Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Sportage: První jízdní dojmy

Půl roku po příbuzném Hyundai ix35 a rok po domácí Škodě Yeti přichází na český trh další dostupné SUV. Co od něj čekat jsme zjišťovali při prvních jízdách v okolí Budapešti.
Zpět na článek
18. 7. 2010 20:37
neregistrovaný "jenyceg"
19. 7. 2010 16:43
neregistrovaný "jenyceg"
20. 7. 2010 09:19
neregistrovaný "jenyceg"
16. 7. 2010 15:54
16. 7. 2010 16:47
neregistrovaný "Oplik1.3"
16. 7. 2010 17:04
neregistrovaný "yaroukh"
16. 7. 2010 19:32
neregistrovaný "yaroukh"
17. 7. 2010 11:03
neregistrovaný "yaroukh"
16. 7. 2010 20:57
neregistrovaný "_pavel_"
19. 7. 2010 07:52
neregistrovaný "_pavel_"
20. 7. 2010 08:20
neregistrovaný "_pavel_"
20. 7. 2010 11:28
neregistrovaný "_pavel_"
16. 7. 2010 21:59
neregistrovaný "ricardo.sergion"
18. 7. 2010 20:36
neregistrovaný "jenyceg"
16. 7. 2010 22:16
16. 7. 2010 23:07
neregistrovaný "IvanPoulik"
19. 7. 2010 00:22
neregistrovaný "IvanPoulik"
17. 7. 2010 09:43
17. 7. 2010 14:24
neregistrovaný "luco"
18. 7. 2010 17:52
19. 7. 2010 17:43
19. 7. 2010 19:22
20. 7. 2010 09:23
neregistrovaný "jenyceg"
20. 7. 2010 14:50
neregistrovaný "jenyceg"
20. 7. 2010 21:47
neregistrovaný "jenyceg"
20. 7. 2010 14:51
neregistrovaný "jenyceg"
20. 7. 2010 21:13
neregistrovaný "ricardo.sergion"
20. 7. 2010 21:50
neregistrovaný "jenyceg"
21. 7. 2010 14:16
neregistrovaný "jenyceg"
22. 7. 2010 12:46
neregistrovaný "jenyceg"
16. 7. 2010 13:54
Velice zajímavé...
Po designové stránce fakt hezky propracovaný, to je asi nejlíp působící auto v tomto segmentu, dynamický až dravý linie, vyvážený po všech stránkách. (V tej bílej barvě)
Ale ten volant je opravdu otřesnej, jako by se dovnitř vůbec nehodil.
Ale jinak :yes:
(Zaujalo mě to hned při zveřejnění prvních skic)
Rozbalit vlákno
0
16. 7. 2010 14:37
ix35 vs Sportage
Zaujali ma dve veci ix 35 požíva aj 135kW dieselovy motor. Ktorý sportage nemá v ponuke a opačnre Sportage má v ponuke xenony ix35 nie.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - saldy
17. 7. 2010 15:32
Re: ix35 vs Sportage
xenony si ix35 ponechá asi pro fl, jinak absence vrcholného dieselu(2.0 135kW 380Nm)asi nebude v této třídě tolik vadit, nicméně v plné výbavě třeba s automatem a cenou přes 700t to vadit bude a hodně.Snad to soudruzi ještě přehodnotí.
neregistrovaný "jenyceg"
18. 7. 2010 20:37
Re: ix35 vs Sportage
jesli bude mit kai 135kw diesle je to u me jasna 1. jesli ne musim zjistit zda se da nachipovat... precejenom je to stejny motor :-)
me se mooc libi, s timhle se fakt vytahli !
Avatar - saldy
18. 7. 2010 22:50
Re: ix35 vs Sportage
Tak zrovna Kia je k čipování dízlů pod jejich dozorem otevřená ale různé varianty stejného základu jsou z pravidla doplněny nejednou zásadnější konstrukční úpravou, takže sice získáš zajímavou papírou hodnotu ale není to zdaleka to samé, bude to platit i pro řadu R.
neregistrovaný "jenyceg"
19. 7. 2010 16:43
Re: ix35 vs Sportage
no vim ze chipovani neni nejlepsi, jenze predstav tohodle "vozitka" se 135kw je hoodne lakava.... >:-[]
bude to fakt skoda ze to nema tento 2,0crdi 135kw... no mozna se dockame casem !
