Novinky
0
Jestli nekdy budu zase kupovat auto, bude to jednoznacne S4 😊 .. zeru to!
0
Naprosto souhlasim, tohleto bude poradna divocina, ale pekne schovana, takze na prvni pohled to zas tolik lidi nepozna, ale pak uz uvidi jen ty laufy co ma vzadu a to pekne z dalky...
Zvlaste ten avant je krasnej. A ten moturek... Skvela kombinace. Copak asi bude v RS 4?
V RS4 bude přeplněný osmiválec 4,2l s výkonem někde kolem 420PS. Jde zde o novou marketingovou politiku Audi, která chce modely "S" mít s atmosferickými motoroy a špičkové a limotované verze "RS" (ty budou opět vždy na konci prodeje modelu viz RS6) budou mít přeplňované motory, jejihž výkon bude z výroby "omezen" elektronikou. Tím chce Audi nabídnout svým zákazníkům a také tuningovým firmám prostor k individualistickém přístupu ke špičkovým verzím svých modelových řad. Potom nebude nemožné potkat RS4 s výkonem 580PS. Bude záležet skutečně jen na "poťouchlosti" daného zákazníka...
v nynejsim autobildu je test C 32, M3 a S4 a vyhral C 32.
Hmm. Kdybych se mel rozhodovat, tak mezi S4 a M3. Neubiram kvality cecku, ale prinejmensim nevypada vubec sportovne. (muj nazor)
ten test treba precitat cely, su tam dost podstatne detaily ohladne podvozku, motorov, praktickosti - kazdemu vyhovuje nieco ine-Mercedes mal najmaksi podvozok, preto ho povazuju za najlepsie pouzitelny na bezne jazdenie a hlavne preto vyhral. Niekto ale k S4 8-valcu nechce makke pruzenie a pre neho je vitaz S4. A niekto zas chce len 2 dveri, kupi si BMW. Ten test nebol o vitazoch a porazenych, autori uprednostnili kazdodenne pouzivanie na dobrych cestach. Napisat, ze vyhral MB a tym sa vyjadrit k prispevku na temu Audi S4 je trochu suche.
presne tak, mercedes sice vyhral, ale ty3 auta dou v podstate srovnat jenom vykonove.. jinak sou totiz uplne odlisna.. M3 je pro fajnsmekry, kteri chteji vybrousenou techniku radovyho sestivalce - posudte sami - 343koni z 3,2litru a to BEZ TURBA! Audi je universalni(da se rict i rodiny vuz) pro mlade lidi, kteri vedi, proc zrovna audinu, a Medak je pro syny velkejch zazobanejch sefu, kteri chtej jit ve stopach svyho otce, kterej ma ESKO.. proste normalni hodne vykonej cestak pro mlady.. kazdy z nich ma neco svyho, ale ja bych taky vybiral mezi BMW a AUDI.. Asi bych sel do obou..
Hmm, pro mladý lidi...! To bych v našich poměrech, kdy je mladý klučina rád, že se nějak shrabe na 20 let starou "škodárnu", raději nepsal! A myslím, že ani v Německu či jinde v západní Evropě to nebude až tak žhavé, až na malé výjimky jako jsou zmiňovaní synáčci zazobanejch fotříků, kteří se pravda, velmi výjimečně vyskytují i u nás, ale opravdu velmi výjimečně. Jinak u mě jasná volba: 1) M3 2) C32 3)S4, protože si myslím, že S4 nevypadá, co se vnějšího vzhledu týče o moc sportovněji než ten "méďa" a rozhodně se mi až tak moc nelíbí. Navíc nezdá se to Vám všem už trochu přehnané? 8 válec v autě střední třídy? Na druhou stranu zase výkonově nijak nevyniká, je totiž o celý 1 kilowatt silnější než šestiválec (taky bez turba) s o 1 litr menším objemem od BMW (a to beru "obyčejnou" M3, nikoli CSL s 257 kW)! Ale jestli do RS4 opravdu narvou tento motor s turbem....no nevím.
tak už se těším až do toho daj přepážku aby si podnikatelé mohli odečíst DPH a měli pořádně rychlý montážní vozidlo až budou pospíchat někam něco montovat
to cuisine: tak to se nekdo zase projevil. Co mas s tim DPH? Asi vubec nevis o cem mluvis. To ze si nekdo odepise dle zakona DPH z vozidla neznamena, ze ty penize nekde ukradl. Uz si to lidi uvedomte,ze podnikat muze kazdy.
