Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mitsubishi představilo v USA nový Galant a Lancer

13 komentářů

...se Mitsubishi zase rozhýbalo k činnosti.Zcela nový Colt a Lancer, nyní Lancer kombi a Galant. Nový je také největší model Diamante (v Evropě kdysi prodávaný jako Sigma). Otázkou co z toho se objeví nakonec v Evropě a hlavně v jaké podobě. Neumím si představit jak by nový Galant s těmito rozměry zapadl do stejného segmentu s Hondou Accord,Mazdou6,Nissanem Primera Toyotou Avensis, kam až doposud patřil.
oproti tomu stavajicimu (s negativnim sklonem masky) IMHO krok k fadnosti 😲(
Ten negativní sklon mi taky chybí, bylo to snad poslední auto s takovým prvkem.
Negativní sklon přední části Galantu model.řady EA je sice výrázný designový prvek, ale současné designerské,aerodynamické a především bezpečnostní trendy diktují jiné a ne vždy pěkné tvary.Chce-li dnes značka uspět v testech NCAP musí se přizpůsobit.
To je možné. Nicméně výsledek je takový, že Galant se mi až do dneška líbil, zatímco teď už ne. Maska mi připadá jako derivát Nissanu Primera a některé linky mi ho připomínají taktéž.
já si myslím, že Evropa dostane model od tohoto odlišný, ale možná se také mýlím.
Zrovna u Renaultu se inspirovat nemuseli. A rozhodně ne tímto způsobem, kdy poměrně velký sedan vypadá jako odporná Thalia.
Když při pohledu na tohle auto vydíš Thalii, tak se ti už o ní asi zdá. Kup si ji, a máš po problému.
Klasický japonec
Mne ten Galant spis prijde jako klasicka ukazka soucasneho americkeho designu aut. Ocucany bonon, bez fantazie, bez napadu. Hlavne aby byl velky a mel silny motor.
Bohužel musím souhlasit, nicméně doufám, že evropská verze bude zcela jiná. A jsem zvědav na toho Lancera combi, doufám, že bude i ve čtyřkolce a naší "mitsince" se tak dostane odpovídající náhrady a mi doufám našeho současného modelu!
Je to velmi smutné. Galant, hlavně ten poslední, patřil k nejkrásnějším autům na trhu.Tehdejším tvůrcům se povedla dokonalá autoosobnost, dnešním nechutná tuctovka. Argument bezpečnosti je nesmysl, protože v tom případě bych ze strachu nemohl nastoupit ani do BMW ani do JAGUÁRU. Je mi MITSUBISHI líto.
Ruku na srdce, strej galant byl sice peknej, ale byl to dost okatej plagiat BMW 5. Ale tohle je fakt hnus.