Novinky
0
...se Mitsubishi zase rozhýbalo k činnosti.Zcela nový Colt a Lancer, nyní Lancer kombi a Galant. Nový je také největší model Diamante (v Evropě kdysi prodávaný jako Sigma). Otázkou co z toho se objeví nakonec v Evropě a hlavně v jaké podobě. Neumím si představit jak by nový Galant s těmito rozměry zapadl do stejného segmentu s Hondou Accord,Mazdou6,Nissanem Primera Toyotou Avensis, kam až doposud patřil.
oproti tomu stavajicimu (s negativnim sklonem masky) IMHO krok k fadnosti 😲(
Ten negativní sklon mi taky chybí, bylo to snad poslední auto s takovým prvkem.
Negativní sklon přední části Galantu model.řady EA je sice výrázný designový prvek, ale současné designerské,aerodynamické a především bezpečnostní trendy diktují jiné a ne vždy pěkné tvary.Chce-li dnes značka uspět v testech NCAP musí se přizpůsobit.
Zrovna u Renaultu se inspirovat nemuseli. A rozhodně ne tímto způsobem, kdy poměrně velký sedan vypadá jako odporná Thalia.
Klasický japonec
Mne ten Galant spis prijde jako klasicka ukazka soucasneho americkeho designu aut. Ocucany bonon, bez fantazie, bez napadu. Hlavne aby byl velky a mel silny motor.
Je to velmi smutné. Galant, hlavně ten poslední, patřil k nejkrásnějším autům na trhu.Tehdejším tvůrcům se povedla dokonalá autoosobnost, dnešním nechutná tuctovka. Argument bezpečnosti je nesmysl, protože v tom případě bych ze strachu nemohl nastoupit ani do BMW ani do JAGUÁRU. Je mi MITSUBISHI líto.
Ruku na srdce, strej galant byl sice peknej, ale byl to dost okatej plagiat BMW 5. Ale tohle je fakt hnus.