Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: FamousBMW.Autofun.cz: Test G-Power M5 Hurricane RR - Zatmění

Občas se v životě naskytnou situace, kdy není člověk schopný nalézt adekvátní slova k vyjádření svých pocitů. Přesně mezi tyto momenty patří i řízení nejrychlejšího sedanu planety: G-Power M5 Hurricane RR!
Zpět na článek
28. 7. 2010 07:34
28. 7. 2010 11:02
28. 7. 2010 11:36
neregistrovaný "BM power"
28. 7. 2010 13:01
neregistrovaný "Tizy (famousbmw.autofun.cz)"
28. 7. 2010 13:29
28. 7. 2010 18:21
neregistrovaný "Lamar"
28. 7. 2010 18:47
neregistrovaný "Tizy (famousbmw.autofun.cz)"
29. 7. 2010 12:30
neregistrovaný "Tizy (famousbmw.autofun.cz)"
30. 7. 2010 12:21
neregistrovaný "Tizy (famousbmw.autofun.cz)"
28. 7. 2010 16:38
neregistrovaný "ricardo.sergion"
28. 7. 2010 07:34
Top auto....
Jednim slovem: parada!!! Ovsem myslim, ze v CZ by ho na dalnicni souboje nevahali vyzvat majitele naftovych kombi Passatu a Audin :))))))))))))
Rozbalit vlákno
1
28. 7. 2010 07:42
Re: Top auto....
Pche, to je jasne, ze 1,9 pédé si povodi vsechno :-) No nicmene ten zvuk nevim, nejak me to nenadchlo. Jak to nebrumla a nerve, tak je to naprd, nebrat :-) Asi ty turba
Avatar - guze
28. 7. 2010 11:02
akcelerace
0-100 dost slabý, na to že má takovou sílu....asi nedokáže ten výkon přenést na silnici
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "BM power"
28. 7. 2010 11:36
Re: akcelerace
akcelerace tohoto auta je 4,4s takže si to v članku opravte ;-)
Avatar - positivemind
28. 7. 2010 11:58
Re: akcelerace
On je to asi limit. Tohohle zrychlení dosáhne i upravené C63AMG bez výraznějších změn na motoru. Jenže za dalších 5s už ti to 200 nejede :-)

Každopádně GT-R má stovku za 3,6s a to prý musí mít funkční launch control
neregistrovaný "Tizy (famousbmw.autofun.cz)"
28. 7. 2010 13:01
Re: akcelerace
na stovku u takto tezkeho auta a hlavne zadokolky se s touto koncepci rychleji dostava velmi slozite a nakladne. Jak jsem psal v clanku, to auto jede poradne az od stovky :-)
Avatar - bubucci
28. 7. 2010 13:29
Re: akcelerace
no z 0-100 není tak důležité jako pružné zrychlení, tam už je to o něčem jiném. 400hp impreza má 0-100 3.5s ,ale je to awd s o dost nižší hmotností. Každopádně ten výkon je impozantní a při projíždce se musí fasovat pempersky :yes:
neregistrovaný "Lamar"
28. 7. 2010 18:21
Re: akcelerace
K tomu zrychlení [odkaz] je to sice M6,ale bude to vypadat asi stejně :-)
neregistrovaný "Tizy (famousbmw.autofun.cz)"
28. 7. 2010 18:47
Re: akcelerace
ano, to jede uplne stejne. Meli ji v garazi a taky jsem ji zkousel. Nicmene na podzim G-Power ukaze M6 RS Typhoon ktera bude dosahovat 960 koní a překoná 400 km/h. Příští rok vyjde M3 SuperSport se stejným výkonem ale menší karoserií a to bude velké peklo :-)
28. 7. 2010 13:34
Volkswagen Golf GTD - Nudný perfekcionista
No čo sa tu dnes dozvedáme...

- Už z názvu = Golf GTD je nudné auto.

