Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rolls-Royce Phantom je na světě !!

Rolls-Royce Motor Cars Limited dnes světu představila, ve zbrusu nové továrně v anglickém Goodwoodu, nový Rolls-Royce Phantom!
Zpět na článek
3. 1. 2003 19:56
neregistrovaný "Marek"
3. 1. 2003 21:45
neregistrovaný "RENAULT"
3. 1. 2003 22:01
neregistrovaný "mipro"
9. 1. 2003 20:16
neregistrovaný "MAYBACH NO.1"
9. 1. 2003 22:54
neregistrovaný "skopi"
7. 1. 2003 16:51
neregistrovaný "Hanes"
3. 1. 2003 21:59
neregistrovaný "merc"
4. 1. 2003 00:33
neregistrovaný "Johny"
4. 1. 2003 09:58
neregistrovaný "merc"
5. 1. 2003 00:09
neregistrovaný "skopi"
12. 1. 2003 07:32
neregistrovaný "NIcKON"
13. 1. 2003 00:15
neregistrovaný "MAYBACH NO.1"
19. 1. 2003 21:47
neregistrovaný "anonym"
5. 1. 2003 20:26
neregistrovaný "Jirka"
6. 1. 2003 08:51
neregistrovaný "Honza"
6. 1. 2003 18:41
neregistrovaný "skopi"
11. 1. 2003 08:52
neregistrovaný "Alebu"
3. 1. 2003 23:20
neregistrovaný "Troll"
4. 1. 2003 00:34
neregistrovaný "vedouci"
4. 1. 2003 10:44
neregistrovaný "Radko"
4. 1. 2003 12:05
neregistrovaný "Schumi_01"
4. 1. 2003 15:36
neregistrovaný "GTR"
4. 1. 2003 15:41
neregistrovaný "Radko"
4. 1. 2003 18:39
neregistrovaný "Ondrej Auto.cz"
12. 1. 2003 07:34
neregistrovaný "NIcKON"
5. 1. 2003 12:15
neregistrovaný "kubajz"
5. 1. 2003 12:18
neregistrovaný "kubajz"
5. 1. 2003 12:35
neregistrovaný "cuisine"
6. 1. 2003 18:07
neregistrovaný "Ludek"
5. 1. 2003 15:25
neregistrovaný "Richard"
5. 1. 2003 20:12
neregistrovaný "Ace3"
6. 1. 2003 09:35
neregistrovaný "merc"
6. 1. 2003 13:36
neregistrovaný "Alex"
6. 1. 2003 13:37
neregistrovaný "Alex"
6. 1. 2003 18:46
neregistrovaný "skopi"
7. 1. 2003 06:31
neregistrovaný "merc"
5. 1. 2003 20:23
neregistrovaný "Jirka"
6. 1. 2003 18:29
neregistrovaný "Yaroukh"
6. 1. 2003 10:05
neregistrovaný "Tomas"
6. 1. 2003 13:40
neregistrovaný "Alex"
6. 1. 2003 16:01
neregistrovaný "Tomas"
6. 1. 2003 14:17
neregistrovaný "Mirda"
6. 1. 2003 15:27
neregistrovaný "Štegi"
6. 1. 2003 17:29
neregistrovaný "Andrew Levi K."
8. 1. 2003 13:54
neregistrovaný "Yaroukh"
7. 1. 2003 12:54
neregistrovaný "daszer"
9. 1. 2003 13:31
neregistrovaný "Pavel"
11. 1. 2003 08:38
neregistrovaný "Archee"
11. 1. 2003 08:44
neregistrovaný "Archee"
11. 1. 2003 16:44
neregistrovaný "Yaroukh"
11. 1. 2003 08:49
neregistrovaný "Archee"
11. 1. 2003 08:53
neregistrovaný "Archee"
11. 1. 2003 13:19
neregistrovaný "petr"
18. 1. 2003 21:50
neregistrovaný "cuisine"
3. 1. 2007 23:17
neregistrovaný "pp2802"
neregistrovaný "Marek"
3. 1. 2003 19:56
nelibi se mi predni svetlomety...
