Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
wolff
Zbytečné spekulace. Fiat prodá na tamním trhu ročně milion aut. Nejspíš se jim nechtělo vozit T-Jety (mohou teoreticky spalovat ethanol), tak využili situace. Ty motory nejsou úpně mimo mísu. Pro tamní trh dost dobré. ;-)
Ber to tak.. Od tama pochází liška... >:D
Ber to tak.. Od tama pochází liška... >:D
jan.kreisinger
"Nové motory nabízejí vysoký točivý moment při nízkých otáčkách". Tedy já bych řekl, že 4500 otáček není zase až tak málo. Minimotor 1,25 v mojem Puntu má špičku (pokud se tomu tak dá říci)v 2500 otáčkách...
Stejně je to revoluce
No jednoznačne. Niekam sa montovať musia, keď ich už majú. a stáli nemálo peňazí...
No, nevím... ale mám ho v 500X a jezdí opravdu dobře.
A skutečně při cestách mimo asfalt zabírá krásně od volnoběhu... navíc má zvláštní funkci, že když pouštíš spojku na jedničku, tak si sám trochu přidá.
První 3 minuty nezvyk, ale poměrně rychle jsem si zvyknul... a dneska už to považuji za výhodu.
[odkaz]
A skutečně při cestách mimo asfalt zabírá krásně od volnoběhu... navíc má zvláštní funkci, že když pouštíš spojku na jedničku, tak si sám trochu přidá.
První 3 minuty nezvyk, ale poměrně rychle jsem si zvyknul... a dneska už to považuji za výhodu.
[odkaz]
To chce mrknout na celou křivku, nejen na maximum. Jo špička je vysoko, ale celá křivka je velmi, velmi plochá...
:-)
The E.torQ engine makes 80% of the torque available at 1.500 rpm and the 93% of torque is available at 2,500 rpm.
A co to máš za Punto... není to náhodou Fiesta?
Fiat nikdy 1.25 motor nedělal.
:-)
:-)
The E.torQ engine makes 80% of the torque available at 1.500 rpm and the 93% of torque is available at 2,500 rpm.
A co to máš za Punto... není to náhodou Fiesta?
Fiat nikdy 1.25 motor nedělal.
:-)
×
Sdílení komentáře
×
Je ale mozne, ze turbomotory nemozu z nejakeho dovodu spalovat ethanol a pre brazilsky (aj svedsky mozno) trh potrebuju nove E85kove motory.
BMW nebylo spokojené s výkonec 66kW a 140Nm... a Fiat to předělal na 81kW a 160Nm.
;-)
The E.torQ engines are based on the discontinued Tritec engines but re-engineered by Fiat Powertrain Technologies with an investment of 83 million of euros. The engine block has cylinder head fittings separate from the cylinder jackets.