Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia Paris: Překvapení z Paříže

K největším lákadlům expozice automobilky patří designová studie sportovní Škody Fabie Paris, připravená speciálně pro autosalon ve francouzské metropoli.
Zpět na článek
26. 9. 2002 12:25
neregistrovaný "Ruda"
26. 9. 2002 18:25
neregistrovaný "Tomas (auto.cz)"
29. 9. 2002 12:31
neregistrovaný "Pavel"
30. 9. 2002 07:00
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
1. 10. 2002 22:25
neregistrovaný "Jarda"
26. 9. 2002 12:53
neregistrovaný "Milan"
26. 9. 2002 13:13
neregistrovaný "gogo"
29. 9. 2002 00:10
neregistrovaný "Vlad"
30. 9. 2002 07:26
neregistrovaný "derek"
26. 9. 2002 13:31
neregistrovaný "TLAMA"
26. 9. 2002 14:51
neregistrovaný "Miloš"
27. 9. 2002 21:23
neregistrovaný "Yaroukh"
2. 10. 2002 12:40
neregistrovaný "Alda"
5. 10. 2002 17:29
neregistrovaný "Karel Winter"
7. 10. 2002 15:01
neregistrovaný "Miloš"
26. 9. 2002 13:32
neregistrovaný "W.ota.N"
26. 9. 2002 21:08
neregistrovaný "Dušan"
26. 9. 2002 14:06
neregistrovaný "Dandy"
26. 9. 2002 14:11
neregistrovaný "Dandy"
26. 9. 2002 14:50
neregistrovaný "Medved"
26. 9. 2002 18:44
neregistrovaný "THERES"
26. 9. 2002 21:49
neregistrovaný "Dušan"
27. 9. 2002 10:22
neregistrovaný "martin"
27. 9. 2002 10:15
anonym
27. 9. 2002 10:18
anonym
27. 9. 2002 21:25
neregistrovaný "Yaroukh"
26. 9. 2002 14:21
neregistrovaný "Nega"
26. 9. 2002 14:25
neregistrovaný "Nega"
26. 9. 2002 14:42
neregistrovaný "sonic"
26. 9. 2002 14:53
neregistrovaný "Nega"
26. 9. 2002 14:28
neregistrovaný "STAVROS"
26. 9. 2002 15:42
anonym
26. 9. 2002 21:20
neregistrovaný "Vlkysh"
26. 9. 2002 20:54
neregistrovaný "Dušan"
26. 9. 2002 15:45
neregistrovaný "HUFUH"
27. 9. 2002 21:28
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 10. 2002 15:14
neregistrovaný "HUFUH"
26. 9. 2002 17:22
neregistrovaný "GTR"
26. 9. 2002 19:19
neregistrovaný "jiFi"
26. 9. 2002 20:01
neregistrovaný "dzonek"
26. 9. 2002 19:58
neregistrovaný "cuisine"
26. 9. 2002 20:59
neregistrovaný "dave"
26. 9. 2002 22:10
neregistrovaný "skopi"
26. 9. 2002 23:09
neregistrovaný "Johny"
28. 9. 2002 13:06
neregistrovaný "kulhys"
4. 10. 2002 15:17
neregistrovaný "HUFUH"
27. 9. 2002 16:12
neregistrovaný "Kobylik"
27. 9. 2002 20:19
neregistrovaný "LaHa"
28. 9. 2002 00:27
neregistrovaný "michal"
28. 9. 2002 09:39
neregistrovaný "pepe"
29. 9. 2002 07:50
neregistrovaný "pava"
28. 9. 2002 16:31
neregistrovaný "Lookinspeed"
29. 9. 2002 10:09
neregistrovaný "Petin"
29. 9. 2002 12:24
neregistrovaný "PETR"
29. 9. 2002 18:18
neregistrovaný "JardaK"
4. 10. 2002 07:56
neregistrovaný "topper"
29. 9. 2002 22:06
neregistrovaný "bastard"
6. 10. 2002 14:27
neregistrovaný "Cj"
29. 9. 2002 23:55
neregistrovaný "Marek"
1. 10. 2002 15:53
anonym
1. 10. 2002 16:40
neregistrovaný "carsten"
1. 10. 2002 18:12
anonym
2. 10. 2002 01:18
anonym
2. 10. 2002 08:05
anonym
2. 10. 2002 11:13
anonym
3. 10. 2002 19:29
neregistrovaný "carsten"
3. 10. 2002 22:24
neregistrovaný "Johny"
4. 10. 2002 08:06
neregistrovaný "topper"
4. 10. 2002 09:38
anonym
5. 10. 2002 12:18
neregistrovaný "Johny"
5. 10. 2002 18:23
anonym
3. 10. 2002 09:50
neregistrovaný "Martyn"
3. 10. 2002 16:24
neregistrovaný "Tonda"
4. 10. 2002 13:44
neregistrovaný "Nega"
4. 10. 2002 10:56
neregistrovaný "matt"
7. 10. 2002 15:05
neregistrovaný "KILL ALL"
neregistrovaný "Ruda"
26. 9. 2002 12:25
motor
Pekny,kez by to byla predzvest sportovní Fabie.Jeste by me zajimalo jakej to ma motor.Mohli by tam dat nejakou drsnarnu,treba 1,8T...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Tomas (auto.cz)"
26. 9. 2002 18:25
Re: motor
Pod kapotou je motor s oznacenim 2.0. Takze asi klasicky dvoulitr 85 kW.
