Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW Scirocco R v detailech na nových fotografiích

Volkswagen zveřejnil další oficiální fotografie Scirocca R, nejrychlejšího kupé značky, které se u nás začalo prodávat začátkem listopadu. Základní cena Scirocca R je 868.100,- Kč.
Zpět na článek
13. 12. 2009 11:55
13. 12. 2009 13:28
13. 12. 2009 19:47
13. 12. 2009 19:40
13. 12. 2009 19:46
13. 12. 2009 19:50
13. 12. 2009 14:38
13. 12. 2009 15:45
13. 12. 2009 16:20
13. 12. 2009 17:54
13. 12. 2009 16:54
13. 12. 2009 17:05
13. 12. 2009 17:51
13. 12. 2009 20:14
13. 12. 2009 19:14
13. 12. 2009 20:24
13. 12. 2009 20:41
13. 12. 2009 20:49
13. 12. 2009 22:25
13. 12. 2009 23:00
14. 12. 2009 09:48
13. 12. 2009 21:20
13. 12. 2009 22:37
13. 12. 2009 23:10
13. 12. 2009 23:53
14. 12. 2009 00:02
14. 12. 2009 08:56
14. 12. 2009 10:34
14. 12. 2009 11:33
14. 12. 2009 12:26
14. 12. 2009 13:33
14. 12. 2009 14:07
14. 12. 2009 14:36
14. 12. 2009 14:50
14. 12. 2009 16:08
14. 12. 2009 16:50
15. 12. 2009 00:19
14. 12. 2009 14:15
14. 12. 2009 14:39
14. 12. 2009 15:57
15. 12. 2009 00:26
15. 12. 2009 01:44
14. 12. 2009 19:37
15. 12. 2009 00:24
13. 12. 2009 23:19
13. 12. 2009 17:52
13. 12. 2009 19:22
13. 12. 2009 19:42
13. 12. 2009 22:30
13. 12. 2009 19:31
14. 12. 2009 00:45
14. 12. 2009 08:58
13. 12. 2009 19:46
13. 12. 2009 20:17
13. 12. 2009 17:27
13. 12. 2009 11:55
Hmotnost
Nazorny priklad VW group ako vyskladat z rovnakych podvozkovych a motorovych komponentov auta pre odlisnu cielovu skupinu zakaznikov. Predpokladam tiez, ze v kazdom z uvedenych aut je rovnaky motor a rozdiely su len v katalogoch, aby zakaznik Audi mal pocit ze ma silnejsie auto ako VW ( ved si predsa riadne priplatil). CO sa mi ale nepozdava v publikovanom porovnani je uvadzana hmotnost jednotlivych aut. Aj ked zohladnim rozdiely v hmotnosti pre jednotlive trhy, stvorkolky audi maju uvadzane velmi nizke hmotnosti - TTS cca o 100kg ( 1490 = hmotnost + vodic 75kg +naplne). U Golfa a Sirroca hmotnosti cca sedia ( Golf 3 dverovy)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
13. 12. 2009 12:45
Re: Hmotnost
Dobré odpoledne, uvedeny jsou oficiální hodnoty zveřejněné výrobcem, vždy pro základní provedení (Golf a S3 třídveřové, TTS Coupé). Jak VW, tak Audi udávají hmotnost se všemi náplněmi včetně palivové nádrže naplněné na 90 %. Faktem je, že v případě Audi není započítána zátěž 75 kg řidič+náklad, zatímco u VW ano.
Tyto údaje jsou i tak jen ilustrační, zejména u modelů Audi může být skutečná hmotnost díky příplatkové výbavě vyšší (u VW se jedná o téměř "plně" vybavené specifikace). Z tohoto důvodu nebyla hmotnost jednotlivých modelů v článku nijak komentována. Přesto hodnota 1395 kg je u TTS správná, ověřit si ji můžete např. na audi.cz, audi.de nebo u prodejce v katalogu.
Avatar - white label
13. 12. 2009 13:28
Re: Hmotnost
Jsem rád, že tentokrát ty hodnoty zrychlení rocca R sedí, minule (20.10. ve 20:46) jsem vám posílal SZ s těmito správnými údaji, místo vámi (v článku Volkswagen Golf R se začal prodávat v Německu ...) uváděných 6,5 s.
Dodnes tato hodnota není v článku opravena a na mou SZ mi nepřišla ani jednoslovná reakce. Škoda, ale zřejmě o podobnou formu "minispolupráce" nemáte zájem...
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
13. 12. 2009 19:39
Re: Hmotnost
Tento údaj byl opraven [odkaz]
Díky za upozornění
Avatar - white label
13. 12. 2009 19:47
Re: Hmotnost
Není zač, díky za opravu...
Avatar - Ji/Ri
13. 12. 2009 19:40
Re: Hmotnost
.....njn, moc chytračíš a každý na to není..... ;-)
Avatar - white label
13. 12. 2009 19:46
Re: Hmotnost
Ne ne, chytračíš ty, já jsem "chytrý" skutečně... ;-) >:-[]
Avatar - Ji/Ri
13. 12. 2009 19:50
Re: Hmotnost
Joo tak tak je to.... Ty seš pěkně chytrej parchant, Brede. Dej si raděj Big Kahuna burger... :-)
13. 12. 2009 14:38
RROCCO
Vlastně... dokonalý vůz. Marně tápu, komu dát za ty peníze přednost. Není silnější inspirace. Auto jako takové je dotažené k absolutnu. Tradičně probarvené zadní lampy, doslova fantastický posaz na silnici, vnitřek, a to včetně sedadel, no to je láska na první i tisící pohled. Vše na svém místě, chlapskej kokpit.

