V původní zprávě ČTK jsem četl, že snad půjde o auto střední třídy. V HN jsem četl, že to může být nástupce 206. Půjde o rodinné auto za výbornou cenu. Dost mě mrzí, že tato velice významná událost pro český trh se objevila na tomto serveru s takovým titulkem a tak pozdě.
Když připočteme tuto produkci k produkci VW Slovensko 220000 aut a možnosti montovat na Slovensku i Ibizu, tak produkce aut na Slovensku dosáhne pod 600 000.
0
Nevím co je na titulku "Citroën postaví továrnu na Slovensku" tak špatného. Podle tiskové zprávy Citroën ČR půjde o malé vozy na platformě 1, to znamené, že by mohlo jít o 206, ale rozhodně ne o vůz střední třídy - takže nevěřte všemu co čtete a nekritizujte na základě toho ostatní. Děkuji.
0
citroen 206 ?
to je nejaky novy model, alebo citroen kupil peugeota ?
0
TOM !!!!!!!
TY PISES CLANKY O AUTACH ?
Nemozem uverit tomu co citam, a ani neverim.
0
Ja len doplnim, ze v slovenskom VW sa robi Polo, Golf, Touareg. Touareg sa robi uz par mesiacov, no robili sa najma testovacie kusy, crashtestove verzie a skolenie mechanikov - to sa urobit auto, poriadne sa odskusa na vystupnej kontrole a ide na zosrotovanie 😞
Linka na Pola je pripravena na Ibizu, v priebehu 1-2 mesiaca sa ma robit naostro. Robi sa dokonca Porsche Cayenne, teda komplet bez motora a naprav, tie pridaju v Nemecku spolu s nalepkou "Made In Germany". Informacie mam priamo od chalanov z linky.
IP
Když připočteme tuto produkci k produkci VW Slovensko 220000 aut a možnosti montovat na Slovensku i Ibizu, tak produkce aut na Slovensku dosáhne pod 600 000.
to je nejaky novy model, alebo citroen kupil peugeota ?
TY PISES CLANKY O AUTACH ?
Nemozem uverit tomu co citam, a ani neverim.
Linka na Pola je pripravena na Ibizu, v priebehu 1-2 mesiaca sa ma robit naostro. Robi sa dokonca Porsche Cayenne, teda komplet bez motora a naprav, tie pridaju v Nemecku spolu s nalepkou "Made In Germany". Informacie mam priamo od chalanov z linky.
IP