Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Peugeot 408: Premiéra 25. ledna 2010 v Číně

7 komentářů

GTI
Svět malých začíná být větší a větší. Vedle se odehrávají malopašije nad údajným esem kompaktních sedanů, zde se dovídáme, že čtyřistaosmička nebude čtyřistaosmička... Ještě snad, že ta pětsetosma bude kopií Passatu CC, v tom lze spatřovat malou naději na to, že si francouzské automobilky udrží status mainstreamu i v důstojných třídách.

Hlavkoví saláti s biobuřtem na korouhvi nám s vidinou tučných ekograntů věrozvěstují s krhavejma vočima smrt přehřátím. Eurodrzek aby se pomalu bál zaparkovat u staromáku svou nádhernou ixšestku z Mnichova.

Jak známo z historie, malé, nízké myšlénky docílily fatálních úspěchů... Nezbývá než si vyndat trychtýře z hlav, soustředit se na vlastní mozek a věrozvěsty s úspornou zářivkou zastrčenou v každým uchu poslat tam kam patří, do propadliště dějin. Svojí svobodu nenech vecpat do dobytčáku zapřáhnutýho za pendolíno, nakopni nad promrzlým ránem stádo svejch dvě stě mustangů a ukaž všem, zač je toho loket. Vem to dvakrát kolem zeměkoule na plnou pět. Neboť... tobě, pánovi vesmíru přece nebudou vrhat stíny na kotníky robokrysí těkavci...

P.S. Nezapomeň, vždyť již kdysi: "...a nad topolem podle skal,zelený mužík zatleskal."
Avatar - Falco
Falco
😄 :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
:yes: akorát, že je to celé spíš k 😢
Jsem zvědav, jakým způsobem bude design sedanu ztvárněn. Četné spekulace nám dosud servírovaly snímky, přičemž z některých by oko estéta plakalo. Avšak, odklon od známého řešení masky chladiče již ukázal 5008, tak doufejme, že bude Peugeot opět produkovat elegantní vozy, hodné image značky.

Jedno by však budoucí model potřeboval nejvíce - vyváženost proporcí a dávku nadčasovosti. Tak doufejme, že nezklame.
Klaudius
Tiež je ale pravda, že napriek tomu P5008 neprišiel s ničím novým. Podľa mňa by výrazná mriežka chladiča mohla ostať-ale musela by mať jemnejší a decentnejší tvar, miesto vycerených zubov by mohla vyjadrovať úsmev, samozrejme, o kúsoček menší. V tom prípade by mi to nevadilo, dokonca by to mohlo byť vítané ako vzdialený odkaz na dominantné mriežky chladiča z doby, keď kryli dokonca aj hlavné svetlomety...
Problémem bylo to, že Peugeot nee😜erimentoval a stále tvořil to samé. Velké masky by mohly být i přitažlivé, kdyby se s nimi nakládalo pečlivě a s rozvahou. Tak se nestalo a z tohoto prvku se stala okoukaná záležitost.

Máš pravdu, že 5008 nepřináší nic nového. Je na něm sice stále patrný vliv Peugeotu, ale celek je spíše klasický.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Nicméně zavřít hubu Peugeotovi bylo na místě, protože četnost a velikost těchto "hladových" otvorů přesáhla rámec slušnosti a hlavně se v tomto provedení vůbec neslučuje s ideou elegantního auta.