Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

ja mam jasno ..
neregistrovaný "TT"
| 14. 4. 2003 08:48
Jestli nekdy budu zase kupovat auto, bude to jednoznacne S4 :) .. zeru to!
ja mam jasno ..
neregistrovaný "Jarda"
| 14. 4. 2003 18:55
Naprosto souhlasim, tohleto bude poradna divocina, ale pekne schovana, takze na prvni pohled to zas tolik lidi nepozna, ale pak uz uvidi jen ty laufy co ma vzadu a to pekne z dalky...
Moc pekny...
neregistrovaný "Ondra"
| 14. 4. 2003 09:06
Zvlaste ten avant je krasnej. A ten moturek... Skvela kombinace. Copak asi bude v RS 4?
Moc pekny...
neregistrovaný "quattro"
| 14. 4. 2003 11:37
V RS4 bude přeplněný osmiválec 4,2l s výkonem někde kolem 420PS. Jde zde o novou marketingovou politiku Audi, která chce modely "S" mít s atmosferickými motoroy a špičkové a limotované verze "RS" (ty budou opět vždy na konci prodeje modelu viz RS6) budou mít přeplňované motory, jejihž výkon bude z výroby "omezen" elektronikou. Tím chce Audi nabídnout svým zákazníkům a také tuningovým firmám prostor k individualistickém přístupu ke špičkovým verzím svých modelových řad. Potom nebude nemožné potkat RS4 s výkonem 580PS. Bude záležet skutečně jen na "poťouchlosti" daného zákazníka...
Moc pekny...
neregistrovaný "Ondra"
| 14. 4. 2003 17:22
Diky. Ze tam bude 4.2, to jsem predpokladal, ale na parametry si budem muset pockat.
bez titulku
neregistrovaný "Scenic"
| 14. 4. 2003 13:32
Když se jim ješte podaří snížit cenu, tak to bude super!
test
neregistrovaný "merc"
| 14. 4. 2003 18:13
v nynejsim autobildu je test C 32, M3 a S4 a vyhral C 32.
test
neregistrovaný "omi"
| 14. 4. 2003 21:58
Hmm. Kdybych se mel rozhodovat, tak mezi S4 a M3. Neubiram kvality cecku, ale prinejmensim nevypada vubec sportovne. (muj nazor)
test
neregistrovaný "Troll"
| 14. 4. 2003 21:59
ten test treba precitat cely, su tam dost podstatne detaily ohladne podvozku, motorov, praktickosti - kazdemu vyhovuje nieco ine-Mercedes mal najmaksi podvozok, preto ho povazuju za najlepsie pouzitelny na bezne jazdenie a hlavne preto vyhral. Niekto ale k S4 8-valcu nechce makke pruzenie a pre neho je vitaz S4. A niekto zas chce len 2 dveri, kupi si BMW. Ten test nebol o vitazoch a porazenych, autori uprednostnili kazdodenne pouzivanie na dobrych cestach. Napisat, ze vyhral MB a tym sa vyjadrit k prispevku na temu Audi S4 je trochu suche.
test
neregistrovaný "ace3"
| 14. 4. 2003 22:42
presne tak, mercedes sice vyhral, ale ty3 auta dou v podstate srovnat jenom vykonove.. jinak sou totiz uplne odlisna.. M3 je pro fajnsmekry, kteri chteji vybrousenou techniku radovyho sestivalce - posudte sami - 343koni z 3,2litru a to BEZ TURBA! Audi je universalni(da se rict i rodiny vuz) pro mlade lidi, kteri vedi, proc zrovna audinu, a Medak je pro syny velkejch zazobanejch sefu, kteri chtej jit ve stopach svyho otce, kterej ma ESKO.. proste normalni hodne vykonej cestak pro mlady.. kazdy z nich ma neco svyho, ale ja bych taky vybiral mezi BMW a AUDI.. Asi bych sel do obou..
test
neregistrovaný "Trucker"
| 15. 4. 2003 20:39
Hmm, pro mladý lidi...! To bych v našich poměrech, kdy je mladý klučina rád, že se nějak shrabe na 20 let starou "škodárnu", raději nepsal! A myslím, že ani v Německu či jinde v západní Evropě to nebude až tak žhavé, až na malé výjimky jako jsou zmiňovaní synáčci zazobanejch fotříků, kteří se pravda, velmi výjimečně vyskytují i u nás, ale opravdu velmi výjimečně. Jinak u mě jasná volba: 1) M3 2) C32 3)S4, protože si myslím, že S4 nevypadá, co se vnějšího vzhledu týče o moc sportovněji než ten "méďa" a rozhodně se mi až tak moc nelíbí. Navíc nezdá se to Vám všem už trochu přehnané? 8 válec v autě střední třídy? Na druhou stranu zase výkonově nijak nevyniká, je totiž o celý 1 kilowatt silnější než šestiválec (taky bez turba) s o 1 litr menším objemem od BMW (a to beru "obyčejnou" M3, nikoli CSL s 257 kW)! Ale jestli do RS4 opravdu narvou tento motor s turbem....no nevím.