Cely auto vypada super, jenom na ty predni hranaty svetlomety si nejak nemuzu zvyknout...... u Rollse se mi prece jenom vice libi kulaty svetlomety. Jinak to je fakt hodne zajimavy auticko :-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "RENAULT"
3. 1. 2003 21:45
Re: GO
Je to bomba! Maybach vedle toho bude vypadat se svým trapným designem pěkně nezáživně. Počítám, že Maybach bude lépe vybaven, bude mít silnější motory, lepší dynamiku a bude mnohem prostornější. Nicméně tohle je Rolls a kdybych si měl vybrat (to je ovšem dobrý vtip), tak se ani neopovážím váhat a na Maybacha se ani neohlédnu. A myslím, že Rolls bude lepší i pro řidiče, protože podvozek je od BMW a on sám nebude muset koukat na přístrojovku z S-class.
Jo a ještě jedno- ty druhý boční dveře jsou fantastický!
neregistrovaný "mipro"
3. 1. 2003 22:01
Re: GO
No je tu sice jenom jedna fotka, ale interiér na zadním sedadle mi přijde trošku chudý ... rád bych viděl víc ... obložení, doplňky, dřevo (pravé leštěné) bar, telefon atd. atd. ... asi individuální výbava :))
neregistrovaný "MAYBACH NO.1"
9. 1. 2003 20:16
Re: GO
pockej si na testy a uvidis kdo je na tom lip ale podvozek od bmw to urcite nevyhraje. MAYBACH je NEJLUXUSNEJSI KORAB.jeste by me zajimalo co mas za VUZZZZZ.
neregistrovaný "skopi"
9. 1. 2003 22:54
Re: GO
Mozna je, ale nema IMAGE, nema!!! A vypada jako Mercedes, tedy zadna novinka pod sluncem...
neregistrovaný "Hanes"
7. 1. 2003 16:51
Re: GO
Souhlas, cela predni cast vypada divne. Vubec se nepodarilo odlehcit vzhled dany tou obrovskou maskou. Takhle to vypada moc komplikovane a robustne. Ale holt je to RR.
neregistrovaný "merc"
3. 1. 2003 21:59
bez titulku
to se Maybachu ani nemuze priblizit. Vzadu to vypada jako normalni sedan a ne limuzina. Pristrojova deska taky nic moc. Zadnim sloupkem to hodne pripomina Phaeton a oboji vypadaji jako tanky. Myslim, ze DC se nema ceho bat a vyroba Maybachu a noveho RR bude ve stejnem pomeru jako SL a Z8. Hodne vyrazny rozdil je, ze Maybach vyrabi kratsi verzi pro ty co si chteji sami ridit a tento RR rozhodne pro takove lidi neni. Pro ty co se chteji vozit je pote vyrazne lepsi Maybach 62, proti kteremu tento RR nemuze byt konkurenci. Vcera jsem na BBC videl Top Gear, kde rikali, ze nejlepsim automobilem nejvyssi tridy je jednoznacne i pres sve stari S klasse a jediny kdo ho muze pokorit je pouze sam Mercedes a predstavili prvni test Maybachu.
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Johny"
4. 1. 2003 00:33
Re: bez titulku
Maybach vůbec neni špatný auto, ale to co tu řikáš jsou příliš silná slova. RR je do posledního šroubku originál, přesto že ho vyvíjejí napůl v Mnichově, narozdíl od MM. U MM udělali chlapci ze Stutgartu obrovskou chybu. Obnovili značku, která již 60 let neexistuje a nemá tudíž žádnou tradici. Proto si mohli dovolit cokoliv, jakýkoliv design, suprový motory, atd. Místo toho design zepředz vypadá jak faceliftovaná S-klass a interiér je taky jak vylepšenej z S-klassu (podobná přístrojovka, ovladače, atd..) Motor neni špatnej, ale je z "pouhýho" eska(mě by přišel do takovýho vozu ideálnější nějakej atmosérickej 7-8L, než přeplňovaný motor - ten našel správný místo v ostré verzi eska V12). BMW se musel držet tradice o to to měl těžší, nemohl si dovolit žádné výstřelky, přesto to vypadá, že se to povedlo. Navíc Image RR přispívá to, že je vyráběn z velké části ručně. Kdybych byl miliardář a rozhodoval se podle prestiže značky, šel bych jednoznačně do RR(jen by mi vadilo, že nemůžu řídit).
