Novinky
nevyzeralo by to krajsie,ak by tam mal malicky prepinac? ;-\
toto je velmi podarena studia, dufam ze podobne dopadne aj seriova verzia. skoda len toho interieru(samozrejme že je velmi pekny), ktorý je tak trochu bmw (klima) tak trochu laguna a tak trochu všeličo. osobne mi ku audi najviac sedel interier ako v A5 a ten priam dokonalý. ale A7 :yes😒br />
PS: btw A6 a A3, kedy pridu nove modely? vie niekto?
PS: btw A6 a A3, kedy pridu nove modely? vie niekto?
to je hezké ale dvě otázky
1.co se z toho dostane do serie
2.cena za průměrnou techniku bude opět nadprůměrná ?
1.co se z toho dostane do serie
2.cena za průměrnou techniku bude opět nadprůměrná ?
Proč je dnes povinnost, aby se všechny auta mračila? To nařídila EU?
mam velmi podobný nazor ako ty! a možem ti povedat že nás velmi vela nieje >😁 osobne mám velmi rád vykukane tváre ferrari, alfa mito, fiatu 500 a bmw 1( ktorá ma mierne retardovaný výraz-preto ju mám ) >😁
Musí to ladit s s vyzáží majitele - nabouchance s býčí šíjí a řetězy kolem krku. Toť prostě jediný důvod. To se týká především Audi - jednoho takového znám osobně.
Znám přesně takového majitele Alfy 166, názor na jeho auto, to ovšem u mě nijak negativně ovlivnit nemůže, to auto za to, jak působí jeho konkrétní majitel opravdu "nemůže", což platí naprosto obecně, snad ti tyto logické souvislosti taky dojdou a nejen tobě... Hodně štěstí...
to tu bolo este donedavna kecov o tom, ake nezmyselne a neekologicke su pociny japoncov pri uvadzani hybridov na trh 😉
Vsichni vime, ze hybrid je jen meziclanek ve vyvoji nikoli revoluci!
A je uplne jedno kdo ten hybrid vyrabi, jelikoz vse je jen o jednom a to je kapacita a vaha baterii, pote nebude moc velky rozdil jestli ten system bude od Japoncu, Nemcu v budoucnu Francouzu ci z Korei!
Problem je u mnohych automobilek, ze pokud ma Toyota napriklad cca. 2000 patentu na prevodove ustroji u Priusu tak ono se tezko neco uplne jineho vymysli co bude (musi) v podstate pracovat na stejnem principu.
A to same plati u Japoncu s vyvojem Dieselu, ja verim pokud by mohli zitra bez vyhozenych stovek milionu prijit s lepsim dieselem, tak to udelaji. Jenze ono neco vymyslet v cem ma treba nemec know-how je nesmirne tezke, to se radeji vymluvi, ze to neni jejich priorita krome vozu pro Evropu. A to same platilu u VW s vymluvou u hybridu.
Alespon tak to vidim Ja!
A je uplne jedno kdo ten hybrid vyrabi, jelikoz vse je jen o jednom a to je kapacita a vaha baterii, pote nebude moc velky rozdil jestli ten system bude od Japoncu, Nemcu v budoucnu Francouzu ci z Korei!
Problem je u mnohych automobilek, ze pokud ma Toyota napriklad cca. 2000 patentu na prevodove ustroji u Priusu tak ono se tezko neco uplne jineho vymysli co bude (musi) v podstate pracovat na stejnem principu.
A to same plati u Japoncu s vyvojem Dieselu, ja verim pokud by mohli zitra bez vyhozenych stovek milionu prijit s lepsim dieselem, tak to udelaji. Jenze ono neco vymyslet v cem ma treba nemec know-how je nesmirne tezke, to se radeji vymluvi, ze to neni jejich priorita krome vozu pro Evropu. A to same platilu u VW s vymluvou u hybridu.
Alespon tak to vidim Ja!
Tak nějak to bude...Každý výrobce hájí logicky svou nastoupenou cestu, protože se pro ni rozhodl na základě relevantních informací a vycházel ze své konkrétní situace.