neregistrovaný "Pavel"
29. 9. 2002 12:31
Re: motor
Nejsem si jisty, kdyz se podivas na palubni desku, je tam kontrolka zhaveni, jak u dieselu.
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
30. 9. 2002 07:00
Re: motor
Je tam skutečně benzín 2,0 - viz naše fotky dole pod článkem.
neregistrovaný "Jarda"
1. 10. 2002 22:25
Re: motor
No mohli by tam dat treba 1,8T 110 kW a nebo treba ty Octavie RS, ale to uz by bylo hodne brutalni....
neregistrovaný "Milan"
26. 9. 2002 12:53
Povedená taškařice
Ha, ha, ha. To je opravdu Velký Eufemismus říkat tomuhle designová
studie. Vyšperkovaný akční model Fabie Combi, to by tak možná sedělo.
Zdá se, že Škodovka už opravdu nemá co nabídnout (viz "nová Octavia) a
ještě si ke všemu si nevidí na špičku kapoty...eh,
totiž nosu.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "gogo"
26. 9. 2002 13:13
Re: Povedená taškařice
Je videt, ze se zabýváš hlavně cihlami ty ubožáku, jelikož tomu vůbec nerozumíš
neregistrovaný "Vlad"
29. 9. 2002 00:10
Re: Povedená taškařice
Myslím, že názor "TAŠKAŘICE" je velice mírný a vyjadřuje hodnotu této studije. Prosím zamyslete se nad tím, co tato studie opravdu, ale opravdu přináší nového.
neregistrovaný "derek"
30. 9. 2002 07:26
Re: Povedená taškařice
V oblasti designu si musiš ještě hodně vylepšovat vkus, protože designová studie nemá s tímto paskvilem nic společného. Ano, je pěknější než běžná fabie díky troše tuningu, ale designová studie? ha, ha, ha..... škodovko, spamatuj se!!!!!
neregistrovaný "TLAMA"
26. 9. 2002 13:31
Re: Povedená taškařice
Plný souhlas, jestli je tohle největší lákadlo expozice tak nevím co budou vystavovat na tom zbytku.
neregistrovaný "Miloš"
26. 9. 2002 14:51
Re: Povedená taškařice
Souhlasím s Milanem, splácanina všeho možného!!!!!
neregistrovaný "Yaroukh"
27. 9. 2002 21:23
Re: Povedená taškařice
No vidim to taky tak. "Designerska studie" je HODNE prehnane.
neregistrovaný "Alda"
2. 10. 2002 12:40
Re: Povedená taškařice
No myslim ze je to SKODOVKA a to znamena vse, je tam stado nemcu co si hlidaj aby se jim lepe prodavala BORA a ty jejich dalsi slupky, tak udelaj tah s timhle, aby se nereklo ze nic nedelaj, skoda ze to neprodali tenkrat Peugeotu nebo Renaultu asi by se chovali jinak.
neregistrovaný "Karel Winter"
5. 10. 2002 17:29
Re: Povedená taškařice
To určitě!!! Renault by z Mladé Boleslavi udělal normální montážní závod na Clia, Thalie nebo podobné paskvily a teď bysme už pomalu ani nevěděli že Škodovka kdy existovala jako samostatná značka. Se podívejte kde byla škoda v roce 1991 a kde je teď. Problémy s prodejnostáí Fabie jdou jednak na vrub nepříliš prozíravé cenové politiky Škody, to je pravda ale jen částěčně. Taky v tom má prsty ČNB, která nedělá nic proti absurdně silné koruně a taky čecháčkovská povaha, kdy si radši koupíme "západní" * a la Getz, Lanos, Thalia, Punto, 206, atd. než si připlatit par tisíc za kvalitnější auto. Nemluvě o faktu, který spoustě lidí asi ještě nedochází, že koupí domácího (nejenom) auta jednak dávám práci svým n-tisícům spoluobčanům, kteří pak přijdou a koupí si věc x nebo službu y a v důsledku dají práci zase oni mě.
