Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Honda Civic 9G - Ve stopách osmé generace

Po mulách, které měly ještě karoserii osmé generace, vyráží na testovací trasy i první prototypy nového Civiku. Teď už jsou ve svých karoseriích, ovšem pro změnu s těžkou kamufláží.
Zpět na článek
23. 7. 2010 10:40
23. 7. 2010 11:14
23. 7. 2010 11:46
23. 7. 2010 11:55
23. 7. 2010 15:26
23. 7. 2010 17:21
23. 7. 2010 19:05
26. 7. 2010 14:33
26. 7. 2010 18:02
28. 7. 2010 17:44
neregistrovaný "Kubajsu"
28. 7. 2010 17:53
28. 7. 2010 18:05
neregistrovaný "Kubajsu"
28. 7. 2010 18:16
23. 7. 2010 11:52
23. 7. 2010 12:15
23. 7. 2010 14:47
23. 7. 2010 16:12
23. 7. 2010 13:02
23. 7. 2010 14:47
23. 7. 2010 15:07
23. 7. 2010 15:33
23. 7. 2010 15:50
23. 7. 2010 16:09
23. 7. 2010 17:00
28. 7. 2010 20:35
28. 7. 2010 22:26
23. 7. 2010 18:52
23. 7. 2010 18:53
24. 7. 2010 14:39
24. 7. 2010 20:22
28. 7. 2010 17:53
neregistrovaný "Kubajsu"
28. 7. 2010 18:07
29. 7. 2010 13:51
neregistrovaný "Kubajsu"
23. 7. 2010 21:52
23. 7. 2010 18:28
23. 7. 2010 18:52
23. 7. 2010 21:55
23. 7. 2010 10:46
28. 7. 2010 17:55
neregistrovaný "Kubajsu"
23. 7. 2010 11:17
23. 7. 2010 11:52
23. 7. 2010 19:17
23. 7. 2010 19:43
23. 7. 2010 20:06
23. 7. 2010 20:53
23. 7. 2010 20:08
24. 7. 2010 19:29
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
26. 7. 2010 09:36
28. 7. 2010 20:23
29. 7. 2010 13:54
neregistrovaný "Kubajsu"
Avatar - King
23. 7. 2010 10:40
8G EVO
Vzhledem k úspěchu současné generace, jenž ani zdaleka nepotvrdil hlasy skeptiků o vizuálním vyhoření po roce, či dvou (můžu i jmenovat >:-[] ), není divu, že se bude nový model lišit jen mírně. To není u Civicu až takové novum, tento vývoj lze vysledovat u 1.a 2., 3. a 4. a do jisté míry u 5. a 6. generace.

Fotky mohou mást, ale vypadá to, že 9G bude méně "vejčitá", s čímž souvisí i očekávané zmenšení výšky karoserie. Bohužel to také vypadá, že bude 9G celkově umírněnější, což je určitě škoda, i když ta skica je opravdu hustá. >:D Ale abych se neopakoval, postřehy a dostupné informace lze najít na [odkaz] :-)
Rozbalit vlákno
40
Avatar - KANKUNEN
23. 7. 2010 11:14
Re: 8G EVO
Byla by hrozná škoda, kdyby se úplně vzdali ufo stylu. Nějak mám dojem, že vedle civicu jsou všechny auta staré.
Avatar - white label
23. 7. 2010 11:46
Re: 8G EVO
Třeba u mě "vyhořela" vizualita současné generace Civicu hned při její premiéře... a do dneška se na tom (aspoň u mě) nic nezměnilo... ;-) ...přitom ještě počátkem devadesátých let patřila designově Honda Civic na absolutní špičku třídy...,
a to, že v současnéím Civiku potkávám naopak spíš seniory, zřejmě také o něčem svědčí...
Avatar - King
23. 7. 2010 11:55
Re: 8G EVO
Však také Civic 5G byl nejhezčí generací vůbec. :-)

O čem svědčí prosím tě to, že ty v 8G potkáváš převážně seniory? Nic se mi neasociouje. :-) Já třeba potkávám v 8G nejčastěji ženy, stejně jako v polovici 90. let v 5G.
