Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
0
0
Ja si myslim,,ze u takovyho auta neni cena az tak dulezita.A ty co si ho budou chtit koupit to neodlaka. Kazdopadne nizka ani primerena nebude...spis vice nez mene.
0
no nevim, jestli tohle je uz trida, ve ktere se nekouka na cenu... ono pri te dnesni konkurenci si myslim, ze lidi co si kupuji auto v tehle tride si uz taky popremysli co chteji za svoje penize dostat... a myslim si ze u tohodle auta toho moc nedostavaji... vzdyt to ttecko bude nejspis na cene zakladniho boxsteru... a to uz bych si teda rozmyslel jestli jezdit v "obycejnem" audi nebo v (mozna o neco slabsim?) porsche...
0
V tomhle s tebou souhlasim ono to TT zase tak exkluzivni neni, navic nejakych 250 koni ze 3,2l mi prijde dost malo, ani mocneverim spolehlivosti takhle komplikovane prevodovky. Kdyby to byla takova bomba, tak se v rallye uz davno chytne. Zatim jsem o nicem takovem neslysel, az ted. Navic ,ale tohle je jenom muj soukromy nazor, tt mi vzdycky prislo moc masivni, pusobi na me malo agresivne a netvari se jako sportak, ale jako bojove vozidlo pechoty.
0
Dá se říct, že patřím mezi těch pár šťastných, který má TT a to nejsilnější 1,8 Quattro. Už při prvním spatření mě učarovalo. Ale po pár tisících kilometrech mě začali pronásledovat závada za závadou. Ikdyž to byly skoro prkotiny (dvě čidla, prasklá vložka stabilizátoru, špatné plováky v nádrži,......a ještě asi 4 závady) nestačil jsem se divit přístupu lidí v servisu, jen dvě závady mi byli schopni odstranit!!!!! Neochota, neodbornost, a to za 1100 Kč za hodinu !!!! Ale musím přiznat, že jízda s TT je opravdu požitek. Nebýt těchto věcí, to auto by nemělo chybu. Za takové peníze si ale představuju jinou kvalitu a přístup lidí z Audi. Pevně jsem se rozhodl, že už si Audi nikdy nekoupím. Teď jen čekám na Nissana 350Z.
"Změny aerodynamických prvků sice vedly ke snížení vztlaku na zadní nápravě"
boze, ved preto malo zo zaciatku ttcko problemy, ze malo lahku zadnu napravu a vsetky upravy viedli k zvysovaniu tlaku...nechapem to.
dalej ma zaujima to quattro, je to torsen alebo haldex?
no ja mat prachy, tak samozrejme idem do nissanu
boze, ved preto malo zo zaciatku ttcko problemy, ze malo lahku zadnu napravu a vsetky upravy viedli k zvysovaniu tlaku...nechapem to.
dalej ma zaujima to quattro, je to torsen alebo haldex?
no ja mat prachy, tak samozrejme idem do nissanu
Nevím zda jste si to správně přečetl, ale snížení vztlaku přece znamená, že zadní náprava není ve vysokých rychlostech odlehčována. Což je správně.
Kdybys to cetl poradne,tak mj. vis,ze pohon quattro je "tradicni". A Haldex mi u Audi tradicni moc neprijde... a navic, asi nevis,kam vsude a v jakem vykonovem rozpeti Haldex koncern VW montuje.
Nechci vam brat iluze, ale TTcko je postavene na Golfove platforme sedi ku * a ty parametry jsou na takovej motor fakt spatny (juknete se na M3 a nebo 350Z). Z 0 na 100 za 6.4 sec je hodnota co ma S2000 s 2 litrovym motorem a nahonem na zadni. Za ty prachy co za to budou chtit si muze soudny clovek koupit takovou ikony jako je R35 GTR , EVO7 a nebo M3.
Jinak koncern montuje Hladex vsude mozne. I A3 s oznacenim quatro maji Haldex. Q se dava na plattformu Passatu A4 a ostatni vys.
