Novinky
Samuel
0
audi je uvedlo davno na trh pod nazvem "duo" , ale pro maly prodej v r. 1998 stahly. [odkaz]
Přejít do diskuze
audi melo prvni hybrid pod nazvem "duo" uz v r. 1994 v r, 1997 v seriove vyrobe za 60 000dm. Prodej byl minimalni tak vyrobu zrusili. Potom se toho chytla toyota za prius dlouhou dobu doplacela jinac by musel stat o 10tisic vic co audi nebylo pripraveno....Stejne se ty hybridy vubec neprodavaji kdo uz koupi za 700tisic male auto bez kufru kdyz muze mit za stejne prachy neco poradne jako accord, passat atd...
[odkaz]
[odkaz]
No a to mi právě nevychází, to je důvod mého příspěvku. Více modelů, více nákladů na vývoj a stejně prodaných kusů. Vyjde ti z toho právě opak - menší zisk.
tak stou jedničkou si na omyle.. konečne auto ktore nieje rovnake ako všetky ostatne hatche
Kdo může se***vat v motorech BMW a Audi? Možná tak Mercedes a tím to hasne. Ostatní mají tak jeden, max dva slušné motory a zbytek nestojí za řeč. :-!
Jediné, v čem bych s tebou trošku souhlasil, jsou motory - tady má BMW trošku navrch, diesly jsou vskutku kvalitní :yes😒br />
Na druhou stranu jsou ostatní kvality plně srovnatelné - nová BMW mají super interiéry, 5er, 7er atp.
Na druhou stranu jsou ostatní kvality plně srovnatelné - nová BMW mají super interiéry, 5er, 7er atp.
Dle testu je A5 sportback vážně povedeným autem a jedním z nových Audi, kteří dovolí i zábavu za volantem. Není se tedy co divit :yes😒br />
Jen ty motory by to chtělo více vymakat :yes:
Jen ty motory by to chtělo více vymakat :yes:
Nesmysl. Jel jsi někdy těmi vozy?
Je to špička mezi výrobci a jsou prakticky stejné. Klidně se rozepiš, kde je pro tebe to BMW o tolik lepší, ale pochybuju, že to budeš schopen definovat, nebo vůbec podpořit argumenty.
Je to špička mezi výrobci a jsou prakticky stejné. Klidně se rozepiš, kde je pro tebe to BMW o tolik lepší, ale pochybuju, že to budeš schopen definovat, nebo vůbec podpořit argumenty.
ale BMW je technicky daleko lepsie auto. Audi je zas skutocne precizne spracovany interier a aj designovo prijatelnejsie ale BMW je BMW a Audi sa zatial nechyta.
krasa! Minuly mesiac som bol v Nemecku po jednu WRX a uz som objavil jej dokonalost, ale kamion som este netahal.
Moje řeč. Banglův rukopis byl na místě u extravagantních modelů typu X6. Kamenem úrazu se, podle mě, stal v případě řady 1...
S nim to bude skutecne velke prekvapeni - proste akorat jina velikost - coz je jediny faktor v nemz se po designove strance vozy Audi lisi 😉
Jo, cena byla prestrelena a vzhled minimalne diskutabilni kdyz ne nudnej az osklivej. Ale maj tedka de Silvu tak se s A1 necham rad prekvapit...
Loajalní zákazníky sice má, ale ne všechny. Ono dnes vybírat prémiovku mezi BMW, MB a Audi, je v podstatě na jedno brdo. Auta jsou si velmi podobná, jak výbavami, tak motory a vlastnostmi.
Audi míří na pohodlněji smýšlející sportovně založené zákazníky, kteří rádi obětují o něco málo lepší jízdní vlastnosti na suché rovné cestě, a raději se posadí do precizně zpracovaného interiéru, tiššímu projevu vozu a v případě quattra i podstatně bezpečnější jízdě v zimě.
Design je věcí každého, ale ten bangleovský nebyl rozhodně přijat konzervativními zákazníky BMW nikterak dobře.
V neposlední řadě - Audi každým rokem roste.
Audi míří na pohodlněji smýšlející sportovně založené zákazníky, kteří rádi obětují o něco málo lepší jízdní vlastnosti na suché rovné cestě, a raději se posadí do precizně zpracovaného interiéru, tiššímu projevu vozu a v případě quattra i podstatně bezpečnější jízdě v zimě.