neregistrovaný "Miloš"
7. 10. 2002 15:01
Re: Povedená taškařice
Ty seš Karle pěkný trouba, jaké čecháčkovství ??? Vše je otázka peněz(všude na světě) a potom citu, vztahu, líbivosti k dané značce. Přece si nebudu kupovat škodu jenom proto, že je česká??? Copak němci, francouzi, italové atd kupují jenom své výrobky?? .....nosíš české rifle, máš českou mikrovlnku pračku atd???
neregistrovaný "W.ota.N"
26. 9. 2002 13:32
Krasa
Moc hezka uprava. Vnitrek absolutne nema chybu.
Taky by me zajimal motor.
Kdyby tam dali to co ma Octavia RS...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Dušan"
26. 9. 2002 21:08
Re: Krasa
Souhlas. Jenže by si to asi stejně nenašlo kupce kvůli ceně. Všimli jste si jednoho světového unikátu Fabie? Aspoň si myslím, že je unikátem, že nejdražší provedení jedné řady stojí 4x (čtyřnásobek) nejlevnějšího. Aspoň mně se v "auto na přání" podařilo seriovými příplatkovými doplňky a výbavou dostat na 860.000,- (a to nenabízí čtyřkolku!!). A v současné době jsou inzeráty na akční model za 220.000,- Standardně se toto rozpětí pohybuje někde mezi dvou- až dvouapůlnásobkem.
neregistrovaný "Dandy"
26. 9. 2002 14:06
bez titulku
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dandy"
26. 9. 2002 14:11
Stojí za zamyšlení
Myslím si, a vím že řada z Vás nebude souhlasit, že produkce Škodovky je pro zákazníka (přitažlivá, přehledná). Nedávno jsem četl test v časopise AutoBild, kde prokázala své kvality Fabia. Z devíti testovaných vozů se umístila na 3 místě za Seatem a Volkswagenem. Za Fábií skončily všechny letošní novinky od Citroenu, Fordu, ale i vozy již vyzrálejší jako je např. Peugeot 206, Renault Clio, Toyota Yaris.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Medved"
26. 9. 2002 14:50
Re: Stojí za zamyšlení
No, a hadej hadej hadaci, proc se na prvnich mistech v techto testech NEMECKYCH casopisu a tv show umistuji pravidelne NEMECKA (koncernova) auta. A proc se treba v testech FRANCOUZSKYCH casopisu a tv show umistuji FRANCOUZSKA auta, a v testech ITALSKYCH ... Ty vazne veris, kdyz VW group vykoupi reklamu v AutoBildu na cely rok, ze ty testy tam budou objektivni?
neregistrovaný "THERES"
26. 9. 2002 18:44
Re: Stojí za zamyšlení
Ty si asi v zivote nemel v ruce nemecky casopis ze? :) Natoz abys ho cetl; o tom uz nemluvim vubec...
neregistrovaný "Dušan"
26. 9. 2002 21:49
Re: Stojí za zamyšlení
Máš určitě pravdu, ale...... Mrkni na testy (ale i prodeje) v dalších zemích, zejména které nemají vlastní výrobu. Rakousko se možná nebude zdát dost "nezávislé, ale co Holandsko nebo Anglie? Ta dokonce se silným vlastním automobilovým průmyslem. Teď zrovna koukám do francouzského ľAutomobile na "Supertest" Superbu v jednom z nejlevnějších provedení (22000 Euro). Dopadl dobře. Dokonce lépe, než v jiném testu (a v jiné kategorii) domácí Citroen C8.
Mimochodem, mám pocit, že ve Francii jsou auta (s vyjímkou Fabie) velmi zřetelně levnější než zde.
neregistrovaný "martin"
27. 9. 2002 10:22
Re: Stojí za zamyšlení
Bohuzel jsem ten test nevidel, ale porovnavat Citroen C8 se Skodou Superb mi prijde velmi zavadejici - van versus manazersky vuz.
anonym
27. 9. 2002 10:15
Re: Stojí za zamyšlení
sdfsdf
anonym
27. 9. 2002 10:18
Re: Stojí za zamyšlení
Mam pocit ze Cesi VZDYCKY budou nadavat na ceska auta.Kupte si *ladu a neserte se uz konecne do Skodovky...
Mimo jine - podivejte se do diskuzi ohledne fabii a oktavek - rek bych ze tak 90% prispevku je o tom jak to jsou priserne, neschopne a nepouzitelne a drahe auta a drahe... Pokud je to pravda, proc se jich tolik prodava, vy chytraci?
neregistrovaný "Yaroukh"
27. 9. 2002 21:25
Re: Stojí za zamyšlení
"CELY VECER JSI MI ZKAZIL, GROBIJANE JEDEN !" Sasulo zamindrakovanej.
neregistrovaný "Nega"
26. 9. 2002 14:21
No....
