Souhlasim s "hruzou". Tu prid si snad vzali do parady designeri z Koreje. Proc??? Dyk ty puvodni predni lampy byly uzasny. Takovyhle ma kazdej. A co ta zad??? Ach jo...
Přečti si ten článek ještě jednou (pokud vůbec umíš číst) a pak sedni do svého favorita (bez 6 airbagů, ABS a čehokoliv dalšího, vyjma volantu a sedaček ) a odrfč zpátky do Horní Dolní.
Nebudu dělat závěry na design, rozhodně chci Fiat pochválit za nové dieselové motory Multijet. S tím by se mohly chytnout na trhu. Pokud bude cena na rozumné úrovni, je to paráda.
Italove jsou tet tak dobri na F1 ale auta a hlavne jejich prodej nic moc.MYslim ze lidi kupujici aute teto tridy by se nemneli divat as tak na desing ale na vnitrni prostor a kufr.Prekvapilo mne jak je natom Punto dobre.I presto jsou to furt Italove atak maji proste smulu
...ved to je spredu ciste Polo. toto talianom nepristane, ked uz im nesla spolahlivost, mali aspon originalny dizajn. Uz ani to nemaju. Je citit, ze FIAT preziva dosta tazke casy. Pripada mi to ako zufaly vykrik do tmy.
ja jsem taky zastance originalniho designu a puvodni punto II se mi libilo vic..,ale to je bohuzel jen nazor mensiny lidi..v tomto segmentu se prodavaji stovky tisic kusu vozidel,a pokud vetsina lidi preferuje klasicky design bez originalnich vystrelku, nezbyva FIATu nez se prizpusobit pozadavkum trhu:-( Osobne mi je velice lito ze se nenajde dost lidi schopnych koupit si originalni auto..pak se neni cemu divit, kdyz na silnicich jezdi jedno auto joko druhe...a to je velka skoda:-( alspon ze je tu spickovy disel,jaky muze fiatu zavidet nejedna automobilka.
Mne se taky tohle Punto moc nelibi, ale nenadchla me ani verze pred faceliftingem (hlavne partie okolo zpetnych zrcatek vypada tak zvlastne, jakoby "levne"), skoro byla nejhezci prvni generace. Ale jinak to neni spatny autiko, kamos ma tu nejlevnejsi 1.2 a da se to. Ten diesel 1.3 Multijet bych chtel vyzkouset, mam Felicii 1.9 D a ta ma mensi vykon, pri skoro 2-litrovem objemu, to se pak nedoplatite na pojistce. No jo, bez preplnovani to moc nejede...
Moje hodnocení: Příď moc mohutná na tak malé auto, ty zrcátka už teď v kontrastu s tou přídí vypadají dost obyčejně, záď mě připadá vcelku zajímavá a originální. Ale uvidíme naživo, třeba v jiné barvě .....
Ten design je fakt divnej, ale kdyz rikate, ze to vypada jak korejec, tak si uvedomte, ze korejsky auta delaj desingneri z Italie:o)) (napada me treba Matiz, ale bude toho vic)
podíval jsem se na tři fotky, víc jsem nezvládl. Mě něco u této značky chybí. Jsem asi divnej, ale mě se líbíli Bravo/Brava, i ten kombík, co s nimi vyšel a byl o třídu víš. Nemůžu si spomenout na jeho jmého. Asi mám Alzeimerův syndróm:).
Každopádně mě připomína stará auta z Koree. Myslím dizajnově. Prostě bych si ho už kvůli dizajnu nekoupil. Disgusting. Fiate, snaž se!!!Určitě to umíš líp!!!!!
To snad nemyslíš vážně. V Bravě jsem jel - a ten interiér - no hrůza. Celá palubní deska mi připadala jako nepovedená playstation někde v herně. To ale není problém jenom Bravy - stejně jsem se cítil např. v Multiple i Puntu II. Navíc řešení airbagu spolujezdce - 1. nemáš airbag, ale zato máš v palubovce před spolujezdcem kráter, 2. Máš airbag, ale před spolujezdce je taková divná bublina, prostě design interiéru u FIATU je jeden velký hnus. Zlatá německá strohost (a přehlednost). P.S. Nehodnotím Stilo - neměl jsem možnost se do něj posadit, možná už bude někde jinde (doufám :-))
PUNTO II s airbagem spolujezdce mame a je tam pro upresneni uplne stejny krater, kdyz pouziji tva slova, jako kdyz tam airbag neni. Proste i do toho malo mista co tam zbylo se jim vlezl, coz urcite nebylo konstrukcne jednoduche a nekteri ostatni to mozna radeji vzdaji. Mevim co myslis tim, ze palubka o ovladace jsou neprehledne. Opak je pravdou, nebot nepouzili zadne nahrazky (viz. Ford Fiesta, Citroen C3) misto klasickych rucickovych indikatoru.