Avatar - white label
23. 7. 2010 15:26
Re: 8G EVO
Tak jednak ty seniory v současném Civicu nepotkávám převážně zdaleka jen já a pokud jsem první od koho to "slyšíš", tak to zřejmě především "slyšet" nechceš.
Je na tom do určité míry vidět to, koho ten pseudofuturistický design oslovuje především a taky posun ve vnímání Hondy jako automobilové značky mladšími generacemi..., zejména ve srovnání např. s obdobím 5G Civicu...
Avatar - King
23. 7. 2010 17:21
Re: 8G EVO
Tos to špatně pochopil. Neříkám, že jsi první, kdo vídá v 8G důchodce. Zajímalo mě, co je to to "něco" o čem to svědčí. :-)

Je vidět, žes také podlehl nebezpečnému "líp už bylo". Nechci ti brát iluze, ale Honda nikdy nebyla značkou pro mladé závodníky, že potkáváš rezavá CRX s laminátovými radlicemi, to se solventní klientelou H moc nesouvisí. Dokonce i ten famózní 5G byl především dámské auto. Do Hondy jako by zákazníci dozrávali časem (jsou pochopitelně i klikaři, co to podchytili už zamlada ;-) ). Takže to, že potkáváš v 8G důchodce, zatímco dříve tomu tak nebylo, je dáno tím, že dříve jsi o Civic nezavadil, jak byl týden dlouhý. :-)

Jak já to vnímám, protože to sleduji už dobře 15 let, nejvíce přibylo za volantem Civiců žen. V 6G byly občas k potkání, ale ze 7G prakticky zmizely a teď jich je jako mraků. A přibyli i ti mladí muži.

Klientela Hondy je ale prostě obecně vzato poměrně pokročilého věku, byť ne tolik, jako třeba v USA. Auta jako ITR, NSX a S2000 na tom nic nezměnily, jádro prodejů dělají jiná auta.
Avatar - white label
23. 7. 2010 19:05
Re: 8G EVO
Já tyhle věci sleduju také, a nejen u Hondy Civic a víc než 15 let. Sice především v ČR, ale taky v Rakousku, Německu a Itálii. Samozřejmě neřeším staré trosky s laminátovými křídly, ale nová auta. To, že auta řídí čím dál větší počet žen je obecnější trend, nikoli nějaký typický fenomén posledních generací Civicu...
Honda (automobily) minimálně v Evropě logicky do značné míry ztratila dřívější zřejmý punc sportovní značky, který byl pro mladší generace značně atraktivní...
Dnes novými modely potěší spíš zeleně orientované zákazníky, než nějaké motoristické "nadšence"...
26. 7. 2010 14:33
Re: 8G EVO
Už asi rok vždycky velmi pozorně sleduji kdo jezdí s Civicem 8G a jsem rád že nejsem samotný kdo si toho všimnul, že 8G je u nás především auto důchodců (šedovlasí pánové/dámy před cca 60 roky věku prominou). Osobně mi přijde že snad 80 procent z řidičů 8G u nás padá do této kategorie. Musím říct že mě to vzhledem k onomu futuristickému designu stále docela překvapuje. Nedávno jsem to zmínil před kolegou a ten přišel s jednoduchým (možná až příliš) vysvětlením: 'no to víš, je to japonec, takže celkem kvalita, tj. na důchod je to ideální' ;-)
Avatar - white label
26. 7. 2010 18:02
Re: 8G EVO
No jak jsem psal, podle mě je to i tím, že se jedná spíš o "futurismus" balancující na hranici kýče ("kosmická loď" točící se na dětském kolotoči) a toto extrémnější designové pojetí se líbí zpravidla i věkově extrémnějším skupinám, tedy buď náctiletým (ti většinou ještě nemají ani řidičák), nebo naopak spíš seniorům...