Nedavno byl na Car and Driver test TT vs. S2000 vs. Mustang vs. 350Z a hadejte kdo byl posledni TT :) a prvni byl 350Z.
Jinak koncern montuje Hladex vsude mozne. I A3 s oznacenim quatro maji Haldex. Q se dava na plattformu Passatu A4 a ostatni vys.
Nedavno byl na Car and Driver test TT vs. S2000 vs. Mustang vs. 350Z a hadejte kdo byl posledni TT :) a prvni byl 350Z.
Naprostý souhlas. Proti 1.8T přidal váhu a bídných třicet koníků. Všichni, kdo čekali na šestiválec jako na spasení, teď musí nadávat. Jediná možnost je, že z TT V6 udělají dělo úpravci.
Souhlasím, nejsilnější přečipovaná 1.8 s dvojitým turbem se může tomuhle výkonem rovnat. Jede o kousek míň, zrychlení je stejné. Nic moc na tom neudělali.
Qattro je dle uspořádání motoru a nejen dle platformy motor musí být umístěn v ose vozu né napříč (potom přichází ke slovu Haldex)
Tak se opět ukázalo, že atmosféricky plněné motory Audi neumí a nepomůže jim k tomu ani objem jako bejk...
jojo, sorry, zle som si to precital :-)
ale sep ma pravdu s tym quattrom - TTcko ma sticker quattro a je to haldex...
sep> este ma zaujal ten GT-R - videl si niekde verziu s lavostrannym riadenim? kukal som na to na inete, ale podla mojich info su vsetky verzie do r34 iba pravostranne :-( tak snad aspon ta nova verzia sa bude robit pre obe strany
ale sep ma pravdu s tym quattrom - TTcko ma sticker quattro a je to haldex...
sep> este ma zaujal ten GT-R - videl si niekde verziu s lavostrannym riadenim? kukal som na to na inete, ale podla mojich info su vsetky verzie do r34 iba pravostranne :-( tak snad aspon ta nova verzia sa bude robit pre obe strany
Ve statech prestavuje R34 GTR MOTOREX ... na levostrany a jinak R35 GTR se evidentne bude dovazet vsude po svete. a lepsi nez tady ta predrazena audina je 350Z za polovicni cenu :))))))
Nevim,jestli si jel nekdy s Audinou, ale asi ne...Se sestivalcem asi taky ne,vid...tady jde hlavne o elasticitu a kvuli tomu si lidi kupujou sestivalce.Kvuli pocitu ze sily. Kdo chce furt řadit, koupi si H2000,me by to ale nebavilo tocit dvojku do 80...Audi je svetova spicka a nejaka rejže proti ní nemá tu správnou image....
Ja se teda v autech az zase tak moc nevyznam. Hondu H2000 proto nemuzu znat. Ale jednou jsem videl na obrazku Hondu tusim S2000. Ta se mi libila. Nepamatuji se, ze by mela nejake detske nemoci pri kterych umirali nevinni lide,motor pry nebyl z civicu,podvozek taky ne a ten motor mel prej i solidni merny vykon. Honda je japonske BMW. A jak se rika mezi znalci. Bavorak je bavorak...
NO hele já nevim, ale měl jsem možnost jezdit s prvním tétéčkem, myšleno před úpravou - a ať sem se snažil jak chtěl tak jelo tam kam jsem si to přál. A jinak taková A6 2.8 quattro tiptronic na sněhu to byla pořádná jízda a žádný zadokolky se nečapali.
marty, s tou tvou neznalostí aut se jdi vycpat!!!Znas kdejaky kilowatty u 10 let staryho mergla,tak ze sebe nedelej blba.Staci ze ses zklamal v utery na motokarach!!! :-)
v porovnani s Nissanackym VQ je sestivalec od koncernu jenom orezavatko na tuzky :) ... a jinak jsem s tim jezdil takze vim o cem mluvim. VQ neni jen tak pronic za nic uz asi 7 let mezi 10 nejlepsima motorama sveta. Od koncernu je tam jedine 1.8T coz je podle me dobrej motor, ale ne do kategorie levnejch plnokrevniku jako je Zko, S2000 a nebo M3 pripadne Mustang Mach1. Ten Vtec II 2 litr v S2000 je to nejmensi co ma v takovy kare bejt i kdyz je to opravdu very high rev fan :).