neregistrovaný "merc"
4. 1. 2003 09:58
Re: bez titulku
interier v novem RR je hodne podobny tomu v 7. Ma taky takove supliky, jako nejaka kuchynska skrin. Nemas pravdu s tim, ze to MB mel lehci s Maybachem. Daleko lehci to mel BMW, stacilo navazat na stara RR a to taky udelali. Kazdy vi jak RR vypada a co to je. MB musel vse vymyslet od zacatku. RR ma dobrou image, ale jeste lepsi ma image MB. V automobilovem prumyslu proste lepsi znacka neexistuje. At vyrobi cokoli tak to velice dobre prodaji.
neregistrovaný "skopi"
5. 1. 2003 00:09
Re: bez titulku
Coze? M.ma lepsi povest v nejvyssi tride nez RR? Uz za tech par mesicu, co se prodava Maybach? Jestli se vubec uz zacal prodavat, dlouho sem vo nem nic neslysel. Dost silne tvrzeni. BMW to melo daleko tezsi, prislo do RR a muselo prijit s necim novym a pritom se drzet striktni britske tradice a predvest inovativni techniku. Pravda, interier je sice strohy, ale hlavni je pohodli a noblesa a tohle auto ma. Libi se mi, ze ackoli patri RR pod BMW, na designu se to vubec nepodepsalo. To, ze lepsi znacka neexistuje je taky povedeny vtip (spis ma MB vyjimecnou povest). Ona totiz zadna "nejlepsi" neexistuje, neexistuji pravidla podle kterych by se dala vybirat. A posledni tvrzeni-vzpominas na male Acko a aferku s losim testem? A co posrana elektronika u Actrosu (tahace), o tom taky nic nevis? Nic neni jak vypada.
neregistrovaný "NIcKON"
12. 1. 2003 07:32
Re: bez titulku
Ještě doplněček k MB, motor C220 CDI měl po zahájení výroby (ostatních CDIček se to možná také týká, ale o tom nevím) obrovské problémy s kvalitou, osobně jsem byl svědkem, kdy nově koupený Sprinter 313 CDI s tímto motorem během prvních 90.000km šestkrát zůstal stát na různých místech Evropy kvůli "motorschade". V Německu ve značkovém servisu nám technici potvrdili, že v těch dnech nedělali prakticky nic jiného, než spravovali na záruku tyhle motory. Slyšel jsem to od dalších dvou majitelů, tentokrát E klasse, a nepřímo o několika desítkách dalších, takže na tom něco bude.
neregistrovaný "MAYBACH NO.1"
13. 1. 2003 00:15
Re: bez titulku
HM ZASE BLBY KECI:DEBILNI CESKY ZAVISTIVY POVAHY ZEJO:MAM NA FIRME 2 CDI je na nich hodne KM a zadnej PROBLEM ani ve 220 CDI.nerikam za vsechno co dela MB ja bez problemu ale to je i u jinych znacek.hodne aut ma tausovanej motor rekl bych ze bmw v tom vede.ale to je muj nazor.
neregistrovaný "anonym"
19. 1. 2003 21:47
Re: bez titulku
Hon si klacek i s tim tvym Maybachem!
neregistrovaný "Jirka"
5. 1. 2003 20:26
Re: Kdo chce sám řídit RR, koupí si Bentleyho :o)
Kdo chce sám řídit RR, koupí si Bentleyho :o)
neregistrovaný "Honza"
6. 1. 2003 08:51
Re: Kdo chce sám řídit RR, koupí si Bentleyho :o)
Svatá pravda! A kdo chce krásné (dokonce nejkrásnější - teď už i oficiálně) auto - koupí si taky Bentleye.
Tahle "Rollska" je stejně vyprasená jako "nová" 7-er. Když se poprvé objevily v německém Auto Motor und Sport fotky nového Rollse (cca 3 roky a vypadal trochu jinak - líp, byl kulatější), bylo to komentováno výrazem "Ultimative Design Katastrophe" (to platilo i sedmě, která byla ve stejném článku) a měli svatou pravdu.
