Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexus HPX – SUV z New Yorku

Právě zahájená New York International Auto Show se stala místem uvedení několika zajímavých designérských studií. Lexus se před majetným newyorským publikem blýsknul studí HPX.
Zpět na článek
18. 4. 2003 10:50
neregistrovaný "Scenic"
18. 4. 2003 11:27
neregistrovaný "merc"
18. 4. 2003 15:58
neregistrovaný "carmik"
18. 4. 2003 13:28
neregistrovaný "carmik"
19. 4. 2003 02:28
neregistrovaný "Zdenek"
neregistrovaný "Scenic"
18. 4. 2003 10:50
bez titulku
Je to paráda! Už by se mněli němci (kromě BMW) vzpamatovat neboť jim ujede vlak!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "merc"
18. 4. 2003 11:27
bez titulku
GST je daleko vetsi parada. A nemyslim si, ze MB ujizdi vlak.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "carmik"
18. 4. 2003 15:58
Re: bez titulku
Mercedes dělá velmi dobrá auta,ale narozdíl od Lexusu mu stále chybí větší spolehlivost a kvalita zpracování. Mám v tomto směru osobní zkušenosti s oběma značkami z běžného provozu a tam Lexus kraluje.
neregistrovaný "carmik"
18. 4. 2003 13:28
rozměry
Jen malou poznámku k HPX - rozměry: délka - 4935mm, šířka - 1984mm a rozvor 2959mm. Co se motoru týče, myslím, že než se dostane do série je docela možné, že pod kapotou se již bude nalézat nový V8 5.5L.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Zdenek"
19. 4. 2003 02:28
drive by wire
To řízení "po drátu" je bohužel v praxi zatím nepoužitelný. I když to funguje vznikl problém se zpětnou vazbou. Tedy auto sice poslouchá naprosto přesně, ale řidič nic necítí. Přesné, ale neobyčejně tupé. Prý by se to v budoucnu dalo vyřešil podobným způsobem jako počítačová herní zařízení s feedbackem, nicméně technická náročnost vs. praktický užitek je v takové nepoměru, že ještě nějaký ten pátek budeme řídit pomocí tyče :) nakonec a komu to vadí :) nehledě na bezpečnostní riziko.
Rozbalit vlákno
0