S VQ 3,0 som jazdil a tvoje nazory sa mi zdaju ciste papierove, lebo ten motor je skôr otázkou zvyku, ťahá v úplne iných otáčkach ako napr. BMW alebo Audi, iná zvuková kulisa, tichší ako priemer určite nie je a celá Maxima je velká plastová loď a imitátmi dreva z pvc a keď tomu v zátačke riadne naložíš, predok letí von a žiadne ESP ani nič podobné ťa už nečaká (to je skúsenosť). čakal som viac. Pozri sa aké autá vyrábajú amíci a na čom sa vozia a potom mi niečo rozprávaj o obľúbenosti áut v amerike. Cena je argument Nr.1 , kvalita je žiaľ niekde za ňou, lebo je potrebné ju zaplatiť. Koľko 6-valcov si už jazdil viac ako povedzme 1000 km, keď tak super dokážeš porovnávať? Rád sa nechám prekvapiť.
:) 3 a nemuzes porovnavat ocesavku v Evrope a americkou maximu. jinak VQ ma normalni objem 3.5. 3.0 je ocesavka, ktera se neda brat jako motor, kterej byva volenej jako motor roku :)) Jinak souhlasim, ze vsechno je otazka ceny :) a ta je u audi hodne vysoko a nanestesti kvalita a spolehlivost je zase neprijemne nizko.
Naložiť do zleho auta V6 dokáže hocikto. TT je zlé auto a nepomôže Vám ani to že sa páči každej Pišulke. Kto chce športové auto kúpi si niečo úplne iné. Čiže tí čo sa o TT zaujímajú sú buď ***i alebo nevedia zbaliť babu bez auta. Alebo, v najhoršom prípade, nevedia čo to auto je a na čo sa používa. Pre budúcich vrtákov: ja som si túto diskusiu prečítal len preto, že som sa chcel zasmiať na "Koncernistoch". A vy, čo viete načo autá sú, načo ich tu presviedčate? Oni to asi nikdy nepochopia.
Pro vsechny ***y
sednete si do tech aut driv nez zacnete psat ty svoje kraviny.
zajimalo by mne kolik z Vas jelo v TT220 S2000 M3 nebo *like mustang(s vsemoznymi upravami ,mozna salen) potom srovnavejte
sednete si do tech aut driv nez zacnete psat ty svoje kraviny.
zajimalo by mne kolik z Vas jelo v TT220 S2000 M3 nebo *like mustang(s vsemoznymi upravami ,mozna salen) potom srovnavejte
No ja jezdim S2000, manzelka ma 330iC, jel jsem v M3, SLK320 a TT se silnejsim motorem a tez v S4. Nekomentuji M3 - kdo chce nakladak tak si ho poridi. Co se TT tyka - testoval jsem ho pred koupi s2k. Moooc jsem si pral aby existovalo TT s 2.7Turbo jak jsem ho mel moznost poznat z S4... no nic, jezdim ted ve sve "no brand name" honde (dal jsem ji nizsi pera a 18'' kola), kterou jsem si naprosto zamiloval a vim ze pro mne je jedinym krokem vzhuru F360 F1 nebo novy baby Lambo az prijde.
S tím musím souhlasit, spousta těchhle chytrolínů nidky v ničem takovým neseděla. Co se týče kvality Audi, já si nemohu stěžovat. Audin jsem měl 7, v současnosti Allroad 2.5TDI a RS6, manželka A4 2.5TDI, všechno automaty a quattro. Moje zkušenost je taková, že jsem velmi spokojen. TT je auto, který je líbivý a proto se prodává. A se šestiválcem to může, pravda, docela dobře jet. A poz. na závěr, nachci to tvrdit ale mám pocit, že quattro v TT je Haldex a ne Torsen. čágo!
"Audi je svetova spicka" :o)))) Uz dlouho jsem se tak nezasmal.
Kdyz nekdo postavi "sportovni auto" jako je TT, ktery ma uz od zacatku problemy s ovladatelnosti a jeste spoustou dalsich slozek jizdnich vlastnosti, tak teda opravdu stavi spickovy auta. Kdyz se chces podivat, jak vypada spickovej motor, a spickovy sportovni auto, podivej se pod kapotu BMW.
Kdyz nekdo postavi "sportovni auto" jako je TT, ktery ma uz od zacatku problemy s ovladatelnosti a jeste spoustou dalsich slozek jizdnich vlastnosti, tak teda opravdu stavi spickovy auta. Kdyz se chces podivat, jak vypada spickovej motor, a spickovy sportovni auto, podivej se pod kapotu BMW.
Když jsme u toho BMW, jejich novej počin Z4 je výsměch designu.Zepředu to auto vypadá jak naprcaný,zadek supr,ale ta přístrojovka vypadá jak ze Saigonu...Audi je supr značka, ale nejhezčí auta v současnosti staví Mercedes,nový E, SL, SLK - to je design. Neřikám, že bavorák dělá blbý motory, ale Audi ho ve srovnávacích testech většinou poráží, hlavně díky lepší trakci. Vzpomeň si na RS4, na to se BMW ani nehrabalo. A stejně nejlepší sporťáky staví Porsche,maji svůj styl. Bavorákem jezdí kdejakej pasák,ale Porsche má jen opravdovej fajnšmekr!!!
Co se tyka designu, tak jelikoz jeho hodnoceni je ryze individualni zalezitost, tvuj nazor Dane na vysmech designu bych nijak nekomentoval. Po tom, co jsem cetl tve dva prispevky, si myslim, ze by to stejne bylo hazeni perel svinim. Tvuj patriotismus ohledne znacek a ne konkretnich aut na mne pusobi spis jako obycejna natvrdlost. BMW - blbý motory... slysel jsem o soutezi, kde nejlepsi odbornici z oboru voli nejlepsi motor. BMW zrejme kazdorocne uplaci porotu...Porsche ma jen fajnsmekr. Zkus si rozsirit svuj omezeny obzor a koukni se na prodejni statistiky automobilu napriklad na tak nedulezitym trhu, jako je nemecky.Mozna te prekvapi, ze porsche uz nejaky cas neni maloseriovym vyrobcem.A ze boxsteru se neproda az o tolik min nez Z-ctyrek. Inu svet se zmeni, tak s nim zkus udrzet krok!
Martine, víš *,co se mi líbí, protože furt krafáme o ženskejch a ne o autech,sám to moc dobře víš.Tak dobře,řek sis o to!Z BMW se mi líbí:compact, trojková řada,líbilo se mi Z3-podle mě,nejhezčí BMW,obzvláště verze coupé. A proti motorum od BMW nic nemam,líbí se mi jejich řadový šestiválce,je skvělý,že je ještě někdo dělá!Jen trochu víc žerou,ale to lidi,co si ho koupí neřeší.My škodovkáři si stejně můžem nechat zdát...Co se týká mé údajné natvrdlosti,tak to si vyprošuju...A to, že Porsche má stále víc zákazníků svědčí jen a pouze o tom, že je to automobilka úspěšná,která ví,co lidem nabídnout. Sám seš hotovej z Kejenu,tak si kup X5ku a dělej s ní divočiny jako s fabkou! :-) - smajlík pro ty,co ještě předevčírem nevěděli,co to je!
No design je myslim vec osobniho vkusu. A co se tyce MB, tak je libivej, ale trosku rychle starne. Myslim ze BMW 7, bude i za deset let vypadat super. Je hezky ze ma Audi lepsi trakci, ale o tom neni sportovni jizda. Quatrro je dobry na sotoline a na kluzku, ale never tomu ze za sucha je rychlejsi nez zadni nahon. To jsem si nevycucal z prstu, ale je to fakt.
mercedes rychle nestarne,ten jde s dobou,ma podle mě nejlepši motory a nejhezči auta,jediny minus je jen cena,BMW 7 to je karikatura,s kterou BMW vyleti kominem
A uz jsi videl tu novou sedmicku bavora? To je pasvil! Ten kdo delal design by zaslouzil nakopat! Tim autem to pekne podelali.
Serte na ten sráč!!Jeďte radši na lyže!!Co Martynarus...:-))
Na ten objem nic moc.S2000 jen super kára a TT se jí nikdy nevyrovná!Srovnání Hondy S2000 s BMW je pro ni urážlivé.
bude to stat majlant a provozni naklady na servis a nahradni dily budou taky za majlant takze :)) no a se spolehlivosti ala VW vitejte ve sportovnim pekle.
Vsichni co plivaj na AUDI by se v ni meli projet,verim ze vetsina z nich ani AUDI nevidela.AUDI je absolutni trida BLAZNI ! HOndu mam rad ale co porad srovnavate vysokootackove motory od hondy s klasikou od VW ? Jinak vetsina lidi si kupuje TT na baleni KUND coz je dalsi duvod ke koupi.
...nissan 350z rulezzz... tt je uz starej dedek...
jojo a bude stat tak polovinu co TrotlTrotl (TT) a v servisu se ke me budou chovat slusne :))) v audi meli postavit novy auto a ne vrazit na pomalej podvozek velkej (pomalej motor) :))))
Ty neumis sbalit kundu bez auta? To mas blby! A co se tyka tech Audi, tak zase takova slava to neni. Za ty prachy co stoji A4 si radeji koupim Oktavku RS neni 4x4, ale to dokazu skousnout!
A co v ty RS máš za motor?Nepochází náhodou od Audi?
Ale jasne ze jo, jenze ja nemluvim o motoru, ale o vzhledu a tim me proste TTnikdy nenadchla. Ta blba oktavka se mi libi vic. Jo mimochodem RSu nemam, jenom jsem v ni nejakou dobu popojizdel.
RS je fajn, jenom mne trochu odrazuje kratky podvozek a fakt, ze pokud se zastavis na cervenou, tak se velmi jednoduse dostanes do Octavkova. Prece jenom u TT lze trosku uvazovat (alespon v CR) o exkluzivnosti vozu.
Mám pocit, že Audi udělalo úpravy na podvozku,protože v něm neuměly jezdit německé paničky, ale fajnšmekři davají přednost těm prvním surovým TTčkám. Honda má skvělé motory a kdo je líny řadit, ať si koupí camaro v automatu. A BMW jde s desingem v poslední době opravdu do hluboké p. .M3,S2000 a Boxster jsou opravdu skvělá auta, ale já určitě nemám prachy na dvě auta a s TTčkem se dá rychle jetdit i v dešti a relativně i na sněhu. Doufám, že Audi nebude mít u "DSG" porodní bolesti, jako BMW u sedmíčky. Jestli sepnou obě spojiky, tak to bude docela fukot!
za 1) k BMW... podle mne je novy design bavoraku skvely... treba sedmicka... kdyz jsem ji videl na fotkach, tak jsem si taky rikal co to udelali za nafouknutou kraksnu, ale v realu to auto vypada mnohem mnohem lip, rozhodne se mi vic libi nez nova a8 od audi, ktera neprinasi v designu nic noveho... a z4 je neco podobneho, kdyz jsem ji videl poprve tak jsem ty tvary nemohl pochopit, ale ted po case jsem ochotny rict, ze je to jeden z nejhezcich roadsteru na trhu... ale design je nazorem jedince... 2) pokud jde o tt... osobne pochybuju, ze bych alespon v pocatecnich fazich sveho vlastnictvi byl schopen nejak jednoznacne poznat rozdily mezi starym a novym naladenim podvozku... na to zatim nemam zkusenosti... ale pokud bych mel delat takove kompromisy jako ty tak nevim... to bych si radsi za ty prachy koupil octavii rs, na celorocni jezdeni a nejakou postarsi supru nebo 300zx (nebo nejakou jinou citovku za rozumne penize)... anebo kdybych chtel zustat u audi tak bych si koupil klasicke stare dobre quattro nebo bych se poohlednul po rs2...
Ja musim rict, ze sedmicku bavora jsem videl nazivo nekolikrat a ten design me opravdu vubec nenadchl. Novou A8 jsem jeste nemel tucest videt, takze nevim, ale jak rikal uz pan Svejk: Proti gustu zadny disputat. K tomu TT. Tohle auto me nenadchlo uz od zacatku , nikdy se mi moc nelibilo opravdu na me pusobi jako tank - strasne masivni. Pravda je, ze RSa se mi libi vic, akorat me mrzi, ze se nevyrabi 4x4 + vic koniku. Jo je na platforme A3, ja vim.
trochu nechapu... vzdyt tt, leon, a3, octavia, golf, bora, beetle... to je vsechno jedna a ta sama platforma a presto tam nejake 4x4 jsou... ohledne tt-cka... designove se mi docela libi, sice koncept byl o trosinku hezci, ale konecny vysledek taky nedopadl nejhur... to co mne na tom aute stve, je, prave ta spolecna platforma vw... kdybych si kupoval takove auto, tak chci za svoje penize dostat neco extra a ne techniku z golfu... to radsi osedlam tu octavii rs, ktera sice podle mnohych taky neni vrcholem techniky, ale aspon je za relativne dobre penize...
Nevim, proc konstrukteri ze skodovky neudelali RS 4x4, ale tak to je. Jestli chces neco extra, tak to ti zbyva snad jen Nissan Skyline, tech u nas asi moc nebude, jestli se dokazes smirit s pravostrannym rizenim
Máš pravdu, design je názorem jednotlivce...Někomu se líbí auto jako kobliha a kouká dírou po marmeládě, někomu se líběji klasický tvary. Mě se líbí klasika, bavor 7 či Z4 mi přijdou ujetý...V sedmičce jsem seděl, je to zatraceně luxus,ale nekoupil bych si jí.Prostě mi neseděj ty křivky.Až si sednu do A8, třeba mě nenadchne,ale momentálně je to mý no.1 společně Phaetonem.
...musim rict, ze Phaeton se mi taky dost libi (sice jsem ho jeste nevidel v realu, ale na fotkach vypada dobre, takze v realu by to melo byt jeste lepsi), ale co mne na nem fakt stve jsou zadni dvere, ktere aspon mne pripadaji jako pest na oko, protoze narusuji zadni sloupek... no ale jak jsem rek, tohle je jenom muj pocit z fotek, v realu muze byt zase vsechno jinak...
Ja sem si ho v realu spletl s passatem ... ale jinak nevim neprisel mi jako neco co by melo Mercedesu a BMW vyrazit dech.\
Daszer, sorry ale ty chceš designově srovnávat BMW 7 a novou Audi A8??? Viděl jsi ji vůbec někdy v reálu?? Sedmička je příšerná obluda.. Bluééééé!!!
Jsem zvedav na nejakého tunera co s tím udělá????!!!!!!!!Někdo se určitě v Deutchlandu najde(MTM, Oettinger apod.)
... a protože jim to počítání moc nešlo, uvažovali co si za ty peníze koupí. Jestli Mercedésa, Béemvé, nebo Trabanta.....