Opel Insignia - pan (ne)dokonalý (Roadlook TV)
Mít možnost plácnout na billboard vedle obrázku nového modelu nálepku oznamující vítězství v anketě Evropské auto roku si přeje každý markeťák. Automaticky máte totiž ušetřenu polovinu práce. Nemusíte se tolik trápit s vymýšlením atraktivních sloganů, najdete jednu hezkou fotku, k tomu přidáte logo ankety, přidáte něco málo řečí o výjimečnosti a unikátnosti daného auta a máte hotovo.
Jelikož je navíc Evropa větší než Česko, spotřebitelé si řeknou, že takové ocenění musí mít takřka mezi-planetární význam a že tudíž oceněné auto bude skutečně asi ta nejlepší koupě pokud ne na celém trhu, tak alespoň v daném segmentu. I když na této úvaze něco bude a zmíněný titul se rozhodně nerozdává na každém rohu, jsou tu i jisté otazníky.
Tak třeba při pohledu na tabulku hodnocení jednotlivých motoristických novinářů se spotřebitel moc nedoví o tom, jak si například taková Insignia vede v jednotlivých kategorií, dostane jenom povšechné slovní hodnocení, celkovou známku a basta. To nám připadalo málo, a tak jsme si vytvořili vlastní hodnotící tabulku a kritéria a pustili se do známkování.