Reagoval jsem na příspěvek od "Limacha" o tom, že Brava je designově nedostižná. Podle mě teda není . . . Co se týká toho airbagu spolujezdce - popisuju řešení právě u Bravy a Punta první generace. Punto II už to má vyřešeno podstatně lépe, v tom máš pravdu. Ale co se týká celkové úrovně interiéru - i u Punta II je takový podivný - divné tvary, divné materiály (nejen plasty,a le i potahové látky) - prostě není to auto, ale hračka. Já osobně mám Fabii, a její tolikrát odsuzovaný strohý interiér mi připadá mnohem elegantnější než ten u Punta II.
Po poslední větě už je mi jasné, proč se Vám Brava a Punto nelíbí. Říct to, že ve Fábii je to ve vnitř hezčí je dost troufalé. Ale co - dík za názor. Ještě, že má každý jiný vkus, jinak bychom se na těch silnicích z té VW "krásy" fakt zbláznili.
No já nevím, člověk to samozřejme in natura neviděl, ale řekl bych že první generace byla nejhezčí. Řekl bych že první generace měla něco čemu by se dalo říkat "genius loci". Z designu nového Punta mi připadá že na mně kouka Korejec křížený VW a Škodovkou.
uf, tak takhle ošklivou zadnici jsem viděl naposledy ve Slunce,seno... na Heleně Růžičkové!:o)
Tak jestli se s tímhle chce dostat Fiat z krize, tak mu přeji pevné nervy...bude je potřebovat!
Miloval jsem Punto II protože mělo neotřelý design, ostře řezané dynamické linie, krásná (i když na údržbu krajně nepraktická) přední světla. Byl to klenot italské školy. Co se v Itálii děje? JÁ NECHCI JEZDIT V NĚMECKÉM AUTĚ!! Milovníci Lidových Vozů si Fiata stejně nekoupí, ani kdyby se na hlavu postavil, protože podléhají archaickým předsudkům o jeho nespolehlivosti. A tímhle stoprocentně ztratí Fiat své věrné zákazníky...já bych si to teda nekoupil a to se považuju za skalního milovníka italských aut.
Já ho miluji pořád (Punto II ) a už u něj asi zůstanu - za "tohle" bych ho tedy určitě nevyměnil. I když... koukám na ty fotky už několik dní a začínám si zvykat (zadní světla jako dvě vložky do bot vzhůru nohama, a ten předek... ).
Je fakt, že ten předek je moc masivní, ale věřím, že ve skutečnosti bude vypadat líp. Šokovalo mně, že vlastně všichni přede mnou to zhodili někam na dno dnešních malých aut a přitom chlapci z Itálie snad nejsou úplní idioti a museli vědět, jak se design vyvíjí a kam jít. Vozík bude utčitě technicky vyspělý, ale obávám se, že tady lidi s Fiatem mají v hlavách temno a pořád si melou svoje kraviny, že to jsou krámy. Já jsem s Bravou najezdil 200 tis. km , nechala mně ve štychu pouze jednou s obligátním termostatem. Manželka má Punto I od r. 95 a tam zatím 100%. Ten, kdo je proti Fiatu, ten si ho nekoupí ani kdyby Němci dělali 10 let stejný model beze změn a Itali vymysleli mezitím několik převratných novinek. Už mně ty kecy o Německých autech se.... Až bude test Punta III, tradičně budou mezery v dílenském zpracování, vrzající a lacině vypadající plasty a ostatní kecy. Ve finále to všichni další opíší i včetně gramatických chyb, to mně zase pobaví !! Asi to nebude žádná pecka na oko, ale oni na to upozorňovali, že klasický zákazník a těch je nejvíc, chce klasické dobré auto a to bude určitě. Bojím se ale jedné věci, aby někdo z konkurence nevyužil jejich konzervativního stylu a nešel naopak jejich způsobem jako oni dříve, kdy v inovacích stylu hráli první housle. V každém případě klukům Italským fandím a těším se na další kusy.
