Novinky
0
Libi se mi to, sice mi to pripomina Opel Vectra, ale rekl bych, ze je jeste trozku hezci. Az na ty vykony. Dvojlitr s vykonem 147 a max rychlosti 205 neni nejlepsi vizitkou vyspelich technologii pouzitych v novem modelu!
0
co se ti nezda na vykonu 147k z 2litru, vzdyt je to prumer ve tride, porovnej si konkurenci, z nepreplnovanych 4válcu ma v 2litru navrch jenom mercedes, pak 6valce od Bmw a Lexus, a pak preplnovane 1,8l od VWgroup (ty maji 110kw), 2,0 JTS od Alfy, a preplnovane 2litry od Saabu... zbytek je na stejne (nebo nizsi) urovni jako tahle Toyota (u vsech benzinovych motoru, ktere byly v clanku vyjmenovany)...
0
a co novy accord od Hondy ( 2,0 litru - 155 koní) ??? Nezapomněl jsi na něj?
0
tak na novyho accorda jsem fakt zapomnel, ale stary mel taky tech standardnich 108kW... no ale od Hondy se to tak jaxi ceka, ze by mela mit vykonne motory... Toyota muze byt klidne na prumeru ve tride...
Mám "starýho" Avensise a už se těším, až se objeví tenhle nový. Zkrátka to bude jak v životě - starý ustoupí novému 😃
Osm měsíců jezdím s Avensis, spokojenost, jenom je moc žíznivá ačkoliv moc rychle nejezdím. Průměrná spotřeba 9 l
Tak jezdi rychle a budeš jezdit za 8,5. Mám Avensis 3 roky (1,6 l) a je pravda, že ať jedu úsporně nebo to "smažím" tak se pohybuji mezi 7,5 a 8,5 litru. A při "testech" na autodromu v Mostě, kde jsem najel přes 200 km v plném tempu (mimochodem jsem tam jezdil i s tolik vychvalovanou Octavii - která podle instruktora má nejlepší podvozek ze všech aut - o 2,5 s na kole pomaleji) jsem jel za 9,2 l.
V '97 sem si koupil Carinu E, a tu mam doted, protoze "starej" Avensis me vubec nenadchl, ale totok uz je jinci kafe 😄 tesim se na testovaci jizdu
Abych byl upřimný, tak mě tohle auto vůbec nenadchlo. Je to takový bez nápadu. Nic novýho. Souhlasím, že se to podobá Opelu Vectra, hlavně ta zadní část, ta mi ale přijde taková nedodělaná a ten vnitřek taky bez nápadu. Myslim že to bude takový průměrný auto, asi spolehlivý, ale dost nudný.
Je to kříženec Vecktry a Audi A8, ale jako celek je to docela dobré. Více originality by neškodilo. Už moc aut se podobá Vectře.
no rekl bych typicka toyota: design nudnej az mizernej, ale v tehle tride se to muze libit. lidi nemaj moc vkusu
souhlasim s Vami v tom, ze to trochu pripomina vectru nebo a8, muj prvni dojem byl taky takovy, jenze spomente na koncept yarise, ten mel zadni svetla podobna, a to ze auto vypada jak evropska konkurence je proto, aby se v evrope uchytilo, v evrope se proste nenosi jezdit japoncem (no snad krome anglie), i kdyz nevim cim to je zpusobeno asi narodni hrdosti... osobne si myslim, ze auto dobre navazuje na predchudce at uz carinu nebo avensis a bude se dobre prodavat...
No auto vypada uz lépe na to že je to japonec jde vidět že stím začli něco dělat protože jezdit v krabici ktera má interier z šedýho tvrdýho plastu bych teda rozhodně nechtel
no nevim, podle ceho si utvaris obraz japonskyho auta, ale pokud jde o tenhle avensis, tak ani jeho predhudci rozhodne zadny krabice nebyly... my mame doma carinu e z '92 a rozhodne nema nejaky krabicovy design (porovnej si to treba se soudobym passatem) ale podle mne to bylo jedno z nejhezcich aut ve sve tride, interier taky neni z sedyho plastu ale z cerneho, je sice pravda, ze calouneni je v sede barve, ale levne rozhodne nevypada (a hlavne je interier velmi prostorny+kufr ma pres 500l, ne jako v oktavce rekord ve tride pokud jde o kufr a na zadni sedacky si sednou maximalne deticky skolkou povinne), pak si prober techniku, carina e motor 1,6 vykon 110k, vzdyt v te dobe vetsina evropskych konkurentu do srovnatelnych aut montovala 1,6 s vykonem kolem 75k, mondeo myslim melo 90k, a bavo 3 se chytal s vykonem tesne na 100k... a nakonec to vsechno vynasob spolehlivosti jednotlivych aut... a mas jasno... proste japonci vzdycky delali skvela auta, jenze cesky (a mozna i evropsky) clovek do nedokaze ocenit... a pokud jde o jina japonska aut tak to vidim podobne (viz. honda accord, mazda 626 atd.)
Japonci robia aj dobre autá, ako možno všetci ostatní výrobcovia, ale to , že vždycky robili skvelé autá potvrdiť žial nemôžem. Možno sme boli práve štatisticky nevhodná vzorka, ale Mazdu 626 za 950 tis Sk, ktorá potrebovala pri 70tkm nový motor, pri 102 tis novú prevodovku, doťahovať stále dvere, vymieňať gumičky na oknách,ramená,tlmiče, prasklo jej servo, automatika chodila stále na trojke (ten istý problém má priateľ s Xedos 9, bol som nemilým svedkom zadretia 2ks NIssan Primera - vadné snímače v motore, takže aj keď mala olej, nemazala, 1xSunny (asi 7 závad od motora až po lamba sondu).Záver: japonci robia rovnako dobré autá, ako ostatní, niektoré lepšie (Veľa známych chváli Hondu Accord, Toyotu Camry, Land Cruiser), niektoré horšie, ako napr.tie, čo poznám ja. No a kde sú dnes autá vyrábané? Všade! takže aké japonské, nemecké, kórejské? Sú autá dobré a zlé. Mám rád Audi, ale preto, lebo pri niekoľko stotisíc km nás zatiaľ! žiadne nesklamalo (100,A8,S6). To je rovnako subjektívne, ako že Toyoty sú naj. Všetci máme svoje naj.
ok... mozna jsem trochu ovlivneny tim, ze mame carinu doma, ale pokud jde o spolehlivost toyoty (resp. lexus) tak treba zebricky tuv nebo jd power mluvi za vsechno... a pokud jde o jine japonske auto znamy ma hondu civic a je spokojeny, kamos mel 323 a taky rikal ze je to bezudrzbovy auto to samy kamos co ma sunny... ale souhlasim, ze tech skvelych aut je po svete hodne a nemusi to byt zrovna japonec...
Heleďte se. Já mám Mazdu 323 z roku 98 a do dneška sem do ním lil jen benzín a olej. Pravda i trochu vody do ostřikovače! Budiž! Japonskou kvalitu skratka Evropa zatim nahradit nedokaze a navíc i tabulky mluví za své!
Som rád, že sa v diskusii objavujú aj "normálnejšie" príspevky a že daszer má na vec triezvy pohľad. S takými ľudmi sa dá diskutovať. Od istej doby som v podstate priatel áut z celého sveta, mám síce trochu radšej nemecké, ale myslím, že Avensis je potrebné posudzovať predovšetkým ako konzumnejšie auto s kvalitami na každý deň. A tie určite má, dizajn je otázkou vkusu. Každopádne proti Toyote spomedzi Japoncov mám najväčšie sympatie, za ňou ide tesne Honda. Som tiež rád, že Japonci poslednou dobou hrajú trochu viac na strunu európskym konzumentom, autá sa hodne polepšili nielen výzorovo (ponúkajú konečne konkurenčne schopné diesle) a aj na ostatných výrobcov má tento tlak dobrý vplyv oblasti technologického vývoja. (Po prepade sa OPEL snaží znovu zobudiť, automobilky so super image vyrábajú maličké autá a tak) Konieckoncov napr. Saab 9-5, čo je podľa mňa bomba kára, používa Tdi od ISUZU a ten istý motor vrčí v Renaultoch aj v nových Nissanoch. Tým sa asi značne zmenší priestor na diskusie typu: Japonské je naj a nemecké zlé a opačne. Môj názor záverom, dosť už kecám: Avensis mi pripadá dosť európske auto, s ktorým si Toyota chce udržať dlhodobo kvalitný image. Dizajnovo sa moc polepšili, kvalitu nemôžem posúdiť, v Avensise nejazdím. Ako ojazdené patria tieto autá medzi tie lepšie, možno aj vďaka ich "jednoduchosti".
v podstate mas pravdu, ale ono jde v tech diskuzich spis o to, ze japonske ZNACKY evropskym konzumentum moc nevoni, osobne si myslim, ze kdybys pred prumerneho evropskeho zakaznika postavil dva uplne stejna auta za stejnou cenu, jenze jedno by melo na masce znacku toyoty a druhe treba vw tak se rozhodne pro volkswagen... ono totiz se na auto nepohlizi na auto jako celek, ale na image te one znacky a toyota ma v image ono sluvko japonske... a japonsko je pro onoho evropana synonymem vyrobce levnych krabic s sedymi vrzajicimi plasty apod a proto prece nebude jezdit v nejake toyote, kdyz za stejne prachy muze jezdit treba ve vw.... proste ti co jezdi v japoncich vi, ze za svoje penize dostavaji kvalitni auto, s prostornym interierem, objemnym kufrem, kvalitnimi motory a hlavne auto, ktere je spolehlive (sice tvoje zkusenosti to nepotvrzuji, ale zda se mi, ze patris spise k vyjimkam)...
...a přitom dělají tak skvělá auta, ale z nepochopiteůných důvodů si je nechávají pro sebe... Nissan svého SKILINE, Mazda své COSMO a toyota nekončí u Avensise a Camry, potažmo Lexuse... někdy mám pocit, že oni si tam užívají a do zbytku světa posílají spotřebku.. ale ne, to asi přeháním. Já osobně můžu říct, že nový avensis má v rámci možností své třídy šmrnc a zpracování rozhodně neočekavám špatné. V nejhorším případě na stejné urovni, jako předchozí generace... Myslím, že hodně sází na účelnost, využití a spolehlivost a celé s ejim to daří balit do elegantního kabátu... a to jsem příznivcem italské automobilové školy. Taková Lancie Thesis... ale to už je jiná kapitola...
Přesně tak. Ale nejlepším učitelem je fakticky zkušenost. Dřív jsem nedal dopustit na vw golfa - ale poté, co jsem si pořídil nissana primeru jsem změnil názor. VW sice neměl žádný závažnější problémy, ale bylo to celý takový jakýsi rozvrzaný a jakoby aušusový - což jsem ovšem před tím, než jsem vyzkoušel japonce nepoznal (proti citroenu, s nímž jsem jezdil před tím,to ale samozřejmě bylo úžasdný auto...😃.
A k zkušenostem Martina a jeho známých: Známá (mimochodem jedna z nejlepších řidiček, co jsem poznal) nemůže vw přijít na jméno - auto jí prochází postupným rozkladem, měla už problémy snad se vším... Je to ale asi podobně statisticky bezvýznamný...
Ještě jedna výhoda japonců - zatím (!) se o ně jen velice málo zajímají zloději - narozdíl od čehokoli z produkce vw.
A k zkušenostem Martina a jeho známých: Známá (mimochodem jedna z nejlepších řidiček, co jsem poznal) nemůže vw přijít na jméno - auto jí prochází postupným rozkladem, měla už problémy snad se vším... Je to ale asi podobně statisticky bezvýznamný...
Ještě jedna výhoda japonců - zatím (!) se o ně jen velice málo zajímají zloději - narozdíl od čehokoli z produkce vw.
Moc se mi to teda nelíbí (akorát interiér nevypadá špatně) - jejich přechod na evropský design pro evropu, americký pro ameriku a japonský pro východ se mi nějak moc nezamlouvá. Poslední dobou mi přijde, že dělají čím dál ošklivější auta. A hlavně najeli na ty těžkopádníky (v Carině zvládla 1,6tka stovku do 11s a v tomhle "až" za 12s?).
myslím že s tímhle jen tak v Evropě neprorazej
Bývám opatrný co do hodnocení designu ,ale tohle je řekl bych téměř odporné 😒. Asi jsem divný, ale pro mne je hnusná i vectra. A vše korunuje ten assatovský interier. Vždyť Mazda6 a nový Accord ukázaly, že to jdse udělat i hezky a nemusí se to podobat Passatu a vectře (i když M6 se vevnitř zas podobá alfě, ale díky za to). A pokud jde o ten dvoulitr, tak ten opravdu výkonově zrovna neexceluje, ale 108 kW je na současné poměry vcelku OK.
Docela mě to zklamalo. Což o to, auto to je hezké, ale nějak se z toho vytratila toyota a to mě starého toyoťáka docela mrzí.
Je to něco mezi Borou a Vectrou a nemyslím si, že by toyota měla mít potřebu něco kopírovat., Jinak interiér je docela slušnej, stehně jako parametry motoru. Snad si to ponechá alespoň tradiční toyoťáckou kvalitu
Je to něco mezi Borou a Vectrou a nemyslím si, že by toyota měla mít potřebu něco kopírovat., Jinak interiér je docela slušnej, stehně jako parametry motoru. Snad si to ponechá alespoň tradiční toyoťáckou kvalitu
V podstate vsichni vyrobci uz pustili do sveta novou generaci aut stredni tridy. Cekal jsem s cim vyleze Toyota a nezklamali mne. Uz ta nova Corola je dost osklive auto a timhle v tom jen pokracuji. Takze pristi auto bude bud dalsi Primera (se tou stavajici naprosta spokojenost) nebo Mazda 6.
nemastnej-neslanej, zato teď je to jak dort od pejska a kočičky. U Nissanu, Mazdy a Hondy si můžou spokojeně mnout ruce...
Tak to jsem necekal! To se Toyote moc nepovedlo, mozna zadek kombiku jeste jde, vnitrek jakz takz, ale ten predek VW pasatu s kombinaci ala Vectra to je sila. To na 100% zustanu u sveho "stareho" Avensise 2.0! Zrychleni o 0.3s lepsi a spotreba o 0.4L nez ten novy. Takze myslim, ze to novy auto bude "poradny macek", museli pridat nejmene tak 100kg!
Proc v Japonsku je nastupce Avensise tak nadherny a i 260konovy?
Viz: [odkaz]
Jo jo, Toyota jde do...
Proc v Japonsku je nastupce Avensise tak nadherny a i 260konovy?
Viz: [odkaz]
Jo jo, Toyota jde do...
tak jsem skouknul toho japonskeho avensise... mas pravdu... je to nadhera... jenze si myslim, ze kdyby tohle poslali do evropy, tak by moc neuspeli (mozna se pletu, ale ted premyslim z marketingoveho hlediska a ne z pozice priznivce znacky), ma to moc "japonsky" design (mluvim hlavne o tom kombi caldina, pokud jde o sedan allion/premio tak ten je strizlivejsi)... mne osobne to vubec nevadi, spis naopak, ale myslim si, ze prumerny evropsky zakaznik odchovany na konzervativnim stylu vw-group by tohle nestravil... i kdyz mozna to s tim evropskym "duchodcovskym" designem prepiskli... no ale uvidime jak se tohle auto bude prezentovat v realu a jak s nim toyota uspeje v prodeji...
btw... nevite jak vypadaly prodeje toyoty v tehle tride od predstaveni cariny e, tedy od roku 92 do ted? z minulou generaci corolly se toyota taky moc netrefila do vkusu zakazniku tak jestli avensis predchozi generace taky nestagnoval...
btw... nevite jak vypadaly prodeje toyoty v tehle tride od predstaveni cariny e, tedy od roku 92 do ted? z minulou generaci corolly se toyota taky moc netrefila do vkusu zakazniku tak jestli avensis predchozi generace taky nestagnoval...
No jo, v tom to právě je - design ála poslední Passat. Opel a teď Toyota jako by si mysleli, že auto střední třídy musí působit dojmem něčeho lepšího - "opticky" dražšího jako by z vyšší střední třídy. Poslední generace VW Passatu je toho důkazem - tvářit se jako A6. To je k smíchu. Proč Toyota nevyrazí na evropský trh s něčím jako Caldina? Z designu novejch Peugeotů je spousta lidí na haluzi a Caldina má správnej říz. U Toyoty, bohužel, evidentně vsadili na "tatíkovský" styl VW. Škoda, "japoncům" fandím vzhledem k poměru užitná hodnota/cena a v neposladní řadě i kvůli spolehlivosti, protože s nima mám pouze dobré zkušenosti, ale tady to Toyota přepískla. Nová Mazda 6 nebo Honda Accord je pro mě z hlediska exteriéru to pravé ořechové.
Jsem fanoušek japonských vozů. Svůj první vůz jsem koupil v roce 1997, byla to TOYOTA Carina II 2.0 GL s 177.000 km na tachometru.
Tento vůz pa mě užíval otec, nyní bratr s výsledkem 265.000 km bez problémů. Nyní mám již druhou MAZDU 626, kde jsem byl zvyklý jezdit od garančky do garančky bez jakékoli údržby, až po 120.000 km jsem musel začít dolévat olej, ale jinak opět bez problémů.
Např. průměrná spotřeba při cestě na dovolenou do Chorvatska při obsahu 2.0 jsem měl 6,5l / 100km.
Co se týče nového Avensise, bude to asi opět spolehlivý a bezproblémový vůz. Je pravda že vzhled mě zklamal, protože se TOYOTA drží svého nenápadného až nevýrazného designu.
Na druhou stranu TOYOTU kupuje většinou asi ten, kdo hledá solidnost a spolehlivost a tu také dostane.
Mě osobně poutá nová MAZDA 6 nebo HONDA ACCORD, protože pro mě auto není jen něco co mě doveze z bodu A do bodu B.
Musí mít nějaký ten sex appeal.
Tento vůz pa mě užíval otec, nyní bratr s výsledkem 265.000 km bez problémů. Nyní mám již druhou MAZDU 626, kde jsem byl zvyklý jezdit od garančky do garančky bez jakékoli údržby, až po 120.000 km jsem musel začít dolévat olej, ale jinak opět bez problémů.
Např. průměrná spotřeba při cestě na dovolenou do Chorvatska při obsahu 2.0 jsem měl 6,5l / 100km.
Co se týče nového Avensise, bude to asi opět spolehlivý a bezproblémový vůz. Je pravda že vzhled mě zklamal, protože se TOYOTA drží svého nenápadného až nevýrazného designu.
Na druhou stranu TOYOTU kupuje většinou asi ten, kdo hledá solidnost a spolehlivost a tu také dostane.
Mě osobně poutá nová MAZDA 6 nebo HONDA ACCORD, protože pro mě auto není jen něco co mě doveze z bodu A do bodu B.
Musí mít nějaký ten sex appeal.