Novinky
0
Přiznám se, že ze začátku jsem měl podobné názory jako drtivá většine zdejších přízpěvků, nová BMW 5 se mi "hnusila". Ale pouze do doby než jsem ji viděl naživo a za jízdy. Vypadá naprosto dokonale, fotky jí strašně moc ubírají. Má naprosto dokonalé křivky, které viniknou hlavně v pohybu. Kdysi jsem podepsal internetovou petici za odvolání Chrise Bangla a teď mě to mrzí, jen tak dál Chrisi!
Přejít do diskuze
Do teď jsem jezdil 5 a čekal jsem na novou.Bohužel budu čekat o něco déle,ale už na novou A6.BMW to úplně spackalo.
Souhlasim s tim, ze zakaznik si nema "zvykat". Podle me je to jen otazka americke arogance. Jako kdyby Chris Bangle rekl: "ODPOR JE MARNY - PRIZPUSOBTE SE!!!"
Myslím že nová cesta BMW v designu je naprosto OK !!! Tomuhle se totiž říká nadčasový design. Všichni kdo tady pomlouvají novou pětku tak ji asi ještě neviděli v reálu. Já jsem ji náhodou potkal už asi před měsícem na jednom dálničním odpočívadle u Vídně, a musím řict že je to opravdu NEW AGE BMW!!! Moc krásný auto, fakt. Nechápu jak to někdo může přirovnávat ke korejský konfekci. P.S. GO GO Bmw Williams F1.
Mně se nový design BMW líbí!Je fakt špicovní!Nevím,co komu vadí na novém BMW 7.Já bych ho hned bral!
No mne kdosi (tady nebo na autorevue.cz) tvrdil, ze jdou na dracku. Takze jsem neco zkusil najit a vypada to, ze to precijenom bude trochu jinak: [odkaz]
tak na tu pětku už si zvykám, ikdyž ty zadní světla....😞, ale co udělali s Xkovou řadou.......😞😞😞😞😞
PSA a Toyota, aj BMW a PSA, aj PSA a Ford, aj GM a Toyota (v USA) sa davaju dokopy, lenze iba na baze spoluprace. Vsetci si beru z toho iba to najlepsie. Takuto "neformalnu" spolupracu mozno rozsiria, ale chut ani dovod na fuziu tu nebude. Nie je to potrebne. Co sa tyka Mercedesu a Chrysleru, je to fakt divna fuzia. Kulturne su to diametralne odlisne koncerny, a dodnes sa nezzili. Bude to trvat este strasne, strasne, strasne dlho kym sa z tohto hybridu podari vytvorit jeden kompaktny celok. (Ak to neskonci niecim ako: Bol to omyl, zabudnite!) Teraz nehovorim o technike (mimochodom ze Mercedes bude dodavat do Chryslerov pol az jednu generaciu starsiu techniku, takze robi to iste co VW robi Seatu a Skode), ale o niecom ako je koncernová identita.
Prave BMW, PSA a Toyota sa davaju tak trosku dokopy, spolocna fabrika v Kolina (PSA Toyota) myslim ze tieto tri automobilky budu vyvijat spolu aj dieslove motory, male benzinove motory atd. Ide o to, ak sa im bude spolu darit, budu viac a viac spolupracovat, ak nie tak sa na to vykaslu. Neurobia chybu ako Mercedes s Chryslerom.
Vzdyt je to paradni desing, konecne padna odpoved na nesmirne konzervativni tvary mercedesu a audi!!!!
Asi si budete myslet, ze jsem divnej, ale me se to posledni Scorpio opravdu libi. Fascinuje me zadni cast, zejmena zadni svetla. U nas pravidelne ho vidam v tmave modre metle a postavene na 17" kolech a vubec to nevypada zle. Je to osobni nazor, nikomu ho nenutim ( napr. se nelibi novy Accord). Byl to pokus Forda udelat v teto tride ponekud individualisticky pojate auto ( aspon z venku). Coz se povedlo, akorat se vubec neprodavalo. Jen jsem zvedavej jestli za takovejch 10-15 let to nebude sberatelsky cenne vozidlo.