Bohuzel design pro masy je nejdulezitejsi, i kdyz u srdce zaboli. Takovy Renault mi ted pripada leadrem v originalite, jejich design se mi libi a dopadlo to tak, ze uz se Avantime prestal vyrabet a Megane II zrovna prodejni rekordy nelame. Presne mezi nudou, obycejnosti a krasou je ted Peugeot, myslim si ze se designem 206 a 307 docela trefil.
no, nic proti italům, alfa, maseratti apod. jsou prima auta, ale fiaty byli donedávna opravdu trochu více "poruchové" a uvnitř "hlučné". Teď to už asi neplatí, ale ještě 100% Tipo bylo takovou malou plechovkou co vydávala hrozný pazvuky při každé nerovnosti. Možná Brava, Marea, Punto jsou na tom lepe, ale zvyk je jak železná košile. Takový angláni taky považuou škodovku za popelnici pro chudý, protože fáčka co se knim vozili se jim sypali pod rukama.
,až nové Punto uvidíte in natura a rozhodně se nesnažte podlehnout davové psychoze o nějaké podobnosti s búh ví jakým autem. Nové Punto MÁ svou osobnost, tvář a charakter a vžádném případě nekopíruje konkurenci. Spíše naopak. Fiat měl, má a BUDE MÍT vždy nápady (ať už v designu nebo v technice), které od něho konkurence převezme. Vzpomeňte si třeba na Punto I.serie- první vůz, který měl zadní světla v horních sloupcích. Proč se tento design najednou objevuje na novém Ford Fiesta, Opel Corsa, atd, atd. Nesnaží se náhodou všichni ostatní převzít něco z designu Fiatu? A co třeba použitá technika a výbava? Který jiný vůz v tomto segmentu může nabídnout agregát typu 1.3 JTD Multijet? Víte vůbec, že systém vstřikování Common-rail byl vyvinut koncernem Fiat (poprvé použito v AR 156 v r.1998!) a poté patent odprodán firmě Bosch, která ho teď úspěšně dodává do vozů PSA, MB... Nebo navigační systém, dvouzonovou klimatizaci, dešťový senzor?? Zkuste se tedy vyvarovat předčasným úsudkům a vyčkejte, až vůz opravdu uvidíte. Rozhodně mu přijdete na chuť....
dívám se na to stejně pouze s jednou připomínkou. Pro pořádek první kdo použil zadní svislé světlomety, bal Renault na R5 /doufám, že jsem si nesplet typ/. Pak byla chvilka pauza a fioni to oprášili. S tím dešťovým senzorem si nejsem jist, ale budiž. Jejich větší chloubou je ale další originální řešení u dieselů, paradoxem je, že většina lidí si myslí, že je to dílem skopčáků a pletou si, že dnešní moderní motory jsou všechny TDi a k tomu turbo .......
Fiatu rozhodne na chut neprijdu. Je to *. V pujcovne v Nemecku, kde si normalne beru auta pro me jednou nemeli Golfa a tak mi s velkymi omluvami pujcili Stilo. Usmival jsem se - prece to nemuze byt tak spatne. Ale chyba: Hruza ! To, ze auto, na kterem je najeto 25 tis.km pri jizde vrze na vsech stranach jako stara Skoda 120 bych jeste ozelel - ale hlavne: jizdni vlastnosti jsou straslive - projet zatacku, kde jsou jen trochu v asfalt vyjete koleje rychlosti 120 km/h, tedy rychlosti, ktera je pro Octavii i Golfa naprosto bezproblemova, je o zivot. Take motor: byla to sestnactistovka - liny az beda - pokud jsem chtel na dalnici predjet kamion, musel jsem ho tocit stale pres 4000 a vice. Pritom se namisto spokojeneho brumlani, jak je znam pri jizde po dalnici z Golfu, z motoru ozyval jekot jako z Trabanta pri stovce - az jsem se bal, ze nedojedu, ze se ten motor cestou urcite nekde vysype. O spotrebe ani nehovorim - z Frankfurtu do Prahy prumer 12 na sto. Zkratka Fiat - no nekupte to za tu cenu...
