Vyhrát v anketě Evropské auto roku si přeje každá automobilka a pokud se náhodou poštěstí, patřičně se tím chlubí. Chlubil se i Opel s novou Insignií. Naše otázka potom logicky zněla - je čím?
Nemyslím si, že ta tvoje Fóbie Haťapka edice Hurvínek je lepší než současná produkce Opelu.
BTW. Víš jaký střepy vyráběla Škodofka v době Ascon, Kadettů a prvních Aster ? Top model bylo Fáčko s karbcem a motorem OHV. >:D:no:
Mně se líbí jak Pán Zezulka testuje. Tahá a krčí ty plasty, naslouchá, mává s víkem od kufru (kvalita a la Mercedes >:D ), jezdí kolečkem sem a tam, vzpomínám i kalíškový test, okýnkem nahoru a dolů, čeká kdy se víko popelníku zasekne. Pokud v příštím testu olízne palubku dostane 1 ku s hvězdičkou. Moc pěkně to dělá.
Doufam, že si to přečte, protože tenhle chlap nemá právo automobilový testy dělat. Je to hňup desátý třídy.
A to, že ponižuje všechny značky nepatřící koncernu VW je taky pravda, je to ubožák.
Proč ne, já bych mu zas klidně odpověděl, bláznům se přece taky nemá odporovat.
Nejlepší auto všech tříd vůbec, je přece logicky misiakovo Ečko.
Má nedostižný poměr cena výkon: Nikdo zrovna to jeho nikdy neviděl (včetně misiaka) a ani vidět nemůže, ale za ty prachy, spotřebu a "provozní" (ne)náklady tu o něm nepiš, že jo?
Prostě za ty "háky" si snad ani lepší "antikoncernové kladivo" sám nevymyslíš... :*) >:D:yes:
souhlas s tim, ze to neni zadny extra zazrak ale ze by ji ostatni auta nejak prevysovali, to taky ne. jen bych doplnil, ze insignia ma taky celkem kvalitni nabidku 4x4 a tam uz tak velka konkurence neni. obvzlast u motoru jako dvoulitr turbo benzin.
Brilantní test. Nejde o to, abychom se z testu dozvěděli, které auto je nejlepší na světě, nejlepší ve městě a nejlepší v ulici, to ostatně všichni přece víme, či, které auto je nejhorší, což samozřejmě víme také... jde o to, že máme možnost vidět práci profíků v takřka přímém přenosu. Umí se podívat, umí si sáhnout, umí to rozhejbat, umí to sklenout.
Tedy... průměrný motor, výborný design, podskočený vnitřní prostor, nedotažená přístrojovka. Jistě... OPEL. Nebo se tu snad někdo slepě domnívá, že opel je premiantem tříd, premiantem aktuální střední třídy? Není, je to "jen" evropská echtmainstreamová produkce, která více (VW) či méně (doplň si sám) vždy dobře vypadá, vždy více (VW) či méně (doplň si sám) dobře jede.
Kdo má vatu, jezdí v této třídě BMW3, MB-C, AUDI A4, to je liga třídních mistrů. Pod nimi je Passat, jako definice maxima evropského středního mainstreamu, pak je (tak trochu přefouklé) Mondeo, které těží z výborných jízdních vlastností, ovšem ztrácí na skromné motorové paletě. Pak je Alfa 159, tolik toužící po prémiovém světě..., pak žolík třídy v podobě škodováckého Superba, jehož až diamantová oslnivost zejména v konfiguraci s takřka tři sta koňovým motorem, pohonem 4x4 a dvojspojkovou převodovkou je doslova mainstreamovým zázrakem, no a pak je klasický evropský mainstream bez přívlastků. Některý na to jde s dvěma volanty, některý coupeosní střechou, některý přes velkou tlamu, některý přes vodní lůžka, a jeden snad i se zavřenejma chromatickejma vočima...
V příštím roce vyjede klenot designu, VOLVO S60. Tam bych viděl jistý velmi elegantní prémiový středobod stylu, klasy, bezpečnosti a kvality. Jenomže, když to Céčko je božské a ta audina neskutečně povedená... Ono je to ale dobře, máme z čeho vybírat.
P.S. Tradičně špičková muzika, špičková kamera, špičkovej střih, špičkové fórky a špičkovej přednes.
takze. souhlas s tim, ze ten test je dobrej. nesouhlas s tim tvym poradim ale tak je to JEN TVOJE poradi, podle TVEHO nazoru, ktery neni nijak rozhodujici, takze i to muzeme v tichosti prejit ;) jiste vis na co narazim, i pan zezulka ten vuz v testu zminil ;) takze kdyz vidim tu ignoraci, zase sem si pripomenul, ze nosis ruzove bryle (značky VW >:D ).
to podle me nema vyznam a lidi by si delali pak srandu ze me, stejne jako z tebe ;-) ale jedno ti prozradit mohu. passat je pro me tezkej prumer, nikoliv leader.
