Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Yeti: Sleva 25 tisíc Kč pro verze 4x4

Diskuze (92)
Škoda zlevnila model Yeti s pohonem všech kol ve výbavách Ambition a Experience o 25 tisíc Kč. Základní model je po zvýšení DPH za 362.800,- Kč, první cena verze 2,0 TDI 4x4 klesla na 594.800,- Kč.

Ceny Škody Yeti s lednovým zvýšením DPH z 19 na 20 % vzrostly zhruba o 1 % (konkrétně o 3 až 6 tisíc Kč v závislosti na ceně auta). Souběžně s tím ale mladoboleslavská automobilka zlevnila dvě nejvyšší výbavy v kombinaci s pohonem všech kol (mimo 2,0 TDI/81 kW) o 30 tisíc Kč. Po odečtení lednového zvýšení cen je skutečná sleva pro koncového zákazníka 25 tisíc Kč.

Součástí standardní výbavy všech modelů jsou např. čelní airbagy řidiče a spolujezdce, dva boční airbagy, systém ESP včetně ABS, hydraulický brzdový asistent a elektronická uzávěrka diferenciálu. Standardní výbava dále obsahuje 16" ocelová kola, přední halogenové světlomety s čirou optikou, el. ovládaná přední okna a vnější zpětná zrcátka, centrální zamykání a střešní nosič. Při jízdě mimo zpevněné vozovky, lze u modelu Yeti v provedení 4x4 změnit nastavení elektronických systémů použitím tzv. Off Road funkce - souboru asistenčních systémů pro jízdu ve ztížených podmínkách.

Sériová výbava verze Active, obsahuje kromě výše uvedeného i funkci Off Road, klimatizaci s automatickou regulací – Climatic, tónovaná skla a el. ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka.

Škoda Yeti - akční ceny zážehových motorizací (leden 2010)
Motor1,2 TSI1,2 TSI1,8 TSI
Převodovka6M7DSG6M
Uspořádání pohonu4x24x24X4
Zdvihový objem [cm3]119711971798
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]77/500077/5000118/4500-6200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]175/1500-3500175/1500-3500250/1500-4500
Max. rychlost [km/h]175-200
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,8-8,4
Komb. spotřeba [l/100 km]6,6-8,0
Cena Yeti [Kč]362.800,---
Cena Active [Kč]402.800,-453.800,-543.800,-
Cena Ambition [Kč]463.800,-514.800,-574.800,-
Cena Experience [Kč]493.800,-544.800,-604.800,-

Výbavový stupeň Ambition nabídne oproti verzi Active např.: 16" hliníková kola MOON, kolení airbag řidiče, hlavové airbagy, integrované přední mlhové světlomety, dálkové ovládání k centrálnímu zamykání, tempomat, palubní počítač Maxi-DOT, autorádio Blues s možností přehrávání CD a MP3.

Příplatek za motor 2,0 TDI (103 kW) proti nejslabšímu turbodieselu s pohonem všech kol nyní klesl z 60 na 30 tisíc Kč. Zároveň se jeho první cena dostala pod hranici 600 tisíc Kč. V tomto cenovém pásmu tak nově lze vybírat hned ze tří motorů v kombinaci s pohonem všech kol.

Nejvyšší výbava Experience nabídne mj. 17" hliníková kola DOLOMIT, přední mlhové světlomety s Corner funkcí, dvouzónovou klimatizaci s elektronickou regulací včetně pachového filtru s automatickou cirkulací – Climatronic, čtyřramenný multifunkční kožený volant, vyhřívaná přední sedadla, autorádio Swing včetně osmi reproduktorů a signalizaci vzdálenosti při parkování vzadu.

Škoda Yeti - akční ceny vznětových motorizací (leden 2010)
Motor2,0 TDI CR2,0 TDI CR2,0 TDI CR2,0 TDI CR
Převodovka5M6M6M6M
Uspořádání pohonu4x24x44x44x4
Zdvihový objem [cm3]1968196819681968
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]81/420081/4200103/4200125/4200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]250/1500-2500250/1500-2500320/1750-2500320/1750-2500
Max. rychlost [km/h]177174190201
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,612,29,98,4
Komb. spotřeba [l/100 km]5,46,16,16,1
Cena Yeti [Kč]-463.800,---
Cena Active [Kč]453.800,-503.800,---
Cena Ambition [Kč]514.800,-564.800,-594.800,-654.800,-
Cena Experience [Kč]555.800,-594.800,-624.800,-685.800,-

Všechny ceny jsou včetně DPH 20 %.

Diskuze (92)
2. 1. 2010 14:43
Re: zas tak zle to nie je
To je zase "názor".
Ano, určitě Yeti chce a je navržen jako konkurecne Hiluxu nebo Navary. 8-s
Avatar - Kubass
1. 1. 2010 22:06
Re: drahy...
já to myslel tak že mondeo vs naloženy Cčko je socka, neříkám že si ho kupujou socky, ono na auto za takovejch 600 000 nemá asi každej :-)
1. 1. 2010 21:58
Re: drahy...
moj prvy prispevok smeroval k moznym problemom po kupe jazdeneho vozidla a tym spojenym moznym nakladom. Nie kazdy je ochotny ist do tohoto rizika a kupuje si vozidlo nove i ked o jednu, alebo dve triedy nizsie...o fabii junior tu nepadlo ani slovo. Ako som napisal vyssie, ak by nemal s vozidlom problemy, ktore boli nakladne bol by zrejme velmi spokojny - kupa za rozumne peniaze. Sockoidne mondeo - neviem, ze by stredna trieda bola kupovana sockami.
PS: to mondeo ma napadlo v tej triede ako prve, moznosti je viac
1. 1. 2010 19:45
Re: Come on!!!
No, ono se to nesmí ani u nás, koneckonců je to podvod. Jenže stačí použít termín "stav tachometru" a jsi z obliga. Pokud ale upravíš i stav km v řidící jednotce, dostáváš se do šedé oblasti. Jinak máš samozřejmě pravdu, když budu prodávat moje auto se serviskou, jasnou minulostí, pravidelných servisem a bez větších investic s 250.000 na tacho, budu mít velký problém, protože je trh plný aut s 119.000 km, jak píšeš. Pravda, bez servisky, někdy v reálu s 400 - 500.000 najetými km a jen repasovaným vnitřkem, takže auto na první pohled vypadá moc pěkně. Trh ojetin je ale teď mrtvý a tlačí ceny extrémně dolů. Nevím, pokud moje auto neprodám za rozumnou cenu, radši si ho nechám. Stáčet tacháč nebudu.
Avatar - Kubass
1. 1. 2010 19:20
Re: drahy...
no, ale to je ono, on by sice měl na sockozni mondeo, ale chtěl mercedes, kterej fakt na ceně strácí obvzlášť když je novej, takže sice by měl novy mondeo ale jezdil by v autě co nechtěl, kdyby si nechtěl koupit C tak si ho přeci nekoupí, takže tvůj názor je takovej že než koupit ojetou oktávku 2
tak radši novou fabiu junir jo? (vychází to nastejno)