Kdyz jsem poprve videl BMW 7 rady tak jsem se zdesil,ale dnes musim uznat,že vypada super.V nemecku jsem videl Z4 a taky je to zajimave.Verim,ze si vsichni na novy design zvykneme.Posuzujme novou 5 až ji skutecne uvidime nazivo a ne jen podle fotek.Jen ty interiéry mne fakt nenadchly.Pavel
S tym by som celkom nesuhlasil. BMW je na tom technologicky velmi dobre a to ze nemusi zivit niekoho ako bol Rover len dodava firme stabilitu. Mimochodom, je to tretia najprosperujucejsia automobilka na svete (1. Toyota - lenze ta vraj zaraba viac na burzovych obchodoch nez na samotnych autach, 2. Porsche -tiez maly samostatny vyrobca, ak nebereme v uvahu historicke a rodinne vzťahy majitelov k VW). BMW je fakt dost stabilna. Teraz. Lenze buducnost je to o tom co som povedal. To ze sa teraz zle predava jeden ci dva vozy moze indikovat ze ten dizajn bol prijaty minoritou zakaznikov. Lenze po predstaveni dalsich a dalsich modelov sa ten prepad moze kumulovat a v istom bode moze skolabovat definitivne. Potom nebudu peniaze na dalsi vyvoj a je vymalovane... Samozrejme, nemusi to tak dopadnut, ale ja by som to ako market. pracovnik neriskoval. Ono totiz predajny efekt ktory dosiahnu z novym dizajnom (ak nejaky bude, pretoze teraz si trufam tvrdit, ze zacnu stracat zakaznikov k poteche konkurencie) nie je umerny riziku z moznych dosledkov.
Musim se priklonit k casti priznivcu BMW kteri si asi nezvyknou na "neotreli" design novych modelu. Novou 5-tku jsem sice na vlastni oci nevidel, ale v nove 7-cce jsem mel tu cest par tisic kilometru urazit (diky velkorysosti sveho sefa). Svezeni odpovida tride a je paradni, ale tim to konci. Jak ext, tak i int je minimalne silne divny. Nemohu soudit a tvrdit, ze pan Bangle je patlal atd. ale pokud BMW zustane u noveho designu, tak pak nam priznivcum asi opravdu zbydou jen motory a vzpominky. Sam jsem jiz peknou radu let majitelem E30 a nikdy na ni nedam dopustit (obzvlast po letosni totalni prestavbe - motor + prevodovka E46, lak ala Alfa 156 atd), ale uznavam ze tohle auto je uz jen pro nedelni svezeni nekde na uzkych silnickach v rukou skalniho priznivce, ktrery nevnima tak moc nedostatky a spise si vychutna tu syrovost. Ale je to skutecne BMW se vsim vsudy. Ono pokud se to vezme kolem a kolem stejne casem vse bude z Ciny a "znackovky" z Koreje. Ale to je spise o stylu tohoto sveta.
Bojim se, ze bmw nezbyde nic jinyho, nez se s nekym spojit (nebo ho nekdo koupi). Ted nemyslim kvuli designu, ale kvuli konkurenci. BMW je relativne mala skupina oproti ostatnim a myslim, ze pokud chce stihat nejen technologicky, tak bude muset spolupracovat.
Distancuju se od jakehokoliv urazeni a "bliti", ale neznamena, ze kdyz nejezdim v bmw apod., tak nemuzu rikat, co se mi nelibi. Stejne se bavime predevsim o designu.
Uvědomte si, že BMW mění modely po 7 letech. Takže jejich design musí být aktuální i za 5,6 a 7 let. To, že si člověk na nové věci těžko zvyká je provdou, ale pouze to ukazuje jací jsme konzervatisti. Nicméně každému se líbí něco jiného a také nebudu osočovat někoho, že se mu líbí napřílad brunety, když mně blondýny. Jak se objevilo už přede mnou. Rád bych viděl v čem ti "blijící znalci" jezdí.