19. 7. 2010 21:45
Re: ix35 vs Sportage
Motor s výkonem 135 kw je stavbou uplně jiný.Jiné podstatné díly motoru.Přesný seznam sem dám později.Jinak Hyundai plánuje i vyšší výbavy s motory 1.6 GDi a 1.7 CRDi ale pouze s pohonem 4x2.Pro pohon 4x4 jsou určeny motory s objemem 2.0 ať benzín či nafta.Jen nerozumím pohonu 4x4 Dynamax.Z dobrých zdrojů má ix 35 a Sportage uplně stejný podvozek a stejné naladění a ty keci o lepším podvozku Sportage- dobře zaplaceno. :no:
neregistrovaný "jenyceg"
20. 7. 2010 09:19
Re: ix35 vs Sportage
maji nejspis stejnou platformu, ale zavesy a naladeni tlumicu atd muze mit kazdy trochu jine, k tomu motoru 2,0 crdi 100kw a 135kw, mymslim ze u hyundai je to stejny motor stejna řada, tušim R, akorat jedne ma vetsi vykon.. proto ta speklace s chipovanim, jinak vim ze to neni nejlepsi chipovat,
skoda ze s 1,7crdi nepujde 4x4... ale fakt je ten ze to bude asi uz moc tezke..
Dynamax, no ted vsude pisou jak je to novinka, otazka je zda to tedy ma i ix35 a jenom to nerekli, nebo zda ma kazdy model jiny system pohonu 4x4...

tak me napada ta 1,7crdi - 85kw by byla skvely motor do suzuki sx4 4x4 , ted tam cpou nesmysle 2,0tdi s 88kw ... rekl bych na tak amle auticko zbytecne objemny a tezky motor...
19. 7. 2010 08:07
Re: ix35 vs Sportage
Aj ja som si myslel, že počty kusov budú skôr v nižšej kategorii, ale momentálny stav v našej predajni je predaných 16ks 135kW, 7ks 100kW a 3 ks benzín. Uvidíme ako sa to vyvinie po príchode 1,6 GDi a 1,7CRDi.
Ale myslím, že zámer je jasný Hyundai je vyššie postavená značka z dvojice a použitie/ nepoužitie silnejšieho motora na to jasne poukazuje.
Avatar - saldy
19. 7. 2010 16:01
Re: ix35 vs Sportage
Vypadá to že ten GDI půjde jen do základní výbavy a 1,7crdi určitě jen pro 4X2.
Cena za základ s GDI je 410t, ve výbavě v zásadě chybí jen mlhovky a klima(30t)věřim, pokud s tím udělaj reklamní masáž tak ty auta půjdou dobře na odbyt.
Jinak je to dobře, že pro hyu.už chodí i solventnější zákazníci,za ten poměr :yes:
Avatar - Glaukos
16. 7. 2010 15:54
Miss
Dlouho byla u mě jako nejhezčí Kia Borrego, nicméně nyní je trůně nová Sportage, které věštím úspěch
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
16. 7. 2010 16:15
designova hruza
Zvlast ten popelnik okolo tachometru. Pujde to vytrhnout a zahodit?