Nemáš odvahu jít s vlastním názorem na světlo diskuze. A ještě to vskutku velmi zajímavě odůvodňuješ... ;-\ Bída, skejpo...
P.S. Pojem "těžkej průměr" neznám. Znám průměr, lepší horší, nejlepší, nejhorší. V tomto kontextu je Passat tím nejlepším, co lze v mainstreamu pořídit.
To neni o odvaze. Mam jine priority v stredni tride a hadat se tady o nich s tebou nehodlam. Vim moc dobre kam to smerujes a nechci zase zabrednout do diskuze na tema "tohodle se prodalo tolik, toho tveho tolik..."
Tezkej prumer znamena prumer z prumeru ;-) Jinymi slovy passat neni spatnej ale nicim ostatni neprevysuje. A v dnesni dobe je uz zastaralej a okoukanej. Abych te teda potesil, pro me jsou lepsi napriklad insignia, accord, šestka i to mondeo (byť se mi libí leda v kombiku). Prosim, dal to nerozebirej, byl by z toho zbytecnej flame.
GTI, ty si to asi neuvedomujes. Ja te nechci nijak urazet, jen me vadi jak to vidis vsechno jednostrane ("volkswagenovsky") a cokoliv jineho, hlavne mimoevropskeho, je horsi, ci primo strasne.
Nic jednostranně nevidím, jen neposuzuji auta podle toho, zda by se mi vyjímala na plakátu nad pelestí (nic osobního) nýbrž, zdy bych byl ochoten si to které auto ve střední třídě pořídit. Z mimoevropských aut mě zajímá jen to, co je lepší než nabídka z Evropy. Neboť nechápu, proč bych měl svůj interes věnovat například zcela průměrně (v komplexu)mazdě 6. Jen proto, že je nejlehčí ve třídě?
Passat je dodnes pro toho, kdo jezdí, nejlepším autem středního mainstreamu. Jedině Mondeo mu šlape na paty. To ovšem ztrácí na težkopádném designu a na nedostatečných motorech.
passat je prave tim, kdo ztraci na designu (jak vnejsim, tak vnitrnim) a na motorech... a mazda neni dobra jen tim, ze je nejlehci ve tride. kdyz pominu, ze je o parnik hezci nez passat, tak napriklad 2.2 diesel 185 koni, neni vubec marnej, system sklapeni zadnich sedadel, lepsi podvozek pro ridice, co si jizdu uzivaj, je nezpochybitelne spolehlivejsi a tusim, ze ve stejne vybave je mazda i o dost levnejsi... ale to je jedno. vidis, je tu flame. sakra, ze sem se do toho zas namocil...
AMS sou amateri. o tom testu vim a nepovazuju ho za relevantni. uz proto, ze mazde zvolili nejslabsi ze vse dieslu co nabizi a pak si stezovali na nizky vykon... hezkej pokus o dalsi flame.
a ty si niekedy sedel v novom passate alebo superbe? vrzgajuci interier passatu - oblast pristrojovych budikov , alebo plastov okolo noh kde ked si opries nohu tak sa ti prehyba nekvalitny plast... Sedel si v tom vobec? A vies o tom ze ked raz ten tvoj VW rozlozis tak uz ho nezlozis bez toho aby neostali pazvuky a divne diery?
to su skusenosti od chaanov z taxacentra ktory do VW instaluju navigacie pre firmy a GPS cheapsety a taxametre.
Inac pozri si aj tuto recenziu:
[odkaz]
A pozri si aj toto:
[odkaz]
Passat B5 a B5.5 bol prevratny automobil ktory bol naozaj v triede najlepsi hned za premiovymi znackami z ktorej mam ale chut vynechat Audi - nielen kvoli starsim 1,9TDi ale aj osobnej skusenosti. Novy passta bohuzial poulhava ako kvalitou tak aj jazdnymi vlastnostami. Nevim ci VW zacina setrit na svojich zakaznikoch ale momentalne by som zaradil za BMW 3 asi hondu accord, ktora je zmesou vsetkeho dokopy a passat sa tam nechyta.