Samozřejmě, že u takového Civicu Type-R je podobný futurismus mnohem lépe stravitelný, než u běžného Civicu ve kterém jezdí většina zmiňovaných seniorů. Navíc Type-R se naštěstí vyhnul těm nejkýčovitějším detailům běžné verze současné generace, jako je přední (a aspoň "nebarevná" zadní) maska z plexiskla, "falešné výfuky" a hra na třídveřovou karoserii..., což myslím myslím i jako obhajobu Civicu Type-R, která je jako HH např. (designově) mnohem povedenější, než taková Mazda3 MPS.
neregistrovaný "Kubajsu"
28. 7. 2010 17:44
Re: 8G EVO
Falešné výfuky? No mě trubky rozhodně ústí tam, kde bys je designově očekával...
Avatar - white label
28. 7. 2010 17:53
Re: 8G EVO
Průměr výfuku ja asi tak 4x menší, než samotná koncovka do které ústí. Na první pohled "obdiv/uznání", na druhý spíš smích...
[odkaz]
[odkaz]
neregistrovaný "Kubajsu"
28. 7. 2010 18:05
Re: 8G EVO
No a? Je to rozhodně lepší, než aby tam výfuk vůbec nebyl (jak je poslední dobou zvláštním zvykem). A předpokládám, že nikdo by u civilního auta neočekával (a ani nechtěl) 2 výfuky jako impreza Sti spec. C. Ano, je to svým způsobem tuzing, ale to už mi víc vadí víčko nádrže...
Avatar - white label
28. 7. 2010 18:16
Re: 8G EVO
No a nic..., jen se mi to připadá tak nějak "tuzingově"...
Já bych tam právě neočekával a ani nechtěl dva výfuky, ale jen jeden, to je další tuzingový nešvar, cpát na běžně výkonné čtyřválce dva výfuky po stranách (které ještě nedávno nedávalo třeba BMW ani na šestiválce, ale až od V8).
Mohl tam být je jeden (uprostřed, nebo na straně), klidně i takový trojúhelník jaký tam je, ale skutečný až do úplného konce...
S tuningovým víčkem nádrže s tebou souhlasím... ;-)
Avatar - gld
23. 7. 2010 11:52
Re: 8G EVO
Súhlasím, napriek očakávaniu sa "ufoidný" dizajn civicu neokukal ani neprejedol.

Aj po rokoch pôsobí nadčasovo a keby niekto prišiel s takým autom dnes ako s novinkou, nikto by nemohol namietať :-)
Avatar - twistedTSD
23. 7. 2010 12:15
Re: 8G EVO
ano, design je nadcasovy a neokoukany, ale to je asi tak vse. :-)
Avatar - Dinar
23. 7. 2010 13:02
Re: 8G EVO
Máš čísla? Nebo čím chceš úspěch měřit? Přijď s tím (čísly), že 8G získal větší tržní podíl v segmentu než třeba 5G a uznám, že vyhoření designu civicu se týká mě osobně, ale trh to vidí jinak. Já čísla nemám, ve statistikách evropských prodejů, který se omezuje na ty úspěšné z čela, civic nevidím, ale možná se prodává výrazně líp než jeho předchůdci, nevím, víš to ty? Nebo je teze o nevyhoření designu civicu čistě subjektivní kingovský dojem, stejně jako je ten můj, přesně opačný?
Avatar - gld
23. 7. 2010 14:47
Re: 8G EVO
a zase sem nejaký mudrlant ťahá predaje ;-\ ..
Avatar - theolli
23. 7. 2010 15:07
Re: 8G EVO
Honda není auto,Honda je láska,Honda je životní styl ;-). Proto má Honda největší procento nejvěrnějších zákazníků,když jednou "ochutnáš" už nepustíš a jsi ochoten i něco odpustit.