test
neregistrovaný "omi"
| 15. 4. 2003 21:33
4.2 urcite rezervy ma, pockame na S8. Nemuzes pomerovat tehle motor s vyhonenym sestivalcem. Od toho bude RS 4, samozrejme s turbem a ne jednim. To bych se moh ptat, proc do m3 rovnou nedali 257 kW. Jinak 257 kW na sestivalec, to je samozrejme uctyhodny.
test
neregistrovaný "omi"
| 15. 4. 2003 21:34
Asi tak... To je jako testovat A8, sedmu a esko.
bez titulku
neregistrovaný "cuisine"
| 14. 4. 2003 19:24
tak už se těším až do toho daj přepážku aby si podnikatelé mohli odečíst DPH a měli pořádně rychlý montážní vozidlo až budou pospíchat někam něco montovat
bez titulku
neregistrovaný "STAVROS"
| 15. 4. 2003 07:26
to cuisine: tak to se nekdo zase projevil. Co mas s tim DPH? Asi vubec nevis o cem mluvis. To ze si nekdo odepise dle zakona DPH z vozidla neznamena, ze ty penize nekde ukradl. Uz si to lidi uvedomte,ze podnikat muze kazdy.
bez titulku
neregistrovaný "Mr.modena"
| 15. 4. 2003 09:18
Podnikat může každý...... vtip dne...... ona je realita jiná!!!! Něco jiného je o tom mluvit a něco jiného je to dělat.
DPH na nákladní a užitkové auta - OK, ale proč na osobní auta? Je to "nenažraností" (omlouvám se) nebo nemocí "ztráta soudnosti" takových podnikatelů..... aneb jsme v ČR, že tak co bych chtěl.
bez titulku
neregistrovaný "STAVROS"
| 15. 4. 2003 10:39
to mr. modena: jak je realita jina? Proste pokud si myslis, ze te uzivi prodej slepic, tak zacni prodavat slepice. Nikdo ti nic nezakazuje. Ztrata soudnosti podnikatelu? V EU - napr. SRN se vraci DPH u vsech vozidel. Muzes mit treba kabriolet na leto s odpoctem DPH. CHtel bych te videt kdyz podnikas a platis dane jako mourovatej, stat ti hazi klacky pod nohy, bez dokladu se nemuzes vzit svoje poctive vydelany penize a nabidli by ti,ze ti vrati DPH. Urcite by si sta¨tu velice rad tech 150 000 nechal. Kdyz o tehle problematice nic nevis, tak prosim neplacej blbosti. Vypadas potom pred normalnima lidma jako *.
bez titulku
neregistrovaný "Mr.modena"
| 15. 4. 2003 13:14
nápodobně.....

Myslíš, že běžný zaměstnanec daně neplatí? Je fér, když někdo DPH zaplatit musí a někdo ne, ačkoliv svůj DM používá evidentně ke stejnému účelu a ne z zajištění a udržení příjmů.....?
Pokud by nechal auto jak je - nemohl by si DPH odečíst a celá částak by se odpisovala, takže by mu to stejně šlo do nákladů a snízila daňová povinnost. Je to správná úvaha?
Až budeme v EU tak prosím, ale teď je realita a právo jiné.
re: DPH
neregistrovaný "Libor TT"
| 21. 4. 2003 09:01
No je vidět hoši, že o daních a specielně o DPH toho víte asi tolik co já o stavbě raketoplánu ;o). Jinak prokázat např v Německu, že auto potřebuješ pro podnikání není žádný problém, protože já např musím být reprezantativní, tak si prostě budu jezdit v čemkoli na co mám!!! ty prachy nekradu, jsou moje a já sem si je vidělal!!! když uzám za vhodné, taxi klidně koupím třeba vrtulník, protože je to za moje a přesto nejede vlak, takže fuckticky o tom nevíte vůbec nic ;o) čau L. A navíc tak nějak podobně je to i v tom našem * socanském státě ;o(((
* ČSSD!!!
PS. S4 je gut jaxfiňa!!!
re: DPH
neregistrovaný "Brabus"
| 15. 4. 2003 13:54
Ono to v EU není s tím DPH,tak lehký jak se tady snažíš napsat. Máš pravdu, že v EU DPH odepíšeš z jakéhokoliv auta třeba i ztoho kabrioleta, ale rozdíl je v tom, že nejdříve musíš na finančním úřadu prokázat, že to vozidlo potřebuješ k podnikání. A garantuji ti, že s kabrioletem, sportákem nebo třeba s CL od mercedesu tě vyhoděj ze dveří dřív než pozdravíš. A to je ten základní rozdíl od ČR, protože promiň, ale když vidíš paničku v kožichu s ML 55 AMG s příčkou, tak to asi to pravé rozhodně není. A jelikož prodávám vozidla VW už 8 let, tak vidím každý den kdo takovéhle auta kupuje. A odvažuji si tvrdit, že 40% nákupu montážních vozidel není určeno pro podnikání.
re: DPH
neregistrovaný "ace3"
| 15. 4. 2003 16:26
presne takovouhle kravu sem dneska na kulataku videl! To vopravdu cloveka potesi, kdyz projede kolem zazobany blondyny v MLku od AMG.. Sam sem si ve svy 9-5 aero pripadal jak socka..
