Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Za nehody může Explorer, ne Firestone!

V případu „převracejících se vozů“ je již znám viník, a není to pneumatikářská firma Bridgestone/Firestone…
Zpět na článek
4. 2. 2002 19:39
neregistrovaný "HUFmajstr"
4. 2. 2002 19:24
neregistrovaný "Globemaster"
4. 2. 2002 20:05
neregistrovaný "THERES"
4. 2. 2002 22:20
neregistrovaný "GL"
5. 2. 2002 19:14
neregistrovaný "THERES"
23. 11. 2008 22:32
neregistrovaný "andypapo"
4. 2. 2002 23:18
neregistrovaný "Medis"
5. 2. 2002 11:57
neregistrovaný "Hekerle Vitezslav"
10. 12. 2002 16:32
neregistrovaný "Kreuzer"
18. 9. 2006 16:48
neregistrovaný "grrizly"
19. 4. 2009 21:06
neregistrovaný "Peter..."
neregistrovaný "GL"
4. 2. 2002 17:25
Za nehody nemůže Explorer, ale cvoci za jeho volantem....
Explorerem jezdím tři roky a převrácení se nebojím. Jde totiž o úplně normální SUV, rámové konstrukce, který se v zatáčkách samozřejmě nemůže chovat jako BMW. Pokud si toho jeho řidič není vědom a nejezdí podle toho, může samozřejmě snadno skončit na střeše. Pokud ještě k tomu nepoužívá bezpečnostní pásy (jak je často v USA zvykem), ať se pak nediví, že skončil špatně. Pokud se na základě těchto dementních rozhodnutí soudu začnou vyrábět SUV tak, aby se na silnici chovaly jako sporťáky, tak už se s nima v terénu nikam nedostanete... Mimochodem, vyměnit zdarma pneumatiky byl rozhodně dobrý nápad - to oceňuji. V 80 tkm se mi nové pneumatiky docela hodily - zvášť zvážíme-li, že jedna stojí kolem 8 000 Kč :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "HUFmajstr"
4. 2. 2002 19:39
Re: Za nehody nemůže Explorer, ale cvoci za jeho volantem...
GL má naprostou pravdu. Nemůžu, než se pod jeho názor podepsat.
neregistrovaný "Globemaster"
4. 2. 2002 19:24
Za vše můžou konkrétní LIDI.
Poslední dobou mám pocit,že po cestách jezdí více cvoků než řidičů.
Nevím co vše se dnes vyučuje v autoškolách,ale asi to nebude bezpečná jízda. Např. nechápu,když mě někdo předjíždí na rovném úseku a těsně přede mnou se zařazuje zpět do pruhu tak,že jsem nucen brzdit,někdy i hodně.Přitom v protisměru má stále volno.
Ani se nedivím,že někdo ten svůj buldozer hodí na střechu.Většinou jsou tihle majitelé vozidel bezohlední a jezdí jak prasata. Jenom ať při tom zabíjejí sebe a ne druhé.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "THERES"
4. 2. 2002 20:05
Explorer je křáp
Všichni to vědí jen se to báli doteď vyslovit, v normálním slalomovém testu jezdí explorer po 1 kole a všechno jen ne stabilní-viz test AutoBildu. Při běžném vyhýbacím manévru na ulici hrozí nebezpečí převrácení, jestli s ním někdo jel tak ví o čem mluvím. Holt je to prostě zastaralá konstrukce s rámem, s pevnými osami a listovým odpružením!!! na zadní nápravě. Je to nebezpečí nejen pro majitele Explorerů ale i pro ostatní účastníky silničního provozu.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "GL"
4. 2. 2002 22:20
Re: Explorer je křáp
Tohle snad ani nemůžeš myslet vážně. Kolik desítek tisíc kilometrů si s Explorerem najel, že jsi tak chytrý? Kolik let jezdíš s různými auty v terénu, že víš co je a co není zastaralá konstrukce? Pokud bys měl alespoň minimální zkušenosti s vozy vhodnými do terénu, věděl bys, že nezávislé zavěšení kol a bezrámová konstrukce je vhodná tak pro ty sváteční frajírky, co se se svým M-kovým Mercedesem nebo X5 řítěj jak cvoci stovkou po městě a myslej si, že jsou bůchvíjaký kingové. S moderně koncipovaným autem dle tvých představ si můžeš nechat chuť na jízdu mimo silnice zajít. Mimochodem, vím, že i Explorer není určený do těžkého terénu (do těchto podmínek mám jiné auto), ale díky extrémně robustní konstrukci (to je hlavně ten zatracovaný rám a tuhá zadní náprava na listovém odpružení) si dá docela dost líbit. Zdůrazňuji také, že na silnici se Explorer chová velmi dobře, má velmi kvalitní brzdy, je pohodlný, prostorný a v podstatě na něm lze na něm lze nalézt jen velmi málo nedostatků (vzhledem k prodejní ceně). Souhlasím, že s takovými auty může jezdit jen ten, kdo ví jak se tato vozidla chovají a co si s nimi může dovolit - to ale vlastně platí pro každé auto.