Avatar - white label
23. 7. 2010 15:33
Re: 8G EVO
Já jsem od Hondy "ochutnal" dvě i čtyři kola. Její dvě kola mě oslovují i dnes, ale ty čtyři (vzhledem k dnešní konkurenci) momentálně určitě ne...
Avatar - theolli
23. 7. 2010 15:50
Re: 8G EVO
No vidíš já mám 6-tou a už pokukuji po nové. Mě dostaly nesmrtelný motory,super převodovky a otáčky,je to jiný jak všechno ostatní. Co mám Hondu jsem neřešil žádný problém /kromě spotřebního materialu,samozřejmě/ to o jiných značkách říct nemůžu ale je pravda že doba kdy jsem jezdil s jinými už docela pokročila a konkurence bude taky jinde. Ale přirostla k srdci a ani se tomu nebránim. :-)
Avatar - white label
23. 7. 2010 16:09
Re: 8G EVO
Pokukuješ po nové? Jako doslova nové? A která z těch nových je teda pro tebe tak žádoucí?
Avatar - theolli
23. 7. 2010 17:00
Re: 8G EVO
při mé práci koupit nový auto? Aby stálo na firemnim parkovišti a čekalo na mě >:D Neblázni,ja to vidím tak kolem 3-4let a Accord 7G nebo Civic 7G 5D sport 2.0 118kW. Přikláním se k Civicu,nějak se mi líbí a je tam víc místa jak v Accordu. Je pravda že Civic se dělal do 2005 ale co koukám na inzeráty tak není problém individualní dovoz s +/- 50000km což je zajeté ;-) a seženu to kolem 9-10t Eur. Až praštím s ježděním tak si možná dopřeji funglovku ale ted to nemá cenu,opravdu ne.
Avatar - Emel
28. 7. 2010 20:35
Re: 8G EVO
Škoda, že 7G je pro mě takové neslané nemastné auto...
Avatar - theolli
28. 7. 2010 22:26
Re: 8G EVO
Já se v tom svezl a můžu ti říct byl jsem z toho paf,taky se mi moc nelibil ale když do toho sedneš,ta řadička,super motor,výbava včetně tempomatu,a k tomu připočítáš místo kterýho má jak MPV s rovnou podlahou tak se člověk zamiluje a nic jinýho nechce. ;-)
Jediný co mě sere že udělali z tvrdého plastu přístrojovku,to je docela blbý i když říkají že to nevrže ale vidím to jako negativum a dost veliký,nechápu,do 6G dají krásný měkčený a do 7G takový hnus,
23. 7. 2010 18:14
Re: 8G EVO
Jenže King naráží na starou diskuzi na Autorevue, kde byl pěknej mazec.Civic se prodává už po 5 let velice slušně.Ostatní tvrdili, že po dvou letech to bude tuctovka s miniálním prodejem a opak je pravdou.Samozřejmě nejde jen o čísla, to auto je "jiné" oproti konkurenci co se týče vzhledu a není jak cenou tak vzhledem určeno pro rohlíkový prodej.Nebo snad Scirocco je masovka, mohl bych jmenovat další?Podívej se na Fiat Bravo, tuším že i ti neprodají viće než Honda, aspoň v minulosti to tak bylo.Honda ma nějakou cenovou a vzhledovou strategii, včetně výrobních možností a od toho se vše odvíjí.Jen vzhled počty prodejů rozhodně neurčuje...samozřejmě, mraky aut mají větší prodeje, ale nevěřím že jde jen o vzhled.Máme tu i cenu, image,prodeje do podniků, různé zájmy a propojení podniků kdy se určuje, každej ma nějakou strategii.Hundaj a Kia jsou třeba úspěšní v počtu prodejů, jenže na to jdou jinak.Podívej jak je drahej Accord a přitom je to super auto, a prodeje jsou tristní.Civik si tajé drží docela dobře cenu, 5 leté auto stojí více jak 250 tkč.Designu Civiku se dá vytknout pár věcí, stále je to ale auto, které je na silnici vidět stále je o něj přes relativně vysokou cenu i po pěti letech zájem.Čisla opravdu imho nejsou vše, to i Golf ztratil...a nemyslím že by vyhořel. :-)
Avatar - King
23. 7. 2010 18:52
Re: 8G EVO
Co se kdy řešilo na AR už nevím, on dopadl posudek zdejší "Certifikované expertní komise pro design a dobrý vkus" :-) víceméně stejně. "Každý" zde to auto nesnáší a přitom je to první Civic, jenž se dokázal 4 roky držet bez problémů na českém trhu v Top 10. Tahle čísla, na rozdíl od celé Evropy, máme.