Jestli je auto zajímavé jenom tím, že vypadá jako buldozer, tak potěš pánbůh. Na ulici se za ním otočím, ale jestli po ní pojede, totiž - jestli si někdo takovejhle hnus koupí... BMW poslední dobou zprasí na co sáhne (7-er, 3-er facelift, 3-er compact, teď Rolls...), alespoň se snad zvýší prodeje milovaného Bentleye!
neregistrovaný "skopi"
6. 1. 2003 18:41
Re: Kdo chce sám řídit RR, koupí si Bentleyho :o)
Vyjadruje takto seriozni automobilovy casopis? Ne, neni to zadny bulvar, odporuje to novinarske etice (jestli ano, rekni mi cislo a rocnik a ja si ho sezenu a prectu, protoze pekne kecas, ceska povaho). Rollce je ORIGINAL, mam pred vsemi auty uctu, protoze na kazdem aute udela spousta lidi furu prace a nejlepsi jsou takovyhle snobsky borecky keci.
neregistrovaný "Alebu"
11. 1. 2003 08:52
Re: Kdo chce sám řídit RR, koupí si Bentleyho :o)
netlac, stejne si ani jedno nekoupis
neregistrovaný "Troll"
3. 1. 2003 23:20
Dobry konkurent pre Maybach
Som rad, ze super premium segment oživil aj Rolls, toto auto má svoje kvality, čaro, nedá sa s iným pomýliť a okrem toho je to Rolls. Myslím, že môže Maybachu smelo konkurovať, v tej triede už asi nejde o pol centimetra viac či menej vpredu a dvadsať litrov v kufri či 30 koní naviac. To je trieda sama osebe.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "vedouci"
4. 1. 2003 00:34
hranatost
Mne to prijde moc hranaty... vim, ze hrany sou sice v kursu, ale jina vec je Ford a druha RR... predchozi model se mi libil vic a myslim, ze ani dnes nevypada vubec zastarale. Na nadcasovy desigm, co se o tomhle rict neda. Ale treba se pletu...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Radko"
4. 1. 2003 10:44
bez titulku
Jestli se něco posere a já budu chtít seděd v zadu, tak bych asi ze všech aut bral MB S PULLMAN. Je to jenom o mých pocitech , ale RR na mně působí jako dokonalá snobařina pro lidi, co sním jezdí navštívit tetičku na sousední hrabství. Myslím že my všichni, co surfujem po autostránkách, si sednem do zadu poze v případě, ža nebudeme mýt čas řídit. A jako pohodlná pracovna na mě nejlíp působí PULLMAN.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Schumi_01"
4. 1. 2003 12:05
Absolutně šeredný...
Tohle auto bych nekoupil ani abych ukázal že na to mám... "Ošklivý kačátko" pro boháče!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTR"
4. 1. 2003 15:36
ZA TY PRACHY....
Bych si raději koupil jiné auto. Nebo dvě. Třeba Ferrari Enzo nebo tak něco....
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Radko"
4. 1. 2003 15:41
Re: ZA TY PRACHY....
Věř Tak věř tomu žen za Ferrari Enzo bys koupil dvě tady ty
neregistrovaný "Ondrej Auto.cz"
4. 1. 2003 18:39
Re: CENA -- Re: ZA TY PRACHY....
Cena Rolls-Royce Phantom je cca 320.000 euro.
neregistrovaný "NIcKON"
12. 1. 2003 07:34
Re: CENA -- Re: ZA TY PRACHY....
Dle nejnovější informace přímo z rollsího webu je to 330.000 €
neregistrovaný "kubajz"
5. 1. 2003 12:15
Jo,dobrý...
