S tím, jak se blíží říjnová premiéra v paříži, uvolňuje Suzuki postupně další fotografie nové generace modelu Swift. Zahájení prodeje na českém trhu je naplánováno ještě na letošní rok.
Kladně hodnotím velmi hodnotně vypadající interiér a základní motorizaci 1,2 poskytující jízdní vlastnosti na úrovni a naprosto výkonově deklasující všechny deriváty 1,2 HTP. Obrazovka od rádia by mohla být trochu méně okázalá ale jinak :yes:
Zatraceně těžká konkurence pro VW-Skoda-Seat
To sotva. Žena má první generaci na ježdění po městě a okolí.Vyměnila to za Fabii 1.Totální omyl.Zpracování a jízdní vlastnosti, o nastavení ABS pomlčím, je u Swifta podle mne tragédie.Vrže,drnčí.O nějakém řemeslnnšm zpracování se moc nedá hovořit.Když si pán odvážel jetou F1,pak se mne ptal(musel jsem ho ve Swiftu kousek kamsi převézt),proč prodávám to lepší auto.Dobrý bonmot,ale pravdivý.Takže to brzy vyměníme za Polo 1,2 TSI.
Jasně,teď vystartují fandové neškody a japonců.Stál 350 tis.Klidně to dnes dám za Polo a mám auto,ne hrkající kraksnu.Názory netových nemajitelů jsou irelevantní.Podle obr.se pozná kulové.Kup si to a pak popravdě řekni,co je to za odvaz.
BTW:kecy o HTP už nejsou ani směšné.Proč by si člověk musel kupovat HTP?Že si to netový řeča myslí? Aha, leda tak...
Iste Swift I 1,3 nemozes dávat do jednej vety s novým Polom TSI, to je rozdiel svetelného roku. Strikehawk vsak hlavne chválil parametre základného motora, ktorý sa logicky porovnáva so základmi konkurencie, co je v prípade VW Group práve HTP. Porovnávat so spickovými turbobenzínmi TSI sa nedá, ale to je aj cenovo úplne mimo porovnanie.
aha,no myslím že VW si v teto třídě nemá co vyčítat s konkurencí a co se kvality interierů týká tam bych v případě VW pomlčel,ten má s kvalitou problémy v jiných třídách že,Touran třeba.
Ty jsi známý na Netu jako automobilovýu "odborník" ITTI, že? Všude rozhlašuješ jak se Swoft mizerný, ale kdo ti může z ato, že jsi si koupil vůz z počátku výroby? Zlaté pravidlo zní: vždy až o faceliftu! Mám model 2008 a NIC z toho, co tady píseš není pravda, jízní vlasnosti skvělé, málodkko je o všem využije "na doraz", ABS není tak panické jako fabky a funkuje skvěle (zajistí nejkratší brzdnou dráhu). Zprasování? Garáž sdílím s fabkou II generace, tak mohu porovnávat detaily. Je naprosto srovnatelné, bez vyjímky. A dnes stojí swift 229000kč, za tu cenu nemá konkurenci.
Súhlas. Základná motorizácia Swiftu i doteraz deklasovala vsetky základné motorizácie konkurencie a napr. Fabia sa mohla výkonovo rovnat základnému Swiftu az s tretou motorizáciou v poradí (1,4 16v). I teraz to nebude inak: 69 kW základnej jedna-dvojky zahanbí obe HTP a bude konkurovat slabsiemu TSI. To síce kvoli prepĺnaniu a krútiacemu momentu bude subjektívne zivsie a silnejsie, ale opat tu bude problém kúpyschopnosti typického kupca malého lacného auta: "Naco takú drahú verziu (TSI), stací mi i lacnejsie HTP, ved je to ostatne tá výkonnejsia verzia".
Souhlasím, že základ od Suzuki a Škody bude jinde, ale na druhou stranu, nemusí to být rozdíl takový, jaký se může zdát na první pohled. Třeba HTP má podobný maximální krouťák, ale o víc jak 1000ot/min níže, takže by v nižších otáčkách mohl být pružnější. Ale samozřejmě, je to dané vysokootáčkovou charakteristikou motoru v Suzuki.
TSI je jinde, ale bohužel i cenou (a to nejen pořizovací, ale i provozní) přesně jak píšeš.
Veškeré zde uvedené ódy a technické vyspělosti Swiftu jsou k ničemu. Zákazníci mají o malém autě jiné představy. Prodeje Fabie versus Swiftu to zcela nepochybně dokládají ;-)
Predaje cohokolvek v porovnaní s Fabiou sú marginálne, a to na ceskom, ako i slovenskom trhu. Dovody snád netreba rozoberat. Avsak s hladiska svojej konkurencie (Yaris, Clio, 207, M2, i20) je na tom i dozívajúci Swift velmi dobre, stací si pozriet tabulky predajnosti. Je preto namieste mierny optimizmus ohladom predajov novsej, vacsej a modernejsej generácie.
Ocenujem prístup Suzuki, ktoré medzigeneracne "schudlo" a zároven pridalo (i ked minimálne) na výkone. Pomer výkonu a hmotnosti (960 kg a 69 kW) slubuje celkom svizné zvezenie uz v základe (výkonová hmotnost základnej motorizácie bude zrejme neprekonaná v triede), a to sa v budgetovej triede malých áut pocíta. Takze Suzuki má :yes:
Súhlasím, už som sa raz vyjadril že nová generácia swiftu je pre mňa sklamaním..predná časť v zásade nie je zlá, až na to že je presne ako na staršom swifte, len svetlá sú "peugeotovsky" natiahnuté a zväčšené :no:
Interiér je posun k lepšiemu, aj zadná časť má nápad no ako celok- ;-\
Tiež sa mi viac páči súčasná generácia. Nový Swift som si pozrel na diaľničnom odpočívadle v Nemecku a z bočného profilu mi príde nevyvážený ten predný previs. Ale inak v pohode. Pridať dáke balíky individualizácie a úspech má takmer istý :-)
Trošku povyrástol, dospel, nahodil modernejší účes. Zároveň tým, že základný tvar a myšlienku už pár rokov poznáme, zdá sa nám byť menej nápaditý a konzervatívnejší. Najmä je to na prvý pohľad Swift a nič iné.