A to i přes dost omezenou nabídku motorů, karosářských verzí a doslova vzdor zákaznicky velmi nevstřícné cenové politice...
Avatar - white label
23. 7. 2010 18:53
Re: 8G EVO
To jo to samé v oranžové, prý Civik se prodává 5 let velice slušně. "Velice slušně" je nic konkrétního neříkající, velmi relativní a neměřitelný pojem.
Dál jen srovnáváš nesrovnatelné. Prodeje Civicu lze srovnávat s hatchbackem jako je Golf, nikoli např. s roccem jež je nabízen výhradně jako třídveřový shooting break. A pokud chce Civic soupeřit s prodeji Brava, potom je označení "velice slušné prodeje" hodně přehnaně optimistické.
Korunu tomu v závěru nasazuje poznámka "i Golf ztratil", která zní u nejprodávanějšího auta v Evropě (nejen ve své třídě, al i celkově) poněkud rozpačitě...
24. 7. 2010 10:33
Re: 8G EVO
Jakou korunu, to že někdo prodá nejvíce aut viz Golf, tak to přeci neznamená, že neztratil podíl na trhu.Oni ostatní taky prodávají více a hlavně přibylo relativně dost nových značek aut co se v minulosti neprodávali.Takže pokud jsi nesledoval Volejte řediteli, nemůže ti to bejt jasné.Jen jsem narážel na to, že tyhle čísla jsou tak nějak o ničem...rozhodně jsem nechtěl psát něco proti Golfu a jeho úspěších.Naopak...to je důkaz jak se to zkreslí.Statistiky jsou ***, dají se interpretovat dle potřeby. ;-) typické PR-kecky.
Avatar - white label
24. 7. 2010 14:39
Re: 8G EVO
Kidně piš i proti Golfu, já s tím problém nemám, já se jen vyjádřil ke tvé poznámce, že Golf ztrácí.
Golf má i v prvním pololetí letošního roku, jako jediný, tržní podíl v Evropě přes 3,5 % (3,69 %), přes celá 3 % procenta se spolu s Golfem (jako jediná) dostala i (o třídu menší!) Fiesta s 3,19 %.
Přes 2,5% se dále dostalo už jen Clio (2,60 %) a POLO (2,57%).
A že se Golfů prodalo v Evropě celkově o 4,7 % méně, než za první pololetí minulého roku? To bude především tím, že se ho zase naopak v prvním pololetí minulého roku prodalo o 12,7 % více, než v pololetí roku předchozího.
Očekávat od dlouhodobě nejprodávanějšího vozu (v Evropě), že ještě pravidelně každý rok poroste je naprosto nereálné... a poznámka o tom, že Golf ztrácí (zvlášť od někoho, kdo na druhou stranu tvrdí, že prodeje Civicu jsou (v Evropě) "velice slušné") mi přišla opravdu "mimo"... ;-)
24. 7. 2010 17:29
Re: 8G EVO
Jsi nepochopil jak jsme to myslel.nelze srovnávat jablak a hrušky.Já to myslel tak, že i když prodáváš více kusů než před 10 lety, neznamená to lepší tržní podíl.Může bejt klidně menší.Proto jsem to psal...Jinak imho Civik se prodává na to kolik stojí dle mého názoru opravdu dobře.Diky sportovnímu vzhledu a ceně a absolutní neexistenci fleetu, si zatím stojím.Vím že cca 130 000 pcs není žádná sláva, ale reagoval jsem debatu víše a po autu směrovaném na jinej typ klientely, to ani chtít nemůžeš..Auta tohoto typu, nikdy nebudou rohlíky a to i díky ceně když beru Hondu.Sportovní tvář holt předurčuje menší klientelu kupců.Zase jsou ochotni kapku více zaplatit.A to imho Honda chce a tam Civik směřuje.Cpát se do segmentu GOLF je smrtící a lze pak konkurovat pouze poměrem cena výkon.Pak jsou nižší zisky a dohání se to jak počtem vyrobených kusů, tak ojebávkou v technice,či výbavě.Kapacita výroby v Anglii je cca zaplněna, takže pokud by na to šli jinak, neuspěli by.Toť můj názor...