... tak newim, co tim škodovka sleduje... Že by konečně nějaká vychytávka... Asi si řekli, že bylo dost ohavnejch krabic (octavia, superb, ...)... Kéž by
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Nega"
26. 9. 2002 14:25
Re: No....
Ještě jsem zapoměl.. nezapomeňte, že se pomalu ale jistě blíží čas faceliftu, fabie....
neregistrovaný "sonic"
26. 9. 2002 14:42
Re: No....
fakera, škodofka je v *%"
němci sázej na SEAT (co se týče sportovnějších verzí aut), na Škodofku už se nedostává.........
neregistrovaný "Nega"
26. 9. 2002 14:53
Re: No....
Si máš pravdu... Mě by zajímalo, jak by asi vypadala škodovka po spojení s (dejme tomu) Hondou... Panečku to by bylo něco... Škoda CRX rulezzzzzzzzzzzzzzzzzz
neregistrovaný "STAVROS"
26. 9. 2002 14:28
Hmmmmm
No když vidim různé studie jiných výrobců, tak je mi opravdu líto, že naše /no naše spíše německá/ škodovka vypotila tohle. Musím říct pouze upřímnou soustrast a škoda peněz. Jo a pro všechny milovníky těchto mladoboleslavských oblud mám pouze jedno doporučení: zkuste se svézt také v něčem jiném, ať víte co je auto.
Rozbalit vlákno
3
anonym
26. 9. 2002 15:42
Re: Hmmmmm
Třeba v Suzuki Swift 1,0 nebo P206 1,1. To je podvozek.
neregistrovaný "Vlkysh"
26. 9. 2002 21:20
Re: Hmmmmm
, jak to myslíš s tím Suzuki swift ? Zajímají mne zkušenosti s tímto autem = připadá mi ošklivé, ale je levné, váhám zda ho koupit manželce .....
neregistrovaný "Dušan"
26. 9. 2002 20:54
Re: Stavrosi, Stavrosi !!!
Mýliti se je lidské. Ale suverenitou svých mylných názorů působíte komicky. Směšně!
Titulek zní - Designová studie, přesnější by možná bylo Tunning. Jen jako tunnig to musíte posuzovat a srovnávat. Jak víte, že to vypotili? Možná to vůbec netvořili v přesčasech a po nocích, sobotách a nedělích.
Škodovka rozhodně nepatří mezi lídry v designu. Ani náhodou. I mně je to líto. Ale připadají-li Vám Fabie a Octávie jako obludy, měl byste vyhledat lékaře dříve, než bude pozdě.
Na závěr mám pro Vás nabídku. Zveřejněte svou adresu a já Vám dám svou. Můžete(me) si popovídat (v ústraní) s člověkem, který jezdí (ne svezl se) s mnoha jinými vozy. Kdybyste nebyl ignorant, věděl byste velmi dobře (bylo publikováno bezpočtukrát), že jízdní vlastnosti jsou hrubě nadprůměrné. Snad není velká nadsázka říct, že vynikající.
neregistrovaný "HUFUH"
26. 9. 2002 15:45
volant
zdvojené spodní rameno vůbec není originální ... podívejte se na BMW 3 ... jinak je tenhle kousek samozřejmě hezčí než sériovka, ale futr to neni ono ;)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Yaroukh"
27. 9. 2002 21:28
Re: volant
Koukni se, kolik BMW3 stoji ... ("a pak se vrat - cekame tu na tvou omluvu" ;o))
neregistrovaný "HUFUH"
4. 10. 2002 15:14
Re: volant
mě se jen nelíbí, že v článku píšou jak je zdvojené rameno originální když to není pravda! ... nikdy jem nechtěl srovnávat Fabii s BMW 3 ... to by bylo komické ;))
neregistrovaný "GTR"
26. 9. 2002 17:22
předzvěst fabky RS?
Nepíše se co to má pod kapotou.Doufám,že ne 1,4 55kw.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "jiFi"
26. 9. 2002 19:19
Re: předzvěst fabky RS?
ne ne, to bude mit tu uzasnou lenochodku ... 1.2 HTS ci jak to nazyvaj :-)))
neregistrovaný "dzonek"
26. 9. 2002 20:01
Re: předzvěst fabky RS?
