim sedat na predvadecce, jel jsem da se rict v tom samym co ty, 4,15 mega, ten samy motor, to samy usporadani sedadel, nemuzu si pomoct, stojim si za tim, co jsem napsal. Nerikam, ze by VW nemelo vyrabet neco vetsiho nez passata, ale ale ne za 4 nasobek ceny, to je nesmyslne velky skok.....
tak tu minci jsem videl postavenou jiz v 600 S ze zacatku 90. let, takze nic noveho.
fds
Na trh luxusních limuzín nemá skoro žádný vliv recese ani konjunktura. Realizují se zde největší marže. Prostě si chějí líznout i z tohoto segmentu. Luxusní auta umí i korejci ale v Evropě narazí na ani né tak kvalitou jako svojí pověstí - to může být i problém VW. V Americe může být situace jiná.
Nechápu proč tolik snahy o prosazení tohoto automobilu. Sice nechápu kdo si Phaetona koupí, když jeho původ je plebejský. A to, že je to luxsuní automobil, to bych ani neříkal. Luxsusní automobily mohou vyrábět jen luxusní automobilky!! A ne žádný výrobce "lidových aut".
Řekněme si. Čím budu jezdit: Volvem, Mercedesem, BMW, Bentley, Jaguarem, Saabem... nebo autem pro prosté lidi?
Když nevím, tak se zajedu podívat do luxsusní čtvrti. A mohu vám říc, že tam stála auta jen a jen luxsusních značek.
Myslím, že ani tvůrci Phaetonu nevěřili, že si ho někdo koupí.
A proto se konstruktéři z MB a BMW přišli podívat na Phaetona ještě před uvedením na trh a sami uznali, že Phaeton třídu luxusních aut opět někam posunul. Mám pocit, že někteří lidé jsou tak zarytými odpůrci VW, že to prostě nemohou překousnout.