Osm set šedesát osm tisíc korun... božské. Beru solární počítadlo - odpočítávám dépéhá, cena po redukci - 703.000,- :yes: Dále odečítám cca padesátku na margo bonusu od prodejce, vychází to na celkem - 650 tisíc... jo, ráj existuje. Nyní ještě tuto almužnu rozdělit na leasingové splátky. 30% na akontaci, to je 210 tisíc. Zbytek rozděluji... řekněme na šedesát splátek (pět let rozkoše za volantem RROCCA) splátka vychází na 7.000,- Kč měsíčně... třesou se mi prsty. Musíme ale přihodit něco na pojištění a na leasmarži, vidím to kolem tisícovkly měsíčně, tedy přes palec činí měsíční splátka cca 8.000,- Kč. Dokonalé, dokonale dokonalé.

BRAVWO VW-PORSCHE :yes:
Rozbalit vlákno
47
Avatar - ryman
13. 12. 2009 15:45
Re: RROCCO
no spocital jsi to veru pekne, az na to, ze nekteri lidi porad jeste plati dane. jinak auto je moc pekne.. akorat ta priplatkova vybava je zase ve VW stylu.. procvakal jsem si konfigurator a vyslo mi 908 487 Kč bez DPH (navigace + audio, adapt. povozek, dsg, tempomat, stresni okno, parkpilot a 19'kola). nicmene uz kvuli dsg, adapt. podvozku a interieru a celk. stylu bych ho bral mnohem radeji nez treba focus rs.. za sebe davam :yes:
Avatar - white label
13. 12. 2009 16:20
Re: RROCCO
Za sebe přidávám pro Rocco R taky jeden... :yes: ;-)

P.S. Že by další automobilová (už třetí) legenda s "monogramem RR"...? >:-[]
Avatar - Ricardo
13. 12. 2009 17:54
Re: RROCCO
Rocky SciRoccáč? >:D
Avatar - Emel
13. 12. 2009 16:54
Re: RROCCO
No, když už takový výkon, pak bych si rád připlatil těch pár kaček za čtyřkolku - v Golfu R, pokud by mi seděl styl VW. Nebo ještě raději v Impreze WRX. Nebo v Mazdě MPS a naopak slušný balíček ušetřil. Je fakt, že Scirocco z těchto aut nejlépe vypadá... ale dal bych přednost jízdě před vzhledem, z HotHatchů mě neuchvacuje ani jeden.