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "Oplik1.3"
16. 7. 2010 16:47
Re: designova hruza
od stáří 80 let by měli být přispívatelé blokováni....ano mám na mysli Tebe, máš názory člověka, který se již nachází ve čtvrtohorách a není schopen akceptovat něco nového. Chápu,že když někdo vyrostl na "stejšnu" a vrcholem motorizace byla Lada ( taky jsem o ni snil), že je pro něj vše nové nepřijatelné, to je život, kdoví jaký budu já v 80????, no ještě pár let a uvidím, jestli budu taky tak zapšklý a netolerantní. ;-)
Avatar - Ada je zase tady
16. 7. 2010 18:35
Re: designova hruza
Mozna, ze bys se divil, zloutku. Osmdesatky se asi nedoziju, necelych 30 let mi jeste schazi... Nevyrostl jsem na "stejsnu" a vrcholem me motorizace nikdy nebyla Lada. A jsem schopen akceptovat spoustu novinek a me okoli mne nepovazuje za netolerantniho cloveka. Ale proste nemam rad nekvalitni francouzska auta a nesmyslne nocniky, popelniky, ci kelimky okolo tachometru. O asijskem vyumelkovanem designu se spoustou samoucelnych ohybu, prolisu a picicarnicek ani nemluve. Takove hruzy na SUV nepatri.
neregistrovaný "yaroukh"
16. 7. 2010 17:04
Re: designova hruza
Nemohl bys napsat něco pochvalnýho na adresu sociální demokracie nebo něco hodně vošklivýho na adresu Fordu? Já bych měl takovou strašně nízkou repliku na tu tvojí poslední větičku, a nechci bejt vůči tobě nespravedlivej. >:D
Avatar - Ada je zase tady
16. 7. 2010 18:52
Re: designova hruza
Zklamu te. Na socialni demokracii se divam podobne jako na ty soucasne modrosoudruhy.
Nektere Fordy se mi docela libi. Z mini tridy zdaleka nejvice Fusion. Focus a Mondeo je bez 4x4 jen takova nezajimava tuctovka. Nejzajimavejsi MPV byl F.Galaxy v dobe, kdy se vyrabel na platforme VW a s motorem TDI, protoze jej bylo mozno objednat i ve verzi 4x4. I kdyz lepsi je vzit original, nez mutaci, ze... Oslovoval mne F.Explorer, vsechno na tom voze bylo dle meho gusta, bohuzel bez dieselu slo v Evrope o nezajimavy experiment.
Za zcela designove nepodareny povazuji exterier F.Kuga. Tento vuz oslovuje asi jen zcela specifickou skupinu teenageru a potom snad i milenky uspesnych manazeru. Nicmene i teno vuz lze pochvalit: nema napriklad nocnik okolo tachometru a pri slozeni zadnich sedadel vznikne rovna plocha. Na tento zakladni pozadavek bohuzel zapomneli i designeri noveho Touaregu.
neregistrovaný "yaroukh"
16. 7. 2010 19:32
Re: designova hruza
"všichni jsou stejný" považuju za ignorantství a termíny typu "modrosoudruh" za nesmysl bez opory v realitě, ale seš tim trollením zábavnej, takže by mě hryzalo svědomí, kdybych tě poctil svou upocenou a zlou replikou >:D
Avatar - Ada je zase tady
17. 7. 2010 06:35
Re: designova hruza
Nekdo uz pochopil, jiny jeste tape...
neregistrovaný "yaroukh"
17. 7. 2010 11:03
Re: designova hruza
kolik třešní, tolik višní
16. 7. 2010 17:15
Re: designova hruza
LidovejWagen se tady se svýma hrůzama už moc nechyta ;-) viď Adolfe
Avatar - Ada je zase tady
16. 7. 2010 18:56
Re: designova hruza
Zklamu te. Nejsem Adolf. A VW se svym elegantnim nadcasovym designem je nejuspesnejsi automobilkou siroko daleko.
Avatar - theolli
18. 7. 2010 08:48
Re: designova hruza
co myslíš nadčasovým designem?? Tu německou strohost?? Ve spolehlivosti si i Francouzká auta s VW vytřou ***ku,včera jsem četl uživatelský recenze na VW Touran a měl jsem z toho divoký spaní,těch problémů co tohle auto má jak s motorem tak v interieru se jen tak nevidí. A to nemluvím o přístupu VW k reklamacím to ja kapitola sama o sobě a ceny?? Snad po BMW a MB nejvyšší,tomu říkám "lidovka" >:D
Avatar - Krispos
16. 7. 2010 19:33
Re: designova hruza
Ja si teda radsi koupim tu hruzu, uberwagen, studenou nemeckou krabici ... (lasavy ctenar si dosadi dalsich x nazvu pro fauwerk).... VW Scirocco nez tuhle uzasnou krasku. Taky nemam nic proti retru a planuju casem porizeni Jaga nebo Brouka na jezdeni pro radost, ale tyhle retrobudiky ve stylu talire na pizuu nemam rad, at uz v Mini nebo v Kie...