Avantime je jedinej model od Reanultu, kterej me opravdu dostal. Zbytek už je jen slabej odvárek. Kosý a ostře řezaný tvary se na "docela velké mase" spojily v harmonickej celek. Bohužel - ten jedinej neobstál v konkurenčním boji prodejností. Z BMW páchne amerikanismus a nutím se zvyknout na jejich tvary, jen proto, že to kdysi byla charizmatická značka pojící sportovního ducha v elegantním kabátě a hlavně byla německá. Tak se ji slušelo uznávat, i když svou srdcovou značku mám definitivně zvolenou a měnit nebudu - aspoň zatím ne. Doufám, že i přes kontroverzní design BMW přetrvájí do budoucna technické kvality a fanstický svezení. (Zatím jen šéf designérů je Američan...)
Avantime nezevšedněl ! Kdes na to přišel ? Zkus se v něm projed a uvidíš ten zájem kolemjdoucích. 8 z 10ti lidí se za autem otočí.
No, to s tym Audi som pochopil, jasnacka 😃 Co sa tyka Focusa, urcite terajsi nerobil, ked nastupil ako sefdizajner do Fordu, Focus uz bezal, a pamatam si ze v niekolkych rozhovoroch sa vyjadril o radikalnych tvaroch Focusa sice slusne, ale nelichotivo. Co sa tyka bavorakov, tam za chvilu ostane ako posledny pekny model rad 3. Myslim, ze cely (okrem Compactu-to je *!!!). To co nahradi v 2005 trojku si pozrite napr. tu😒br />
[odkaz]
Samozrejme nie je to oficialna snimka, ale ak by to tak vyzeralo, bude to isty pozitivny posun vpred co sa dizajnu tyka. Bohuzial niekto kto robil retus tohto auta vie robit Bangle-Style lepsie ako pan Bangle. Ja sa totiz bojim, ze Bangle vytvori dalsiu obludnost.
Bangle musi bez debaty prec z Mnichova. Ak som totiz minule spomenul zivotny cyklus aut, potom si predstavte co sa stane, ked sa dnesny vyzivavy dizajn bavorakov okuka a naviac budu ku koncu modeloveho cyklu. A to sa stane vzhladom k sucasnej modelovej ofenzive, plus minus v rovnakom obdobi u vacsiny nosnych modelov. Pre BMW to moze znamenat financnu katastrofu, nasledovanu trebars aj akviziciou zo strany nejakeho megakoncernu...a ja by som sa nerad dozil niecoho takehoto: BMW. A brand of GM Corp.
Samozrejme nie je to oficialna snimka, ale ak by to tak vyzeralo, bude to isty pozitivny posun vpred co sa dizajnu tyka. Bohuzial niekto kto robil retus tohto auta vie robit Bangle-Style lepsie ako pan Bangle. Ja sa totiz bojim, ze Bangle vytvori dalsiu obludnost.
Bangle musi bez debaty prec z Mnichova. Ak som totiz minule spomenul zivotny cyklus aut, potom si predstavte co sa stane, ked sa dnesny vyzivavy dizajn bavorakov okuka a naviac budu ku koncu modeloveho cyklu. A to sa stane vzhladom k sucasnej modelovej ofenzive, plus minus v rovnakom obdobi u vacsiny nosnych modelov. Pre BMW to moze znamenat financnu katastrofu, nasledovanu trebars aj akviziciou zo strany nejakeho megakoncernu...a ja by som sa nerad dozil niecoho takehoto: BMW. A brand of GM Corp.
