Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mercedes-Benz S - první informace o faceliftu

16 komentářů

A náhodou dvanáctiválcový vznětový motor nebude??? Když už VW má ve Phaetonu a Touaregu V10 TDI....
Uvidíme jak Mercedes zareaguje...
Takový motor by zřejmě trhal převodovky a diferenciály 😊) Ledaže by použili převodovku z nějakého nákladního Mercedesu..😊
V12CDI by byl enormne tezky automobil.
az taky tazky by nebol ale ta prevodovka by bol velmi velky problem
to bude narez!!!!! moc VELKEJ.
vykon u SL55AMG je jiz take 500PS. Nejvyraznejsi ovsem bude prubezne zrychleni, kdyz si vezmete, ze Maybach62 zrychli ze 60 na 120 za 6,5 s, tak tohle bude jeste mnohem rychlejsi. A to jeste v Parizi prijde novy E55AMG, jen nevim jestli z 476 ci 500 PS, ale dynamicky na tom ma byt jeste lepe nez SL55AMG. Jen nechapu proc sem jeste nedaly detailni informace o Maybachu. Na zahranicnich serverech uz byli k videni desitky fotek a vsechny informace a tady jeste nic. Je zajimave, ze velky Maybach zrychli na sto za 5,4 a to vazi pres 3 tuny. O tom motoru V12CDI. Nemyslim, ze by si na sebe dokazal vydelat. Nekde jsem ale cetl, ze AMG dela na V10CDI. VW na phaetonu prodela neuveritelne penize. Kouknete se do statistik prodeju v Nemecku a zjistite, ze zatimco se proda nejakych 150 phaetonu mesicne tak se proda nekolik tisic S-classe.
VW ví, že na tom prodělá, ale cesta do nejvyšší třídy musí vést pro takovou automobilku tudy...
Naco bude vobec S 55AMG ked bude mat rovnaky vykon ako S600, a pritom nizsi tocivy moment. Myslel som si, ze AMG robi spickove verzie pre konkretny modelovy rad, ale s Skom im to nejako nejde. Aj predchadzajuc testy S63AMG vraj nedopadli najlepsie, lebo dynamika auta nebola skoro vobec lepsia ako klasickej S600 (este s 5,7 V12). Ak by ale prisla AMG s V10 alebo V12 CDI, to by bol uz iny kanon. A vobec by nemusel byt takyto motor pritazky pre taketo velke auto. S prevodovkou by sa museli technici mercedesu pohrat ako od VW, ale asi to je mozne, ked VW zvladol preniest 750 Nm na kolesa z ich V10 5,0 TDi.
v tom neni problem. Technici MB dokazali prenest 900NM v Maybachu. Problem by byl v hmotnosti. Dieselove motory jsou daleko tezsi nez benzinove. Navic jeho cena by byla vyssi nez cena S600 a asi by se nenaslo dost lidi aby si to koupili. To spis AMG prevrta 4,0 CDI na 5,0 CDI.
Minuly model S600 mel take temer stejny vykon jako S55. Navic predpokladam, ze S55 bude daleko cenove prijatelnejsi narozdil od noveho S600.
S 55 AMG bolo aj doteraz nanic a preto prislo AMG s S63 AMG so 6,3 l motorom vykonu (asi) 444 k. Nemecke auto, motor a sport porovnavalo S600 (5,7l a 367k) s S63AMG a zistili ze skoro ziaden rozdiel v dynamike. A preto aj od tohto asi AMG upustil. A okrem toho u modelov C, E, ML, SLK a CLK (vraj uz aj C sportcoupe) tvori AMG vzdy spicku takze preco byteraz mala u S triedy tvorit lacnejsiu verziu od S600? Akosi sa mi to nezda, straca sa tu filozofia AMG modelov. Co sa tyka V12 CDI tak sa uz robia aj s hlinikovým blokom a hlavou valca takze by nemusel byt az taky tazky. A na take auto to predsa musia technici vyriesit a trosku sa pohrat s hmotnostou. Inac pripravovane E 400 CDI nebude tazky motor?
AMG od S63 neupustil. Je ale priserne drahe. Stoji temer 150,000 euro coz je vice nez nova S600 a S55, ktere maji mnohem vetsi vykon. Takze od toho upusti ted. Rozdil v dynamice byl 0,4s z 0 na 100km/h.
JAKO VZDY NA VRCHOLU AUTOMOBILISMU.NEMA KONKURENCI. JSEM DO TY KARY H O T O V E J.C H C I T O MMMMOOOOCCCCCC.
je to parada.abych zacal setrit.nebo zustanu u toho slintani!!!!!!!!!!
nevim kdo ma drzet krok.ale vim kdo je na spicce.MERCEDES.
rozhodne musim souhlasit!!!!mercedes udava smer! mercedes je proste nejlepsi a jeste kdyz se do nej pustej chlapici od AMG, nebo od Carlsonu....no je to bomba!!!!jenom to mit v garazi---to uz je horsi..