Proste ak chces tvrdit nieco o golfe tak to este ako tak zoberiem, je to nudne ale dobre auto. Nove Polo si zasluzi ten titul co dostalo. Ale passat si to urcite nezasluzi. SOm zvedavy na novu generaciu ktora by maa vyjst niekedy o rok o dva.
Passat proste stratil svoju tvar, aj ked uznavam ze image na ktory si potrpia jeho majiteia nestraca.
a bude hůř!!! Ted si VW bere ještě asi 1/5 Suzuki a budou šetřit ještě víc protože to budou mít problém ukočírovat takové impérium.
Vše pod VW půjde kvalitativně dolů,jinak GTI-mu je asi 17 nemá cenu tu rozebírat kecy,vždyt nemá ani řidičák.
Jinak nový Accord je pecka,měl jsem čest se svést a opravdu klobouk dolů.
Také jsem měl tu čest s Accordem, na rozdíl od tebe dokonce za volantem... >:D Jsi tu nový, theo, pokud bys měl ambice tu na pokračování uveřejňovat životopisy diskuzních kolegů, zkus to jinde, třeba v kavárně pro mdlé duchem... tam bys možná mohl s tímhle číslem mít i úspěch.
podla mna tu Theo nie je novy, diskusie sa daju citat aj ako nezaregistrovany si predstav.. A mozno sa uz nemohol pozerat na tie tvoje prispevky tak sa zaregistroval.. a co teda vravis na porovnanie passatu a accordu? Zaujimalo by ma ako sa postavis k tomuto porovnaniu. Lebo napriklad 2.2 CTDi od hondy - mimochodom motor roka 2003- nemozes ani zdaleka porovnavat s TDI ktore sa nemozu chytat na tento motor ci uz kultivovanostou alebo vykonnostnou krivkou..
Jak tak Thea čtu, ta absence ve psaní by mu jen prospěla. Píšeš o motoru 2003... a to víš že pak následoval a následuje jedna cena za druhou pro Volkswagen? Accord je prioritně vůz s jinými ambicemi, než Passat, je to více snaha o sportovní značku, bohužel o šestiválci si tu fandové mohou jen zdát. Unitř je Accord poměrně nevýrazný, těží naopak ze slušné agility, v komplexu ztrácí zejména na malém image a na (u minulých modelů) špatné protikorozní ochraně, což doufám už se lepší. Zcela konvenční japonský mainstream, dnes víceméně předstižen novým Avensisem, který už pochopil, že i (a zejména) uvnitř musí holt mít auto dokonalé materiály.
no pokial je accord vo vnutri nevyrazny tak co je passat? novy accord je niekde uplne inde a zdasa mi ze si v nom nesedel este. To auto je niekde uplne inde ako passat mondeo insignia a ostatok..
co sa tyka mootorv roka, mne sa zda ze tam kraluje v diesloch praveze bmw, TDi neviem. Nenasiel som ziadny odkaz na prehladnu tabulku z inych rokov. A motor 2.2 CTDi je naozaj niekde uplne inde ako TDi. Mozno ze tieto posledne generacie 2.0TDI uz su ine, ale tie prve boli dost poruchove.
Gti ty jsi ale kus vola,nebudu psát že jsem se vezl v kufru ne?!
Nového Accorda iCDTI máme v rodině a svezu se kdy budu chtít,na rozdíl od Tebe.
Naštěstí tu nejsi od toho aby jsi druhým říkal co kdo má psát,to je moje věc a tvoje zbytečná starost,a jestli je tu někdo mdlý duchem tak by jsi se konečně mohl podívat do zrcadla,protože ty Tvoje blitky na VW jsou opravdu někdy i zábavné a člověk přemýšlí jestli nedostal do ruky Pc nějaký retard.
Neberu Ti že je to Tvá oblíbená značka,každý máme nějakou,neříkám že Vw je špatný nebo že se mi některé modely nelíbí ale sere mě politika VW,předražená výbava,servis,díly ale tohle možná bude jen problém Vw made in CZ,vím z vlastní zkušenosti co ofic.prodejci dokážou udělat s cenama dílů,příklad:
Toyota Celica-simering na ventily 16ks cena v CZ/Brožovský Sokolov/ 10DM/kus-cena Toyota DE/HOF/ 40DM/pytlík s 16ks
Mitsubishi SpaceWagon-servis po 100000km,výměna rozvodů,kotoučů a destiček+ zadních tlumičů,náplně a ještě nějaký blbosti tak mi to v Hrádku u Sušice spočítali na 60000kč!!!!! Z německa /Regen/jsem dovezl všechno a originál za 800EUR,to je sakra rozdíl a to ani nemluvim když mi tenkát padl motor 525TDS tam taky v německu vyšla ůspora za díly na desetitisíce.