PS: BMW 130i je za ceníkových 926.000... to je vlastně přímá konkurence a asi moje volba v HH do milionu.
Avatar - white label
13. 12. 2009 17:05
Re: RROCCO
Mazda3 MPS přece taky není čtyřkolka...a pokud dáváš přednost hlavně jízdě, v čem je MPS (po této stránce) lepší, než rocco R?
Z HH z předním náhonem je podle mě naopak momentálně celkově rocco R, ta nejlepší volba..., navíc je tento názor podpořen i angl. redakcí Autocaru, která mu dala celkově přednost dokonce i před FoRS...
Avatar - Ricardo
13. 12. 2009 17:51
Re: RROCCO
A to když v Autocaru napíšou, že je něco lepší jak Ford, je to skoro jako kdyby ve Světě Motorů napsali, že je něco lepší než Škodovka... ;-) :-) :yes:
Avatar - Emel
13. 12. 2009 19:14
Re: RROCCO
Máš pravdu, MPS jsem si zmotal s nějakým prapředchůdcem, od té doby jsem naživo žádnou nepotkal. Ale zase za necelých 700... na 2,3 DISI jsou ohlasy nadšené, zažil jsem ho krátce v CX-7 a nebylo to marné.

Z předokolkových bych tipoval přece jen Focus, před Sciroccem, Meganem a Mazdou... jenže to je jednooký mezi slepými. Že osobně preferuju u sportovního auta pro zábavu zadokolku je subjektivní, ale u výkonu kolem 200kW už to začíná být nutnost. Takže... pokud bych musel jezdit denně i v zimě, pak 4x4, jinak BMW.
13. 12. 2009 20:24
Re: RROCCO
Emele, když kamkoliv přijedeš v RRoccovi, zvedne ti každej fajnšmekr palec. co ten fajnšmekr zvedne, když přijedeš v mazdě, to snad víš sám... ;-)
Avatar - white label
13. 12. 2009 20:41
Re: RROCCO
Odpověď:*
a) nezvedne se
b) nezvedne ani hlavu
c) ani to s ním nehne

*otázka není vhodná pro majitele Ma3MPS,
pro ně se jedná jen o dětinskou nadsázku... ;-)
Avatar - Emel
13. 12. 2009 22:25
Re: RROCCO
Pokud bych chtěl zvedat palce přihlížejících, volil bych BMW 1 kupé... vídám jedno v modré a to auto vypadá naprosto úžasně. V naší cenové hladině bohužel jen jako 125i se 160kW, ale i tak.

Jinak, Mazda v MPS vypadá o řád lépe, než běžná varianta... hlavně přední část. Kupátko od BMW je jiná liga, ale ostatním HotHatchům se může klidně rovnat.
13. 12. 2009 23:00
Re: RROCCO
Image, image, to je oč tu nyní kráčí...
Avatar - Emel
14. 12. 2009 09:48
Re: RROCCO
No jo no... chudinka BMW.
Avatar - ryman
13. 12. 2009 21:20
Re: RROCCO
ja ti nevim, ale mezi temi auty co jsi jmenoval jsem jen pro dve.. rrocco a imprezaWRX.. asi proto, ze jsou to docela odlisna auta a obe ti v tom svojem nabizi to nejlepsi..
Avatar - Emel
13. 12. 2009 22:37
Re: RROCCO
Nejlepší je Impreza WRX STI, pokud hledáš ultimativní sporťák do každého počasí. Jestli tuhle roli zvládne i Impreza WRX, to nevím, nemám ani projeto ani načteno.

