Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

FamousBMW.Autofun.cz: Test G-Power M5 Hurricane RR - Zatmění

Ondřej Láník
Diskuze (30)
Občas se v životě naskytnou situace, kdy není člověk schopný nalézt adekvátní slova k vyjádření svých pocitů. Přesně mezi tyto momenty patří i řízení nejrychlejšího sedanu planety: G-Power M5 Hurricane RR!

Opravdu vidíte správně, toto auto o výkonu, ehmm, 800 koní bylo hlavní postavou redakčního testu kolegů z FamousBMW, čímž se zařadili mezi pouhé tři tituly na světě, jejichž zástupci tuto zběsilost vyzkoušeli.

Po rozkliknutí článku na vás čeká M5 s desetiválcem osazeným dvěma kompresory o rozměrech atomové bomby, výkonem rovných 800 koní (588 kW), 800 Nm a cenovkou 300.000 Euro.

Toto monstrum se dostane na stovku za solidní 4,8 s, ale to je teprve bod, kdy se auto opravdu rozjíždí, protože za dalších 5 sekund už jede 200 km/h. No, a pokud plyn podržíte dalších 10 sekund, tak jste na hodnotě 300 km/h! A to vše s poháněnou zadní nápravou, žádná čtyřkolka plná nesmyslné elektroniky…

Doporučujeme
Test G-Power M5 Hurricane RS - Zatmění

FamousBMW je součástí internetové sítě Autofun EXTRA, umístěné na adrese www.autofun.cz/extra.

Vedle odborného magazínu FamousBMW, patří pod křídla Autofun EXTRA server CzechFerrari jež se zaměřuje na slavnou italskou automobilku s koníkem ve znaku, a také CzechExotics, kde jsou k dispozici dech beroucí fotografie exotických i luxusních automobilů a reportáže z jejich srazů v České republice.

Čtvrtým projektem je server SimRacing, který je evropskou jedničkou v online automobilových závodech.

Ondřej Láník
Diskuze (30)
Avatar - white label
30. 7. 2010 01:37
Re: Volkswagen Golf GTD - Nudný perfekcionista
Samozřejmě, tu kritizuju u Golfu nejvíc (i přes prémiovou kvalitu interiéru - na tehdejší dobu... a oblíbený design této generace - až na GTI), taky jsem si nakonec Golfa v této generaci nikdy nekoupil a šel ze třetí až rovnou do páté generace... ;-)
Avatar - white label
30. 7. 2010 01:31
Re: Volkswagen Golf GTD - Nudný perfekcionista
Opatrnější být trošku můžeš, taky mě to trochu překvapilo, možná podobně i ty německé testery, ale doslova se v tom srovnávacím testu píše, že motor GTD je o poznání tichší a působí o něco kultivovanějším dojmem, než u 120d, což omlouvali/vysvětlovali "stářím" tohoto motoru ve srovnání s motorem v GTD. Taky může být stejný motor ve vyšších řadách lépe odhlučněn a působit kultivovaněji, 20d bude "znít" trochu jinak ve trojce a pětce, než v jedničce, podobně jako 2,0 TDI, v A4/A6 a A3/Golf.
Ale jinak bylo to vítězství GTD (pochopitelně) hodně těsné, navíc se velmi těžko srovnává hb s předkem a zadkem, obojí má své logické pro i proti...
Z toho co jsem osobně četl, byl GTD úspěšnější (proti 120d) už dvakrát, jednou pouze v duelu s ním a jednou ve srovnávačce čtyř vozů, spolu s Mazdou 3 a Lančií Delta (Auto Tip 15/09)
30. 7. 2010 01:19
Re: Volkswagen Golf GTD - Nudný perfekcionista
Tvoja muška je presně na ty inteligentní děcka, takže příště "musli".
29. 7. 2010 11:45
Re: Volkswagen Golf GTD - Nudný perfekcionista
Ja sa nehádam, že VW mal aj horšie autá - iba poukazujem na to, že za dané prachy dieslový športový Golf mohol byť aj iný. Jeho atribúty majú podľa autora článku do športového ďaleko, od takéhoto auta človek iste právom očakáva aj nejakú zábavu, ostré brzdy, pevnejšie strmé riadenie a aspoň nejakú dávku emócií s tým všetkým. Sterilita je vhodná pre tuctovú sériovku s dieslom, GTD je viac, jasne to hovorí aj cenovka.
Avatar - jazva
29. 7. 2010 10:25
Re: Volkswagen Golf GTD - Nudný perfekcionista
Tak keď už si tu načal tú štvrtú generáciu, tak na tej by sa dalo kritizovať omnoho viacej ako to dieslové GTI... ;-)