16. 7. 2010 21:07
Re: designova hruza
Ty si fakt "užasňák" chlape - dávať do kontextu so Sportage Volkswagen Scirocco...
Jag alebo Chrobák - tiež vozy ako od jednej matere... :-!
Avatar - Krispos
16. 7. 2010 21:50
Re: designova hruza
Prosím tě, asi mám potíže s pochopením psaného textu... kde se v tom příspěvku, na který reaguji, vyskytuje zmínka o voze KIA SPORTAGE? "LidovejWagen se tady se svýma hrůzama už moc nechyta ;-) viď Adolfe" se pouze trefuje do VW humorem na úrovni 2. třídy základní školy. A to nejsem žádnej koncernista z přesvědčení ani proto, že doma máme pár aut od Felicie až po R8.... prostě nemám rád takováto lehce stupidní zjednodušení. Zvlast kdyz pan Adolf ma v profilu recenzi na Mitsubishi...
20. 7. 2010 09:55
Re: designova hruza
Otec jezdi v R8 a tebe necha riskovat zivot ve vraku jmenem Felda? Ehm ehm, cejtim fejk >:D :no:
16. 7. 2010 20:32
Re: designova hruza
Co s popelníkem, když celý auto má pořád punc "sportage".
16. 7. 2010 21:08
Re: designova hruza
...alebo čo nie je prémia, nie je auto... >:-[]
17. 7. 2010 00:07
Re: designova hruza
Nepřevracej to. I ta Kůga vypadá lépe, nebo Tiguan... Podívej se na zadní boční okna, do jakýho guláše přechází na zádi.
17. 7. 2010 00:35
Re: designova hruza
Jo souhlas, ten přechoď do zádi vyžaduje doslova revoluční estetické přešaltrování. On i ten název "guláš" by tak nějak sednul líp :-)
17. 7. 2010 00:37
Re: designova hruza
Zadek OK, bok třeba taky, ale prostě to nenavazuje ničím.
Avatar - Rysguf.
17. 7. 2010 00:56
Re: designova hruza
Zadek neni OK. Jeden kus isiel okolo mna na dialnici a je to DES. Uplne vazne, prva moja myslienka bola "boze ...co to...je..." az potom mi zaplo, ze novy Sportage. Farba bola oranzova. Fakt nazivo posobi uplne inak, nie bohvie ako. Novy IX35 je o triedu inde podla mna.
17. 7. 2010 01:29
Re: designova hruza
Pro mě byl sportage vždycky takovej nedonošenej exkrement. To mu asi chtěli nechat. Santa fé je celkem OK
Avatar - Ada je zase tady
17. 7. 2010 06:33
Re: designova hruza
To i ta Kia Sorento je disignove mnohem podarenejsi a vyvazenejsi.
Tedy az na tu hruzu pred ridicem a nemoznost slozeni sedadel do rovne lozne plochy.
17. 7. 2010 14:16
Re: designova hruza
aha..a Skoda Yeti ma akoze lepsi dizajn?! Fajn krabica.... A pritom je to dizajn zvacsa z nemecka a hlavne pre trh mimo EU. Aj auto mimo EU su potom skarede auta a auta v EU su najkrajsie vsak?
A urcite si kupujes jazdene auta s niekolko rocnym dizajnom a nie novym....
Avatar - Ada je zase tady
17. 7. 2010 20:22
Re: designova hruza
Vedle jak ta jedle. Za cely zivot jsem si nekoupil ojezdene auto. A ze jsem si jich uz koupil...