Inak hovoril som o starej A8 a A4, a nie o novej, nemohol by robit pre Audi aj Ford naraz, ale to si asi pochopil. K Fordu, Bird robil terajsi Focus (podla mojich info) ja si nemozem pomoct, Focus - Fiesta - Mondeo je fantasticka trojica, skoda ze sa tieto auta kvoli zlemu importerovi na Slovensku moc nepredavaju) K BMW dizajnu naozaj NO COMMENT, tej firme sa velmi darilo, dokonca aj posledne roky, co ine automobilky mali a maju problemy, ale toto, uz je len jedno vyrabajuce sa BMW co sa mi paci - trojka kupe (kabrio)
Buď sa mi ženská páči hned, alebo vôbec. To platí aj pre autá. Sedma sa mi nepáčila od začiatku a dnes je to na tom istom bode. Niektoré línie, napr. na boku Z4 vôbec nechápem. Ale napríklad, keď prechádzam pri odparkovanom novom éčku, tak si povzdychnem, aké je to krásne auto. V zásade by som teraz nechcel byť PR manažérom u BMW, lebo iba veľmi ťažko by som presviedčal ľudí o kvalite nového "amerického" dizajnu. Keby v BMW zamestnali Taliana a nie Američana, určite by táto debata vôbec neexistovala. Ale by sme sa všetci vytešovali nad agresívne tvarovanou prednou maskou, možno s negatívnym sklonom a prístrojovkou natočenou k vodičovi.
Taka tak. Mysli, ze posledni BMW s peknym sportovne-elegantnim designem byla X5. A osobne se mi nejvic zamlouva design M3. Ale to, co zacli produkovat od nove rady 7...
Mne se Scorpio vzdycky hodne libilo - nejvic ten look 92-94 (bezbarve kryty prednich blinkru, povisle "koutky" krytu prednich svitilen, cerveno-cerne kryty zadnich) ... Ovsem posleze nastoupivsi generace s "zabim" kukucem (o te asi mluvis) me opravdu nenadchla; aneb jak rikas: lidem se nelibila ...
A proc by se podle tebe melo pokracovat v necem, co se lidem ocividne nelibi? Protoze tobe se to libi? Myslis, ze to je racionalni uvazovani?
Definice potenciálního zákazníka? Asi ten, kdo na takové auto má či bude mít a chce si ho koupit - reakce ale ukazují, že těch prvních možná bude mnohem více než těch druhých, milý Lojzo... Já jezdím v omeze a chci A6 a taky si nemyslám, že se to bavorákům povedlo. CO Ty na to?
Konec konců - BMW má právo taková auta vyrábět, na druhé straně my máme právo je nekupovat. Každá éra je érou určité značky - já si myslím, že éra BMW právě končí. Auta jsou to sice super, ale pocit z nich spousta lidí nemá dobrý... A to nebývalo. Na druhou stranu srovnám-li to s novým éčkem, je pčtka o kus lepší. Éčko je jednoznačně elegantnější, ale uvnitř a pocitem z jízdy je to šílený "plasťák". Takže vyberte si - co je lepší?. Nejlepší bude asi nová A6 - designově konzervativní, zpracováním o kus před medvědem a o kousek před bavorem, quatro, super motory. Už se na ni moc těším - koukněte na A3, jak se jim povedla. Od bavora si vzali konzervativní postoj k celku.
i 5 už teprve BMW nemam v lásce, prostě se mi moc nelíbí. Nová 7 i 5 už teprve ne, protože mi připadají jak korejský auta z počátku 90 let. Mají moc zaoblené linie, které přecházejí z ničehož nic do ostrých linní.
To lojza: Je to normalni diskuze. Sice mozna nejsme aktualni zakaznici, ale potencialni urcite. Jedinej kdo tady tlacha jsi ty.
Oprava : Me osobne se velice libi. Tak dopada, kdyz na vas nekdo mluvi pri psani. Sorry...........
K te Primere: Me osobne si mi velice libi. Mel jsem moznost svest se jak s benzinem tak i naftou a je to ligove svezeni. Super je ten novy 100kW common rail. Trochu sok je interier, ale za hodinku si na to bezproblemu zvyknes. A s tema prodejema to taky neni tak zle. Jasne je, ze to prodejni hit neni a nebude - to auto je jiny - zvlastni, proto si spousta konzervativnich lidi nekoupi, ale jsou lidi, ktery chtej auto, ktery neni designove tuctovy ( jako VW und kamaraden ) a pritom je solide zpracovany a vysoce spolehlivy. Coz Nissan byl vzdycky.