Avatar - white label
24. 7. 2010 20:22
Re: 8G EVO
Pokud prodáváš víc, než před desti lety, může ti být podíl na trhu v podstatě volný, podíl na trhu v % nemá na výši obratu žádný přímý vliv...
Zajímavé je, že se tady nakonec od všech fandů značek, ktéré se prodávají relativně málo (např. i AR, Lancia, Jaguar...), dozvídám, že tyto značky ani víc prodávat vlastně "nechcou"... >:-[]
neregistrovaný "Kubajsu"
28. 7. 2010 17:53
Re: 8G EVO
Když říkáš s čím by se mělo srovnávat... Můžeš mi prosím někde najít alternativu k 1.8 v civiku, když nechci turbo (kvůli jízdnímu projevu, nárokům nazacházení ...), naftu (kvůli zábavě, pořizovacím nákladům...)? Jedná se mi o spotřebu, výkon v otáčkách, optimální objem pro povinné ručení? Já osobně nic podobného nenašel...
Avatar - white label
28. 7. 2010 18:07
Re: 8G EVO
Já řeším srovnání auta podle třídy a karoserie, motorizace jsou proti tomu naprosto druhořadé a záleží na konkrétním výrobci co všechno je schopen nabídnout a nabídne. Já bych si zase dneska motor s objemem dva litry a méně bez turba nikdy nekoupil, především k vůli krouťáku a rozsahu opravdu použitelných otáček směrem dolů. Pokud řešíš spotřebu, výkon a objem pro povinné ručení, pak je tu 1,4 TSI (160/170/180PS), příp 1,8 TSI.
neregistrovaný "Kubajsu"
29. 7. 2010 13:51
Re: 8G EVO
Napiš fakta - 1.8 TSI je výkonově srovnatelná s mojí atmosférou (dává se do cca o 200 kg těžších aut) a 1,4 TSI podle všech testů žere při jízdě jen trochu odlišné od ekoideálu jako prokopnutá. Já jezdím s dlouhodobým průměrem 7,5, když by člověk jel na úsporu, tak se pohybuje lehounce přes 6.
Avatar - theolli
23. 7. 2010 21:52
Re: 8G EVO
Pravda je že i ojetiny si drží ceny,Honda pořád těží z Image sportovce ale nevím jak ji to dlouho vydrží,zelená a zelená čím dál víc ale to nemění nic na faktu že jsou to hodně kvalitní auta. Golfa nebo Civica koupíš za relativně stejný peníze ve stejným ročníku a i starší modely se tak nějak navzájem kopírují.
Avatar - King
23. 7. 2010 18:28
Re: 8G EVO
Nemám čísla, Honda se omezuje na sdělení, že jde v Evropě o prodejně nejúspěšnější generaci, což je ostatně viditelné už pouhým okem, takže zřejmě nebudeš trendsetter. ;-)
Avatar - Dinar
23. 7. 2010 18:52
Re: 8G EVO
Doufám, že ta příští generace bude viditelná pouhým okem také v tabulkách prodejů, jinak tu králové Hond a dešťů budete muset zase psát sáhodlouhé odstavce. ;-)
Avatar - theolli
23. 7. 2010 21:55
Re: 8G EVO
Tak mě to třeba vyhovuje,nevadí mi že nestojí na každým rohu,zaručuje to určitou vyjímečnost a to třeba já ocenuji.
