Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Sériový Bugatti Veyron představen v Monte Carlu

41 komentářů

To to trvalo; tak uz se tesim, az to nekdo nekde testne ... Snad Speed?
jak sem cetl tak v seriove vyrobe by mel stat asi 40 mil. ale nevim to jiste , ale jinak je to auto pro velmi dobre ridice
Ja si myslím, že to auto má najnižšiu cenu práve teraz.Je to niečo ako da Vinciho obraz, dokonalá investícia.A vystavené v hale by som si ho tiež vedel predstaviť.
Je to nadherny, ale asi to neni k nicemu jinymu, nez to vystavit v hale a kazdymu to ukazovat. Ja bych se o to tak bal, ze bych s tim asi nikdy nevyjel
Ja si naopak myslim ze je ta cena prijatelna sám jsem si ho koupil a nelituju ani koruny
Autor se dopustil chyby. EB Veyron s 18ti valcovym motorem ma ciselne oznaceni 18.3. Cislo 3 znamena, ze motor ma TRI rady valcu.
NO tak CHLAPCI tohleto JE buh! 0-100: 2,9!!!!!! prej to ma 0-300 za 14s!!!!!kamSEna to hrabe jakakoli motorka! TREBA tomahavk- sracka oproti EB!
Na Autosalonu v Tokiu v roce 1999 byla nejprve k videni studie s oznacenim EB Veyron 18.4.
je to popelnice. 400km/h s tim stejne nikdo nepojede a lamborghini jsou krasnejsi.
No KDO UMI TEN UMI,ted uz snad sklapnou konecne ti chytroliny kteri plivaj na VW,proste tride HIGH-END od VW se zadna auta nevyrovnaji,no nekdo musi byt nejlepsi.I kdyz bych asi radsi bral LAMBO,libi se mi vic...
to je blbost ... je to jen otazka financi a ochoty neco takoveho stvorit ... F1 dokaze stvorit lecktery vyrobce aut a myslim, ze Veyron by se na F1 nechytal 😉)
... navic mi dochazi, ze VW nema zadnou F1 ... takze zas tak moc dobry nejsou 😉)
no nevim kde zijes ale ja v kapitalismu a penize se vzdycky kumuluji u tech nejlepsich
KECY ... to ze jsou dobri v obchodu jeste neznamena, ze jsou dobri v technice ...
hmmm no nevim ktera pak automobilka krome VW predstavila seriove 16 valec 4 turba ? ha no cekam... takze si odpust kecy ze VW je spatny v technice.nehlede na V10 tdi a v8 tdi od audi rekni mi ktery motory za daneho objemu jsou lepsi ale nezminuj brabuse od marcedesu ci nejake cipy.Ses totiz uplne vedle kamo...
Píšeš kraviny. Je niečo úplne iné postaviť monopost F1 a auto s obdobnými vlastnosťami spôsobilé pre premávku na bežných komunikáciách (nie vhodné, len spôsobilé). Okrem toho si na 16 a 18 valce len tak hocikto netrúfne. VW to s technikou jednoznačne vie. I keď sa mi príliš nepáči jeho obchodná stratégia. Žiaden "volkswagen" už vlastne nevyrábajú. Všetko majú drahé 😞
konecne je to uz vonku! uz to tak dlho natahovali, ze ma pomaly presiel ten uzas. ale 0 - 100 za 2,9 s je slusne!!! 😊))
... to melo maloseriove Porsche uz v minulem stoleti ...
Toto trvalo. Konecne jedno auto, kterym se da bezpecne predjizdet.
Na 1/4 míle je to možná nejlepší sériový supersport, ale pouze podle 1/4 míle se supersporty neposuzují. Pokud se tedy s jeho váhou dá vůbec mluvit o nějakém supersportu...
A co si myslíš a Murcielagu? Četl jsem dost jeho testů ve kterých ho pasovali na nejlepší supersport na světě. A pozor, váží o půl metráku víc než Veyron ...
... nemám co dodat
Tak dik, zes' nam to napsal. ;o)))
Tomu se neříká auto ale investice. Tachnické parametry pro jakéhokoliv smrtelníka jsou nevyužitelné, takže s největší pravděpodobností bude v lepším případě zdobit nějakou vstupní halu hodně bohaté firmy nebo bude schované v luxusní garáži.