neregistrovaný "THERES"
5. 2. 2002 19:14
Re: Explorer je křáp
Jenomže těžký terén je něco úplně jiného než běžný silniční provoz, stejně valná většina zákazníků si s autem nikdy netroufne na něco horšího než polní cestu. A ani to nepotřebují. Pro ty co chtějí jezdit terénem bych doporučil určitě ne explorera ale spíš klasickou Toyotu LandCruiser (to je to nejlepší nespeciální auto do terénu-č.1) nebo Defendera. Jo a k těm brzdám. Ty se nedají nazvat kvalitní. Spíš učebnicový případ brzd náchylných k fadingu.
neregistrovaný "andypapo"
23. 11. 2008 22:32
Re: Explorer je křáp
to sotva...nepíš blbosti!!! :no: zase píše majitel nejakej škodáry,že??
neregistrovaný "Medis"
4. 2. 2002 23:18
Chamtivost
Za to nemůže konstrukce vozu, za to může hloupé marketingové oddělení a prodejci, kteří vůz do středního terénu inzerují jako silniční SUV... ale když jsou tak blbý a matou veřejnost, ať klidně nesou následky... Toto auto se vlivem zavádějící a matoucí reklamy ocitá v úplně jiném segmentu trhu...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hekerle Vitezslav"
5. 2. 2002 11:57
Lol, za to muzou lidi
Ono totiz kdyz clovek jezdi jak *tak to podle toho vypada. Kdyz se vas takovej *snazi s SUV predjizdet pri 150 uprostred zatacky, tak to ze vas smete neni chyba vozu. To je chyba toho vola co u toho sedi, policie, ktera radej nez za agresivni jizdu bude radej vybirat pokuty na ctyrproudove silnici za prekroceni 60 km/h (prestoze na obou stranach jsou betonove steny) misto aby sio stoupla pred skolu a pokutovala ridice tam za to ze jezdi jak hovada...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kreuzer"
10. 12. 2002 16:32
Nekdo to rad blato...
Docela mam radost z toho, jak je ceska motoristicka verejnost vzdelana, diskusechtiva a pravdu ma vlastne kazdy :-) Tezko vymluvite ridici fabie, ktery jezdi tak akorat do hypermarketu a za tetou na Moravu, pricemz pravidelne pigluje sebemensi skvrnu na kapote, ze vikendove blato az za usima je to prave. A naopak, samozrejme. Ja osobne bych radsi byl svatecni frajirek – kdybych na to mel – a jezdil nadupanou X5, protoze se do terenu nezenu, ale kamaradovi se starym Nissanem Patrolem to blato nekdy zavidim. A uplne nejlepsi bych asi byl jako frajer s "geckem" 55AMG :-) To je piksla vsech piksel! Dejchala vam nekomu nekdy na zada? Brrrr... Takze si uzivejme Explorer a jine s ramem i bez. A berme ohledy na ostatni.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "grrizly"
18. 9. 2006 16:48
Za nehody nemůže Explorer, ale cvoci za jeho volantem....
Ten kdo neseděl a neřídil Explorera,nemá vubec pojem o tom jakej je to vůz.Pak ale nemůže tvrdit že je to špatné auto.Pokud to někdo tvrdí,je buď hloupej a nebo ho viděl jen na fotce.Pak bůh pomahej,až si za volant takového vozu sedne,na 99 procent skončí na střeše taky a nebude to chyba vozu.Co se terénu týká,vim o případech, kde mu nestačil i dobře vybavený special.Vím o čem mluvím,mám ho a měl jsem možnost srovnání.Přeju príma den....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Peter..."
19. 4. 2009 21:06
Re: Za nehody nemůže Explorer, ale cvoci za jeho volantem...
Celkom suhlasim.... Mam Explorera a 197cm. ZIADEN INY SUV neprime vodica vissieho aho 180, a to som skusal aj ine cenove kategorie. Dole klobuk pred konstruktermi. Pohodlie nadovsetko. Aj suv sa da jazdit 150 aj viac, ale treba vediet kde... a ako. Nie som na teren ale vyskrabal som sa snim po pomerne slusnom svahu zaradenim trvaleho 4x4. Beznemu smrtelnikovy je to super auto na kazdy den. Az na tu spotrebu. Ale kazda sranda daco stoji.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku