Bezpečnost
0
Renault je Renault! Kluci od VW by se měli začít snažit, protože zase dostali na frak.
0
jestli jsi z branže, tak seš pěknej pošetilec. Nehledě nato, že o tom pochybuji.
No neviem ci 56% za celny naraz je dobry vysledok, ale podla mna je to na auto takej velkosti a "nemeckej kvality" priam ubohe. Je to skoda, Skoda.
Pravdu mas, renault je renault! Ostatny sa musia este vela ucit! Ja svoje auto nekupujem na zaklade nostalgie a patriotizmu, ale na zaklade crash-testov. Zivot je mi cennejsi ako lacnejsie nahradne diely...
Tak to kup nakladak! A muzes jeste pridat, ze bez predsudku. Tvuj zivot hlavne zavisi na tom jak jezdis. Tipuju, ze nove modely ostatnich automobilek budou bezpecnostne take tak velice na vysi jako Renault. Ono je prece jenom lepsi vject do skarpy, do stromu nebo hodit to bokem, atd.nez celni naraz s protijedoucim autem, pak ti tech pet hvezdicek bude malo a uvidis jich pozehnane. Hlavne jezdete probuh rozumne, nedavno jsem videl nejakyho chlapka (velke starsi auto, ruka ledabyle nahore na volantu, pekne rychle) jak sundal malou holku na prechodu, mel jsem na nej takovej vztek a hned jsem si uvedomil, ze pri ty padesatce by to bylo o dost "jemnejsi" nebo by se stacil vyhnout a hlavne ve meste, kde ridi dopravu semafory (to je dalsi ...-treba v Plzni je jich tak 60% uplne zbytecnejch, stoji vam pri tom rozum, kde vsude jsou a jak nastaveny; v Praze tak 30😖 je zbytecny jezdit rychle (pospichat)...
tak 4 hvezdy celkem dou.. je to jako peugeot 607.. a superb ma nahodou ve svy tride nejkratsi brzdnou drahu- se studenejma 35,8m a se zahratejma 36,2m.. 607icka ma 38,6 a 39,8..
Snad jen, že celá reklamní strategie Renaultu a všechny výpočty jsou koncipovány tak, aby vůz dosáhl v přesně definováné překážce a rychlosti při EURO-NCAPU pět hvězdiček, ale nemá to nic společného s reálnou havárií. V ten moment jsme někde úplně jinde a vůz se ztrácí v průměru.
presne tak
Vazeny odbornici DECRA a OTA---reakcie typu:Renault optimalizuje svoje vozy len pre "umelo vytvorené, v praxi absolutne nevyhovujuce testy"...ma uz vaaaazne prestavaju bavit. Pravdu mate-ale len 50%. Ono chytime auticko-DRB o stenu-a vysledky su na svete.No ono medzi 4-hviezdickovym a 4 hv.autom je oooobrovksy rozdiel.Vsade sú tolerancie a navyse sa konecne hodnotenie vyvodzuje z celnej a bocnej narazovej skusky---Takze....celny naraz-50bodov+bocny naraz 100bodov-a na svete je auto s 75 bodmi,kt spada do kat.4-hv.aut.Navyse by stalico, aby mal vodic posunute svoje sedadlo o 5 cm.dopredu a vysledky su uplne ine...RENAULT ROBI AUTA PRE EURO NCAP.Ehmmmm...ale pri zostavovani tychto testov si zobrali statistiky a zistili....ze 2/3 vsetkych čelných kolíziií vznikajú so 40% prekrytim v takej a takej rychlosti---takze tie testy odpovedajú 2/3 možných situácií---zabiť sa možete aj v královnej bezpečnosti (Laguna)-staci mat plyn na podlahe a rozdat si to s nakladakom. No faktom zostava,ze pri kolízii chcem sediet v aute co ma jedno z najvyssich hodnotení. Navyse RENAULT dosiahol co chcel-pozrite si ceny akcii, počety predaných vozidiel a absolutne neohrozene postavenie vo vyvoji v bezpecnosti. Moj osobny postreh:vozy ako....Skoda Superb(NAJ skodovka aku som chcel-po testoch sa s pomyslenim na nu lejn velmi tazko lucim), vsetky BMW(vynimka X5), Alfa Romeo 147(BOMBA AUTO-BOMBA prepadak-19b z celneho testu-ABSOLTNE NEPRIPUSTNE!!!!)Peugeot 607(to je vtip???-vlajkova lod, take rozmery,najprosperujucejsia automobilka na Europskom kontinente a takyto vysledok?-no asi prebrali filozofiu SKODY-"Cim viac,tym menej-cim viac zaplatite,tym Vas menej ochranime. nemaju co na trhu robit.Ked dokazu ostatny spravit auto s 90-94 bodmi,preco sa druhy neposnazia?-BMW?!!???skvele vozy,spolahlive,bezchybne jazdne vlastnosti ale co sa tyka sedanov v celnych testoch.... NO hruuuza.Nepochybujem o reakciach typu BMW nemusi robit bezpecne vozy, lebo ma bezchybne jazdne vlastnosti...RENAULT sa vykyda v kazdej druhej zakrute,tak musia....ALE to vypoveda o doveryhodnosti takychto prispevkov
To je spekulace, příteli. Podobně můžu říct, že z 5ti titulů jich Michael Schumacher 4 vyhrál podvodem, že krtek porodil kozu, nebo že jsem ředitel světa. A taky tomu nikdo nebude věřit.
souhlas, teoreticky to má všechno společné a prakticky jen pokud je to přesně mířená rána v přesně dané rychlosti. 4 hvězdy nebo 5 - teoreticky jsou nejlepší auta s 5 hvězdama, ale prakticky 5 i 4 jsou bezpečné.
Mno pokud to je podle testu z AutoBildu, tak tam mel Superb 17 palcove kola a jeho konkurenti jen 16. Takze bych ty testy oznacil za zavadejici. Ale stejne mam Superba rad
50% súhlas.Ale....Jazdim absolutne podľa vyhlášky-pre mňa je ako Ústava SR,takže...Naložím svoju rodinku do auta, všetci sa pripútame a vyrazíme k rodine....Idem 90,lebo je to max.povolené,idem do zákruta, spomalým,neviem ako,neviem kedy,ale....v lavotočivej zakrute sa z poza SKODY 110L vyrutilo čierne BMW a...... Už si viac nepamätám...prebúdzam sa na nemocničnom lôžku, som ochrnutý, dozvedám sa, že manželku zbierali ešte 200 m za miestom stretu....Vodiča SKODOVky odviezla sanitka a pomaly sa zotavuje z infarktu. Vodič BMW (20r. synáčik p.XYZ-zastávajúceho vysokú pozíciu v štátnej správe)sa vyváža v novom čiernom BMW a zasa mu zavadzia SKODOVKA v lavotočivej zákruty a tlačí pedál akcelerátora hlboko do podlahy........Takže?!kupujem auto,kt.záískalo absolútne minimálne 88-100bodov z čelného testu a min.100bodov z bočného...-P.S.:autá, s výsledkami pod 50b z čelneho testu by som poslal velice rychlo naspat vyrobcovi-ze maju taku drzost, pustit na trh taky *!!!