Dvě nové studie Mustang GT coupé a convertible (kabriolet) představil Ford na právě zahájené North American International Auto Show v Detroitu. V roce 2004 bude zahájena sériová výroba!
Amíci sa naozaj lepšia, tento Mustang je moc dobrý, legenda na kolesách. Súčasná Corvette je popri Mustangu len kus plechu bez emócií, mali by sa tiež vrátiť k staršiemu dizajnu spred 40-rokov.
Corvette nikdy kus plechu nebyla ... Je cela plastova, plech na tom nikdy nebyl.
Jinak ten novej Mustang je totalne cool auto, nic lepsiho nikdo neudelal uz tak dvacet let. Ma vsechny charakteristicky rysy Shelby '68, ale zaroven vypada dost moderne ...
ak sa nemylim, tak to bol rok ´67, ale inac suhlasim.
Shelby Mustang ´67 bola proste bomba, ktora bola dokonca nadherne upravena vo filme ´60 sekund. Uz som prestal dufat v navrat tejto legendy, no opak je pravdou.
Ano mas pravdu byl to rok 67´a kdo videl 60sekund tak si jiste vzpomene na Eleanor. Tohle auticko ma GOOD design, bude mit dobrou budoucnost. Kdybych vedel kde je nakej zkurve*ej kram kde se da tohle zihado koupit tak beru bouchacku jedu do Svycarska, vykradu nejakou podelan*u banku a letim si tohle auticko koupit at se v tom povozim aspon nakou tu hodinku na svobode (co myslite zustalo by mi to auto????). No jinak amerikani jsou na tohle machri a doufam ze se nezhorsej jako treba PT Cruiser kterej se ze zacatku sice chytil ale tedka padlo do rukou kritiku ktery se na tom vyblbnou. GOOD
V 60 sekundach byla '67, ale tenhle koncept je podobnejsi '68 - rozdil je v pruduchu na kapote, '67 mela malej umistenej uproostred, 68 velkej skoro pres celou kapotu, s dvema sanima uplne vepredu - podobne jako koncept ...
Po GT (40) se Ford opět vytáhl. Ze Shelby to má přesně tolik, aby to byl ještě Shelby Mustang. Vypadá však mnohem víc agresivně a mohutně než originál. Prostě nádhera.
...nezbývá než souhlasit a doufat, že nový model bude těmto studiím co nejvíc podobnej. Žijící legenda by si to po novějších úděsných verzích zasloužila...
... no uz ho pripravuji od vcerejska :o) ... tak snad to bude aspon neco jineho, nez co jsem sosnul z supercars.net (bohuzel i tam jsou jenom 1024x768, takze to na plochu nebude)
je to krasa, len ten interier dufam ze bude trosku sportovejsi a ze ta automatika, tam nezostane. mozno je ta prevodovka sekvencna, tak to by sa potom uz dalo :)) a mohlo by sa to prdavat aj tu a za americke ceny :))
To je naprostá bomba. Ford na západě od Atlantiku je poslední dobou samá bombová studie. Thunderbird, Fortynine, GT40 a teď tohle. Super, jen tak dál. Ta evropská sekce se má dnes co učit, alespoň co se designu týká.
kdes prisel na Jamese Bonda? ten vzdycky (az na ulet s BMW) jezdil anglickymi auty... za tohle by se nemusel stydet vyse jmenovany Bullit... jinak opravdu nadherna kara, ten americky retro design je fakt skvely... jeste aby GM postavilo Camaro/Firebird v podobnem stylu a bude to totalni narez...
Hlasuju pro Camaro. Rocnik '76 je raketa jako blazen. Videl jsem ji v oranzovy barve na autobazaru u Lbc za 57k; bez papiru samozrejme. Kdo ma znamy (bo jinou moznost, jak to legalne dostat na nase silnice) a prachy na provoz petilitru, ten si ji vychutna. Mimochodem takovy gumy, jaky mela tahle konkretni kara, jsem nikdy nevidel - skoro to vypadalo, ze vzadu je jeden gumovej valec. :o))
Vedle takovyho auta vypadaj i (jinak nadherny) Mitsubishi 3000 GT bo Nissan 300 ZX jak nejaky ulicnici. :o)
'76 zrovna raketa neni ... Vykony sly od '72 nasledkem federalnicch zakonu upravujicich spotrebu a emise totalne do haje. '76 byl snaad nejhorsi rocnik vubec, melo to vykon cca 160hp (na petilitr ... ). Jinak na to dostat to na silnici nepotrebujes znamy, muzes to hodit na veteransky cisla, ted uz se s nima da jezdit temer normalne.
Jinak Bond, pokud to bylo jeho vlastni VZDYCKY jezdil anglickyma. Mel Bentley (ve filmu nikdy nebyl, jen ho myslim ze v Goldfingerovi zminujou), pak v Goldfingerovi dostal Aston Martin DB5, ve dvou filmech (tusim ze Agent ktery me miloval a Ve sluzbach jejiho velicenstva) mel Lotus Esprit, v necem pozdejsim, kde uz hral T.Dalton mel Aston Martin V8. Pak prisly filmy s Brosnanem, kde mel postupne BMW Z3, BMW 7xx a BMW Z8 - proste hruza. Pravda je, ze casto jezdil s jiinejma autama, ale to kdyz si ho nekde pujcil, ukrad, zabavil nebo tak (napriklad cervenej Mustang Mach I '71 v 'Diamanty jsou vecne - s tim je ta klasicka chyba, jak vjede do uzounky ulicky po dvou pravejch kolech a vyjede po levejch ... )
Ja muzu posoudit akorat ten vzhled. Ale 160 je na 5l fakt _DOST_ slaby. 160 mel na 2.8i Capri a to uz prej tenkrat taky nebylo nic moc. :o)
(Ale to budes asi vedet ty sam, jak tak koukam na tvuj nickname. :o)
Mej se gut
Jo, o capri neco malo vim. Ale nikdy jsem v nem nejel, zatim jsem mel jenom Cortinu Mk III, a to jeste jen mesic, protoze jsem jen chudy student a prestalo me bavit lejt benzin do auta misto piva do sebe. Na ten zacatek 80.let uz pravda tech 160 zadnej extrem nebyl. Ale zase je neco jinyho, kdyz tech 160 zene tuhej zadek, je to trosku zabavnejsi :))
Jinak u toho Camara to chce tak '71, ta je hezci i vzhledove (jinej cumak ..) a ma jeste docela silnej motor.
Design je samozrejme nadhera.Je to klasa.Motor v tom asi taky nebude jak do domaciho spotrebice...:-)akorat by me zajimalo kde ten pablb co to psal zjistil,že mustang není ryzí sportovec...ehm mam takovej pocit že v 60.letech byl konkurencí pro camaro,corvette,atd. a v evrope byl jeho obdobou ford capri.mimochodem mam takovej pocit že "pár" závodů to taky vyhrálo.o tradici sport. vozu ani nemluvě....čti co píšeš pablbe.