Názornej příklad jak ti dokážou zdejší prodejci pořádně znechutit značku právě třeba VW a jejich politika!!!!!
Nebudu soudit auto, se kterým nemám zkušenosti. Můj firemní Superb I 2,8l má najeto 130000 km a nic v něm nevrzá. Moje soukromé Berlingo začalo vrzat už ve 20000 km a možná ještě dřím, teď už mám 70000 a nepamatuji si to přesně.
K tvým odkazům jen malou poznámku. Určitě mají informační hodnotu, ale Passatů se u nás prodá přes 100 kusů měsíčně a pár recenzí nic nevypovídá o kvalitách modelu.
snazim sa byt len protipolom ku GTI-mu. Sam uznas ze superb je dobre auto ale urcite by si bol spokojny aj s inym. A nemozes porovnavat berlingo co je pracovny nastroj v podstate so superbom co je imuzina. Spytaj sa majitelov citroenu C5 ci im nieco vrzga. To aut je na urovni superbu... V dnesej dobe si clovek vybera viac aut podla dizajnu ktore sa mu paci a ktre mu vyhovuje, mozno este podla motora. Vsetky uz su porovnatene co sa tyka kvaity.
automobilka se zmítá v krizi a ejhle,titul padne do klína to je reklama jako hrom a šance vytáhnout aspon částečně Opel z červených čísel.
Nemusím říkat co si o tomhle počinu myslím nehledě na fakt že Opel je horší snad i jak Korejci,musím nechat, vizualně auto je pěkné a moc,to se povedlo.
Kdybych mohl vybrat z té bídy co byla k mání tak bych dal titul C5 nebo Mito.
bla bla bla.. teraz uz su auta taky mainstream ze sa ti pokazi vsetko.. vsetko je na tej istej urovni.. A opel siel dost hre co sa tyka kvality poslednych 5-6 rokov..
Prosim Vas, cita som recenzie nemecke anglicke a aj ceske aj sovenske. Ziadna z insignii nevrzga. Tu importer priniesol jeden model pre novinarov ktory je jeden z prvych a je tu chyba palubky ze vrzga ako je vidiet na videu. Tento model bol pozicany viacerym redakciam a vsetky skonstatovali ze vrzga. a vznikol tu jeden mytus ze insignia vrzga. Zaujimave je ze vsetky ostatne ktore boi pozicane spolu s tourerom nevrzgaju. Cize tento mytus mozeme zamietnut.
Druhou vecou je velmi zaujimave hodnotenie Zezulku. Ja neviem c to je za maniu v cechach aj na slovensku byt nadrzany z VW group a vsetko ostatne zmietnut zo stola a vycitat mu hluposti. V nemecku, francuzku a celej zapadnej europe mozno vidiet testy ktore su naozaj objektivne. To len tu v ceskoslovensku sa musia novinari nechat uplacat?
Insignia je prelomovy model v opli, ja mu verim a drzim palce aj ked som fanusik znacky BMW. Ale tieto recenzie uz su naozaj hlupe. Vycitaju tu ostatnym znackam uplne chujoviny a ked sa posadia do VW group tak sa idu rozliat.
Zkus méně číst a více vlastních zkušeností. Po najetí pár tisíc km prostě Insignia vrzat začne. To potvrdí každý objektivní majitel. A není to žádným tajemstvím. ;-)
Nedá mi to, ale rád bych se zeptal na ty "vlastní zkušenosti". Jezdíte s ní? Kolik máte najeto a kdy se objevily problémy? Proč nejsou řešeny v záruce? S kterým dealerem je tedy špatná zkušenost? Díky za odpověď, pomohla by...
Opla nemám a vůbec po něm netoužím. Nicméně známý si ho vybral za služební auto. Má najeto přes 30 tis a už to vrže. Opravy jsou stylu Oplu, dovezeš opraví, vydrží to pár set km a začne znova. Buď to auto bude více stát v servisu, nebo se s vrzáním smíříš a opraví to na garančce.
Samozřejmě záleží, kde s tím autem člověk jezdí. Když jezdíš často po kočičích hlavách a děravých cestách, situace je stejná jako jsem popsal. Pokud po kvalitních cestách, může to vypadat jinak. Ale já o žádné jiné Insignii nevím.