No nevím žeby P206 měla supr podvozek no asi to bude tím že má jenom 1,1 coz je jak plivnutí do moře no ale to je jedno.Je třeba priznat že se jim povedlo pekný auto(až na ten interier, ten k tomu jaksi nesedí) a zaleží na vzhledu ikdyž motor by měl trochu odpovídat, a že německý auta vyhrávají v testech bude asi tím že jsou fakt dobrá..........
neregistrovaný "cuisine"
26. 9. 2002 19:58
Re: předzvěst fabky RS?
na tý jedný fotce je vidět kontrolka žhavení, takže by tam možná mohl být nějaký diesel
neregistrovaný "dave"
26. 9. 2002 20:59
Re: předzvěst fabky RS?
Ty vado ceho si nevsimnete.Ale nejaky vostřejší TDíčko by se šiklo.
neregistrovaný "skopi"
26. 9. 2002 22:10
Re: předzvěst fabky RS?
Ale otackomer vocejchovanej do 8000. To nebude diesel...Nebo ze by tocivy TDi??? Cervene krvavy podbarveni....
Tesim se na facelift. A myslim, ze to bude neco jako facelift Octavky, takovy zjemneni, vyhlazeni a upraveni krivek do kompaktnejsi podoby, no, jsem zvedavej.
Co se tyce tech rozepri kvuli testum, myslim si, ze zadny test nebude nikdy 100% objektivni, protoze kazdy (i "testar") ma jiny poradi hodnot a kazdemu se libi neco jineho, ale ze nemecke testy nahravaji nemeckym autum, tomu nebudu nikdy verit, to jsou to pekny kraviny! A jinak ma Fabia fakt dobry jizdni vlastnosti, lepsi nez 206. Ale ty motory jsou trochu zklamani....
neregistrovaný "Johny"
26. 9. 2002 23:09
Re: předzvěst fabky RS?
No to je možný. Všiměte si vytžených blatníků a velkých brzd. Takový kola jsem u Škodovky taky ještě neviděl. Uvidíme. Líbí se mi i ten otáčkoměr a spol. Aspoň to neni jenom rádoby sportovní bílé podbarvení jako u většiny ostatních nabroušených verzí osobních aut.
neregistrovaný "kulhys"
28. 9. 2002 13:06
Re: předzvěst fabky RS?
Vy kokutci,vy si prohlizite ja nevim co.. vzdyt tam je par jasnejch fotek kde je 2.0 benzin.. takze celou debatu o tom "jakej to maa asi motor" uzaviram HoWGH
PS:Kdyz uz si neco prohlizi tak poradne ;))
neregistrovaný "HUFUH"
4. 10. 2002 15:17
Re: předzvěst fabky RS?
... jenomze tahle zprava tu byla uz driv nez pridali dalsi fotky a znovu ji hidili na vrchol ... kokutku
neregistrovaný "Kobylik"
27. 9. 2002 16:12
starýho psa novým kouskům nenaučíš
Je hnusná. Stejně jako všechny fabie má hnusnej interiér a s tím škodovka nenadělá nic i kdyby budíky vykládala zlatem a sedačky potáhla krokodýlí kůží. Fuj.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "LaHa"
27. 9. 2002 20:19
Re: starýho psa novým kouskům nenaučíš
Ty trubko co bys chtěl,seš trdlo.
neregistrovaný "michal"
28. 9. 2002 00:27
radici paka a centralni panel jako Audi TT
Audi TT je aspon retro auto a nelibi se mi, ze skodovka ve sve studii nebyla schopna najit nic originalnejsiho ... I kdyz tyto 2 auta se neda vubec srovnavat ... Uvidime, co vymysli k Octavii RS, ale informace jsou takoveho, ze sportovni vozy budou delat SEAT a Audi ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pepe"
28. 9. 2002 09:39
A ještě to nazívají designerskou studii:-)))))))))
Jestli je tohle designerská studie tak to pak nemusíme jezdit na autosalon a ještě k tomu do Paříže..., ale na tuning srazy, tam jich je daleko víc a lepších. Ono někdy se vlastně stačí kouknout na ulici a oči přecházejí. Jestli se designerí škodovky přeměňují na tunery tak potěš pánbů...... Možná by mohli začít upravovat i auta dalších značek:-)))) Že by ze škodovky vznikala tuningová firma????
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "pava"
29. 9. 2002 07:50
Re: A ještě to nazívají designerskou studii:-)))))))))
Ty si opravdu nedáš pokoj! Ty ten svůj příspěvek s tou do očí bijící pravopisnou chybou budeš všude uvádět? Zamysli se už konečně nad sebou. Na místo chytrých řečí si vezmi do ruky učebnici českého jazyka.
neregistrovaný "Lookinspeed"
28. 9. 2002 16:31
je mi lito
je mi lito ale ------Skoda Auto------zbavte se uz konecne te ohavne masky a vymyslete fakt neco novyho,zmente ten vas znak !!!!jestli to teda umyte tak to teda ukazte.!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petin"
29. 9. 2002 10:09
Komentář k Fabii
Přátelé, mi je to taky líto, ale já jsem ještě Fabií nikdy neřídil. Ovšem prakticky všichni mí známí, co už tu čest měli a znám je dobře, mi řekli, že to auto není dobré. Zejména z hlediska ergonomie, tozn., špatného výledu, špatného sezení, špatného ovládání..Felicie údajně byla mnohem lepší..škoda... Zato Octavia je něco jiného, to je fakt dobré auto !