- Nová commonrailová generace tédéíček už rozhodně není tragicky nekultivovaná a přímovstřikové benziňáky TSI mají na volnoběh a v nízkých otáčkách skoro stejný chraplák jako tahle nafta = nové poznatky o starých aj nových motoroch VW, zaujímavé

- Volant s větším průměrem, než by bylo vhodné (ale s dobrým úchopem), se situaci snaží stylově zachránit zploštěním ve spodní části, k ničemu (krom vzhledu) to ale dobré není = proste na***, ani poznámky autora článku GTD-éčko neospravedlnia

- Řízení je trošku lehčí a méně strmé, než by u sportovněji laděného auta mělo být = hm, nijak potešiteľné...

- ...musíme vyjádřit svou spokojenost nad tím, že jsme se svezli rychle a přitom necítíme únavu. Jenže ani žádné emoce. A pak si všimneme, že byl podvozek po celou tu dobu v režimu Comfort... S pocitem mírného zahanbení přepínáme do Sportu a vydáváme se na cestu znova. Po pár kilometrech to vzdáváme a přepínáme zpátky na „Comfort“. = čiže zase sterilná nuda, dobre to chápem...

- Těžký motor na čumáku, automat, lehké řízení, emoční náboj nula. = znie to fakt smutne

- Tohle auto prostě má na to, aby oslovilo (stejně jako jeho přece jen emotivnější sourozenec(GTI)) početnou klientelu, bažící po autě, které je skutečně použitelné pro každodenní provoz. Pokud ale hledáte skutečný hot-hatch, musíte se porozhlédnout jinde. = cena od 737 tisíc - sakra, za čo to je?

Nejak mi úmysel tvorcov tohto modelu zostáva utajený...

NA ZÁVER OTÁZKA K REDAKCII AUTO.CZ:

KEDY SA DOČKÁME SĽUBOVANÉHO NOVÉHO DIZAJNU STRÁNOK AUTO.CZ, A DISKUSIÍ AJ POD TESTAMI A OSTATNÝMI ČLÁNKAMI V MAGAZÍNE?
Rozbalit vlákno
19
Avatar - jazva
28. 7. 2010 14:11
Re: Volkswagen Golf GTD - Nudný perfekcionista
Tak teraz si ma predbehol. Mám ale tušenie, prudko hraničiace s istotou, že toto zhrnutie testu sa dočká ťažkej ignorácie od istej "skupinky". Za snahu ale :yes: , za auto zase pre zmenu :no:

;-)
Avatar - iudex
28. 7. 2010 14:38
Re: Volkswagen Golf GTD - Nudný perfekcionista
No nie je to prvýkrát, co som cítal takýto... nazvime to nie nadsený test Golfu GTD. Aj na iných stránkach ho zhodnotili rovnako a v podstate sa to dá zhrnút do otázky: na co je takéto auto dobré?
Podotýkam, ze hodnotenie GTD nijako neovplyvnuje vseobecne pozitívne hodnotenia GTI.
A ku komentárom pod testami: ocakávam, ze sa dockáme opat len slubu o práci na nových stránkach a budúcej moznosti komentárov, v horsom prípade múdrych rád typu "ved napís svoj názor na blog". Mozno by stálo za zvázenie zopakovat nasu jarnú akciu za komentáre pod testami, aj ked som uz skeptický. 8-s
Avatar - white label
28. 7. 2010 18:49
Re: Volkswagen Golf GTD - Nudný perfekcionista
To je otázka především toho, co od GTD kdo čeká a hlavně s čím ho srovnává. V testech které jej přímo nesrovnávaji s GTI (nebo jiným benzinovým HH), proti kterému logicky nudnější je, dopadá relativně velmi dobře, a ve srovnávacích testech poráží svou dieselovou konkurenci, včetně té prémiové, v podobě nejen sesterské A3 se shodnou motorizací, ale i takového BMW 120d, což lze za úspěch považovat nesporně.
Zkuste dát k dobru lepší dieselovou alternativu k tomuto sportovněji orientovaného dieselovému hb. Kromě nesrovnatelně dražšího 123d mě nic moc lepšího nenapadá...
Jinak jsou ale prodeje GTD v samotném Německu spíš pod očekáváním (jednim z důvodů jistě je i to, že na rozdíl od většiny ostatních států, včetně nás, je tam GTD dražší, než GTI) a VW zatím zvažuje, jestli bude nít GTD pokračování v 7. generaci Golfu, pokud ano, předpokladá se použití 2,0 biTDI s 200PS.
29. 7. 2010 07:47
Re: Volkswagen Golf GTD - Nudný perfekcionista
V rámci svojej pozície medzi modelmi, nie je na tom GTD nijak extra zle - mne ale príde jeho usadlejšia charakteristika nehodná názvu GT. Som presvedčený, že to šlo aj lepšie, a Golf na to má - je to skôr výtka tvorcom ako autu samotnému.
Avatar - white label
29. 7. 2010 09:11
Re: Volkswagen Golf GTD - Nudný perfekcionista
Tak G6GTD navazuje na GTD z třetí generace Golfu (u čtvrté a páté tento model chyběl), ale nikdy to logicky nebyl žádný hh (třeba v té třetí genereci měl pouze 75! PS), od toho bylo a je GTI, příp. Golf R.
Co máš především na mysli tím, "že to šlo aj lepšie"?
Podle mě je řešení s GTD mnohen lepší, než třeba dieselové GTI u čtvrté generace Golfu, to bych kritizoval mnohem víc...
Avatar - jazva
29. 7. 2010 10:25
Re: Volkswagen Golf GTD - Nudný perfekcionista
Tak keď už si tu načal tú štvrtú generáciu, tak na tej by sa dalo kritizovať omnoho viacej ako to dieslové GTI... ;-)
Avatar - white label
30. 7. 2010 01:37
Re: Volkswagen Golf GTD - Nudný perfekcionista
Samozřejmě, tu kritizuju u Golfu nejvíc (i přes prémiovou kvalitu interiéru - na tehdejší dobu... a oblíbený design této generace - až na GTI), taky jsem si nakonec Golfa v této generaci nikdy nekoupil a šel ze třetí až rovnou do páté generace... ;-)
29. 7. 2010 11:45
Re: Volkswagen Golf GTD - Nudný perfekcionista
Ja sa nehádam, že VW mal aj horšie autá - iba poukazujem na to, že za dané prachy dieslový športový Golf mohol byť aj iný. Jeho atribúty majú podľa autora článku do športového ďaleko, od takéhoto auta človek iste právom očakáva aj nejakú zábavu, ostré brzdy, pevnejšie strmé riadenie a aspoň nejakú dávku emócií s tým všetkým. Sterilita je vhodná pre tuctovú sériovku s dieslom, GTD je viac, jasne to hovorí aj cenovka.
neregistrovaný "Tizy (famousbmw.autofun.cz)"
29. 7. 2010 12:30
Re: Volkswagen Golf GTD - Nudný perfekcionista
tady bych byl trosku opatrnejsi, 20d od BMW je daleko kultivovanejsi motor, ktery ma sirsi spektrum vyuzitelnych otacek. Jinak souhlasim ze z nepremioveho segmentu je tento VW motor nej