Díky! Řeším v horizontu 6M podobný problém jako Váš známý. Měl jsem již VW, Mondeo i Vectru (a vůbec nemám špatnou zkušenost s V6 + automat) a nyní hledám, jestli průměrnou "premii" nebo super vybavenou...viz výše
Těžká volba. Já bych určitě zkusil obhlédnout nějaké skladovky u prémie. Člověk může narazit na velmi slušné slevy od 0-30%. A pokud bych se cenově u prémie vešel do "Insignie", tak bych vzal raději prémii - a pokud by to nevadilo "vedení".
Ale můj názor je silně ovlivněn neoblibou Oplu z dřívější zkušenosti s Vectrou. ;-)
Vidím to stejně, byť se mi Insignie vzhledově líbí (a Cosmo v 2.8 s automatem bude i pohodlné)! Protože mám "jen" finanční limit počkám ještě na ceny nové 5er i když to bude asi jen na auto a volant...
Tak na novou pětku bych to asi neviděl, ta bude drahá jak čert. Ale výprodejové skladovky staré E60, ty budou dle mého za velmi slušné ceny a není to tak špatné auto. Teda pohodlnosti moc nepobralo, je tvrdé a kapku hlučnější, ale určitě velmi dobré.
zober vybehovu 5er E60. Je tvrdsia ale zadny nahon pripadne XDrive, dobre umiestnene tazisko motora az za prednou napravou, diesle su bez pochyby najlepsie o tom niet pochyb, linearny zatah, tocis ho do 5 tisic... Nova petka je proste luxus.
Zatím mám z AVISu zkušenosti jen s 3er, ale upřímně,na dálnicích žádný zvláštní rozdíl neshledávám. Je to asi kacířské, ale z mého řidičského pohledu tam tu přidanou hodnotu nějak nevidím...Chci od auta pohodlnou jízdu na stovky km a poté vystoupit bez bolesti zad! :-)
Správná otázka, ale přesně o tom to přece je! Jezdím většinu na dálnici a i v DE při cca 180 je auto se slušným rozvorem OK! Fabii neřeším, protože nemusím (ani s ní nemám nic najeto, tak se nemohu vyjadřovat). Auto je pro mne opravdu jeden z pracovních nástrojů, který mne má dopravit z A do B bezpečně a pohodlně...Pravým autofandům se to asi nebude líbit, ale já to tak vnímám.
v takom pripade velkoobjemovku, cize 3.0 Diesel a mas vyriesene. Aerodynamicky hluk v BMW je do 150 pohoda, odtial sa to uz zvacsuje. Neviem ako je na tom mercedes E alebo C pripade A4 A6.. Treba vyskusat vysoke rychlosti u nich. AK jazdis po dialnici ocenis potom tvrdsi podvozok ktory bude pevne drzat na ceste a nebude plavat ale bude zaroven aj komfortny na tie vase ceske dialnice...:(
u Ecka trilitru dieselu (kombik)jsem zadny vyznamny hluk nepocitoval ani kolem 180. A jde lehko dal... :-) s pohonem 4x4 bych ho bral zas. s nahonem na zadek uz ne.
Moc s tymi servismi tu nechod lebo autorizovany servis opel VW audi renault atd atd su vsetko len babraci. Druha vec: moji kolegovia maju firemne vectry caravany 1,9CDTI a nie je s nimi problem. Jazdia 40-50000tis km rocne a auta su drziaky. Takze mi tu nevrav ze vsetky ople zacnu vrzat. Mal som kedysi astru G, predal som ju susedovi a doteraz v nej nic nevrzga a to ma 10 rokov a 220tis km na ucte.. takze to su take reci JPP- jedna pani povedala...
Ae pocuj, co uznavas ty jossalito? Fakt ma zaujima ktoru znacku beries ako normalnu? Skus mi teraz len povedat kludne bez komplexov a hadok, fakt ma to normalne susne zaujima..
heh, toto mi staci.. Vidim ze sa nechces vyjadrit.. Podla mna ani vodicak nemas, len sa nudis doma za netom ze? Tvoj foter dole susi fabiu a vas sused ma vectru ktora je lepsia ako fabia a ty mu velmi zavidis tak nadavas na opel teraz po diskusiach...
To co si ty myslíš, jasně ukazuje, že toho v hlavě moc nemáš a tvé odhady jsou slušně řečeno mdlé. :-!
PS: Sám mám tři auta, nepotřebuju psát o dalších, co mají příslušníci mé rodiny.
Předchozí, od té doby Opel raději ne. Nabídka tu je více než široká, tak proč zkoušet zase to samý, jestli to nebude náhodou lepší. Nejsem takový fanatik značky.
o tvojom IQ uz nepochybujem. Na zaklade jednej skusenosti sudis celu znacku? Predstav si ze vo firme sa pokazilo BMW 5. Vyletela poistka z kardanu. budem teraz sudit BMW? Predstav si ze na novej A4 po pol rokku nefungovalo vyhrievanie sedaciek a vypadol lavy xenon. Budem teraz hovorit vsade ze audi je *? To iste s tvojou vectrou... Mnoho ludi je spokojnych ale samozrejme ze su aj taki co nie su.. To iste o passate atd atd..
Ale naozaj by si nam sprostym Slovakom mohol prezradit,ktore su najlepsia auta na trhu,lebo bez teba si naozaj nebudeme vediet vybrat a posudit tu naozajstnu kvalitu.Lebo len ty vsetko vies a vsetko si skusil.Prosiiiiiim
ahaa tak ja neviem ale uz aj ked zacnem citat tak tych zlych skusenosti s oplami poslednych rokov nie je vela.. A to co tvrdis s tym tvojim "znamym" tak to si strc za klkobuk. U nas v robote aju niektori managery vectry a velmi si pochvaluju. Nic nevrze nic neklepe, auto ako kazde ine. Ja osobne by som si vybral 330d ale tie sa ponukaju vo firme az posledny rok.
Seš mimo, nejen dnes, ale i včera a v podstatě od první chvíle, co se tu snažíš něco psát. Dost k smíchu.
Jako bys dostal řidičák (jestli ho vůbec máš) před rokem a seš odvařenej z BMW, které nedokážeš kriticky ohodnotit a to má mínusů požehnaně. Připadá mi, že já jsem s ním nejel víc km než ty. :-!
ach joo.. hlavne ze ty si uplne v obraze a vzdelany a vies ohodnotit vsetky auta a dokonca poznas aj mojich kolegov aj vsetky auta na svete a ty si proste hrdina dna ze? Ja som fanda BMW ale budem tu obhajovat aj opel pred takymi ako ty ktori su zase odvareni z celeho VW koncernu. A nevies nic ine robit len osocovat ludi ktori maju iny nazor ako ty..
uz to nechaj prosim Ta, zacinas tu byt na posmech viacerym a fakt sa len strapnujes. Vytvor si druhe konto a zacni od zaciatku. GTI aj ked tara 2 na 3 tak aspon neuraza len furt trepe to iste, ale do narodnosti nejde. Ty si taky ubohy ze ked uz nemas s cim argumentovat tak zacnes nadavat na druhych. To tu dokazujes vo viacerytch diskusiach ako som si vsimol a zacnem si to linkovat do notepadu nech ti to sem mozem napastovat vsade.
Tak tragický vstup do diskuzí tu už dlouho nebyl.
Měl bys sám smáznout účet, dát si studenou sprchu a pořádně se rozmyslet, jestli to zkusit znova. Cos tu napsal je plné nenávisti, pseudoobjektivity a osobních sprostých urážek. :-!
uz sa prosim ta ukludni. Jedine co dokazes je nadavat a ohovarat tu ine znacky pritom sam nenapises ktora je podla teba dobra. A pokial ide o nenavist, tu neprechovavam a neprejavil som ju zatial a ani nehodlam. Nejaky internetovy trapko zakomplexovany ma nemoze trapit :-)
Máš niečo proti Slovensku? :*)
S tým, kámo, radšej nevyskakuj, aj keď máš ohľadom niektorých diskutérov pravdu, podobným vyjadrenia Ti odporúčam vyhnúť sa. :-!
Na tomto nie je nič na chápanie. Tiež by sa to nepáčilo tebe, keby som tak hodnotil počiny nejakého diskutéra v opačnom parte.
"Zase jeden Čech, robím si čiarku..."
Mne to príde úbohé, tebe nie?
Mě by to absolutně nevadilo. Jako mi nevadí spousta jiných situací.
Jedinné co mi opravdu vadí, jsou hlupáci, kteří zde prezentují nesmysly a ještě uráží všechny kolem. To, že jich je nejvíce od vás, za to já opravdu nemůžu. :-!
ale prosim ta precitaj si diskusiu este raz. Jediny kto tu uraza si TY!!!!! Kurna uz si uplne vypatlany? Ved len sa tu neustale hadas a vsetkym si na posmech. UZ neklam sam seba prosim ta ze si hrdina.
schválne som čakal, že už nezareaguješ ... ale nevydržíš, tak len do mňa chlapče ;-) Ešte nejaký bonmot, konštatovanie? Ty a ešte 2ks ma bavíte najviac :-)
aj do mna sa pusta aj do dalsich.. Momentalne je sam lebo GTI ma asi od poobedia zaracha na internet lebo nezjedol cely obed.. Jossalito je kok a na ostatnych diskusiach sa z neho smeju tiez..
ja mu predkladam argumenty a on mi nadava. Tak co mam s nim? Ono sa ti to len zda lebo mam chripku a som doma takze mam cas reagovat na kazdy jeho prispevok. ALe sledujem aj ostatne fora v ktorych nereagujem lebo neviem posudit skutocnosti clanku tak citam fora co na to ludia ale ked narazim na neho tak reaguje vzdy jak *.
Nemáš šajn o tom, čo je nadávanie - s nadávkami si začal práve Ty...netvár sa, že naokolo sú všetci zlí, len ty si O.K. Ak ti niekto píše nie práve v pozitívnom zmysle, mal by si sa zamyslieť najprv nad sebou, že prečo asi...
Vyhneš sa tak trápnym situáciám a zbytočným dlhým vláknam, kde sa už o autách akosi nepíše...
precitaj si este raz ak mas cas a chut tento diskusny prispevok a pozri sa kto na koho ako reagoval. A uvidis kto tu provokuje a zacina. A mohol by som ti pohladat aj ine diskusne fora kde jossalito nadava ostatnym. Ja tu pisem jedine jemu, ostatni sa dokazu drzat vramci normy aj ked maju ine nazory.
Všechno špatně - tedy v tvé hlavě. Pokud sem nenapíše někdo kravinu, případně tupou urážku, nikdy na něj nereaguji. Ale tys ji napsal a už ti to zde tvrdí více lidí. Zamysli se nad sebou a svým vystupováním. :-!:no:
Ano, jak jsem si myslel. Stačí zmínit vaši národnost a už to považujete za nadávku.
Já za to nemůžu, že jste Slováci a oslovení Slováku berete jako urážku.
Měli byste s tím něco dělat, zatím tu předvádíte stud za svou národnost - ubohé. :-!
Do tej pozície to staviaš ty, nie oni.
Súhlasím, že niektorí robia ostudu. Ale ty vyťahuješ národnosť ako vizitku zlého diskutéra, a to môže uraziť každého Slováka čo to číta, rovnako ako by sa mohol uraziť každý Čech, keby som to napríklad ja vypisoval v opačnom zmysle.
Zdrž sa podobných invektív, momentálne sa úbohejšie správaš ty, kámo.
V tomto si mimo. nečakal som, že budeš s tak jednoducho vecou (proste vynechať istý druh narážok) problém. Radšej nebudem rozoberať, prečo.
Čo sa týka príspevkov tvojho "spolurečníka", máš 100x pravdu, o tom žiadna, ale mal by si si aj ty dávať pozor, čo píšeš. Najmä keď ťa o to slušne požiadajú.
Pokud mě slušný člověk slušně požádá, nemám problém. Problém mám s hlupáky. Ty nerespektuji a klidně je pošlu tam, kam patří. A tak to i nadále bude. :-!
neviem ci si ma pochopil ale v cechach sa ponukala novinarom prave tato insignia cervena liftback 2.0 CDTi a na vsetkych auto serveroch testocvali prave tento jeden kus ktory vrzga. Druha insignia ST 1,6 turbo uz nemala tento problem a vsetko sedelo ako malo. Cize islo o vyrobnu chybu jedneho auta. Velkou chybou dilera je ze to nespravil a tak sa rozsiril tento blud. V susednej firme kupil majitel prave insigniu ST 2,0CDTI a velmi si pochvaluje az na ten motor ktory je trochu lenivejsi kedze auto je dost tazke. Inac nic nevrzga, auto ma nastavitelny podvozok atd atd. A dal za neho 32 000 eur. Dostal este zlavu 4000 eur od predajcu a zimne pneu zadarmo. Vravel ze pozeral aj audiny a BMW ale ze s tou vybavou by sa dostal na 45000eur a este je to aj mensie v interiery.
pozri si moj prispevok vyssie.. Tato insignia nedopadla dobre ako prave toto konkretne auto lebo to bola prvovyroba.. Ostatne uz dopadli praveze lepsie.
Mám prvních pár dnů služební kombík, benzín 162 kW 4x4, najeto 600 km a vesměs bych potvrdil tento test.
Přednosti: opravdu sedí na silnici jak přibitá, přitom v režimu komfort je příjemně měkká, má skvělé adaptivní světloměty s automatickým přepínáním tlumená/dálková, jejich hlavní plus vidím při jízdě po normální silnici, kdy výborně osvětlují krajnici (chodci atd.), rozhodně doporučuju si za tohle připlatit, je tichá, motor dobře táhne, spotřeba přiměřená, dobré brzdy. A to vše za výbornou cenu díky firemní slevě.