Design je věcí každého, ale ten bangleovský nebyl rozhodně přijat konzervativními zákazníky BMW nikterak dobře.
V neposlední řadě - Audi každým rokem roste.
Týmto nehcem povedať, že ti neverím. Ale BMW má mimoriadne lojálnu klientelu, má jedinenčý charakter, po príchode BMW 7 predaje stúpajú jedna radosť, odkiaľ máš, že by ľudia od športovej značky s motorom pred za zadnou nápravou, pohonom vzadu a omnoho lepšími jazdnými vlastnosťami ako akýkoľvek konkurent išli k Audi, ktoré má motor pred prednou nápravou, dokonca pohon predných kolies, maximálne quattro a aj dizajn, ktorý je iný, než osobitý BMW design, dnes BANGLE BMW DESIGN?
U A2 byla nešťastně nastavená cena. Výroba byla drahá kvůli hliníkové kastli a potom i výsledná cena na hranici 700 tis, byla na úrovni A4ky. Nyní toto nehrozí.
5GT je úplně něco jiného, je to pomalu "2x" vyšší. :-!
Ale tento trend migrace zákazníků od BMW k Audi se tu projevuje čím dál výrazněji.
Ale tento trend migrace zákazníků od BMW k Audi se tu projevuje čím dál výrazněji.
Myslis udalost roku co se bude snazit konkurovat jiz X let uspesnemu CLS ? To je skutecne forsprunk 😄
S A7 souhlas, tam Audi neudela spatny auto, naopak zcela jiste nastavi novy meritka. Ale s A1 mam pochybnosti kdyz si vzpomenu na A2jku ktera se uspechem rozhodne nazvat nedala.
Nemáte pocit že dříve stačilo každé automobilce mít tři výrobní řady? Dnes jich je nejlépe 7 a k tomu ještě nějaké podtřídy ( kabria, suv, coupe ). Mě z toho vychází že čím víc tříd tím více nákladů.
Ovšem to (když už) platilo a platí obecně o automobilech určité doby, nikoli pouze u jejich jedné značky...
No z těchto fotek [odkaz] si lze udělat nějaký přibližný obrázek. Předek bude asi nejvíc pozměněný proti konceptu, vypadá to, že bude víceméně shodný s novou A8, jinak zbytek, hlavně zadek, se, podle mě, celkem shoduje s konceptem.
Takže se omlouvám...zapomněl jsem na mazdochisty a toyotology 😄 A moc se mi líbí, jak se vždy staví do jedné řady s BMW >😁 ...leda na parkovišti, hošani 😉
:yes:
Jistě nás bude více. Očekávám skvělý automobil.
P.S.: čekám, že ten dlouhý nadpis mého příspěvku bude po delší řetězové reakci mírně zlobit >😁
Jistě nás bude více. Očekávám skvělý automobil.
P.S.: čekám, že ten dlouhý nadpis mého příspěvku bude po delší řetězové reakci mírně zlobit >😁
Máme - li se v hodnocení chystaného A7 omezit pouze na estetické ztvárnění exteriéru, nezbývá nám nic jiného než konstatovat, že se bude jednat o mimořádně zdařilé dílo.
Design nám přiblížil letošní koncept z Detroitu, a sice A7 Sportback... ještě dnes si vzpomínám na nadšení, kterému jsem se při pohledu na první fotografie neubránil...
U Audi již tradičně zmíním provedení optiky světlometů, poskytujících vytříbenému oku jedinečnou světelnou show (a to i vzadu). Stejně tak maska chladiče... toť precizní a podmanivé dílo.
... a to nekomentuji atletický, dokonale rýsovaný profil, který svou ladností a úrovní propracovanosti evokuje vrcholné sochařské dílo.
Jeden z automobilů, na které se velice těším!
Design nám přiblížil letošní koncept z Detroitu, a sice A7 Sportback... ještě dnes si vzpomínám na nadšení, kterému jsem se při pohledu na první fotografie neubránil...
U Audi již tradičně zmíním provedení optiky světlometů, poskytujících vytříbenému oku jedinečnou světelnou show (a to i vzadu). Stejně tak maska chladiče... toť precizní a podmanivé dílo.
... a to nekomentuji atletický, dokonale rýsovaný profil, který svou ladností a úrovní propracovanosti evokuje vrcholné sochařské dílo.