číst si tu ty řádky,to je mazec "koupil bych si ho.." né,to bych nechtěl ani za darmo... Jo,diskuze je od toho,aby se o tom mlelo,ale kdo z Vás viděl to auto na vlastní voči?Kolik z Vás sedělo,nebo řídilo fakt dobrou mašinu?Většina má v garáži Favorita,nebo tak něco,tak jak tu můžete soudit RRko podle předních světlometů,nebo,že má míň víkonej motor,že má v interiéru šuplíky,jak sektorka....RR byl vždycky jinej a vždycky originální a něčím přitažlivej a to se taky povedlo a zůstává mu to.A až se v té káře projedete a budete sedět vzadu,nebo mu koukat na čumák,pak ho můžete soudit,ale teď sou to jen plkoty...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "kubajz"
5. 1. 2003 12:18
Re: Jo,dobrý...
....jo a ještě aby se tu nerozebíralo,jakou plácám češtinou,tak slovo víkon nahrazuju za -vÝkon- ........
neregistrovaný "cuisine"
5. 1. 2003 12:35
ujde to
Zajímavé auto, čím víc na něj koukám tak se mi začíná líbit víc a víc, ale když jsem ho viděl prvně tak jsem málem hodil kačenu. Teď jsem ještě zvědavý jaký bude nový Bentley/VW nebo jestli budou držet dál při životě současný Arnage. Doufám že jo.
Jinak z nových desingových směrů automobilek Bentley/RR/Maybach se mi nejvíce líbí Bentley Continental GT, ale ten je zase o trochu níž než tyto vozy, ale ta Bentleyka pro Alžbětu 2. taky je dost hustá. A jezdí na LPG :-)
A kdybych si měl nějaké z těchto aut vybrat já, tak bych asi zvolil Bentley Dominator. SUVko od Bentley, hmmm proč ne...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ludek"
6. 1. 2003 18:07
Re: ujde to
Tak tak. Z velkorysých limuzím mi jako nejvelkorysejší přijde právě Bentley pro Kralovnu..
Tenhle Rolls vypadá celkem divně, hlavně ty světla vepředu sou fakt na nic... A myslim, že tohle auto bude s Maybachem mít velke problemy... BMW asi trochu ulítlo. Doufám, že se VW u Bentleye bude držet nastoleného trendu, že řada Arnage zůstane zachována a bude postupně zdokonalována a že nové Bentleye budou tak nádherné, jako je Continental GT.
neregistrovaný "Richard"
5. 1. 2003 15:25
Otřesný design, znehodnocení značky
Design, který dali novému Rollsu v Mnichově je otřesný. Horší než u rádoby high-tech BMW 7. Mnohem. Jde podle mě o znehodnocení značky RR. Nesplňuje nároky na reprezentativní vzhled Rolls Roce.

Jsou oblasti, kam by se neměli Bavoráci cpát.

RA
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ace3"
5. 1. 2003 20:12
bez titulku
retro mi moc nevadi, nevadi mi rr a to ze ho prevzal mnichov mi taky nevadi,ale na muj vkus je to moc retro, moc rr a moc mnichovsky!tak nak se tu lidi chovate, ale co,je to vase vec, ze se snazite pomluvit nejoriginalnejsi a nejprestiznejsi znacku na svete, ktera jedina doopravdy vi co je to IMAGE . Ten vas *** maybach kterej se tvari jak originalita sama a pritom je to hnusna stara s -klass natahla jak cadillac o nicem takovym jako RR nevi! Kdyz RR na zadech vozil ty nejvetsi zazobance v anglii a vubec v evrope, tak mercedes byl este furt normalni auto jako kazdy jiny- troufnu si rict, ze v ty dobe dokonce jako samotna SKODOVKA!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "merc"
6. 1. 2003 09:35
Re: bez titulku
chlapce nechci Ti brat tvuj nazor, ale rici o MB ze se nekdy rovnal Skode, tak to je trochu extremni nazor. MB byl vzdy technologicky na absolutni spici v jakkemkoli obdobi vyvoje automobilu. Asi nevys, ze MB vyrabel takove klenoty jako SSK/SSKL, 500K/540K, Grosse Mercedes, neboli Mercedes 770 a to neni zdaleka vse, taky asi nevis, ze mezi svetovymi valkama patril mezi nejuspesnejsi v motosportu, ne-li nejuspesnejsi. Nekdo si ty uspechy muze vylozit naklonosti A. Hitlera, ale histrorie se tim nezmeni. Po valce prisli takove skvosty jako SL 300 Gullwing a nasledovalo dalsich 5 rad. Z povalecne historie vyberu pouze par automobilu. Mercedes 600, vyrabeny od 1963 do 1981. Absolutni technologicka spicka, drazsi nez RR a take uznavany za nejlepsi auto te doby, mimo jine mel vsechny brzdy ventilovane kotouce, hydropneumaticky podvozek, samozrejme klima atd., svoji dobu predbehl mozna o 40 let a jeden vlastnila i anglicka kralovna. Dale 300 SEL 6.3 a 450 SEL 6.9. Take tyto automobily nemeli na svoji dobu zadnou konkurenci a byli brany za neco naprosto jineho nez ostatni automobily.