Pokud chceš auto na ježdění každý den... v čem je Scirocco lepší než Golf R? Design je jediný vážný argument... Golf GTI vypadá jako malá dodávka, zatímco Scirocco má takový příjemně rozšláplý vzhled.
Avatar - Thomasino
13. 12. 2009 23:10
Re: RROCCO
Já ti dám malá dodávka!! 8-s Umí moooc příjemně pobavit na okreskách, je těžce použitelný na dennodenní ježdění a stejně tak na dlouhé trasy svojí kultivovaností :-) Jasně, Rocco R jde o kousek dále díky ještě vyššímu výkonum stejně jako Golf R..
Ovšem pokud by to nemělo být jediné auto na ježdění, pak bych to řešil uplně jinak >:D Osobně mám nyní představu, že za 3 roky až doplatím GOLF GTI, si k tomu doufám pořídím víkendové auto typu Honda S2000, Lotus Elise (nebo Exige), případně Caterham - samozřejmě 3-4 roky jeté ;-) Ale jako auto na každý den je HotHatch super, dokáže sloužit, stejně jako pobavit :-!
Avatar - Emel
13. 12. 2009 23:53
Re: RROCCO
Myslím vzhledově... potkal jsem nový GTI VI, někde jsem ho dojel na světlech... a to auto vypadá zezadu strašlivě vysoké. Mělo to dole ještě nějaký difuzor nebo co, nahoře spoiler, mezitím víceméně kolmá stěna... připadal jsem si ve svém ekvivalentu tvého Lotusu jako za dodávkou, vážně. Jedině kvůli tomu bych možná zvažoval Scirocco, jinak podle mě nemá oproti Golfu R v 4x4 co nabídnout.

Jinak zvedám palec, osobně preferuju a praktikuju totéž - jedno auto pro zábavu, druhé pro rodinu. A to pro rodinu pak klidně může být obyčejný naftový kombík...
Avatar - Thomasino
14. 12. 2009 00:02
Re: RROCCO
No bohužel s tím zadkem u tebe musím trochu souhlasit, ten se mi na GTI také moc nelíbí, třeba Focus ST vypadá z boku a ze zadu o něco lépe. Ale po součtu všech kladů a záporů mezi GTI a ST jsem se rozhodl pro GTI a nelituji toho :-) Jinak mám raději liftbacky s postupně se svažující zádí, něco jako 5-ti dveřová Mazda 6, Nissan 350Z apod :-) Vždycky je volba auta otázka priorit a taky kompromisů. Mít na to o 250T více, asi bych volil Fo RS v bílé nebo modré, ale musel bych překousnout o něco horší interiér, chybějící tempomat a výrazně horší nastupování (i do předu) přes jinak vynikající sedadla. Ale zase ten silný motor s ůchvatným zvukem by za to asi stál! :-)
Avatar - Emel
14. 12. 2009 08:56
Re: RROCCO
Pokud potřebuješ auto na normální ježdění, které jen tak mimochodem umí ukázat záda drtivé většině aut na cestách... pak je GTI určitě objektivně výborná volba.

350Z je asi nejlepší volba, pokud to hledáš obráceně... tedy auto, které primárně dokáže uchvátit sportovní jízdou a jen tak mimochodem tě dokáže přinejhorším i odvézt do práce. Pod milion je to vlastně jediný opravdový sporťák...

Mazdu 6 jsem miloval v předchozí generaci, ale ta současná... zatím jsem trošku na rozpacích.
Avatar - Dinar
14. 12. 2009 10:34
Re: RROCCO
Člověče, dostal jsem odkaz na ten test v Autocaru, a docela jsem zíral, nejen na to, že nechali nějaké VW porazit Ford, a ještě RS, jejich ikonu ikon, ale ještě zajímavější je, jak se podle nich na oba ten nissan nechytá. Já s tebou souhlasím, 370Z je prostě zadokolka a jediné auto, které se optikou toho, jak se ovládá, co vyžaduje od řidiče, dá nazvat klasickým sporťákem, jenže se zdá, že to už nestačí, moc lidí není ochotno dát ani to mega za jednoúčelové auto, a ty předokolky, jsou-li zvládnuté jako RS nebo erko, jsou prostě skvělé multitalenty, které ze sportovní jízdy umí tolik, že se ani náročný řidič nudit nebude. Já bych to uzavřel podobně jako ty výše, muset volit jedno auto pro všechno, a v této cenové kategorii, beru 130i, to je totiž nejlepší z multitalentů. :-) ;-)
Avatar - Emel
14. 12. 2009 11:33
Re: RROCCO
Jo, ten Autocar... já ti nevím, viděl jsem testy, kde Focus RS válcoval dokonce i Skyline. Takže pokud najednou vyhraje VW, je to na pováženou. Naše IT ve firmě vysvětluje podobné jevy jako dočasnou nestabilitu v časoprostorovém kontinuu...
Avatar - white label
14. 12. 2009 12:26
Re: RROCCO
Místo studia "woo-doo", bych doporučil testovací jízdu, ta to obvykle vysvětlí nejlíp... ;-)
Avatar - Emel
14. 12. 2009 13:33
Re: RROCCO
No... tohle není moje krevní skupina a nechci zbytečně prudit prodejce, takže jsem převážně odkázaný na své známé při návštěvách okruhu. Navíc porovnat podle testovací jízdy dvě auta co do jízdních výkonů není vůbec jednoduchý. Pokud se ti je aspoň podaří prohnat za stejných povětrnostních podmínek na stejné trati, můžeš dělat nějaké závěry, s autem tohoto typu bych ale musel mít najeto aspoň pár set ostrých kilometrů abych si ho troufl přitlačit k hranici jeho možností...
Avatar - white label
14. 12. 2009 14:07
Re: RROCCO
To, které auto ti osobně (ze dvou) "sedí" víc, se přece dá poznat i mnohem dřív...
Stačí ten pocit, jestli by "u tebe" klidně "vyhrát mohlo"...
Avatar - Emel
14. 12. 2009 14:36
Re: RROCCO
Pokud se bavíme v relaci na ten test Autocaru, tak by mělo jít o co možná nejobjektivnější srovnání jízdních vlastností... a toho nejsem v dané třídě schopen.