re: DPH
neregistrovaný "Trucker"
| 15. 4. 2003 20:23
Ale to je opět chyba státu a díry v zákonech. Ruku na srdce, Ty bys tu přepážku nebral, kdyby Ti za to vrátili u běžného auta střední třídy 130tis. a víc? Myslím, že o tom to podnikání taky je a musím tady dát za pravdu jistému diskusníkovi, že opravdu ty klacky pod nohy se valí ze všech stran. Jde o to být znalý zákonů a vědět, co si můžeš dovolit.
re: DPH
neregistrovaný "STAVROS"
| 16. 4. 2003 07:25
to Trucker: velice dekuji za podporu, uz jsem nedoufal, ze se nekdo normalni ozve.
re: DPH
neregistrovaný "daft"
| 18. 4. 2003 15:42
Sorry, ale nechapu proc neni DPH na vstupu u aut, ktera se porizuji do obchodniho majetku, odecitatelna jako jakakoliv jina. Sice ji pak nemusim uplatnovat na vystupu, ale to uz byva zaklad dane tak na 20% vstupni ceny... Je to klasicka svinarna statu. Navic prodejci to DPH samozrejme odvadeji, takze jedinej, kdo je spokojenej, je stat. A co se tyce CL a SL, nechapu, proc bych ho nemohl pouzivat k podnikani. Potrebuju prece auto, ktery me rychle a bezpecne nekam zavaze a to SL je, ne? Mimochodem snavrhem na zruseni odpisu z aut nad cca 1,5 mil prisli do snemovny komunisti, že...
re: DPH
neregistrovaný "Petr"
| 18. 4. 2003 18:17
vsem komunistickem * bych podrezal krk
re: DPH
neregistrovaný "cool-hand"
| 19. 4. 2003 23:03
Rychle a bezpečně tě odveze i octavka za půl milionu, nejen CL nebo SL. Nejede sice 250, ale v našem provozu je to jedno. Táta má RS6, sice tam těch 250 občas vykouzlí, ale v cíli je stejně jen o pár minut dřiv, než když by jel s normálním autem. Nevim proč by tedy lidi měli šidit stát o statisíce, na "pracovním" autě za miliony. Ty daně se vracej stejně lidem v podobě rozvoje státu, nebo by mely, ale to už sem nepatří...
Jinak S4 je bomba, doufam že jí budou dělat i z kabrioleta a snad i z plánovnýho kupé. To by bylo kladívko na CLK a M3...
re: DPH
neregistrovaný "Trucker"
| 22. 4. 2003 21:37
Jen pro informaci, ta "obyčejná" oktávka (RS) Ti taky vykouzlí 250 (kámoš jel opravdu 255) a ten požitek z jízdy se nedá ani popsat. Já to nechápu - rodinné auto, blbá 1,8T, na tak velké auto blbých 132kW, ale když sedí za volantem alespoň trochu šílený řidič a nebojí se zkoušet, co to auto umí, je z toho zážitek na celý život (vl. zkušenost). Zrychlení nějakého RS6 (s osmiválcem, že?) si fakt nedovedu po této jízdě ani představit. A k té M3, pozor na ni!!! Na tu Audina nikdy mít nebude. No a CLkáčko má sice i pořádně nadupané motůrky, ale ve své podstatě je to luxusní kupé a i když obyčejná A4 taky není žáden sporťák, Sko už bude určitě do sportovna daleko více vyladěné, takže tyto vozy jsou jen ztěží srovnatelné.
re: DPH
neregistrovaný "Libor TT"
| 21. 4. 2003 09:04
PS. běžný zaměstńanec taky platí daně, ale nikdy ne takové jako jeho zaměstnavatel, kdy ve finále má klokot Špidla z každé mzdy slabých 50%!!!, kdy zaměstnanec z toho platí 12,5 a zbytek jeho chlebodárce, ;o)
re: DPH
neregistrovaný "Jirka"
| 20. 4. 2003 01:50
Teda názor může mít každý jaký chce, ale je jasné, že pořád ještě řada lidí nechápe, co to DPH vlastně je a co znamená, když si podnikatel "zažádá o vrácení DPH"...když čtu příspěvky typu "podnikatelé okrádají stát při vraceni DPH z montážních vozidel", tak jenom kroutím hlavou...no comment...
DPH
neregistrovaný "anonym"
| 20. 4. 2003 21:18
Je to normální sviňárna od ministerstva financí. Všude v civilizované Evropě se DPH na osobní auta používaná k podnikání běžně odpočítává. U nás nikoli. Nejsem sice nadšenec pro EU, ale při harmonizaci naši legislativy bude muset toto naše "špecifikum" konečně zmizet.
bez titulku
neregistrovaný "carsten"
| 14. 4. 2003 22:18
absolutne genialni,nema chybu a kdo tvrdi opak je blazen,pristi rok kupuju
bez titulku
neregistrovaný "vedeni"
| 19. 4. 2003 13:53
tak pak posli fotku!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku