Škoda zlevnila model Yeti s pohonem všech kol ve výbavách Ambition a Experience o 25 tisíc Kč. Základní model je po zvýšení DPH za 362.800,- Kč, první cena verze 2,0 TDI 4x4 klesla na 594.800,- Kč.
Presne!, to sú tie "nové" komfortné funkcie >:D
Prečo len ten Kryštof objavil tú Ameriku už v roku 1492, keď sa teraz mohla dať objaviť Yetim. >:-[] >:D
Pochopím to ako-tak v prípade, že niekto presadne zo 105-ky do Yeti-ho, ale aj tak by to chcelo ísť v týchto "prípadoch" trošku s dobou. ;-)
Nechápete, co ty funkce umí. Petrumr to tady už jednou psal. Třeba velmi příjemná fce je, kdž jsou zaplé stěrače a člověk zařadí reverz, zadní stěrač automaticky setře, trojblik na blinkru apod.
Práveže to chápem až veľmi dobre, a opakujem to, čo som už dnes napísal pod iným článkom...(nielen) túto funkciu so zadným stieračom som mal na Stile (tom talianskom "šmejde") z roku výroby 2004 a priznám sa, že som neskúmal, či to mali Stilá od začiatku výroby, bolo mi to u zadku. Takéto veci beriem v dnešnej dobe, kedy majú autá parkovacie, dažďové a iné senzory, za úplnú samozrejmosť. Majiteľom nových Škodoviek však želám veľa šťastných kilometrov pri užívaní si týchto "vymožeností". ;-)
Kórea ide doposiaľ mimo mňa, nad autom z tejto proveniencie som zatiaľ neuvažoval, ale myslím, že časom dobehnú i tieto neduhy svojich výtvorov. Nikomu sa za to nebudem posmievať, že to vo svojom aute nebude mať, ale na druhej strane robiť z dnes už bežných vecí (pre iných výrobcov) oslavné ódy mi príde úplne zbytočné.
vsak doteraz jazdili na starych Feldach, Favoritoch....tak co od nich ocakavas??? Ja ich plne chapem. Jazdit v holych autach tolke roky.....a potom zrazu nova Skoda a tam nejake tie prvky vybavy....hm..to musi byt pre nich siedme nebo. Neboj, oni raz dozreju, zacne sa im darit a potom si kupia ...povedzme A8 a potom sa nad vybavou Skody len sebavedome pousmeju a nebudu si ju viac vsimat ;-)
tohle auto kdyby stálo tak kolem 300 000 tak by to bylo možná tak akorád, jenomže u Vw si člověk musí připlatit pomalu aji za posilovač řízení (neberte doslova), takže aby to auto za něco stálo stojí 600 000 možná i víc, to by totiž Vw asi zrujnovalo kdyby dávala alespoň rádio v základní výbavě (co já se jich do Vw namontoval, a těch mlhovek na novy golfy), když si vezmu že za třičtvrtě mega mám daleko lepší auto (třeba Mercedes C, sice v základu ale je to mercedes, navíc základ je v něm to co v yetim za hrozny prachy), možná proto jich na silnici ani moc nepotkávám, tohle auto je pro mě absolutní nesmysl (může stát kolik chce), ikdyž kdyby začínala jeho cena na 250 000 (myslim že by byla reálná, vezměme si suzuki SX4, je to myslím srovnatelný auto ktery je o čtvrtinu levnější, takže ano, jak už tady někdo napsal u yeti platí NECHCI SLEVU ZADARMO... ;-)
Máš pocit, že je Yeti neprodejný? Cenu má nastavenou výborně. :-!
PS: Až se ti jednou poštěstí vybírat nový auto a projdeš pár salónů, kde si necháš udělat nabídku a domluvíš slevu, tak na spoustu ceníků budeš nahlížet s úsměvem na rtu. ;-)
já bych si to nekoupil ani kdyby to stálo 120 000, nemám rád auta co se tváří jako teréňáky ale rozpadnou se i na polňačce, sice asi né hned ale po pár jízdách...
a novy auto? To se mi nepoštěstí asi dlouho vzhledem k mé zálibě ve veteránech a v limuzínách z konce 80tých a ze začátku 90tých let, neříkám že by nebylo, ale proč jezdit ve fábii když můžu mít za stejnou cenu mercedes? Sice 8 let starej ale pořád je to mercedes...
ale samo když je za tohle někdo ochotnej dát 600 litrů já proti tomu nic nemám :-), ale ano myslím si že je předraženej...