Chris Bird, sice robil Focusa, ale toho co pride teraz na jesen, ci na jar b.r. Aktualny model urcite ne, pretoze ten zosral za dizajn New Edge. A potom s tym stylom v znacnej miere skoncoval u Mondea a Fiesty. Ak ale robil A8 tak potom je to dobra praca, v skutocnosti to vyzera znacne Horch-ovsky - majestatne. To sedma je blivajz. A patka tiez! Ako bolo napisane vyssie uz sa bojim co z BMW vyleze najblizsie....Mimochodom, Bangle predtym posobil u Fiatu, kde mu presiel Fiat Coupe. Porovnajte si to stym Z4 a uvidite podobne uchylne prvky dizajnu. Okrem toho,kamos z dealera BMW mi hovori, ze predaj Bangleho generacie vozov systematicky klesa. A to si zoberte, ze to su este relativne novinky, co sa bude diat ku koncu zivotneho cyklu!!!! A to, ze sa musi 7 faceliftovat po dvoch rokoch je fakt tragedia. A varovanie pre rodinu Quandtovych, ze strelili vedla. Chris Bangle sa fakt musi vratit do ameriky navrhovat Buicky. Cim skor, tym lepsie.
Nesrovnaval bych design bmw a renaultu. U bmw nejde o extravaganci, ale zkratka o novy prvky, na ktery neni nikdo zvykly. Ale vzhledem k prodejum si na ne zakaznici asi zvykat nechteji. MB ma mozna "podbizivy" design, ale vemli dobre se prodava. Totez u audi. A zakaznici jsou rozhodujici!!!
Autonews, uverejnite radsej clanok o inom Amikovi: Chris Bird, ten robil design Fordom Focus, Fiesta a Mondeo a myslim ze aj Audi A4 a A8 - tomu hovorim "job well done"
Patřím mezi zaryté zastánce BMW ale co se poslední dobou děje na to se nedá koukat. BMW bylo vždy synonymem výborných(nejlepších) motorů, vynikajících podvozků a v neposlední řadě sportovního designu. A právě design BMW se v poslední době * kamsi... Poslední klasické BMW bylo M3 a X5. Od té doby se na to nedá koukat. 7-ička místo lehkého sportovního designu svého předchůdce vypadá jak přesteroidovaný kulturista(jak kdyby jí v Mnichově přehustili!). 5-ka je o něco lepší, nicméně je vidět urč. příbuznost(bohužel) se 7-ičkou a ty zakulacený ledvinky to nepřelousnu. Samostatnou kapitolou jsou interiéry-dříve sportovní a prítom funkční, dnes už jen fční(možná). A ty ohromné kapličky, nešlo by to vyřešit lépe(ala RR Phantom)? iDrive?-stane se, nikdo není dokonalý! PS: VYHOĎTE TOHO AMÍKA DOKUD JE ČAS!!!
Ale já kašlu na to, co si myslí jiný kupující. Taky sem nikde nepsal, že BMW trhá prodejní rekordy. Jen jsem řek, co se mi líbí a že by se v tom mělo pokračovat.
Dulezite je, co si mysli KUPUJICI zakaznici; ne jestli se tobe (coby jedinci) zda, ze neco se nekomu povedlo ...
Je to len otazka zvyku. Pred 15 rokmi by nikto nekupil auto ako napr. Renault Megane. Dnes ide na dracku. BMW a Mercedes su jediny nemecki vyrobcovia, ktory sa aspon snazia s designom nieco robit. Cely VW koncern produkuje uz dost dlho rovnake auta a ludom sa to uz prestava pacit. BMW podla mna vystihlo spravny cas na novy design.