To jen my tady na auto.cz to všechno rozsoudíme od klávesnice 😄
To jen my tady na auto.cz to všechno rozsoudíme od klávesnice 😄
A7 bude událostí roku. Technika, design, vnitřek, to je snad jasné každému, já bych v případě A7 ještě akcentoval - image, image a... image. Ve správném věku, se správně napumpovaným kontem je ásedma jasnou volbou.
Na druhém pólu, mezi subkompakty se také strhne peklo. A1. Nepochybně spolu s MINI mistrovskej kousek. Když si člověk tak představí, jak to AUDI uvnitř umí, a když do toho vkomponuje milou malou karoserii... bude to miláček.
Tak ještě na závěr slogan příštího roku: A7 - Sedmé nebe ne zemi :yes:
Na druhém pólu, mezi subkompakty se také strhne peklo. A1. Nepochybně spolu s MINI mistrovskej kousek. Když si člověk tak představí, jak to AUDI uvnitř umí, a když do toho vkomponuje milou malou karoserii... bude to miláček.
Tak ještě na závěr slogan příštího roku: A7 - Sedmé nebe ne zemi :yes:
A7 bude další megakladivo na pošramocená ega zdejších závistivých hondomilů a citrofilů, kteří už odzdobují vánoční stromečky aby si na své vraky mohli nalepit ta "stejná" světýlka jako mají ty "hnusné" audiny. 😄
😄 :yes: Zásah, přímo na komoru.
ono jediny zasiahnuty si tu ty....trafeny malo ale presne!!
Jedini sasovia, ktori si montuju gycoviny na svoje auta su majitelia Fabii a Octavii....cinske "akozexenony", ledkove svetla a kopec inych gycovin, ktore im dodaju vacsi pocit sebavedomia a dolezitosti ked ich obiehaju Mazdy6, Avensisy, BMW-cka a ine vozidla 😉
Jedini sasovia, ktori si montuju gycoviny na svoje auta su majitelia Fabii a Octavii....cinske "akozexenony", ledkove svetla a kopec inych gycovin, ktore im dodaju vacsi pocit sebavedomia a dolezitosti ked ich obiehaju Mazdy6, Avensisy, BMW-cka a ine vozidla 😉
Zdar misiak, tak konečně vidím to "tvoje Ečko", i když jen na malé fotce u tvého nicku... 😉 >😒]
S A7 souhlas, tam Audi neudela spatny auto, naopak zcela jiste nastavi novy meritka. Ale s A1 mam pochybnosti kdyz si vzpomenu na A2jku ktera se uspechem rozhodne nazvat nedala.
U A2 byla nešťastně nastavená cena. Výroba byla drahá kvůli hliníkové kastli a potom i výsledná cena na hranici 700 tis, byla na úrovni A4ky. Nyní toto nehrozí.
Auto stojí, Audi jede >😒]
[odkaz] :yes:
[odkaz] :yes:
Normální stav. Není nad 4x4. Todle ale někteří nepochopí. :-! :yes:
Máme - li se v hodnocení chystaného A7 omezit pouze na estetické ztvárnění exteriéru, nezbývá nám nic jiného než konstatovat, že se bude jednat o mimořádně zdařilé dílo.
Design nám přiblížil letošní koncept z Detroitu, a sice A7 Sportback... ještě dnes si vzpomínám na nadšení, kterému jsem se při pohledu na první fotografie neubránil...
U Audi již tradičně zmíním provedení optiky světlometů, poskytujících vytříbenému oku jedinečnou světelnou show (a to i vzadu). Stejně tak maska chladiče... toť precizní a podmanivé dílo.
... a to nekomentuji atletický, dokonale rýsovaný profil, který svou ladností a úrovní propracovanosti evokuje vrcholné sochařské dílo.
Jeden z automobilů, na které se velice těším!
Design nám přiblížil letošní koncept z Detroitu, a sice A7 Sportback... ještě dnes si vzpomínám na nadšení, kterému jsem se při pohledu na první fotografie neubránil...
U Audi již tradičně zmíním provedení optiky světlometů, poskytujících vytříbenému oku jedinečnou světelnou show (a to i vzadu). Stejně tak maska chladiče... toť precizní a podmanivé dílo.
... a to nekomentuji atletický, dokonale rýsovaný profil, který svou ladností a úrovní propracovanosti evokuje vrcholné sochařské dílo.