24. 7. 2010 10:38
Re: 8G EVO
To nebude imho nikdy.Hlavně kvůli ceně a prodejní politice, kapacitě výroby...od toho jsou jiní.Imho, oni vědí které místo na trhu je pro ně nejlepší.Porazit "usedlá" Evropská auta co mají i svoji historii, dle mého názoru nelze.Zbejvá oslovit jen ty druhé....tak to je, bylo a asi i bude.Jsou to zavedené pořádky...
23. 7. 2010 10:46
Novy model...
Vypada to, ze Honda zvolila stejny pristup jako VW... nova generace bude v podstate "vetsim" faceliftem... ;-\
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Blue Sun
23. 7. 2010 21:07
Re: Novy model...
Proč měnit to, co je dobré? Současný vzhled JE dobrý.
neregistrovaný "Kubajsu"
28. 7. 2010 17:55
Re: Novy model...
Bohužel musím říct, že mě alespoň ta skica neoslovila... Asi mi vyhovuje současná generace...
Avatar - iudex
23. 7. 2010 11:17
Kamufláz
No kto je schopný s tohto maskovaného tazkoodenca vytvorit nieco reálne, musí mat fantáziu Lewisa Carrola. Skor to vsak vidím len na také varenie z vody.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - King
23. 7. 2010 11:52
Re: Kamufláz
To je pravda, ale v řadě případů se ukáže, že malůvka byla téměř 100% obrazem reality. Pak je ovšem jisté, že autor to auto viděl. Stává se to nicméně poměrně často. ;-)
Re: Kamufláz
to sice jo ale v tomhle pripade ne, na maskovanem prototypu jde videt uplne jiny tvar prednich svetel ;-) ale ta skica vypada teda vazne dobre :yes:
Avatar - Choochoo
23. 7. 2010 19:17
Design
Kdyz vidim ten 6vagen vzadu, tak je jasny kdo bude zas perla tridy >:D
Mam overene z vlastni zkusenosti, kazdy kdo vidi chvali, kdo ma ochcavku, pomlouva osklive kliky a podobne kraviny >:D
Take jsem doufal, ze pude design porad v pred, ale zase ne moc abych nelitoval koupe 8g >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
23. 7. 2010 19:43
Re: Design
Kdo vidí, chválí... >:-[]
Nedovedu si představit, že bych někomu řekl, vy máte ale škaredé nové auto, bez ohledu na to, jaké si koupí... ;-)
Avatar - Krispos
23. 7. 2010 20:06
Re: Design
Ani kdyby si koupil Rodius? :-)
Avatar - Choochoo
23. 7. 2010 20:08
Re: Design
Tak to si slaboch >:D Pro pořádnýho chlapa pořádný auto >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 7. 2010 19:29
CR-Z...
Jsem rád, že se najde někdo, kdo myslí na obdivovatele sportovních a místy velmi futuristických tvarů. Pominu-li současný Civic, mohu vyjádřit slova uznání na adresu modelu CR-Z, který jsem dnes viděl naživo - až na některé stylistické chyby je to mimořádně atraktivní a specifický vůz, který vystupuje z davu.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - King
26. 7. 2010 09:36
Re: CR-Z...
Ty si troufáš, za tenhle názor se tady s oblibou pranýřuje. ;-)

Každopádně souhlasím. :-) :yes:
Avatar - Emel
28. 7. 2010 20:23
Re: CR-Z...
Hezká, to možná ano... ale maximální rychlost 200, stovka za 10 a cena 600k? S motorem z Type-R bych si to uměl představit, ale takhle nemám zájem.
neregistrovaný "Kubajsu"
29. 7. 2010 13:54
Re: CR-Z...
Až se to trochu okouká tak cena klesne... Ale pořádnej motor tam dát mohli, to je fakt...