Avatar - white label
30. 7. 2010 01:31
Re: Volkswagen Golf GTD - Nudný perfekcionista
Opatrnější být trošku můžeš, taky mě to trochu překvapilo, možná podobně i ty německé testery, ale doslova se v tom srovnávacím testu píše, že motor GTD je o poznání tichší a působí o něco kultivovanějším dojmem, než u 120d, což omlouvali/vysvětlovali "stářím" tohoto motoru ve srovnání s motorem v GTD. Taky může být stejný motor ve vyšších řadách lépe odhlučněn a působit kultivovaněji, 20d bude "znít" trochu jinak ve trojce a pětce, než v jedničce, podobně jako 2,0 TDI, v A4/A6 a A3/Golf.
Ale jinak bylo to vítězství GTD (pochopitelně) hodně těsné, navíc se velmi těžko srovnává hb s předkem a zadkem, obojí má své logické pro i proti...
Z toho co jsem osobně četl, byl GTD úspěšnější (proti 120d) už dvakrát, jednou pouze v duelu s ním a jednou ve srovnávačce čtyř vozů, spolu s Mazdou 3 a Lančií Delta (Auto Tip 15/09)
neregistrovaný "Tizy (famousbmw.autofun.cz)"
30. 7. 2010 12:21
Re: Volkswagen Golf GTD - Nudný perfekcionista
tak tak. Jde o to v jake je to karoserii a v jedničce je pochopitelně nejmíň kultivovany. Posledni dobou jsem jezdil s nejnovější evoluci v 520d a tam se mi líbil hodně a to diesely nesnasim :-)
28. 7. 2010 15:14
Re: Volkswagen Golf GTD - Nudný perfekcionista
Odpovědi ti daj prodeje a ne pocity redaktora. Proč je oktávka RS v naftě? Proč je Porsche v naftě? Hlavně se neptej, proč takový auto má v nabídce jenom VW a ne třeba kia s renaultem.
Avatar - jazva
28. 7. 2010 15:22
Re: Volkswagen Golf GTD - Nudný perfekcionista
Takže, ak som to dobre pochopil, tak keď tu redaktor ospevuje VW a spol - je to hneď dôvod na oslavné ódy, a keď tu redaktor napíše kritický článok na VW a spol. - tak sa vlastne nič nedeje, lebo aj tak sa to bude dobre predávať... 8-s :no:
28. 7. 2010 15:27
Re: Volkswagen Golf GTD - Nudný perfekcionista
Myslím, že ty si nepochopil vůbec nic a spol. Oslavné ódy jsou pro ty, co jim nic jinýho nezbývá.
Avatar - jazva
28. 7. 2010 15:29
Re: Volkswagen Golf GTD - Nudný perfekcionista
tak druhý raz radšej nemysli, lebo to čo z teba potom vypadne nemá ani hlavu a ani pätu... :-!
28. 7. 2010 15:33
Re: Volkswagen Golf GTD - Nudný perfekcionista
Máš pravdu, tobě stačí to plkání
29. 7. 2010 07:50
Re: Volkswagen Golf GTD - Nudný perfekcionista
KDE píšem nejakú výtku voči tomu, že auto má naftový motor? Je to GTD, čiže nafta je v ňom na mieste. Vzal som si na mušku niečo iné, ale to by bolo treba najprv poriadne čítať a pohnúť trochu rozumom, a až keď pochopíš, tak k tomu niečo napísať. Strieľať odboku bez rozmyslu, to nechaj menej inteligentným deckám, ktorých sem chodí dosť.
30. 7. 2010 01:19
Re: Volkswagen Golf GTD - Nudný perfekcionista
Tvoja muška je presně na ty inteligentní děcka, takže příště "musli".
Avatar - bubucci
28. 7. 2010 16:29
Re: Volkswagen Golf GTD - Nudný perfekcionista
Pro autora testu by neměl být problém zodpovedět otázky, na které se během článku nedostalo odpovědí. Čtenáři / potencionální zájemci by měli mít možnost se zeptat...
Klaudius, tak tady seješ na neúrodnou půdu, hledat chyby v dokonalosti ;-)
neregistrovaný "ricardo.sergion"
28. 7. 2010 16:38
bmw
zvuk je horsi docela nez normalni 10 valec atmos jsou tam ty turba znat ale neni to spatne, zrychleni o-100 je jasne.800 ps se neprenese bez 4x4 lehko a premotorovani je znat.na stovku jsem o 0.2 pomalejsi ale pod deset na 200 to uz je mazec,moje ferrarko to udela za 16..a to jsem lehky jak pirko ale obdivuji skvelou praci na motoru a vubec sladeni takoveho vykonu do sedanu.
a nerezte furt golf. golf s dieslem bude jen golf s dieslem a jestli se bude jmenovat gti nebo gtd nic to nemeni..hezke priblizovatko s malou spotrebou.
Rozbalit vlákno
0