nemyslím že je, já to vím >:-[] , ne, ale co si budem vykládat mercedes byl vždycky na špici, od začátku 60tejch let deformační zony, posilovač řízení, mlhovky, centrál, vše v základu, první montoval sériově abs, první měl airbag, prostě byl vždy technicky víš jak všichni ostatní, a kvalita vozů od 60tejch let do poloviny 90tejch je nepřekonatelná (měl sem 190ku rok 89 najeto 700 000 skoro a jezdí do dnes bez poruchy, nyní mám taky mercedes (124) a bez sebemenšího problému tehle dědek funguje), a to pohodlíčko...
a co si budem vykládat Benz a Daimler mají patentované auto, jeden tříkolku a druhej 4kolovy, takže v každym autě je vlastně kousek mercedesu :-)
ikdyž je pravda že od pulky 90tejch let to sním nebylo moc dobrý, ikdyž nynější modely zase získávají svou kalitu z5 :-)
no nevím, ale moje auto je
made in germany - stuttgart, to bylo totiž vyrobeno ještě v době kdy měly automobilky ještě svou hrdost a uznávaly nějaky svoje hodnoty, teď je všechno propleteny, ferrari vlastní fiat, lamba vyrábí Volkswagen, MG a Jaguar je činskej, dnešní svět stratil svoje hodnoty, dneska se de už jenom po penězích (mercedes není vyjímka daimler chrisler)
Uvažuješ jak mladej kluk, tedy stylem: za co nejmiň peněz - co největší auto. Znám jednoho, co takhle koupil starou sedmičku s V12, co na tom, že to auto věčně stojí, páč nákladná údržba zabraňuje v jeho častějším používání.
W124, hmm, dobrej vkus. Čím jezdíš, naftou nebo benzínem? V čtyřválci tedy buď 200D nebo 200 případně 230 v benzínu? Moje představa ideálu je asi 260E případně 280E a samozřejmě 300D. Kámoš má ale kupé 300E. Nádherné auto...
Dík, určitě se podívám. V 230E s automatem a LPG jsem jel, když jsem W124 sháněl, bohužel byla v dost špatném stavu. I tak to jezdí moc pěkně. 200E je už relativně dost slabá. Teď bohužel jezdím jiným autem, ale stejně uvažuji, že si na jaře splním sen. Hodně W124 už ale dosluhuje, je to podle mě stejně ale poslední pořádné poctivé auto.
je, ale v německu jich je v dobrym stavu ještě relativně hodně, ikdyž už mizí, já ji mám z německa a bomba, mercedes koupenej u nás se nemusi vždycky vyplatit, jinak od lpg u těhle starších motoru ruce prič, mechanická stříkačka KE-Jetronic si sním moc dobře nerozumí
Taky jsem slyšel. Navíc dost mercedasáků se na KE-Jetronic dívá hodně skrz prsty a skoro nikdo ho nedokáže opravit. Kámoš ale LPG sám dělá a dával si ho i do svého kupátka 300e. Je to ale otázka, vůbec se může LPG sakra prodražit. Jeden kolega (se 406kou) by mohl vyprávět - prasklá klapka sání ve válci...
na benzíňáky nadáva jenom ten co se o auto nestará, u nás v mercedes klubu by ti o tom řekly svoje, znám benzíňáky co mají najeto bez problému 450 000, je to jenom o tom jak se člověk stará, ideál je jak sem už psal auto z německa, tam jim davají co potřebujou :-)
copak sem napsal že sou to srovnatelní konkurenti? sem to klidně mohl porovnat s pandou 4x4 když na to příjde, ale sx4ka je podle mě auto hodně podobný yetimu, ano je menší, ale zaměření má stejný, jinak samo sem o sobě nepsal že sem odborník, nejsem notoristickej novinář a ani nepíšu do žádnýho časopisu :-), ale jako člověk z oboru vím o autech svoje...
napsal jsi, že je to "srovnatelný auto" a teď, že je menší... nemá tedy rozdíl v ceně celkem logickou příčinu???
Navíc to srovnání s Mercedesem je úsměvný, vždyť yetiho si bude kupovat skupina zákazníků, která má úplně jiný požadavky na auto (nevím, jestli se děla Céčko se 4x4, ale určitě ne za půl mega)...