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "PETR"
29. 9. 2002 12:24
Re: Czech *.
Skoda penez za *.
neregistrovaný "JardaK"
29. 9. 2002 18:18
bez titulku
Sportovní verze z kombíka - dobrý vtip. Přístrojová deska je pasklvil šíleného desingnera.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "topper"
4. 10. 2002 07:56
Re: bez titulku
Sportovni verze z kombika. To opravdu neni vtip. Staci se podivat na A4. Jeho nejvykonejsi varianta je prece RS4. A co to je?
neregistrovaný "bastard"
29. 9. 2002 22:06
Fabia RS
No uz jsem od duvernych zdroju slysel, ze Skoda pripravuje Fabii WRC jako nahradu za prilis velkou Oktavku. Tak proc by neudelali nejakou civilnejsi verzi Fabie WRC? Tohle muze ukazat jak by mohla vypadat Fabia RS! Co vy na to?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Cj"
6. 10. 2002 14:27
Re: Fabia RS
Ja som pocul,ze skoda bude v rally max este 2 roky,potom bude VW tlacit do rally svoju "pseudo sportovu" znacku seat.Takze sa mi to nezda realne s fabiou WRC. PS:Videli ste Fabiu SRC EVO 1 s motorom 1.8 turbo /286 PS/ na [odkaz]
neregistrovaný "Marek"
29. 9. 2002 23:55
bez titulku
Některé názory mi připadají jak od vymazanců. Kolik z vás , co furt jenom kritizujete, jezdilo ve fábii nebo octávii ? A kolik kilometrů? A s jakými motory? Ne slyšelo kecat někoho u piva! Co se týká designu, žádné auto se nelíbí všem, to beru. Ale kritizovat jízdní vlastnosti a kvalitu je MIMO mísu. A že někdo řekl, že je felicie lepší než fabie? To bych toho * chěl vidět. Se všemi uvedenými typy jsem jezdil a s různými motory. Jízdní vlastnosti VELICE NADPRŮMĚRNÉ. a cena jenom odráží kvalitu. Ať si ti, co v tom neseděli, kecají jak chcou. Peugot 206 a jízdní vlastnosti? Hezká podprůměrná žvýkačka. Nejsem žádný dealer Škody a osobně preferuji Subaru, ale musím uznat, že Fabie a Octavie, přes chyby které mají, jsou DOBRÉ auta.
Rozbalit vlákno
12
anonym
1. 10. 2002 15:53
Re: bez titulku
No Skody jsou pekny sracky... ale za ty prachy nekupto! Ne treba az tak motorove a podvozkem, ale zajimalo by mne jestli si vubec nekdo do takoveho auta sed, ja jo, ale proste se tam nejak nemuzu naskladat (Octavia = hruza, o Fabii ani nemluve, opravdu se mi Felicie zda na posez lepsi nemuzu si pomoci). O sedackach ani nemluve, lepsi je i drevene prkno! Hnus...
neregistrovaný "carsten"
1. 10. 2002 16:40
Re: bez titulku
jestli se nevejdes do octavie,tak ses prerostlej clovek.Kup si autobus vole,a neplivej na SKODOVKY ! Myslim ze si asi zadnou nevidel natoz tak ridil.Jinak Fabie je mozna osklive malo spolehlive
auto ale s nejlepsimi jizdnii vlastnostmi,samo ze ve sve tride.
anonym
1. 10. 2002 18:12
Re: bez titulku
Tak to je zase dalsi *! Jak muzes rict ze jsem v nicem takovym nesedel? Ty me znas? Ja sedel asi tak v 30 ruznych autech a i ridil! V Octavii 1.8T, 1.6, 1.9DI... Fabie sice jenom 2, ale stacilo! Ono nejde o to ze bych se tam nevesel, ale o posez? Ridil si SuperB, ja jo, a ani tam si nemuzu pro siroky prostredni panel dat pravou nohu! Proste Skoda je *a jsou to auta spotrebni! At si do toho nekdo vleze. Jenze vy vyhulenci co prechazite z Skody 100, pro vas to dobry je! Jenze ja i v pitome Corolle 93 se citim lip nez v Octavii. Ted mam Toyotu Avensis 2.0 a je to proste uplne o necem jinym. K cemu mi je auto, ktery fakt supr sedi, kdyz z nej vylezu po 100km jizdy a nemuzu se ani narovnat, natoz chodit! Proste nez takovej hnus to radeji budu chodit pesky. Ale uznavam za na popojizdeni po meste to muze byt supr :-)
anonym
2. 10. 2002 01:18
Re: bez titulku
Kam na ty nesmysliy chodíte? Ve Fabii i v Oktávce je na svou třídu místa dost. V Superbu přímo královsky.