Drobné výhrady: malá seřiditelnost volantu, zbytečně účinný posilovač řízení i v režimu sport, odlesk přístrojovky v předním skle v noci a mohlo by být víc místa na pravou nohu.
Na ta tlačítka jsem si po jednom dnu zvyknul a žádný problém s nimi z hlediska ovládání nemám, zatím (?) nikde nic nevrže.
U mě za 1-. Před koupí jsem testoval i Passata a Accord.
Také víceméně souhlas s testem - mám najeto přes 10 tisíc, na D1 už nedostávám třesavku (pokud nezapomenu přepnout režim), adaptivní světla jsou vynikající (akorát se nelíbí všem kolem i v protisměru), nic nikde nevrže, spotřeba tam, kde ji čekám (TDI), vzhledem k tomu, že jsem konfekční postava, tak i volant jsem seřídil v pohodě (na rozdíl od všech těch BMW, VW aj., která jsem již vlastnil), přístrojovka se mi v předním skle neleskne. Dokonce mi nevadí ani hodně často v testech zmiňovaná velikost zrcátek, pouze mě štve, že jsou díky ní při dešti ihned mokrá. Nejsem stěhovák a ani nepřevážím fotbalový team a tak mi vyhovuje velikost kufru i prostor na zadních sedadlech.
Mám insignii od května, nevrže, na co je těch milión tlačítek netuším, používám tak maximálně flexride, trochu mi vadí navigace, to nemůže být dotyková, přepínání světel supr, ale občas když je zatáčka tak kamióňák už šajnuje, ale to to hned přepne, jakýkoliv kufr zaplním takže je jedno jak je velký, sedačky jsou super,
zrovna v pátek jsem si zajel po městě se starou vectrou B - 10 let stará a je to rozdíl, to řazení, brzdy, posilovač ...
Jasně mít na audi nebo BMW tak jdu do nich, ale za ty prachy je opel skvělý.
Za mně 1-
Tak typicke pro moderni design: vylozene oskliva zad (snad jen ta verze variant vypada trochu lidsky), nadmerne velka kola, bricho prilis taha po zemi, otresny interier - osklive kelimky okolo pristroju, prilis velka obrazovka navigace uprostred palubni desky, prilis nizka strecha v oblasti zadnich sedadel, cisla na tachometru a otackomeru nesmyslne zakroucene kolem dokola, absence varianty 4x4 na trhu, nekvalitni plasty... :no:
Zaver - zlata korejska auta.
Mno, např. rádoby český pseudo-sedan Superb II. má úplně tragickou záď, na střeše nevzhledný hybrid mezi anténní ploutví a prutem, na palubní desce- ošklivé kelímky kolem přístrojů, příliš velká obrazovka navigace je moc nízko, v oblasti zadních sedadel je příliš úzký, čísla na tachometru a otáčkoměru nesmyslně zakroucené kolem dokola, nekvalitní (prohýbající se) plasty lze najít třeba na středové konzole... :no:
PS: Verze Variant u Insignie neexistuje, tohle označení používá supermainstreamový apoštol od VW.
Takze takto, ja k tomu napisem len tolko, ze ten kus, co mame my zatial nevrze a uz ma 15000km, je uplne pevny, s ostatnym suhlasim, len tomu interieru by som dal 1-, je pevny, stredovy panel sa tak neposuva, neprehyba a nevrzga, dufam ze si za tymito slovami budem moct stat aj pri ovela vacsom mnozstve km
No koukám, že ti kilometry naskakují docela rychle ;-) . Tak kdyby něco, tak piš do svý recenze. Sice jeden kus auta neznamená nic, ale stejně by to mohlo být docela zajímavý co se třeba porouchá pro další kupce či na co dát pozor.
byl jsem velmi zvedavy, jak se liborek zhosti testu obtloustleho opla.. a muzu rict jedine.. - bravo !!
perfektni odraz v klice dveri, nebojacne a ferove hodnoceni.. - nedam na vas dopustit chlapci (a devcata), fakt :yes:
uplne super bolo to, ked si trieskal hlavu o strop a tvaril sa, ze tam nie je miesto. Ja mam 188 cm (s topankami 191) a v pohode som sa tam posadil. Hold, nebola to koncernova produkcia, takze tak sa testovalo ;-) este stastie, ze Insignii neutrhol zadne veko .....i ked tam skoro rozmlatil stredovy panel >:D ...ale to prasky nejak spravia ;-)