A ještě poznámka k tomu autorádiu, asi to bylo uvedený jen jako příklad, ale zrovna autorádio bych v uákladu nechtěl ani u nejvyššího stupně výbavy. Za ty peníze bych si tam od specializované firmy mohl nechat dát minimálně dvě hi-end radia...
srovnání s céčkem bylo jenom cenově, myšleno tak že yeti v max, výbavě bude stát stejně jak Cčko, stou sxkou sem to možná trochu dopletl, ale zase až tak o moc menší není, rádio bylo jako příklad, dělal sem ve Vw,audi,škoda a seat servisu a některy ty auta sou neskutečný sociálky, fox dokonce i bez posilovače :no:
to jsou zase debilní kecy....
každýho normálního člověka podotýkám normálního což znamená že má v hlavě mozek a ne nasráno zajímá poměr užitek/cena v případě míchání ojetin samozřejmě je třeba přičíst předpokládané náklady na servis
takže proč bych měl jezdit v hnusným novým autě s mizernou výbavou když můžu mít za stejný prachy ojetinu hezčí a s lepší výbavou? když ta ojetina bude tak do 4-5 let stáří tak mám slušnou šanci sehnat kus za jehož servisování zaplatím stejně jak za nový NECHÁPU TUHLE LOGIKU NOVÝ AUTO ZA KAŽDOU CENU
to sem se jim pokušel říct hned na začátku, jenomže u některejch lidí je to marný, taková ojetina nestratí na ceně zdaleka tolik jak nová fábka nebo yeti, já prodal po 2 letech ojety auto s 2 000 strátou, u novyho auta to máš 20 jenom podpisem smlouvy, eště sním nemusíš ani nikam jet, a to nepočítám jak moc jde dolů po 2-3letech...
Tak s tou tvojí "aristokratickou" filosofií vlastně není úplně normální nikdo, kdo si kupuje nové auto...
Ten pocit, když si normální člověk, koupí "normálně nové auto" je docela k "nezaplacení"..., až sám zkusíš, možná pochopíš...
Ono taky proč si kupovat do obýváku novou sedačku, když můžeš mít za stejné prachy trochu "vysezenou", ale mnohem značkovější... a podobné to může být třeba s kabátem... 8-s
Možná podle tebe taky nejsem tak úplně normální, ale vždy raději nový VW, nebo i Škodu, než 4-5 let starý "Mercedes".
Tvá předstsva že za servisování 4-5 let starého auta (u nás téměř vždy se stočeným tacho a často opravené po bouračce) zaplatíš stejně jako za nové, hovoří za vše... :*)
otázka je jestli ten "pocit z toho že mám nový" vyváží obrovskou finanční ztrátu když porovnám jeho cenu s lehce jetým (2-3roky) což jsou desítky procent
:yes::yes: presne ako pises....poznam par pripadov ked ludia pokupovali jazdene premiovky bmw3, mb c a rehotali sa kazdemu, kto si kupoval nove auto (nizsiu strednu). Ked po nejakej dobe prislo na vacsi servis - rozvody, tlmice, komplet kotuce a oblozenia a nebodaj aj nejaky naftovy pruser typu dvojhmotovy zotrvacnik, alebo turbo, tak az potom zistili, ze servisovat tieto vozidla nie je iba med lizat. Ked k tomu priratal este slusne vysoku havarijnu poistku bolo vymalovane a utekali si vybavit pozicku, aby mohli jazdit. Samozrejme jazdenka moze byt aj slusna, ale riziko nepodarku, zleho zaobchadzania, alebo stoceneho tachometra tam vzdy bude. Mimochodom ked sa jednemu, ktory mal 4 rocny mb c zacala sypat elektonika tak si pekne doplatil rozdiel medzi jazdenkou a o triedu nizsim novym vozidlom - za servis pocas 2 rokov zaplatil cca 10k €. Samozrejme stale plati vyssie uvedene, ze pokial clovek natrafi na dobry kus, tak preco nie
super píšeš rozdíl 250k u medoura zajímalo by mě za kolik toho medoura koupil a jaká byla cena obdobnýho medoura v tý době
protože jsem přesvědčenej že i přesto že do něj dodatečně nalil čtvrt mega tak pořád byl oproti stejnýmu novýmu autu hoooodně v plusu ;-)
upresnim trochu. Dotycny si kupil 4 rocneho mb c tej dobe za cca 15.000 € a voz doviezol z nemecka. Faktom je, ze voci rovnako vybevenemu mb usetril velmi vela penazi, avsak po spocitani toho co do vozidla nacpal mohol mat voz novy, aj ked nie mb. Na nejake to mondeo, mozno slabsie vybavene by sa aj v tej dobe istotne naslo. Pointou nebolo povedat, ze dotycny je vol, ale ani ti, ktori si kupuju nove vozidla nie su tupci.
Nie kazdy totiz predpoklada, resp. pocita s nakladmi na prevadzku vozidla s 5000€ okrem phm a poistenia /vyssie popisany pripad/.
Mimochodom po tejto skusenosti vytriezvel. Ono pri cenach jazdeniek nie je problem kupit bmw3 namiesto golfa, meganu a pod... ale tento stav je, bol a bude vzdy. Teraz za seba- osobne dam prednost nizsiej strednej pred jazdenou premiovkou. Ak to niekto rad naopak, je to jeho slobodna volba
no, ale to je ono, on by sice měl na sockozni mondeo, ale chtěl mercedes, kterej fakt na ceně strácí obvzlášť když je novej, takže sice by měl novy mondeo ale jezdil by v autě co nechtěl, kdyby si nechtěl koupit C tak si ho přeci nekoupí, takže tvůj názor je takovej že než koupit ojetou oktávku 2
tak radši novou fabiu junir jo? (vychází to nastejno)
moj prvy prispevok smeroval k moznym problemom po kupe jazdeneho vozidla a tym spojenym moznym nakladom. Nie kazdy je ochotny ist do tohoto rizika a kupuje si vozidlo nove i ked o jednu, alebo dve triedy nizsie...o fabii junior tu nepadlo ani slovo. Ako som napisal vyssie, ak by nemal s vozidlom problemy, ktore boli nakladne bol by zrejme velmi spokojny - kupa za rozumne peniaze. Sockoidne mondeo - neviem, ze by stredna trieda bola kupovana sockami.
PS: to mondeo ma napadlo v tej triede ako prve, moznosti je viac
To by chtělo rozvést. Proč je předražená? Která konkurence v daném segmentu a technologické úrovně je výrazně levnější??
Takový výkřiky nic nestojí, tak teď argumenty! :-!
Nechci tu dělat skodovce advokáda, ale tyhle výkřiky, když je přeložíme, většinou znamenají: "Nemám na to, a ten kdo na to má, tak na to nakrad! Zlevněte to na 50K, ať si to můžu dovolit i já a nemusím kupovat tu patnáct let starou ojetinu!"
cena 13 900 € v základe je pre mna dostačujúci argument! Keď pre teba nie, tak to už je tvoja vec....auto, ktoré nemá v základe na našom trhu ani bočné ochranné lišty, ale iba "rihu" pre ne, je táto cena absolútne neakceptovateľná...vo verzii 4x2 by som Yeti kľudne prirovnal aj ku Kii Soul a tá je cenou niekde úplne inde...
Soul za 12590 Euro mi nepříjde až tak výhodnější, ale nechci srovnávat tahle dvě auta jen podle ceny a toho, jestli nemá Yeti lišty a Soul lakované kliky dveří. Každý, kdo má zájem o vůz této kategorie si musí udělat úsudek sám - prohlídkou, jízdou atd.
Soul není přímá konkurence, ale minimálně o půl kategorie níž, navíc zde je řeč hlavně o 4x4, což soul - pokud mám dobré info - nenabízí. Takže bymě zajímal model, který opravdu přímo konkuruje škodě a je výrazně levnější???
Od začátku automobilka tvrdila, že tohle auto bude pro mladé, kteří ho využijí pro zábavu, sport atd. Z mého pohledu je to auto dosti drahé a 4x2 si kupovat nebudu. To si můžu koupit roomstera (jenže do toho nedávají tak dobré motory). Škodovka trpí hlavně tím, že mateřská firma nedává všechny dostupné technologie všem, aby si nedělala koukurenci mezi svými auty.
Ideální by bylo kdyby Yeti byl v 4x4 s 1.4 TSI za 450 tisíc. To by rostly prodeje závratným tempem. >:D
>:D >:D uz prestan lebo puknem smiechom >:D Tvoje niekolkodnove dokazovanie, ze Fabia je proste spicka automobiloveho priemyslu je na polutovanie. Uz vytahujes tie najtrapnejsie argumenty a tvaris sa, akoby zvysnych 9 milionov cechov jazdilo na tomto:
[odkaz]
Mazda 6 je po vsech strankach skvely auto, ale je hodne draha. Za ty penize bych si radsi koupil Superba.
Nova Fabka je bezvadna, ridil jsi ji? Ja ano a byl jsem hodne prijemne prekvapeny. Po meste mi trivalec bohate stacil, ale je fakt, ze na dalnici jsem s ni nebyl.