Jeden z automobilů, na které se velice těším!
:yes:
Taky se těším.
Taky se těším.
Nemáte pocit že dříve stačilo každé automobilce mít tři výrobní řady? Dnes jich je nejlépe 7 a k tomu ještě nějaké podtřídy ( kabria, suv, coupe ). Mě z toho vychází že čím víc tříd tím více nákladů.
toto bude tvrdy test loajality zakaznikov BMW ktori rozmyslaju nad 5GT..
5GT je úplně něco jiného, je to pomalu "2x" vyšší. :-!
Ale tento trend migrace zákazníků od BMW k Audi se tu projevuje čím dál výrazněji.
Ale tento trend migrace zákazníků od BMW k Audi se tu projevuje čím dál výrazněji.
Týmto nehcem povedať, že ti neverím. Ale BMW má mimoriadne lojálnu klientelu, má jedinenčý charakter, po príchode BMW 7 predaje stúpajú jedna radosť, odkiaľ máš, že by ľudia od športovej značky s motorom pred za zadnou nápravou, pohonom vzadu a omnoho lepšími jazdnými vlastnosťami ako akýkoľvek konkurent išli k Audi, ktoré má motor pred prednou nápravou, dokonca pohon predných kolies, maximálne quattro a aj dizajn, ktorý je iný, než osobitý BMW design, dnes BANGLE BMW DESIGN?
Loajalní zákazníky sice má, ale ne všechny. Ono dnes vybírat prémiovku mezi BMW, MB a Audi, je v podstatě na jedno brdo. Auta jsou si velmi podobná, jak výbavami, tak motory a vlastnostmi.
Audi míří na pohodlněji smýšlející sportovně založené zákazníky, kteří rádi obětují o něco málo lepší jízdní vlastnosti na suché rovné cestě, a raději se posadí do precizně zpracovaného interiéru, tiššímu projevu vozu a v případě quattra i podstatně bezpečnější jízdě v zimě.
Design je věcí každého, ale ten bangleovský nebyl rozhodně přijat konzervativními zákazníky BMW nikterak dobře.
V neposlední řadě - Audi každým rokem roste.
Audi míří na pohodlněji smýšlející sportovně založené zákazníky, kteří rádi obětují o něco málo lepší jízdní vlastnosti na suché rovné cestě, a raději se posadí do precizně zpracovaného interiéru, tiššímu projevu vozu a v případě quattra i podstatně bezpečnější jízdě v zimě.
Design je věcí každého, ale ten bangleovský nebyl rozhodně přijat konzervativními zákazníky BMW nikterak dobře.
V neposlední řadě - Audi každým rokem roste.
ale BMW je technicky daleko lepsie auto. Audi je zas skutocne precizne spracovany interier a aj designovo prijatelnejsie ale BMW je BMW a Audi sa zatial nechyta.
Nesmysl. Jel jsi někdy těmi vozy?
Je to špička mezi výrobci a jsou prakticky stejné. Klidně se rozepiš, kde je pro tebe to BMW o tolik lepší, ale pochybuju, že to budeš schopen definovat, nebo vůbec podpořit argumenty.
Je to špička mezi výrobci a jsou prakticky stejné. Klidně se rozepiš, kde je pro tebe to BMW o tolik lepší, ale pochybuju, že to budeš schopen definovat, nebo vůbec podpořit argumenty.
Design by Bangle bylo kontroverzní řešení. Každý v něm nevidí klad vozidel BMW.
Přesně tak, hlavně to zcela "nefungovalo" u každého modelu BMW... 😉
Moje řeč. Banglův rukopis byl na místě u extravagantních modelů typu X6. Kamenem úrazu se, podle mě, stal v případě řady 1...
Dle testu je A5 sportback vážně povedeným autem a jedním z nových Audi, kteří dovolí i zábavu za volantem. Není se tedy co divit :yes😒br />
Jen ty motory by to chtělo více vymakat :yes:
Jen ty motory by to chtělo více vymakat :yes:
Ale v tomto prípade to "náskok vďaka technike" nebude.
Osobně taky tvrdím, že hybrid v této podobě je nesmysl a složitost navíc. :-!
[odkaz]