Já pro sebe mám jasno v jednom - v takto ultimativní verzi za mega bych nechtěl předokolku. Běžné Scirocco ok, GTI nebo ST ok, ale Scirocco R nebo Focus RS, tam už bych volil pro každý den 4x4 nebo pro zábavu RWD.
Avatar - Dinar
14. 12. 2009 14:50
Re: RROCCO
Nevím, jestli budu mít možnosti se svézt erkem, ale jsem velmi nakloněn tomu věřit, že scíro R bude z hlediska zábavnosti a řekněme jízdní agility lepší než golf R, přestože ten by s 4x4 na tom měl být líp. Jezdil jsem před časem u BB celkem dost se sciroccem 2,0T laděným na cca 180kW s úpravou podvozku, tlumiče, stabilizátory, a to bylo auto, které dalo na Hockenheimu i předchozí imprezu STI, bylo míň nedotáčivé, šlo líp řídit plynem. Tu čtyřkolku vidím spíš jako plus na normální cesty, mokro, binec na cestě apod., pořád můžeš jet ostřeji, dovolit si o něco víc než s předokolkou, ale z hlediska ultimativnosti, špičková předokolka si s ní nezadá. Samozřejmě je obě smázne špičková zadokolka :-) alespoň, co do pocitů z řízení.
Avatar - white label
14. 12. 2009 16:08
Re: RROCCO
Tak tady bych určitě celkově souhlasil, jen ten konec, to že je (tedy předek i 4x4) smázne zadokolka, nemusí být vždy až tak železným pravidlem..., i když to za tím "alespoň" zní logicky, pokud ovšem za špičkovou zadokolku nepovažuješ třeba i to Z370...
14. 12. 2009 16:50
Re: RROCCO
Hezké vlákno... A v podstatě se vším souhlas :yes:
Avatar - Emel
15. 12. 2009 00:19
Re: RROCCO
A všechny je na Nordschleife "dá" Megane R26.R. No budiž, každý svého štěstí strůjcem.

