Vyfocena jsou dve auta. Fotka kufru je u stribrne 147 GTA, ktera ma misto znacek jen cedule s oznacenim auta a SPZ byly docasne v kufru-s timto autem se nejezdilo.
Tedy zadna zahada ci nepravost.
No ani nemluv...3,2 V6 184 kW v takovém relativně malém autíčku...no já si ten zátah ani nedokážu představit. Myslím, že po tom bych byl v tranzu ještě minimálně týden!!!
Jarine, zapomnel si dodat, ze za imprezu si dal o 400.000 vic!!! to by na tebe taky mohl machrovat Schumacher, ze ma formuli a strci tvoji imprezu do kapsy... Skoro pochybuju, ze nejakou imprezu mas, protoze bys nepsal takovyhle clanky! alfa je super auto!!!! jsme "chudy" Cech, mam jen octaviiRS, ale alfu GTA si snad jednou koupim! ;-)))
Ja mam Imprezu Sti 2.0i16v 195Kw - 265k 4x4 a tuhle Alfu lehce strcim do kapsy i s motorem 3.2L... z 0-100km/h to mam za 4.8s....kam se hrabou, a kdyz je snih, nebo i jen mokro, tak uz vubec tahle "predopohonovka" nema sanci... K cemu jedinemu mam respekt to je Audi RS6 quattro (450k)...
Blbečku zapoměl jsi dodat, že máš turbo. Tak srovnávej srovnatelné. 4x4 je jasně nejlepší volba, ale prostě alfa není 4x4 jako spousta jiných značek a přesto má super jízdní vlastnosti. Tak nemachruj ty čtyřkolovejturbo.
Mám ji přesně takovou jak píšeš. 1.6 TS 120k Progression + polovinu výbavy z Distinctive zdarma. Bohatě to stačí. Za ty tři měsíce co ji mám jsem v nějakém divném tranzu. V práci mi to nějak drhne, doma ani nevím. Ale jen co tu svou krasavici uvidím, tak se stále usmívám a naparuju. Jo to jsou ty emoce. O tom se majitelům Golfů R32 a jiných německých "krasavců" může jen zdát. Ten pocit prostě nikdy nezažijí - a můžou mít koní pod kapotou kolik chtějí. Alfa je prostě srdeční záležitost - bravo Cuore Sportivo. Jdi do toho.
koukám, že je tu spousta alfistů... tak jen pry ty co nevědí... tak doplňuji adresu našich klubových stránek [odkaz] ... třeba např teď budou dva srazy najednou jedne v ostravě a druhý u plzně spojený se školou smyku, slalomem a 1/4 mílí (ten už je ale téměř naplněn - 20 aut, ale kdyby měl nějakej plzneňák se 156 chuť přijet, tak ať píše na data7@centrum.cz pošlu mu podklady pro registraci na tuto akci)
Jen ji trochu snížit (je nějaká vysoká), dát větší kola v nealfáckém designu (tyhle fakt nemusím) a je to super auto bez chyby. Teda... Pokud nedá potvůrka při drsnějším zacházení najevo, že pochází z Itálie...
Nazev clanku je Uzasne svezeni za milion, ale ani zbla o jizdnich vlastnostech a chovani (osobne bych to tipoval na neutral;zajimalo by me, jak se chova v mezich? pretacive-tezkej predek s nahonem a lehci zadek nebo nedotacive-az moc tezkej predek???).
Nekdo tu psal neco vo tom, ze ma 137 1,6 a ze ten pocit (z toho jak vypada) nemohou mit majitele nemecke konfenkce. Majitel je asi trochu poblazneny z reklamy a z toho, ze je cerstvym majitelem sveho noveho a pekneho auta.
Dovnitr se dava skoro to samy a jezdi to skoro stejne (stejna trida aut). Znacky se totiz mezi sebou podstatne lisej akorat tak kastli a ta neni o jizdnim pozitku.
Kdyby to bylo opravdu sportovni, je tam mensi tocivej motor (nebo treba i s turbickem) a hlavne by to muselo byt lehke (ne 1360 kg!, chybi tomu hbitost) jako to predvadi treba Lotus. Takhle to akorat vybocuje z rady malejch ostrejsich aut kabatem (kterej je ale opravdu povedenej!) a nasleduje to Golfa R32.
Nebo se mylim? Je to snad neco extra?
Jsem opravdu poblázněný majitel. A předtím jsem byl dva roky, než jsem si mohl dovolit ho koupit. Myslím že k těm emocím patří i design zvenčí, prostě krása auta. Fakt si myslíte, že stejný pocit budu mít z Golfa R32? Ne, že bych byl ješita, ale za mnou se na ulici a silnicích stále někdo ohlíží, nevím jak je to u R32, který na první pohled vypadá jako normální tuctový konfekční výtvor. To dost těžko. Asi jen z jízdních vlastností. Ne z vnějšku a vnitřku auta. Já myslím, že natlakovat výkon pomocí turba je hodně jednoduché a že Alfa právě tímto směrem jít nechce. Díky za názor.
Jsem taky příznivcem italských aut, ale taky turbodmychadel, velký a těžký motory moc nemusím, takže za nejlepší auto své cenové kategorie považuji Fiat Uno 1.3 turbo. Kdo v něm někdy jel tak ví o čem mluvím. Malý lehký nadupaný autíčko - v sérii 105 k a 200 km/h z 1300, tomu já říkám motor. Zrychlení jak raketa a pojistka jako za filcku :) Doufám že Fiat začne dělat něco podobnýho, teď je jeho produkce celkem nuda.