Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Suzuki Swift: Nová generace na nových fotografiích

S tím, jak se blíží říjnová premiéra v paříži, uvolňuje Suzuki postupně další fotografie nové generace modelu Swift. Zahájení prodeje na českém trhu je naplánováno ještě na letošní rok.
Zpět na článek
27. 7. 2010 08:39
27. 7. 2010 08:57
27. 7. 2010 11:11
27. 7. 2010 11:29
27. 7. 2010 09:15
neregistrovaný "exctenar"
27. 7. 2010 09:21
27. 7. 2010 10:36
27. 7. 2010 11:01
27. 7. 2010 11:24
27. 7. 2010 11:31
27. 7. 2010 13:16
27. 7. 2010 14:19
27. 7. 2010 13:04
27. 7. 2010 13:11
27. 7. 2010 13:14
27. 7. 2010 13:40
27. 7. 2010 15:16
27. 7. 2010 14:22
27. 7. 2010 08:39
Nechapu
Jak Suzuki mohl takto zkazit design...

Zda si nechal radit od VW aby pote zkoupil levne balik akcie nebo co?

Nechapu proc vymysleli tu jeskyni za radici pakou...ach Jezisku na krizku...
Rozbalit vlákno
3
27. 7. 2010 08:57
Re: Nechapu
Tu podle tebe jeskyni za řadicí pákou má už současný Swift a nějak nevzhledná nebo nepraktická mi rozhodně nepřijde, spíše naopak...
27. 7. 2010 11:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 7. 2010 11:29
Re: Nechapu
Mně jí představovat nemusíš, podívej se ke mně pod profil, já ji mám doma... ;-) >:D
27. 7. 2010 08:46
Povedený mini
Kladně hodnotím velmi hodnotně vypadající interiér a základní motorizaci 1,2 poskytující jízdní vlastnosti na úrovni a naprosto výkonově deklasující všechny deriváty 1,2 HTP. Obrazovka od rádia by mohla být trochu méně okázalá ale jinak :yes:
Zatraceně těžká konkurence pro VW-Skoda-Seat
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "exctenar"
27. 7. 2010 09:15
Re: Povedený mini
To sotva. Žena má první generaci na ježdění po městě a okolí.Vyměnila to za Fabii 1.Totální omyl.Zpracování a jízdní vlastnosti, o nastavení ABS pomlčím, je u Swifta podle mne tragédie.Vrže,drnčí.O nějakém řemeslnnšm zpracování se moc nedá hovořit.Když si pán odvážel jetou F1,pak se mne ptal(musel jsem ho ve Swiftu kousek kamsi převézt),proč prodávám to lepší auto.Dobrý bonmot,ale pravdivý.Takže to brzy vyměníme za Polo 1,2 TSI.
Jasně,teď vystartují fandové neškody a japonců.Stál 350 tis.Klidně to dnes dám za Polo a mám auto,ne hrkající kraksnu.Názory netových nemajitelů jsou irelevantní.Podle obr.se pozná kulové.Kup si to a pak popravdě řekni,co je to za odvaz.
BTW:kecy o HTP už nejsou ani směšné.Proč by si člověk musel kupovat HTP?Že si to netový řeča myslí? Aha, leda tak...
Avatar - iudex
27. 7. 2010 09:26
Re: Povedený mini
Iste Swift I 1,3 nemozes dávat do jednej vety s novým Polom TSI, to je rozdiel svetelného roku. Strikehawk vsak hlavne chválil parametre základného motora, ktorý sa logicky porovnáva so základmi konkurencie, co je v prípade VW Group práve HTP. Porovnávat so spickovými turbobenzínmi TSI sa nedá, ale to je aj cenovo úplne mimo porovnanie.
Avatar - theolli
27. 7. 2010 10:57
Re: Povedený mini
aha,no myslím že VW si v teto třídě nemá co vyčítat s konkurencí a co se kvality interierů týká tam bych v případě VW pomlčel,ten má s kvalitou problémy v jiných třídách že,Touran třeba.
27. 7. 2010 10:59
Re: Povedený mini
Ty jsi známý na Netu jako automobilovýu "odborník" ITTI, že? Všude rozhlašuješ jak se Swoft mizerný, ale kdo ti může z ato, že jsi si koupil vůz z počátku výroby? Zlaté pravidlo zní: vždy až o faceliftu! Mám model 2008 a NIC z toho, co tady píseš není pravda, jízní vlasnosti skvělé, málodkko je o všem využije "na doraz", ABS není tak panické jako fabky a funkuje skvěle (zajistí nejkratší brzdnou dráhu). Zprasování? Garáž sdílím s fabkou II generace, tak mohu porovnávat detaily. Je naprosto srovnatelné, bez vyjímky. A dnes stojí swift 229000kč, za tu cenu nemá konkurenci.
Avatar - twistedTSD
27. 7. 2010 12:04
Re: Povedený mini
tak pokud myslíš tuhle 1. generaci [odkaz] , tak se ani nedivím ;-)
Avatar - iudex
27. 7. 2010 09:19
Re: Povedený mini
Súhlas. Základná motorizácia Swiftu i doteraz deklasovala vsetky základné motorizácie konkurencie a napr. Fabia sa mohla výkonovo rovnat základnému Swiftu az s tretou motorizáciou v poradí (1,4 16v). I teraz to nebude inak: 69 kW základnej jedna-dvojky zahanbí obe HTP a bude konkurovat slabsiemu TSI. To síce kvoli prepĺnaniu a krútiacemu momentu bude subjektívne zivsie a silnejsie, ale opat tu bude problém kúpyschopnosti typického kupca malého lacného auta: "Naco takú drahú verziu (TSI), stací mi i lacnejsie HTP, ved je to ostatne tá výkonnejsia verzia".
27. 7. 2010 15:02
Re: Povedený mini
Souhlasím, že základ od Suzuki a Škody bude jinde, ale na druhou stranu, nemusí to být rozdíl takový, jaký se může zdát na první pohled. Třeba HTP má podobný maximální krouťák, ale o víc jak 1000ot/min níže, takže by v nižších otáčkách mohl být pružnější. Ale samozřejmě, je to dané vysokootáčkovou charakteristikou motoru v Suzuki.
TSI je jinde, ale bohužel i cenou (a to nejen pořizovací, ale i provozní) přesně jak píšeš.
Avatar - Well-being
27. 7. 2010 09:24
Re: Povedený mini
Veškeré zde uvedené ódy a technické vyspělosti Swiftu jsou k ničemu. Zákazníci mají o malém autě jiné představy. Prodeje Fabie versus Swiftu to zcela nepochybně dokládají ;-)
Avatar - iudex
27. 7. 2010 09:31
Re: Povedený mini
Predaje cohokolvek v porovnaní s Fabiou sú marginálne, a to na ceskom, ako i slovenskom trhu. Dovody snád netreba rozoberat. Avsak s hladiska svojej konkurencie (Yaris, Clio, 207, M2, i20) je na tom i dozívajúci Swift velmi dobre, stací si pozriet tabulky predajnosti. Je preto namieste mierny optimizmus ohladom predajov novsej, vacsej a modernejsej generácie.
Avatar - pocitac
27. 7. 2010 12:21
Re: Povedený mini
za první čtyři roky výroby prodala Suzuki milion Swiftů, jak je na tom Fabia? ;-)
Avatar - iudex
27. 7. 2010 09:21
CHudnime spolu
Ocenujem prístup Suzuki, ktoré medzigeneracne "schudlo" a zároven pridalo (i ked minimálne) na výkone. Pomer výkonu a hmotnosti (960 kg a 69 kW) slubuje celkom svizné zvezenie uz v základe (výkonová hmotnost základnej motorizácie bude zrejme neprekonaná v triede), a to sa v budgetovej triede malých áut pocíta. Takze Suzuki má :yes:
Rozbalit vlákno
0
27. 7. 2010 10:36
Proč
Proč Fabka nemá rovněž vytažené blatníky?Jejímu vzhledu by to jen prospělo! ;-)
Rozbalit vlákno
1
27. 7. 2010 11:01
Re: Proč
Fabce by hlavně prospělo kdyby byla tak široká jako Swift.
27. 7. 2010 11:24
Nic moc
Já nevím proč, ale stará generace se mi líbí víc. Ta nová mi zepředu pořád připomíná starší generaci Mitsubishi Lancer.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - gld
27. 7. 2010 11:31
Re: Nic moc
Súhlasím, už som sa raz vyjadril že nová generácia swiftu je pre mňa sklamaním..predná časť v zásade nie je zlá, až na to že je presne ako na staršom swifte, len svetlá sú "peugeotovsky" natiahnuté a zväčšené :no:

Interiér je posun k lepšiemu, aj zadná časť má nápad no ako celok- ;-\
Avatar - pumpkin
27. 7. 2010 13:16
Re: Nic moc
Tiež sa mi viac páči súčasná generácia. Nový Swift som si pozrel na diaľničnom odpočívadle v Nemecku a z bočného profilu mi príde nevyvážený ten predný previs. Ale inak v pohode. Pridať dáke balíky individualizácie a úspech má takmer istý :-)
27. 7. 2010 14:19
Re: Nic moc
Márne rozmýšľam, čo si mám predstaviť pod pojmom "nevyvážený predný previs"... ;-)
Avatar - jenik1
27. 7. 2010 13:04
Diesel
ten disel má stejné paramerty jako MultiJet od Fiatu >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - iudex
27. 7. 2010 13:14
Re: Diesel
Ale ako sa to znesie s vwudúcnosťou Suzuki? ;-)
Avatar - pumpkin
27. 7. 2010 13:40
Re: Diesel
Skončí to spolu s výrobou Sedici/SX4 myslím.
Avatar - gld
27. 7. 2010 15:16
Re: Diesel
swift tdi? pfúúú >:D ... ;-\ ... :-(
27. 7. 2010 14:22
SWIFT
Trošku povyrástol, dospel, nahodil modernejší účes. Zároveň tým, že základný tvar a myšlienku už pár rokov poznáme, zdá sa nám byť menej nápaditý a konzervatívnejší. Najmä je to na prvý pohľad Swift a nič iné.
Rozbalit vlákno
0