Nejkomplexnější auto je dejme tomu ten Golf R. Já zastávám teorii dvou aut, takže nemusím hledat kompromis... a zatím si neumím představit, že bych si čistě pro zábavu vybral Scirocco. Možná je to tím, že poslední pořádná předokolka co jsem řídil byla Integra Type-R... ale pochybuju, že by ji Scirocco (nebo Focus RS, Megane RS) nabídly zásadně větší zážitek z jízdy.
Avatar - white label
14. 12. 2009 14:15
Re: RROCCO
Ale 1čkový hatch od BMW je na tom (na kompakt. hatch) hodně špatně prostorově a designově (subjektivně na BMW) dokonce "až hrozně"... takže o "multitalentu" (pro mě) u něj nemůže být vlastně ani řeč... ;-)
Avatar - Dinar
14. 12. 2009 14:39
Re: RROCCO
Tak mě tedy design 130i oslovuje určitě víc než ospojlerovaná drsnost focusu RS nebo asijská variace na kupé v podobě Z370. Scirrocu těžko co vytknout, zvlášť v R designu je to moc pěkné auto, ale jeho prostorové schopnosti bych nad 1er nestavěl. Každopádně 130i má zadní sedačky řekněme podobně nouzové jako scíro a použitelný kufr, v tomto jeho multitalent není nijak omezen, i když jsem tím multitalentem měl na mysli mnohem více schopnost chovat se jako cestťák (auto pro cestování na dlouhé vzdálenosti v pohodlí a tichu) a na druhé straně být sportovním autem s vlastnostmi, které k tomu patří. ;-)
Avatar - white label
14. 12. 2009 15:57
Re: RROCCO
To ano, ale já myslel porovnání prostornosti (nejen kufr a prostor vzadu, ale i "místo" vpředu) karoserie 1čkové hatche s hatchem typu Golf/Focus. Rocco je přece jen svým charakterem mnohem víc kupé... S tunerským vzhledem FoRS souhlasím, ale 1čka hatch na mě zase stále působí velmi "asijsky" a nesourodě...
ani "klasicky", ani "sportovně"...
Avatar - Emel
15. 12. 2009 00:26
Re: RROCCO
Scirocco je kupé asi jako Megane kupé... jo, vím že se to tak jmenuje, pro mě je to ale třídvéřový hatch.
Avatar - white label
15. 12. 2009 01:44
Re: RROCCO
Proto taky ta formulace: "Rocco je přece jen svým charakterem mnohem víc kupé...". Pokud je Golf klasický hb, pak je rocco jakési "kupé" se třetími dveřmi... ;-)
Avatar - Thomasino
14. 12. 2009 19:37
Re: RROCCO
Design u 120i nebo 130i jedině s M paketem a ve 3-dvířku nebo kupé, ale tam jsou zase divný ty zadní světla. Každopádně jsem pokukoval při mém výběru i po 130i (lehce jetém), ale když si zkusím se svými 190cm sednout za sebe do 130i, tak nemám vůbec šanci, do Rocca si za sebe sednu a řekněma tak hodinku bych to snad vydržel. V GTI je to ještě lepší, ale ne kvůli většímu místu na kolena, spíš kvůli divné poloze nohou u Rocca pod př.sedadly, když nohy musí být mírně zešikma.. Jednička u BMW je zdaleka nejmenší co se týká místa na nohy vzadu. To není ani 2+2, to je tak 2+1 :-( Proto jsem spíše pokukoval po 3 roky jeté 330i kupé nebo sedan s M paketem, občas musím vézt více než jen spolujezdce.. Ale věřím, že pro menší lidi je BMW 1 zajímavá volba, pokud se tedy smíří s jeho nicneříkajícím předkem. Jo to Z4 kupé je designově o něčem jiném a nehraje si na 2 místa vzadu :-) To už je tak zvláštní design, že buď se líbí, nebo vůbec >:D
Avatar - Emel
15. 12. 2009 00:24
Re: RROCCO
Aspoň to BMW neváží dvě tuny... jako 370Z. No dobrá, trošku přeháním, ale ne moc. Ideální kompromisy prostě neexistují, vždy musíš něco oželet... minimálně pár set tisíc ;-)
Avatar - Thomasino
13. 12. 2009 23:19
Re: RROCCO
Jinak jel jsem nedávno také se Subaru WRX-265, má to fakt slušný podvozek a úchvatný motor, ale ten interiér a takový divný plechový zavíraní dveří se mi vůbec nelíbilo. A chtějí za to o 100 tisíc více než jsem dal za GTI :-( Navíc sedadla nejsou tak dobrá jako v STI a chybí tomu šestka.. Možná pro toho, kdo žije na horách má takové auto smysl, pro nás co žijeme převážně ve městě a do hor jedeme jen občas, tak v pohodě stačí hnaná jedna náprava ;-)
Avatar - Ricardo
13. 12. 2009 17:52
Re: RROCCO
Jenže v BMW připlácíš, připlácíš a připlácíš... Ne že by to u VW bylo jinačí, ale BMW je v tomto mnohem větší extrém, navíc bych se nedivil, kdyby Scirocco R mělo výrazně lepší výbavu...
Ale 130i má jiné nepopiratelné výhody, o tom žádná :yes:
Avatar - white label
13. 12. 2009 19:22
Re: RROCCO
Ano, rocoo R má výrazně lepší sériovou výbavu, než
130i...
Avatar - Thomasino
13. 12. 2009 19:42
Re: RROCCO
130i by nebyla špatná volba jen v případě, že neměříš více než 180cm, jinak je to auto pouze pro dva a maximálně tak dítě nebo menší slečna jako třetí pasažér vzadu za spolujezdcem :-( S mojí výškou 190cm je to bohužel pro mě miniauto, nemluvě o tom podivném čumáku, který bez M paketu vypadá uplně nudně :-( Každopádně ten motor bych určitě mohl, ale raději v 330i kupé, tam se vejdou i čtyři lidi ;-) V Roccu je to s místem vzadu o něco lepší, ikdyž na dlouhé cestování to pro větší lidi také moc není. Prostě kupé 2+2.. Každopádně vypadá nyní opravdu dobře! :yes:
Avatar - Emel
13. 12. 2009 22:30
Re: RROCCO
Neměřím, navíc pro rodinu bych z daných aut nekoupil nic... tohle jsou auta primárně pro radost v jedné osobě. Možná ve dvou, pokud seženeš partnerku ochotnou to tolerovat. 330i je pokud vím taky dost výrazně přes mega.
Avatar - Emel
13. 12. 2009 19:31
Re: RROCCO
No, pokud to má být auto pro zábavu, pak bych klidně vzal 130i v základu. Žádné holátko to není, samozřejmě se najdou sporné body - třeba 205/50R17 u BMW by se muselo vyzkoušet, ovšem příplatek za 225 vzadu je nepatrných 3900 a to by mělo stačit (18" 215+245 jsou za 18.500). M paket přijde na 55.000, ale klidně bych se obešel i bez něj.