Jeden z automobilů, na které se velice těším!
díky za názor. 😉 asi nás opravdu moc není. ale jestli ještě můžu dodat, dřív mi to nevadilo, na těch starých autech, mělo to jen pár vozů. ale teď se na mě mračí kdejaký prcek, nevím, nepůsobí to dobře.
Zdar misiak, tak konečně vidím to "tvoje Ečko", i když jen na malé fotce u tvého nicku... 😉 >😒]
ono jediny zasiahnuty si tu ty....trafeny malo ale presne!!
Jedini sasovia, ktori si montuju gycoviny na svoje auta su majitelia Fabii a Octavii....cinske "akozexenony", ledkove svetla a kopec inych gycovin, ktore im dodaju vacsi pocit sebavedomia a dolezitosti ked ich obiehaju Mazdy6, Avensisy, BMW-cka a ine vozidla 😉
Jedini sasovia, ktori si montuju gycoviny na svoje auta su majitelia Fabii a Octavii....cinske "akozexenony", ledkove svetla a kopec inych gycovin, ktore im dodaju vacsi pocit sebavedomia a dolezitosti ked ich obiehaju Mazdy6, Avensisy, BMW-cka a ine vozidla 😉
Nooo ono Lexusy jsou primárně pro USA a tam se prodá Lexus víc hybridů než AUDI všech Audin, takže to, že je u nás míň Lexusů než Audin to značce zas tak moc nevadí.
A7 bude další megakladivo na pošramocená ega zdejších závistivých hondomilů a citrofilů, kteří už odzdobují vánoční stromečky aby si na své vraky mohli nalepit ta "stejná" světýlka jako mají ty "hnusné" audiny. 😄
Tak nějak to bude...Každý výrobce hájí logicky svou nastoupenou cestu, protože se pro ni rozhodl na základě relevantních informací a vycházel ze své konkrétní situace.
To jen my tady na auto.cz to všechno rozsoudíme od klávesnice 😄
To jen my tady na auto.cz to všechno rozsoudíme od klávesnice 😄
A7 bude událostí roku. Technika, design, vnitřek, to je snad jasné každému, já bych v případě A7 ještě akcentoval - image, image a... image. Ve správném věku, se správně napumpovaným kontem je ásedma jasnou volbou.
Na druhém pólu, mezi subkompakty se také strhne peklo. A1. Nepochybně spolu s MINI mistrovskej kousek. Když si člověk tak představí, jak to AUDI uvnitř umí, a když do toho vkomponuje milou malou karoserii... bude to miláček.
Tak ještě na závěr slogan příštího roku: A7 - Sedmé nebe ne zemi :yes:
Na druhém pólu, mezi subkompakty se také strhne peklo. A1. Nepochybně spolu s MINI mistrovskej kousek. Když si člověk tak představí, jak to AUDI uvnitř umí, a když do toho vkomponuje milou malou karoserii... bude to miláček.
Tak ještě na závěr slogan příštího roku: A7 - Sedmé nebe ne zemi :yes:
Znám přesně takového majitele Alfy 166, názor na jeho auto, to ovšem u mě nijak negativně ovlivnit nemůže, to auto za to, jak působí jeho konkrétní majitel opravdu "nemůže", což platí naprosto obecně, snad ti tyto logické souvislosti taky dojdou a nejen tobě... Hodně štěstí...
Musí to ladit s s vyzáží majitele - nabouchance s býčí šíjí a řetězy kolem krku. Toť prostě jediný důvod. To se týká především Audi - jednoho takového znám osobně.
Vsichni vime, ze hybrid je jen meziclanek ve vyvoji nikoli revoluci!
A je uplne jedno kdo ten hybrid vyrabi, jelikoz vse je jen o jednom a to je kapacita a vaha baterii, pote nebude moc velky rozdil jestli ten system bude od Japoncu, Nemcu v budoucnu Francouzu ci z Korei!
Problem je u mnohych automobilek, ze pokud ma Toyota napriklad cca. 2000 patentu na prevodove ustroji u Priusu tak ono se tezko neco uplne jineho vymysli co bude (musi) v podstate pracovat na stejnem principu.
A to same plati u Japoncu s vyvojem Dieselu, ja verim pokud by mohli zitra bez vyhozenych stovek milionu prijit s lepsim dieselem, tak to udelaji. Jenze ono neco vymyslet v cem ma treba nemec know-how je nesmirne tezke, to se radeji vymluvi, ze to neni jejich priorita krome vozu pro Evropu. A to same platilu u VW s vymluvou u hybridu.