Docela zajimava je u Veyronu jedna vec. Nevim, jestli je to jen muj pocit, ale pripada mi, ze to auto neni prilis fotogenicke. Je tezke udelat hezkou fotku tohoto auta (mam doma jednu vlastnorucne porizenou, zaramovanou, ta je fakt dokonala...). Videl jsem to auto na zivo na autosalonu ve Fraknfurtu (uz to bude dva roky) a tam vypadalo daleko lepe, nez na jakekoli fotce. Dokonce bylo opravdu hezci nez zde nekolikrat zminovane Lamob, ktere se mi osobne take moooc libi a na fotkach vypada lepe nez Veyron. Veyron je proste sperk, ktery se musi videt, jinak jeho lesk neni ten pravy 😃
bude to asi na ukor vykonu, protoze MB ma ze 6 litru V12 taky neco kolem 1200NM. Zajimalo by mne jakou to ma prevodovku. Zadna nyni vyrabena neni schopna takovy tocivy moment prenest.
Pletu si to s jinym autem nebo bude mit Veyron prevodovky dve?
Vzdycky se mi libil a i "po tech letech" je stale krasny. K tem parametrum neni co dodat...
docela by mě zajímalo co bude příští model, který Bugatti představí - zda to bude limuzína, kabriolet, další kupé či SUVko.... Nechám se překvapit. Jinak tohle auto je super, ale v reálu je ještě lepší. Rozhodně se mi líbí víc než Enzo. To mi přijde dost ošklivé.
mohlo to bejt silnější...tohle je z osmi litru se čtyřma turbama málo! Tohle už měli u Koenig specialis už před víc jak deseti lety z pětilitrovýho V12 se dvěma turbama. Byl to tunning Testarossy.McLaren F1 bych stejně radši!
tiez sa mi zda ze to nie je ani poriadny supersport. ma to sice velky vykon, ale podla toho ako vyzera interier, tak je to skor luxusne a rychle auto, ale McLaren F1, to je to prave orechove 😊))
ten vykon opravdu neni nijak uchvatnej. kdyz si vezmu, ze F1 v polovine 80. let mely vykony kolem 1400 koni jen s preplnovanym 1.5 litrem
Ovšem jakou má asi tak životnost motor co dostava z litru a pul 1500 koni že? Ovšem je fakt že v týdle době by z toho mohli dostat tak 1400 koni.
Hold to moc neuměj.
Velice
Velice mě fascinuje, že Vám připadá 1001 koní málo!!! Docela rád bych Vás viděl v tom jet! Byli by jste po___ný až za ušima! Nebo ne?
Občas si pročítám tyhle příspěvky k článkům a musím souhlasit s výše uvedeným týpkem. Taky mě dostávaj všichni ty "chytráci" co tady pouštěj svoje plky... malej výkon, hnus, šumaři, ...a přitom takový auta ani nikdy neviděli v reálu, v akci, nejeli v nich a jenom plkaj ňáký "vědomosti" nadrčený z magazínů.
Jo máš pravdu, jenom plkaj, sami jezděj 150 v rychlim pruhu a myslej jak neletěj a nechtěj se ani uhnout a tady je jim 1001 koní místo těch jejich třeba 100 málo....
Já už řídil auto se 450 ps a i tak mi přišlo že by to mohlo bejt lepší.Takže mi nikdo nebude řikat že 1000 ps bych nezvlád!!!! Hlavně s ESP,ABS,TRAKCÍ atd. Hlavně poměr objemu,počtu válců a turb mi pořát příde že by to mohlo bejt o dost lepší.Vždyt' jde o super exkluzivní káru.
No nemyslím si, že by u VW dělalo problém vytáhnou z toho vozidla více. Věřím že je to dost velký obsah na to, aby z toho mohli dostat cca 1500Ps. Ale o tom to není. Tady je potřeba dostat optimum v poměru výkon/technika/spolehlivost/životnost. Když to vezmu od jiného konce, tak motor TDI 1,9 má taky sériov. výkon 74,96,110 Kw a dnes ti to kde kdo v garáži udělá na 150kw jen elektronikou. Takže motory mají velikou rezervu. A myslím si, že se určitě dočkáme do budoucna limitované série s ještě lepšími(většími) parametry.
No vsak prave. Je potreba si vsimnout ze to auto ma jen "udajne" udaje. Zrychleni a maximalka je jen odhadnuta a to zrejme jen podle vykonu. To znamena ze s tim autem proste zatim nikdo "objektivne" nejel. Tak jsem zatim klidny a pockam si. Krom toho si myslim ze je to prilis tezke a prilis pretechnizovane na to aby se tomu dalo rikat supersport. ale uvidime. Zatim posledni opravdu jezdici Bugatti bylo EB110GT a to v uz roce 1993 delalo z obsahu pouhych 3,5 litru stovku za 3.4 s a max. 349km/h, ovsem pri vaze 1418kg, a o to myslim jde. To se VW za tech deset let technickeho vyvoje moc nevytahl.😄
Je to paráda. Ferarri sa moze skryt.