Musim souhlasit. Ja jsem si RS koupil a jsem s ni maximalne spokojen. Pro sportovni jizdu je vhodna, je velmi ticha a velice pohodlna. Proc proboha neustale nekdo porovnava tohle auto treba s Imprezou STI. Je treba si uvedomit, proc se do toho automobilka dala. Podle me, aby vyplnila jeden segment trhu, kde jeste nemela zastupce. Nemyslim si, ze vylozene chtela rict: mame RS, kdo ma vic? Na druhou stranu to auto ma charisma, aspon pro me. S normalni Octavii nemuzu vubec srovnat, protoze se mi proste nelibi. A taky si myslim, ze kdyz uz nekdo chce ze sebe delat silaka, ze zacne porovnavat s timhle autem treba Ferrari, tak at zkusi srovnat porizovaci cenu. Myslim si, ze za 1,3 mil. by dovedli nasi konstrukteri postavit uplne jine auto. Proc tedy nesrovnat zavodni Octavii WRC s klasickou Imprezou STI? Na zaver bych chtel rict, ze bezne silnice nejsou zavodni draha, ani trat rally, takze mluvit tady o tom, ktere auto by predjelo jine, neni na miste. A pokud nekdo jezdi riskantne, tak je ubohy a smesny.
panove... nechapu a nerozumim. asi moc nevite o cem mluvite kdyz RSko tak kritizujete... mozna ze Middlesbrough neni pupek sveta, ale vite napriklad ze v F1 Magazinu (jediny oficialni F1 magazin) RSko recenzovali mesic po novem M3 a zaver byl neco jako "verte tomu nebo ne, ale kdybych mel ja osobne volit mezi M3 a RS tak volim RS, bude mi fuk jestli to rozbiju. M3 stoji 5x vic nez RS a 5x lepsi zabava to neni. RS je cool". takze klidek medvidek.
Nemuzes srovnavat karoserii hatchback a coupé - tam jsou jine moznosti, jak dosahnout vyssi tuhosti karoserie! Krome toho nesouhlasim s tvou chrakteristikou jizdnich vlastnosti octavie, mimo jine proto, ze jsem mel moznost ji prohanet po zavodnim okruhu (normalni ereso).
Je to takovy oceneni, jako kdyz jihocesky listy daji cenu nejlepsi dojicce krav roku ... Az to napise britskej What Car ? nebo AutoBild , tak budu mozna vahat, jestli muj usudek o ospojlerovany oktavce ze sadou jinech pruzin byl mylnej...
V tomto autě jsem jel, musím konstatovat ,že motorově dobrý, ale podvozek ma těžké nedostatky,a to už je ůdajně přitvrzený.Sedačky jsou dobré, ale každá Honda je má lepší už v sérii. Vlastním Honda 5D VTi 125kW a musím říct,že podvozek je uplně o něčem jinem.Toto zdánlivě male auto 4,3m ma rozvor 2,65m a to je znát.Pořizovaci cena v 1997 byla 680000.Myslim ,že je to vzhledem k doplnkům a výbavě která ve voze je už sériově super cena.Špatné auto RS rozhodně není,ale sporťák ani náhodou.
Vždiť i tuneři musí octávii snížit alespoň o 5cm aby se dali zatáčky ,,řezat". Zdar
Nevim odkud se bere takova nevule k voyum znacky skoda,ale po pravde receno se diky masovosti tohoto modelu ani nedivim. Problem vidim v tom ze vetsina z Vas se v tom aute ani nesvezla a kdyz uz ano tak se omezi na kritiku typu tvrda sedalda a tak. Je to preci sportovni model k sakru, to ma mit sedadla jako najaky francouzsky model [mimochodem i oni ted delaji sedadla tvrdsi].
Skoda ze jste tak zujati, za nabizenou cenu a vybavu, podobne vykonne auto nesezente. V pripade ze ano prosim priklad.
Predem dekuji
Prosim vas, co som ho vyskusal, je to pretacava hajtra. Silny motor a tvrdsi a znizeny podvozok nespravia z limuziny sportak. Octavia je uz od zakladu zle dimenzovana, ma podvozok z auta z kratsej triedy. Da sa s nou ist akurat tak rychlo po dialnici alebo prudko odstartovat na krizovatke.
Viete ako sa robi sportak z rodinneho vozu? Porovnajte napriklad jazdne vlastnopsti 5 dv Renalut Megane a koncernoveho sportaku Renaul Megane Coupe 2.0 16v - 108 kw.
To je nezkutečné, jak zrovna tohle auto získalo tohle ocenění! Vždyť je nad slunce jasné, že RS je koncernově nejslabší "sporťák". To rozhodnutí musí být politika.....