neregistrovaný "Alex"
6. 1. 2003 13:36
Re: bez titulku
Merci, koukam ze historii mas v maliku. Tak Ti jiste neuslo ze Skodovka v polovine dvacatych let 20. stoleti vyrabela licencne Hispano-Suiza H6. To byla karka panecku. Hispany byly totiz primou konkurenci pro Rolls-Royce Phantom I nebo Isottu Fraschini Tipo 8 A. Skodovka je stavela rucne v Plzni... a byly hodnoceny vyse nez originaly.... Copak mel ve vyrobnim programu Mercedes, tehdy cerstve sloucen s Benzem? Vrcholem byl model 630, ktery sice pouzival treba papez nebo nemecka vlada, s vyse jmenovanymi vozy se vsak co do velikosti a luxusu rovnat nemohl. Byl v dnesnich meritcich o tridu nize...
Argumentujes hezky ale ohanis se sportovnimi auty z dvacatych let, lety tricatymi a dobou povalecnou.... no, nic proti. Mercedesy jsou krasna auta (sam mam par exemplaru v 1:18) ale Ty srovnavas nesrovnatelne. Zadna z nasich automobilek nevyrabela nikdy neco co by se mohlo porovnavat s SSK, 500/540 K, limuzinou 600 nebo velkymi SEL. Jsi znalec ale pouze jedne znacky... to je trochu malo.....
neregistrovaný "Alex"
6. 1. 2003 13:37
Re: bez titulku
BTW Co BMW a Maybach pred 75 lety? BMW vyrabel motorky a Maybach jeste neexistoval......
neregistrovaný "skopi"
6. 1. 2003 18:46
Re: bez titulku
BMW zacinalo s leteckymi motory a letadly (temi letadly si ale nejsem vubec jisty, kdo vi, opravte me!) Maybach se za druhe svet.val.podilel na vyrobe tanku a motoru.
neregistrovaný "merc"
7. 1. 2003 06:31
Re: bez titulku
zacinali s leteckymi motory, ale uz i pred 2 sv. valkou vyrabeli automobily. Napr. 328, lehky sportovni vuz, urcite vyrabeli i jine modely a samozrejme motocykly. Maybach vyrabel pred 2 sv. valkou svuj vuz Zepellin.
neregistrovaný "Jirka"
5. 1. 2003 20:23
ABSOLUTNÍ ŠPIČKA pro ty co rozumí prům. a um. designu
Sorry, lidi, ale pokud někdo prohlásí, že to je hrůza, nebo dokonce znehodnocení značky, šeredně se plete. Pokud se designer podívá na předchozí a historické modely RR, je toto naprosto přesné logické pokračování řady. Jediný sporný detail na celém voze (ext. i int.) jsou podle mě kulatá přední světla (mlhovky?) - tam to asi ideální řešení není. Ale jinak ... NAPROSTO SUPER. Maybach od Daimlera je designová bomba, ale tohle je dvakrát taková. Fakt. Nádhera. Je vidět že si ty designerský špičky u RR neplatí nadarmo.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "geroc"
6. 1. 2003 07:39
Re: ABSOLUTNÍ ŠPIČKA pro ty co rozumí prům. a um. designu
Máš to v tvý makovici absolutně špičkově vygumované chlapče když o tomto designérském paskvilu píšeš takovéto superlativy.
neregistrovaný "skopi"
6. 1. 2003 18:47
Re: ABSOLUTNÍ ŠPIČKA pro ty co rozumí prům. a um. designu
A co nakreslis ty, Picasso?
neregistrovaný "anonym"
6. 1. 2003 23:14
Re: ABSOLUTNÍ ŠPIČKA pro ty co rozumí prům. a um. designu
neregistrovaný "Alex"
6. 1. 2003 09:49
Re: ABSOLUTNÍ ŠPIČKA pro ty co rozumí prům. a um. designu
Tohle neni lgoicke pokracovani, mily Jirko, ale totalni paskvil. Charles Rolls a Henry Royce se musi v hrobe obracet. Historie tehle firmy je plna svkostu, ale tohle je neosklivejsi rolls vsech dob.... Howgh.
neregistrovaný "Yaroukh"
6. 1. 2003 18:29
Re: ABSOLUTNÍ ŠPIČKA pro ty co rozumí prům. a um. designu
souhlas ve vsem ... hlavne ty mlhovky - nad tema jsem v rozpacich ("jeste ze me to nemusi budit ze sna" ;o))
neregistrovaný "Tomas"
6. 1. 2003 10:05
Nadčasový design
Škoda že se na téhle diskuzi s nejvyšší pravděpodobností nesetkáme za půl století.... ...pak by se myslím potvrdil fakt, že tenhle design je naprosto skvělej a opravdu nadčasovej. Tohle je nejhezčí a nejdůstojnější Rolls za posledních 20-30 let. Maybach je určitě taky naprosto dokonalý auto, ale vsadím krk, že za čas po něm neštěkne ani pes. (Co se týče designu). A diskuze o BMW a S-ku....to asi patří jinam. Každopádně obě značky jsou z toho nejlepšího co se v automobilovém světě dá objevit.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Alex"
6. 1. 2003 13:40
Re: Nadčasový design
Retro prvky tam zcela jiste jsou - kulate modely z padesatych a sedesatych let (ja vim ze Phantom VI se stavel az do roku 1991...), resp. hrnatejsi vozy z let sedmdesatych.... ale celek pusobi nevyvazene. Napadaji me terminy jako svatokradez a neucta k tradicim. Pisu jen o vnejsim designu, interier je klasika.....
neregistrovaný "Tomas"
6. 1. 2003 16:01
Re: Nadčasový design
Je pravda, že je design v době jeho vzniku většinou čistě subjektivní záležitost. Je mi jasné že se taky tenhle Rolls nemusí někomu ani trochu líbit. Vše opravdu ukáže až čas. O tomhle modelu se bude v budoucnu mluvit buď jako o geniálním mezníku vývoje designu RR, anebo o modelovém propadáku (ale nic mezi tím). Já se stavím k první variantě. Ostatně když jsem poprvé spatřil nové BMW 7, byl sem těžce na rozpacích.....po několika dnech jsem byl nadšenější a nadšenější.....ale je to opravdu otázka vkusu, a představ každého človíčka.......
neregistrovaný "Mirda"
6. 1. 2003 14:17
Ani bych to řídit nechtěl
Ta bláhová představa, že jsem miliardář a že mám tenhle nádhernej stroj, je úžasná a vůbec nekoketuju s myšlenkou RR řídit... jo asi bych si to vyzkoušel, ale pak už bych se jen nechal vozit (když bych zrovna nevětral svoje Murcielago, které by parkovalo hned vedle...)... ne tohle auto by majitel řídit neměl... tohle auto se vychutnává na zadním sedadle, v tom nekonečném přepychu - a ať si kdo chce co chce říká, RR je klasika, kterou může pokazit snad jen přehmat BMW v podobě nějakého lidového vozítka. Maybach vs. RR je pro mě jasný duel - RR rulez. Mimochodem ta světla mě zarazila, jenže po chvilce mě prostě uchvátila... je to jako pohled do budoucnosti nechutného přepychu... včetně neobvyklých světel a příliš dlouhé cifry na faktuře...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Štegi"
6. 1. 2003 15:27
GRC
Grc a nič viac
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Andrew Levi K."