a potom si sa zobudil s rukou v nocniku heheh. este mi nieco porozpravaj o dokonalych nemeckych autach, robim v nemecku uz 4 roky, nieco o tom asi viem heheh
Já osobně považuju Punto II za nejdokonalejší design ze segmentu malých vozů, tenhle facelift je pro mě zklamáním. Kdyby aspoň ty úzký světla vpředu nechali! Stilo 5D se mi teď po roce celkem začíná líbit ( 3D se mi líbilo hned), ale tomuto asi na chuť nepřijdu. Pravda je, že to Fiatu nenahrne do náruče moc zákazníků třeba od VW. Jak správně konstatovali v Autocaru na adresu Golfu: I když Golf je podprůměrný jak v designu i technice, tak si ho budou němci furt kupovat víc, než jinou konkurenci. Ado a ty přestaň s těma narychlo vymyšlenýma historkama ( dveře za jízdy neupadly ? jela s tebou cisterna, aby jsi každých 100 km tankoval ? )
Ty tak kecáš, kdo tě platí? Tak dobře, vychvaluj si technicky a prostorově zastaralý Golf, ale tyhle kecy o Stilu si nech od cesty. Určitě jsi v něm vůbec nejel, měl jsi možná půjčeného Golfa jedničku, na který někdo nalepil dozadu štítek Stilo a ted'děláš machry. A ty tvoje slátaniny o líném motoru... Jel jsem již v hodně Fiatech a můžu ti říct, že živější motory má snad jen Honda a BMW, jinak podle mého názoru vůbec nikdo!!!
Mě se to autíčko líbí. Mám první generaci Punta jsem 100 % spokojený. Nový model bude favoritem pro příští auto, asi s motorem 1.4. Nevím kdo tady psal co o Golfu, ale to auto je opravdu hloupej mýtus. Jezdil jsem s modelem VR5, výsledky : neustále drnčící držák na kelímky vpředu. Při jakémkoli přejezdu nerovnosti strašné zvuky od zadní nápravy (btw: bylo to auto pro test v časopise a ani jedna věc se tam neobjevila, jen obligátní, dokonalé dílenské zpracování, to mě rozesmálo a vždycky rozesměje), podvozek moc tvrdý a přesto nic moc jistota, motor hlučný (neumějí odhlučnit nízké frekvence), spotřeba 15 město, 12 mimo město, Golfa NENE a ještě jednou NE.
Taky souhlasim, ze Punto II pred faceliftem bylo a je jedno z nejhezcich a nejoriginalnejsich malych aut. Proto jsme si ho taky loni v lete koupili a urcite dobre .Ted je design tuctovy a vice odpovidajici asi masovemu vkusu. Viz testy aut, kdy "chytri" hodnotili vetsinou design Punta jako nemoderne hranaty a kritizovovali i predni masku a svetla. Ovsem nasledne ostatni zacali predni cockovita a decentni svetla,nezabirajici pulku kapoty, vicemene kopirovat (napr. Mazda 6). Punto pred faceliftem je proste nadherne designove a proporcne vyvazene. Holt ale z duvodu trhu, zajmu medii,museli neco obmenit, at se nepise, ze auto je furt stejne. Nemusi to byt vzdy ale k hezcimu. Libi-nelibi je ale subjektivni pocit. FIATU fandim!!!!!
Jako majiteli Punta II mi nedá než se nepodělit o zkušenosti. Vlastním verzi 1,2 sporting s převodovkou speedgear, tedy CVT automatika s možností sekvenčního řazení. Interiér auta ve verzi sporting rozhodně nepůsobí lacino (jaho kvalitě se podivují všichni, které jsem zatím svezl) , sedačky by zasloužily kvalitnější potahové látky, až na minimální drobnosti nemůžu o zpracování auta říct nic špatného ostatně bylo taky levnější než třeba srovnatelný Volkswagen (když opominu, že skutečně srovnatelný typ v paletě VW polo není) . V práci jezdím velmi pravidelně s Fábií 1,4, docela fajn auto, ale ve srovnání s Puntem línější a uvnitř prostě chybbí odkládací prostory, zatímco v Puntu mám vždycky místo. Pro každodenní ježdění mi Punto přijde jako lepší auto. Design Punta II. mi přijde jako vyjímečně dobrý, protože to (stejně jako Fábie) není auto s ksichtíkem jako mončičák, ze kterého se chlap musí stydět vystoupit. Nový design bohužel odráží vkus lidí - masám se to bude líbit. Kecům o nekvalitě Fiatů se jen usmívám podívejte se na aktuální statistiku poruchovosti ADAC, která auta jsou nejhorší ... ani jeden FIAT. Těm kteří chápou děkuji, všem ostatním radím kupte si Golfa, Polo a spol.
Typický Fiat. Krásný svěží design a cena bude jistě také atraktivní. Ale nevím, jestli si ho mám koupit ted', podle oficiální zprávy má být už za dva roky představen úplně nový model. Ale asi takovou dlouhou dobu čekat nevydržím...