První místo 130i v žebříčku spolehlivosti Autobildu je taková třešínka, motor v Sciroccu je sice důsledně vylepšen na velký výkon, ale třeba zatížení přední nápravy je nevyhnutelné.
Avatar - Ricardo
14. 12. 2009 00:45
Re: RROCCO
Naprostý souhlas! To jsem se snažil všechno nacpat do věty, že "má jiné nepopiratelné výhody".
Akorát já osobně, když si tak klikám konfigurátorem, tak jsem na nějakých 200 tisíc v příplatcích. Jistě, auto nemusí mít příplatkový audiosystém (ale zase je škoda, když bude nové a nebude pořádně hrát), pojede to i na 17tkách a ne na 18tkách a bez metalízy bude mít stejné jízdní vlastnosti. Na druhou stranu mně tam pořád spousta věcí co má to scirocco chybí (třeba pro mě celkem zbytečná autom. klima). I tak to jsou ale dvě auta, který bych proti sobě nikdy nestavěl. Leda pro zajímavost
Avatar - Emel
14. 12. 2009 08:58
Re: RROCCO
Konfigurátory, to je jako automaty... jednou začneš a už neskončíš.
Avatar - Ji/Ri
13. 12. 2009 19:46
Re: RROCCO
Brutto 836.000,--. Netto 703.000,-- dále zrychlený odpočet -88.000,--. Což je cca. 614.000,--. -200 vlast. podíl (popř. akontace) a 420tis na splátky 60x. Což je cca. 8500Kč. Počty splátek ti kapku nesedí, ale jako myšlenka jo. ;-)
13. 12. 2009 20:17
Re: RROCCO
Ty jsi tvrdej, jak moje rezerva, Jirko... :-) hele, zkus to ještě jednou přepočítat, možná jste vy golfisti teď trochu rozhozený z toho, že se obáváte, aby vám asociace nezakázala souložit... >:D ;-)
Avatar - twistedTSD
13. 12. 2009 17:27
hmm...
tak to by se mi libilo...
Rozbalit vlákno
0