Novinky
0
Auto vypadá povedeně v klasickém "poevropštěném" japonském designu. Interiér, slícování a detaily určitě odpovídají dané kategorii. Nicméně na trhu to bude mít tento krasevec složité ... nabídka motorů na začátek nulová, Suzuki v této kategorii vozů nemá potřebnou prestiž a je to jejich úplná novinka v segmentu střední třídy ... myslím že konzervativní německý trh dá přednost jiným "zavedeným" vozům. V tomto směru bude těžké konkurovat např. ozkoušenému Subaru Legacy (kde vidím silnou podobnost v designu i cílové skupině). Z fotografií se jedná skutečně o povedený vůz, nicméně se obávám že ani startovací cena nebude, vzhledem k tomu že se jedná o novinku Suzuki v tomto segmentu, příliš atraktivní. Každopádně se jedná o sympatický vůz vybočující z šedi koncernové produkce a přeji mu hodně úspěchu.
Glaukos
0
Nepřijde mi, že by Kizashi a Legacy měli podobný design (Kizashi jde víc do sportovna, zatímco Legacy se v poslední generaci "sportovnosti" trošku vzdalo na úkor robustnosti)
briza
0
Me naopak prijde, pri pohledu na puvodni koncept, jako promarnena prilezitost. ;-\
oIoo
0
mhmm, mě bohužel taky - koncept byl moderní, TOHLE vypadá jako přerostlý Splash
Tano
0
Jo jo, koncept byl jedno z nejrásnějších aut, co jsem v poslední době viděl, ale možná, že nás toto Kizashi na vlastní oči příjemně překvapí. Uvidíme.
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Odmyslím-li si přední pohon, styling tohoto sedanu je neobyčejně dynamický a elegantní současně - tohle uměli jen Italové. Vyvážené proporce, kompaktnost, žádná zbytečná výška... Motor? Volba pod 2.5 je pojistně výhodná a dává dostatečný výkonový i životnostní potenciál a pokud je pravdou to o spotřebě, apk klobouk dolů! Osobně jej půjdu vyzkoušet navzdory svému cuore sportivo a vztahu k AR...