Podnikat může každý...... vtip dne...... ona je realita jiná!!!! Něco jiného je o tom mluvit a něco jiného je to dělat.
DPH na nákladní a užitkové auta - OK, ale proč na osobní auta? Je to "nenažraností" (omlouvám se) nebo nemocí "ztráta soudnosti" takových podnikatelů..... aneb jsme v ČR, že tak co bych chtěl.
DPH na nákladní a užitkové auta - OK, ale proč na osobní auta? Je to "nenažraností" (omlouvám se) nebo nemocí "ztráta soudnosti" takových podnikatelů..... aneb jsme v ČR, že tak co bych chtěl.
to mr. modena: jak je realita jina? Proste pokud si myslis, ze te uzivi prodej slepic, tak zacni prodavat slepice. Nikdo ti nic nezakazuje. Ztrata soudnosti podnikatelu? V EU - napr. SRN se vraci DPH u vsech vozidel. Muzes mit treba kabriolet na leto s odpoctem DPH. CHtel bych te videt kdyz podnikas a platis dane jako mourovatej, stat ti hazi klacky pod nohy, bez dokladu se nemuzes vzit svoje poctive vydelany penize a nabidli by ti,ze ti vrati DPH. Urcite by si sta¨tu velice rad tech 150 000 nechal. Kdyz o tehle problematice nic nevis, tak prosim neplacej blbosti. Vypadas potom pred normalnima lidma jako *.
nápodobně.....
Myslíš, že běžný zaměstnanec daně neplatí? Je fér, když někdo DPH zaplatit musí a někdo ne, ačkoliv svůj DM používá evidentně ke stejnému účelu a ne z zajištění a udržení příjmů.....?
Pokud by nechal auto jak je - nemohl by si DPH odečíst a celá částak by se odpisovala, takže by mu to stejně šlo do nákladů a snízila daňová povinnost. Je to správná úvaha?
Až budeme v EU tak prosím, ale teď je realita a právo jiné.
Myslíš, že běžný zaměstnanec daně neplatí? Je fér, když někdo DPH zaplatit musí a někdo ne, ačkoliv svůj DM používá evidentně ke stejnému účelu a ne z zajištění a udržení příjmů.....?
Pokud by nechal auto jak je - nemohl by si DPH odečíst a celá částak by se odpisovala, takže by mu to stejně šlo do nákladů a snízila daňová povinnost. Je to správná úvaha?
Až budeme v EU tak prosím, ale teď je realita a právo jiné.
No je vidět hoši, že o daních a specielně o DPH toho víte asi tolik co já o stavbě raketoplánu ;o). Jinak prokázat např v Německu, že auto potřebuješ pro podnikání není žádný problém, protože já např musím být reprezantativní, tak si prostě budu jezdit v čemkoli na co mám!!! ty prachy nekradu, jsou moje a já sem si je vidělal!!! když uzám za vhodné, taxi klidně koupím třeba vrtulník, protože je to za moje a přesto nejede vlak, takže fuckticky o tom nevíte vůbec nic ;o) čau L. A navíc tak nějak podobně je to i v tom našem * socanském státě ;o(((
* ČSSD!!!
PS. S4 je gut jaxfiňa!!!
* ČSSD!!!
PS. S4 je gut jaxfiňa!!!
Ono to v EU není s tím DPH,tak lehký jak se tady snažíš napsat. Máš pravdu, že v EU DPH odepíšeš z jakéhokoliv auta třeba i ztoho kabrioleta, ale rozdíl je v tom, že nejdříve musíš na finančním úřadu prokázat, že to vozidlo potřebuješ k podnikání. A garantuji ti, že s kabrioletem, sportákem nebo třeba s CL od mercedesu tě vyhoděj ze dveří dřív než pozdravíš. A to je ten základní rozdíl od ČR, protože promiň, ale když vidíš paničku v kožichu s ML 55 AMG s příčkou, tak to asi to pravé rozhodně není. A jelikož prodávám vozidla VW už 8 let, tak vidím každý den kdo takovéhle auta kupuje. A odvažuji si tvrdit, že 40% nákupu montážních vozidel není určeno pro podnikání.
presne takovouhle kravu sem dneska na kulataku videl! To vopravdu cloveka potesi, kdyz projede kolem zazobany blondyny v MLku od AMG.. Sam sem si ve svy 9-5 aero pripadal jak socka..
Ale to je opět chyba státu a díry v zákonech. Ruku na srdce, Ty bys tu přepážku nebral, kdyby Ti za to vrátili u běžného auta střední třídy 130tis. a víc? Myslím, že o tom to podnikání taky je a musím tady dát za pravdu jistému diskusníkovi, že opravdu ty klacky pod nohy se valí ze všech stran. Jde o to být znalý zákonů a vědět, co si můžeš dovolit.
to Trucker: velice dekuji za podporu, uz jsem nedoufal, ze se nekdo normalni ozve.
Sorry, ale nechapu proc neni DPH na vstupu u aut, ktera se porizuji do obchodniho majetku, odecitatelna jako jakakoliv jina. Sice ji pak nemusim uplatnovat na vystupu, ale to uz byva zaklad dane tak na 20% vstupni ceny... Je to klasicka svinarna statu. Navic prodejci to DPH samozrejme odvadeji, takze jedinej, kdo je spokojenej, je stat. A co se tyce CL a SL, nechapu, proc bych ho nemohl pouzivat k podnikani. Potrebuju prece auto, ktery me rychle a bezpecne nekam zavaze a to SL je, ne? Mimochodem snavrhem na zruseni odpisu z aut nad cca 1,5 mil prisli do snemovny komunisti, že...
vsem komunistickem * bych podrezal krk
Rychle a bezpečně tě odveze i octavka za půl milionu, nejen CL nebo SL. Nejede sice 250, ale v našem provozu je to jedno. Táta má RS6, sice tam těch 250 občas vykouzlí, ale v cíli je stejně jen o pár minut dřiv, než když by jel s normálním autem. Nevim proč by tedy lidi měli šidit stát o statisíce, na "pracovním" autě za miliony. Ty daně se vracej stejně lidem v podobě rozvoje státu, nebo by mely, ale to už sem nepatří...
Jinak S4 je bomba, doufam že jí budou dělat i z kabrioleta a snad i z plánovnýho kupé. To by bylo kladívko na CLK a M3...
Jinak S4 je bomba, doufam že jí budou dělat i z kabrioleta a snad i z plánovnýho kupé. To by bylo kladívko na CLK a M3...
Jen pro informaci, ta "obyčejná" oktávka (RS) Ti taky vykouzlí 250 (kámoš jel opravdu 255) a ten požitek z jízdy se nedá ani popsat. Já to nechápu - rodinné auto, blbá 1,8T, na tak velké auto blbých 132kW, ale když sedí za volantem alespoň trochu šílený řidič a nebojí se zkoušet, co to auto umí, je z toho zážitek na celý život (vl. zkušenost). Zrychlení nějakého RS6 (s osmiválcem, že?) si fakt nedovedu po této jízdě ani představit. A k té M3, pozor na ni!!! Na tu Audina nikdy mít nebude. No a CLkáčko má sice i pořádně nadupané motůrky, ale ve své podstatě je to luxusní kupé a i když obyčejná A4 taky není žáden sporťák, Sko už bude určitě do sportovna daleko více vyladěné, takže tyto vozy jsou jen ztěží srovnatelné.
Teda názor může mít každý jaký chce, ale je jasné, že pořád ještě řada lidí nechápe, co to DPH vlastně je a co znamená, když si podnikatel "zažádá o vrácení DPH"...když čtu příspěvky typu "podnikatelé okrádají stát při vraceni DPH z montážních vozidel", tak jenom kroutím hlavou...no comment...