anonym
2. 10. 2002 08:05
Re: bez titulku
Ty pako, tak nežer a zhubni
anonym
2. 10. 2002 11:13
Re: bez titulku
Aaaaaaaa dalsi dva *, jsem hubenej, mam 189 cm. Na svou tridu mista dost ? Sedni do Peugeotu nebo Toyoty.. ci jineho auta? Byli jste nekdy vubec na nejake vystave aut? Ja jezdim kazdy rok do Zenevy a tam si do kazdeho auta sednu, takze vim o cem mluvim! Kdyz sedim jako ridic ve Fabii, tak si do zadu nevleze ani pes a do Octavie se vejde dozadu tak 10-lete dite! Zkusili jste vubec jet v peti lidech (kolem 180cm) temahle autama? Po 100km mate dost. Ale kdyz vam to vyhovuje, proc ne! Stajne si vy *kupujete ty novy auta kvuli sousedum, aby cumeli, ze mate novou Fabii! Sracka, radeji 3 roky jete poradne auto!
neregistrovaný "carsten"
3. 10. 2002 19:29
Re: bez titulku
ses prerostlej vul s kterym nema cenu diskutovat,kup si ten autobus a neotravuj tu ! Silny slova si nech do hospody...
neregistrovaný "Johny"
3. 10. 2002 22:24
Re: bez titulku
Ty vole, já mam 193, ve Fabii si v předu sedim jako king(mam 2,0i hatchback). Mě přijde že si to auto viděl nejblíž tak na 30m. Delší opěrdla zad nemá žádný auto, natož nějaký pojebaný mercedesy(mimochodem mam i tu čest s ML400CDI). Boční vedení je u standartních sedaček taky dost slušný. Ergonomie přístrojovky je dokonalá, že bys to mohl řídit po slepu. Dílenský zprcování je taky výborný. Na těch českejch tankodromech(silnice) nic ani nevrzne.(Narozdíl od zminovného MLka kde na malým výmolu skřípou sedačky jako kráva a když nechceš,aby ti třískaly bezpečnostní pásy o tapecírung, tak je všechny musíš pozapínat). Štvou mi všichni co na škodovku nadávaj. Taková 206 sice možná vypadá atrktivněji než Fabia(i když to je věc názoru), ale je to pěknej šit. Sedačky na***, podvozek o ničem... Mě přijde Fabia jako nejlepší auto své třídy. To i po pezpečnostní stránce, věřim tomu, že kdyby v základu měla 2. airbag, dostala by * v NCAP. Tak mě neserte s tim trapným siláckým nadáváním. A co se týče týhle "studie" , tak mi taky nepřijde zrovna nejáká extra, ale škodovka neni zas tak bohatá automobilka, aby si mohla dovolit vývoj studie za desítky milionů(Tudor přišel na 12).
neregistrovaný "topper"
4. 10. 2002 08:06
Re: bez titulku
Ja teda nemam tolik zkusenosti jako vsichni ostani. Ale co vim naprosto presne je asi toto. Merim 2 metry a jeste trinact milimetru. Je to dost a s touto velikosti jsem si zkusil sednout do par octavii. Teda jeste tech starsich. A vysledek? Do standartnich jsem se v pohode vesel. Ale do L&C ne. Proc? Moc siroky stredovy panel. Hlavne at mi tu nekod nepise, ze si mam koupit autobus. Sedm milionu proste nemam.
anonym
4. 10. 2002 09:38
Re: bez titulku
A vis proc si tam sedis jako king? Protoze to je tvoje auto! Prece nebudes hanit "sveho milacka"! Troubo sedni do jinych aut a uvidis. Kdyz mas jen na pitomou Fabii, za to nemuzu. A nerikej mi, ze si za tebe ve Fabii nekdo sedne, to bys musel jezdit ala styl starej fosil a bejt nalepenej na prednim skle!

Nekdy me pripada jako kdyby si ta skodovka snad tady platila lidi aby sem psali supr supr auto apod.

5 hvezdicek? Co to je ? To je blbost, kdyby to narazilo do 2 tunoveho Mercedesu tak by byla na srac... Crash testy jsou o hov...