Pamätáte sa ešte ako vyzeralo na ceste v 89 nové BMW 5 alebo BMW 3 ešte model E30. Hmm trochu nostalgie nezaškodí. Myslím si, že nejako tým smerom by sa malo uberať BMW dizajnovo aj v súčastnosti. To znamená viac športovej agresivity.
Bavorák už není to co býval... Myslím, že trend novátorského designu CH Bangla skončí během pár let návratem ke klasice. Když si vzpomínám na Ford Scorpio, jak všichni profi designéři chválili jeho novátorský vzhled a eleganci, a přitom lidem se auto nelíbilo a scorpio se po čase přestalo vyrábět. To stejný novej Nissan Primera, to je prostě hybrid, ale designéři z povolání jsou nadšený. Tipuju že i Nissan P. skončí jako ležák. BMW je pochopitelně v jiné pozici, ale zašlo už aspon podle mě příliš daleko. Nová pětka není škaredá, třeba předek je moc povedenej, ale třeba ty zadní dveře a víko kufru mě vůbec nesedí. Intérier je hnus, když to srovnám s designem interiéru MB E, tak si BMW ani neškrtne. Z4 to je taky rozporuplný auto, z některých úhlů vypadá skvěle, z jiných zase podivně. Resumé je následující, dávám Banglovi rok, maximálně dva😄
Tak 5-ku jsem v realu nevidel, treba Z4 vypada o dost lip nez na fotkach, ale to asi kazdy auto, tak na to bych se nevymlouval. Kazdopadne na 5-ku se mozna ten design bude hodit, ale 7-cka ma snad byt jakoby limuzina a na to tedy vubec nevypada, to je vzhledove uplne nesrovnatelne s Audi nebo MB.
Nevím co je špatného na tom, že si na design budu muset zvyknout. Baví mě každý den nalézat nové a nové smysly tvarů, jimiž určité auto provokuje. Povedlo se to Citroenu (dokud koncem 90.let nevyměkl), povedlo se to Renaultu a daří se to BMW. U mercedesu se ten podbízivý design velmi rychle okouká. Rychleji než u BMW. Líbivost zevšední rychleji než extravagance, poněvadž nepotřebuje dobu vstřebávání. Co se neokouká je například VW, jenže, dejme si ruku na srdce, na něm není co okoukat, když od vyrobení do sešrotování vypadá zkrátka příšerně! Takže Chrisi pokračuj...
"zakaznici si budou muset zvykat" na novou znacku
moc bych se nedivil, kdyby toho "borce" v dohledne dobe nahradili - proste ho preradit na nejaky jiny misto (jako se to dela u nas - kdyz se nekdo neosvedci, vykopneme se nahoru ;o)
moc bych se nedivil, kdyby toho "borce" v dohledne dobe nahradili - proste ho preradit na nejaky jiny misto (jako se to dela u nas - kdyz se nekdo neosvedci, vykopneme se nahoru ;o)
Je to fak hnusný auto. Ta řada X se povedla ale ten zbytek? Je to jak Lancia smíchaná s korejcema.
To je fakt! V Brně jsem sice chyběl, ale viděl jsem novou 5 na kamionech mířících k zákazníkům a i když jsem neměl moc času, ještě se nikomu nepodařilo vyfotit tento skvost tak, jak skutečně vypadá. Je to BMW!!! Docela by mne zajímalo, kdo jsou a v čem jezdí ti, kteří neustále v příspěvcích zvrací /a to nacokoli/ a kolik toho v životě již mají najeto a v čem.
BMW už není Made in Germany. Už to není,co to bývalo.Děsím se každého nového modelu. Krach bych značce nepřál,ale její představitelé si zahrávají s ohněm. Renault to taky myslel s novým Méganem II dobře.Bohužel zákazníci u nás mají na auto odlišný názor.Taky podle toho vypadají prodejní výsledky.Mě osobně se Mégane II líbí a moc dobře se v něm jezdí. Nezbývá než doufat,že u BMW dostanou rozum,toho amíka vyrazí a vrátí se k těm elegantním autům se sportovním švihem.
jo, a-osma je i tak nadherna, ale na ni nemam. Na a-sestku se fakt tesim, jestli to vyjde, tak bude moje. V mych letech (38 😄 uz nestojim o takovou extravaganci. Ale samozrejme to nikomu nenutim. Treba je vetsinovy nazor jiny. U bmw nevim, co muzu cekat. To kdyz mela prijit nova e-trida, tak jsem si moh bejt jistej, jak bude priblizne vypadat. U a-sestky to bude asi vetsi zmena, ale podle predbeznych informaci to bude nadhera. Pokud bude jeste alespon tak dobra, jako a-osma, tak nemam co resit. Jeste, ze je sefdesigner audi ital a ne american 😄
Vzdycky jsem si myslel, ze bmw je znacka s konzervativne sportovnim designem. Jestli chtej zmenit segment zakazniku, tak dobre, ale kdo to bude? A-osma taky nemusela bejt tak konzervativni, ale je, protoze podle pruzkumu trhu to jeji zakaznici tak chteli.
Přesně tak. Myslím si, že takovou originalitu a "inovaci" za každou cenu nemá zrovna BMW zapotřebí. V článku zmiňované Mercedesy prošly poze designovou evolucí (nikoliv revolucí), a přesto si dokonale drží styl a jejich vzhled je líbivý i nadčasový zároveň. Snad trh ukáže, zda takové změny v designu byly správným krokem. Osobně doufám, že tyhle - dle mého názoru - hrůzy vymizí a vrátí se zpět styl hodný značky, jakou BMW je. Kdykoliv totiž potkám na silnici nové BMW 7, křívá se mi huba, přitom za starším modelem jsem se vždy otočil jako za ukázkou konzervativní elegance, která se časem neztratila.
Souhlasim s tebou. Pripada mi, jako ze jeho slova jsou jen vymluva. Zanedlouho vyjede facelift sedmi a to bude rikat co? Ze si zakaznici nezvykli? Nebo ze to prehnal? Ma mit pozmenenou predni cast a samozrejme i-drive. Nevim proc, me se libila hned a spis bych pozmenil zadek.
Nepripada mi vzysovani image tim, ze udela po dvou letech facelift! To bude za chvili delat i facelift petce. Pripada mi, ze je to cim dal tim horsi.
Nepripada mi vzysovani image tim, ze udela po dvou letech facelift! To bude za chvili delat i facelift petce. Pripada mi, ze je to cim dal tim horsi.
Sám Chris Bangle řekl, že zákazníci si budou muset na nový design zvykat. Docela podivný přístup. Lepší je přece stavět taková auta, na která si zákazníci nebudou muset zvykat, naopak, už od první chvíle je budou brát za srdce, budou na design svého vozu hrdi. Do nedávné doby to platilo. Sedmička není zas tak úplně nepovedená, vnímaná jako celek se mi docela líbí. Zato 5 může nabídnout pěkný pohled jen z přední části, zezadu je to nepěkný korejec. A v interiéru straší středová kaplička, zbytečně velká a ošklivá. Nevim, nevim, odpověď v podobě nové Audi A6 bude krutá, se mi tak zdá.
na fotkach to neni ono-ve skutecnosti je nove BMW 5 naprosto super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!…
kouři malo trávy.jen tak dál s těma korejskejma modelama.bmw je fatk na blití.Starý modely sou 100%hezči.Američan z Koreje
... mě třeba u nové pětky vadí ostrá hrany na volantu (X3 už to má zase lepší) a na vnitřní straně dvaří ... jinak 5-ka je celkem ujde ... v 7 sem seděl a už si začínánm zvykat na její design 😉 ... hodně je to o konzervatisku lidí a opravdu ukáže čas ... například nedávno jsem zase viděl v reálu SUBARU Impreza WRX Sti a musim říci, že se mi už líbí více než starší model WRX ... a to před rokem bylo jiné ... čas ukáže ... kdo se bojí nesmí do lesa 😉)