Ford začíná být nervózní – jeho značce Jaguar nejen že se nedaří ve formuli 1, ale dokonce jí hrozí, že bude zastaven vývoj očekávaného roadsteru F-Type.
To, že Američané obeceně hledí spíše na zisk a automobilové legendy jim nic neříkají, to se ví myslím už dávno. Pro Američany je automobil jen dopravním prstředkem. To není úplně špatné, ale něco jiného je auto za 200 000 a něco jiného Jaguar, Volvo.. . Však to známe - celá PAG. Která podle mého názoru neměla nikdy vzniknout. Přehnaná unifikace, úspory, stejné technické základy, malý technický pokrok, to je to, co se chystá udělat Ford s Jaguarem. Rád bych všem připomněl, že toto jsou právě uvedené věci, které vedly k likvidaci automobilky Plymouth koncernu GM a povedou k likvidaci nejstarší americké automobilky Oldsmobile opět koncernu GM. Jaguar u Fordu možná skončí podobně. Je totiž utopie si myslet, že zákazník u auta rozlišuje jen vnitřní a vnější vzhled. Samozřejmě, že ho zajímá kvalit a technická vyspělost podvozku motoru, trakce síly na vozovku. Automobil nelze šidit, nejedná se o rohlíky.
Datum: 11.04.02 16:06
Od: Martin
Titulek: Re: Nechapu
Odebirat reakce e-mailem
To, že Američané obeceně hledí spíše na zisk a automobilové legendy jim nic neříkají, to se ví myslím už dávno. Pro Američany je automobil jen dopravním prstředkem. To není úplně špatné, ale něco jiného je auto za 200 000 a něco jiného Jaguar, Volvo.. . Však to známe - celá PAG. Která podle mého názoru neměla nikdy vzniknout. Přehnaná unifikace, úspory, stejné technické základy, malý technický pokrok, to je to, co se chystá udělat Ford s Jaguarem. Rád bych všem připomněl, že toto jsou právě uvedené věci, které vedly k likvidaci automobilky Plymouth koncernu GM a povedou k likvidaci nejstarší americké automobilky Oldsmobile opět koncernu GM. Jaguar u Fordu možná skončí podobně. Je totiž utopie si myslet, že zákazník u auta rozlišuje jen vnitřní a vnější vzhled. Samozřejmě, že ho zajímá kvalit a technická vyspělost podvozku motoru, trakce síly na vozovku. Automobil nelze šidit, nejedná se o rohlíky.
To, že Američané obeceně hledí spíše na zisk a automobilové legendy jim nic neříkají, to se ví myslím už dávno. Pro Američany je automobil jen dopravním prstředkem. To není úplně špatné, ale něco jiného je auto za 200 000 a něco jiného Jaguar, Volvo.. . Však to známe - celá PAG. Která podle mého názoru neměla nikdy vzniknout. Přehnaná unifikace, úspory, stejné technické základy, malý technický pokrok, to je to, co se chystá udělat Ford s Jaguarem. Rád bych všem připomněl, že toto jsou právě uvedené věci, které vedly k likvidaci automobilky Plymouth koncernu GM a povedou k likvidaci nejstarší americké automobilky Oldsmobile opět koncernu GM. Jaguar u Fordu možná skončí podobně. Je totiž utopie si myslet, že zákazník u auta rozlišuje jen vnitřní a vnější vzhled. Samozřejmě, že ho zajímá kvalit a technická vyspělost podvozku motoru, trakce síly na vozovku. Automobil nelze šidit, nejedná se o rohlíky.
proc se Ford radeji nestara o ty prisernosti co vyrabi a nenecha Jag na pokoji. Na rozdil od Fordu Jaguar prodava cim dal tim vic aut. takze znacka rozhodne neni v upadku, spis naopak