Alespon tak to vidim Ja!
A je uplne jedno kdo ten hybrid vyrabi, jelikoz vse je jen o jednom a to je kapacita a vaha baterii, pote nebude moc velky rozdil jestli ten system bude od Japoncu, Nemcu v budoucnu Francouzu ci z Korei!
Problem je u mnohych automobilek, ze pokud ma Toyota napriklad cca. 2000 patentu na prevodove ustroji u Priusu tak ono se tezko neco uplne jineho vymysli co bude (musi) v podstate pracovat na stejnem principu.
A to same plati u Japoncu s vyvojem Dieselu, ja verim pokud by mohli zitra bez vyhozenych stovek milionu prijit s lepsim dieselem, tak to udelaji. Jenze ono neco vymyslet v cem ma treba nemec know-how je nesmirne tezke, to se radeji vymluvi, ze to neni jejich priorita krome vozu pro Evropu. A to same platilu u VW s vymluvou u hybridu.
Alespon tak to vidim Ja!
mam velmi podobný nazor ako ty! a možem ti povedat že nás velmi vela nieje >😁 osobne mám velmi rád vykukane tváre ferrari, alfa mito, fiatu 500 a bmw 1( ktorá ma mierne retardovaný výraz-preto ju mám ) >😁
to tu bolo este donedavna kecov o tom, ake nezmyselne a neekologicke su pociny japoncov pri uvadzani hybridov na trh 😉
Nevím, proč sem neustále protlačuješ blud o "průměrné technice". Zrovna model A7 nedostane nic starého a nové motory (třeba) jsou špička - kdo má podobné? BMW, MB a? Z toho mi jasně vyplývá, že se jedná o špičku, nikoli průměr. :-!
to je hezké ale dvě otázky
1.co se z toho dostane do serie
2.cena za průměrnou techniku bude opět nadprůměrná ?
1.co se z toho dostane do serie
2.cena za průměrnou techniku bude opět nadprůměrná ?
Koľko stretávaš RX-iek? väčšina z tých, s ktorými sa stretnem ja, je 400h a 450h. Na druhej strane je jasné, že po európskych cestách ani zďaleka nebehá toľko Lexusov ako Audi. Každopádne by to bola i u Audi zaujímavá alternatíva (vzhľadom na očakávané predaje síce pre minoritnú klientelu, ale i to je klientela), no skôr si myslím, že to nemali technologicky dostatočne zvládnuté a snáď by sa žiadalo prísť s niečím novším, inovatívnejším oproti hybridom z Japonska, a to tiež nie je jednoduché z roka na rok. No a ďalším faktom je to, že koncern ako taký, bol v uplynulom období výrazne zameraný na akvizície nových značiek, čo je finančne tiež dosť "drancujúce". Rád sa nechám prekvapiť s čím prídu. 😉
snáď sa to v sériovej podobe zmení...takto to vyzerá trochu ako držiak na boxerskú rukavicu 😄
Až zjistili, že prodej hybridů je minoritní a Lexusu nijak nepomáhá, s klidným svědomím uvedení odložili.
Osobně taky tvrdím, že hybrid v této podobě je nesmysl a složitost navíc. :-!
Osobně taky tvrdím, že hybrid v této podobě je nesmysl a složitost navíc. :-!
ono to o Audi (samozrejme) niečo vypovedá... 😉
Ale v tomto prípade to "náskok vďaka technike" nebude.
Ale v tomto prípade to "náskok vďaka technike" nebude.
toto je velmi podarena studia, dufam ze podobne dopadne aj seriova verzia. skoda len toho interieru(samozrejme že je velmi pekny), ktorý je tak trochu bmw (klima) tak trochu laguna a tak trochu všeličo. osobne mi ku audi najviac sedel interier ako v A5 a ten priam dokonalý. ale A7 :yes😒br />
PS: btw A6 a A3, kedy pridu nove modely? vie niekto?
PS: btw A6 a A3, kedy pridu nove modely? vie niekto?
No jooo ale to je trošku o něčem jiném v roce 2005 přišel na trh Lexus s hybridním SUV, Audi nechtělo přijít o zákazníky tak vypustilo fámu o Q7 hybrid. Teď když má hybridy Lexus, Mercedes i BMW tak dělá AUDI zase to samé.
V roce 2000 se take spekulovalo jak v roce 2010 budeme uplne nekde jinde, a jsme porad tam kde jsme. 😉