6. 1. 2003 17:29
Kdo tady ma pravo hodnotit, co se ho naprosto netyka !?
diskutuje nekdo o tom,jestli se mu libi letadlo,nebo jachta? Rols je Rols a je jedno,komu z vas se nelibi blinkr,nebo svetlo... Nechapete,ze tak to ma byt ? Jezdete dal ve svych BMW, Mercedesech a jinych vozidlech... vzdyt tady tomu tezko vubec nekdo muze rict neco podnetneho.... naproste vetsiny z vas se to proste nikdy nemuze tykat.... Nastesti !
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "merc"
7. 1. 2003 06:43
Re: Kdo tady ma pravo hodnotit, co se ho naprosto netyka !?
tady je tzv. svobodna diskuze a kazdy tzv. svobodny clovek ma pravo vyjadrit svuj nazor na cokoli i na to co se ho netyka. Je to jedno ze zakladnich prav a svobod.
neregistrovaný "Yaroukh"
8. 1. 2003 13:54
Re: Kdo tady ma pravo hodnotit, co se ho naprosto netyka !?
modleme se ;o)
neregistrovaný "daszer"
7. 1. 2003 12:54
nic moc ale...
tenhle novy rolls mne svym designem nijak vyrazne nepresvedcil, ale uz na fotkach tohle auto vypada okazale, a je z neho proste videt, ze neni za par korun, naproti tomu maybach jde opacnou cestou, nenapadny design a maximalni luxus uvnitr... rr je pro aristokraty a zbohatliky, maybach pro zbohatle workoholiky, kteri v aute travi mnoho casu a potrebuji pri tom vyridit svou praci...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pavel"
9. 1. 2003 13:31
Great
Je to naprostá paráda ... klasika ... Já ho beru
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Archee"
11. 1. 2003 08:38
Hezky
Je to super ale myslim ze tomu vinovymu cabrioletu od Bentley za 1000000 dolaru se to nevyrovna, mel super zluty vnitrek, mimo jine, Shaq rad ridi sam. Vystrci tu svoji tlapu z okna a soura ji az po zemi. Takhle vzdy prijede do Staples Center.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Archee"
11. 1. 2003 08:44
bez titulku
Jo mimo jine Bentley taky udelal novy model{stejna firma RRakorat specializace Jaguar to samy} Pro nas vsechny levnejsiho modelu od Bentley jen kolem 200000 $$$ a nahoru. Jak rikaji, stane li se vam neco z vozem, prijedem kamkoliv, prikryjeme. Image firmy = nikdo nesmi videt king stal na strane rozbity. Proto na neho budete mit cely zivot zaruku. Jo, zkusme s nim jet do Chanova ci Janova u Mostu.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Yaroukh"
11. 1. 2003 16:44
Re: bez titulku
Clovece, ale 50% obsahu tvyho prispevku mi nejspis zustalo utajeno. Budto ti tam chybi spousta carek, nebo se ti prehazely slova. Myslim to vazne; nic osobniho ...
neregistrovaný "Archee"
11. 1. 2003 08:49
bez titulku
a jeste neco Bentley = image RR= prestige lidi si radsi nechaji na zakazku udelat B nez RR. Vzdyt uz o tom mluvil ten cesky majitel toho knihkupectvi na Mustku {mozna to bylo Myslbek} nevim. Dostal k RR i cepicku s ridicem a pri 60KM byl naucen udelat 180 stupnu na dalnici
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Archee"
11. 1. 2003 08:53
Re: Byl to Melantrich
neregistrovaný "petr"
11. 1. 2003 13:19
bez titulku
tenhle rols je nádhernej, má svoje mouchy ale působí důstojně. Nelíbí se mi ale interiér, je to prostě hnus, ta zadní sedačka je hrozná to nejsou superluxusní křesla.
Osobně čekám až se začne a on se začne Maybach Coupe !!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "cuisine"
18. 1. 2003 21:50
Re: bez titulku
dle speedu prej chtěj dělat teréňák
neregistrovaný "pp2802"
3. 1. 2007 23:17
Vážne
V tomto automobile som sa viezol 80 km a bolo to super( myslím to vážne) :-!
Rozbalit vlákno
0