A pokud mi neveris, ze jsem Fabii ridil, tak to je tvuj problem, takovymu pitomeckovi to stejne dokazovat nemusim, ale az te potkam v te tve nakupni tasce, tak se ti rad ze sve Toyoty zasmeju...az te budu predjizdet :-)

OK, uz musim jit do hospody, dela se mi z tech vasich kecu o supr Fabii (mimochodem jedno z nejporuchovejsich aut...dle kamarada co ma odtahovku, Octavie je pry spolehlivejsi) spatne.
neregistrovaný "Johny"
5. 10. 2002 12:18
Re: bez titulku
Ta Fabie je 3. auto do rodiny. Ty dvě další jsou A6 Avant 2,5Tdi a ML400 CDI. Audi je královský auto, ale ten M-B... Proto si dovoluju tak silný slova o Fabii.
anonym
5. 10. 2002 18:23
Re: bez titulku
Tak to pak jo.... Jako (2.)3.auto do rodiny to beru, rikam do mesta je to dobry (i kdyz trochu tvrdsi), ale na delsi cesty a mit to jako jedno auto...no nevim nevim. Ja jel jen v ML270CDI a nic moc, je to fakt dost divny auto, nevyvazeny. Jak to ze je to 2x hlucnejsi nez novy E270CDI? To nechapu. Ale novy E od Medaka je fakt supr. Jinak s tim Mercedesem je to nejaky dedicny jel jsem v C220CDI, motor tichy, ale vrzala palubovka a ty sedecky to bylo k zblazneni, do toho bych nesel (a to melo 30.000 km)! OK, uz me nebavi kritizovat furt dokola tu Fabie, pro me je proste hrozna, hnusna...ani motory nejsou svetovy. Jediny co ma VW dobry je 1.8T.
neregistrovaný "Martyn"
3. 10. 2002 09:50
Nazor...
Tak jsem to docetl vsechno... a mam pocit ze jsem jeden z mala :-). No ale taky se pridam, takze: designova studie, prototyp, tuning... je jedno jak tomu rikate, vsem (nebo aspon vetsine ;-)) je jasne ze skodovka jeste dlouho nebude v takove situaci aby mohla chrlit prototypy a pak je mozna dokonce prodavat jak to cini treba Renault. Neni pravda ze by "nebyli Skodovaci schopny vypotit nic poradnyho", vzpomente prece na Tudora... jenze malo platne, pod taktovkou VW muzeme byt radi za 3 modelove rady a snazit se je treba trosku vysperkovat. Nova Octavka zkratka jeste neni... tak co jste cekali ze uvidite? (no, uznavam ze tech 85kW fakt neni moc..)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tonda"
3. 10. 2002 16:24
Aspoň něco
Aspoň něco škodovka ukázala , protože to co teď připravují udělat s fabií (zlevnit základ pod 200.000,-) se bude asi přibližovat výbavě Š120 S. No hlavně jsem zvědavej na FABII WRC , která nahradí octavku.
Rozbalit vlákno
0
anonym
3. 10. 2002 22:19
S fabii rs nebo wrc by skodka neuspela.
Jak uz jsem rekl v titulku s tim si skoda nedovoly prijit na trh.Jediny duvod prodeje u fabie je jeji pomer cena/uzitna hodnota.Take uspech skody je zalozen na prodejnosti ktera je nesrovnatelne vetsi nez u jine znacky.Navic by si u skody nauctovaly minymalne zakladny cenu 650 000Kč.Pro srovnani zakladni cena např.Famozni hondy civik type R je 750 000Kč ktera ale uz nabízí uz jine svezeni....Tím chci jen rici ze nemuzeme cekat nic vic nez nejakou serii emotivion nebo neco podobneho.Marne asi u skody budeme cekat na nejake kupatko nebo dokonce hezky off-roud.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Nega"
4. 10. 2002 13:44
Re: S fabii rs nebo wrc by skodka neuspela.
Hej člověče, s tvym názorem bych možná souhlasil, ale s tou češtinou to máš celkem nahnutý, co?
neregistrovaný "matt"
4. 10. 2002 10:56
neni to spatny
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KILL ALL"
7. 10. 2002 15:05
Heskej tunning
Nevim co furt máte vozim si uš dva roky zadek v octáfce 19TDi 110 kobyl a nemůžu si stěžovat je to dobrý auto... a hlavně ta cena.... no jinak fabie se mi moc nelíbí a je to dost malý.... ovšem ten otáčkoměr a všechny ty ukazatele se mi dost líbí ale chtělo by to něco jinýho neš te dvoulitr co má výkon jak ten muj diesel....
Rozbalit vlákno
0