Asi nema smysl se moc rozepisovat, jen jsem rad ze se hybridni pohon jako takovy prosazuje.
Pokud by EV automobily dosahly poloviny takoveho uspechu v tomto casovem pasmu tak se mame z ceho radovat.
Moc mne tesi, ze brzy i Evropa zacne konkurovat Japoncum, neni nad zdravou konkurenci.
hihihi
0
Tak tak, takovej Lexus RX 450h je dost predrazenej a bratr s tim stejne lita za 12L, no ale jezdi jako prase, takze to na 3.5L benzin neni zase tolik. Ona X5 v nafte tady jednomu majiteli take jezdila kolem 11 az 12L...
somalec
0
sice hezká budoucnost, ale furt nikdo nedomyslel jak zlikvidovat staré baterie...
Subaru.in
0
Netvrdim, ze toto je nejaka zachrana autoprumyslu, jen jsem rad, ze at mnohe systemy maji radu chyb a nedostatku driv ci pozdeji se na neco lepsiho prijde.....
maro-01
0
co to placas, Toyota ti k novemu Priusu pribali info o tom ako korektne "spracovat" ci uz cele auto ale i jednotlive komponenty ak dojde k ich vymene.
somalec
0
ja jsem nemluvil konkretne o Toyote, protoze ta jedina snad je v tomto nejdale, ale celkove je to takove nedomyslene este, ale jinak hybridum fandim...
Wartburg 353W
0
Stav nových technologií dnes umožní vyrábět i domácí lis na pomeranče, který pojede částečně na proud, částečně na bioodpad z použitejch spodků... Dnešní hybridální agonie, to je než příprava na přespříští desetiletí, kdy už nejspíš si budou na silnicích rovni jak benzíňáci, tak nafťáci a samozřejmě i... sci-fi motoráři. Jako první skončí samozřejmě hybriďáci... ani kočka ani pes, my, benzíňáci a nafťáci odejdeme do propadliště dějin pak společně, a to poté, co svět začne pohánět čistý motor.
Pokud by EV automobily dosahly poloviny takoveho uspechu v tomto casovem pasmu tak se mame z ceho radovat.
Moc mne tesi, ze brzy i Evropa zacne konkurovat Japoncum, neni nad zdravou konkurenci.
(Datum: 05.02.2009 09:59 Autor: GTI)