A ten autobus je uzasnej, jestli ti ho Fabka pripomina, tak to je spis pochvala, ne?
prijde mi usmevny jak ho neustale napadas s fabii, a ty sam jsi tak nezaujaty ze faba je podle tebe nehorsi auto sveta a srovnavas ji s Cinou a dacii :-) ...
Nadstandardna vybava: Posilovac riadenia, Airbag vodica, Predny a zadny naraznik vo farbe karoserie, POZOOOR!!!: REZERVNE KOLO, roletka nad kufrom, predne opierky hlavy, zrkadla vo farbe karoserie, zadne zasterky, predna maska zo znakom.... A to vsetko len za 300000KC, no nekuup to!!!!
Takze to nebyl pokus o vtip? Tak potom mi rekni ktera Skodovka nema v zakladu posilovac rizeni, nebo airbag ridice.
Je pravda ze dobre vybavene skodovky jsou stale jeste prilis drahe, ale nikdo te nenuti je kupovat. Ja nakonec skoncil u Forda, ale trochu toho lituju.
Ona vybava neni vsechno, ja treba kaslu na elektricke stahovani oken, ESP a podobne, ale urcite potrebuju solidni auto co neco vydrzi.
Je jedním z největších tvůrců HDP naší země, jedním z největších zaměstnavatelů, drží se nad vodou i v době krize (což je hodně vypovídající), vybudovala si solidní jméno v zahraničí, do jejích vozů se montuje nejnověší technika (mimo jiné)...
Prostě, nemáme plné ulice vozů se značkou Škoda Logan a Škoda Sandero... a to je podle mě moc dobře!
Takže v tomto ohledu BRAVWO ŠKODA!!! >:D >:D >:D - když bych si měl vypůjčit GTIho zvolání >:-[]
Souhlas, navíc diesely už jsou skoro všechny sakra jeté (možná tak ještě 200D, to je ale slabé). Minimálně 10x kolem koule nebo i dvakrát tolik. A to je pak i na W124 docela dost.
já měl 190ku 200D najeto 700 000 teda skoro, myslím bez 30 000, a jezdí v Brně do teď a už má dalších 50 000, nedávno sem mluvil s típkem co sem mu ju prodal...
vtom bych problém neviděl, spíš už to bude mít za sebou interier, kastle ale aji podvozek
Takže mám ještě šanci ;-) Uvidím, fakt je, že stávající vůz slouží, jezdí, moc nežere... Ale už má taky přes 250.000 na tacho a rozhodně to není Mercedes.
on je to takovej pozůstatek z minulé doby kdy když měla 120ka najeto 100 000 tak to bylo moc, protože to auto víc nevydrželo, prostě v dnešní době dalo by se říct kilometry nehrajou roli, jeno českej pepík koupí fábku se 70 000 než tu co má najetech 170 000 ale bude v lepším stavu, v dnešní době kdy je stáčení km tak jednoduchý nemá cenu na to vůbec hledět, kdyby to u nás byl trestnej čin tak jako v německu (proto km u aut z německa věřím) tak by to bylo uplně o něčem jiným... Ale českej národ je stádo ovcí takže když máš auto se 250 000 tak ho neprodáš kdejakej lojza z traktoru ti řekne že je to moc, tak co uděláš? stočíš ho na 127 000 (tolik mají zhruba všechny auta v bazarech, proč asi?) a prodáš ho a novej majitel si eště bude chrochtat jak dobře nakoupil a jak málo to má najeto, a nepozná to...
No, ono se to nesmí ani u nás, koneckonců je to podvod. Jenže stačí použít termín "stav tachometru" a jsi z obliga. Pokud ale upravíš i stav km v řidící jednotce, dostáváš se do šedé oblasti. Jinak máš samozřejmě pravdu, když budu prodávat moje auto se serviskou, jasnou minulostí, pravidelných servisem a bez větších investic s 250.000 na tacho, budu mít velký problém, protože je trh plný aut s 119.000 km, jak píšeš. Pravda, bez servisky, někdy v reálu s 400 - 500.000 najetými km a jen repasovaným vnitřkem, takže auto na první pohled vypadá moc pěkně. Trh ojetin je ale teď mrtvý a tlačí ceny extrémně dolů. Nevím, pokud moje auto neprodám za rozumnou cenu, radši si ho nechám. Stáčet tacháč nebudu.
mne sa v tom zle sedi,pre rodinu si to neviem predstavit, je to dost male.
Do firiem ano, ale len pre technikov, ktori jazdia do lahkeho terenu, lebo v skutocnom terene by to asi po roku prevadzky mohlo ist do srotu. Tam su doma : Hilux, Navara, atd.