Ad Yeti - ano, v porovnani s timhle korejskym zazrakem je Yeti naprosty designovy skvost (az na ty kelimky okolo tachometru).
neregistrovaný "_pavel_"
16. 7. 2010 20:57
chce to chvilu casu
dnes som si ju pozrel nazivo v ba, a dost ma sklama zadna cast auta, v skutocnosti dost hroza, ale inak hodnotim sportage pozitivne, urcite sa v nej preveziem nech viem ako to beha, zatial je u mna po stranke jazdnych vlastnosti v tejto kategorii na tom najlepsie yeti 1.8 tsi 4x4, ale som zvedavy na najvykonnejsiu variantu juke, to by mohlo byt dost zaujimave
Rozbalit vlákno
6
18. 7. 2010 14:00
Re: chce to chvilu casu
vias ako vas volaju vsetci predajcovia??

OLIZOVACI >:D
neregistrovaný "_pavel_"
19. 7. 2010 07:52
Re: chce to chvilu casu
milujem taketo konstatovania, myslis si ze nemam co robit tak z rozmaru obehavam autosalony? pred casom som hladal auto pre seba, takze som par aut vyskusal a skoncil pri yetim, kedze menim pracu, tak budem mat nove auto, no novy zamestnavatel preferuje tvrdo inu znacku a hladam SUV ako auto do domacnosti (kedze ho potrebujeme) - favoritom je stale Yeti, zaujimavy je aj ix35, novy Sportage nepresvedcil, ASX tiez nie, tak uvidime Juke a RR Evoque
19. 7. 2010 19:49
Re: chce to chvilu casu
Tak ten RR Evoque ti tam do téhle lajny spadnul z vesmíru, ne? :-) Asi netušíš, jak bude vypadat ceník ;-)
neregistrovaný "_pavel_"
20. 7. 2010 08:20
Re: chce to chvilu casu
predpokladam, ze sa bude pohybovat niekde na, resp. mierne pod urovnou freelanderu, co je stale v budgete
20. 7. 2010 08:43
Re: chce to chvilu casu
Land Rover nepostavil auto s názvem RangeRoverEvoque, aby konkuroval Hondě CR-V, ale spíš X3 a Q5, byť trochu jiným pojetím vozu. Takže na ceny Freelanderu se dostane možná nějaký čtyřválcový model bez volantu a sedaček :-!
neregistrovaný "_pavel_"
20. 7. 2010 11:28
Re: chce to chvilu casu
ja som zas niekde cital pred nedavnom, ze to ma byt auto na vstup do nizsieho segmentu s konkrencieschopnou cenou (co vidim realne akurat tak pri najslabsej motorizacii a pohone 2x4), nechajme sa prekvapit
neregistrovaný "ricardo.sergion"
16. 7. 2010 21:59
ta palubka
snahu maji korejci ale stale je videt ze to je
patlane jak se da ta palubka to je fakt design hruza zadny styl,smrnc...budou muset jit hodne dolu s cenou aby si to nekdo v koupil,z venku to ujde ze predu- zadek opet je trosku mimo.... >:D kluci sikmooky na celo peletonu cesta daleka >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "jenyceg"
18. 7. 2010 20:36
Re: ta palubka
urcite je to patlane jak se da .... >:D , nebot cely design a vlastne cele nove auto delali kluci blondaty v nemeckym russelheimu .... zvlast peter s. byvaly sefdesigne audi je nejvic sikmooky ... chachacha
16. 7. 2010 22:16
Jak interiér,
tak i exteriér: brrrrrr :no:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "IvanPoulik"
16. 7. 2010 23:07
Re: Jak interiér,
No, jo co bychom chtěli - německý design...
17. 7. 2010 00:11
Re: Jak interiér,
Německý joint?
neregistrovaný "IvanPoulik"
19. 7. 2010 00:22
Re: Jak interiér,
Ne, děkuji.
Avatar - pelikoš
17. 7. 2010 09:43
mno
kia i hyundai jsou jen z nouze ctnost :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "luco"
17. 7. 2010 14:24
tachometr z OctI FL
Nemuzu si pomoct, ale ta stupnice (ocislovani) tachometru mi vic nez velice pripomina tachometr z Octavie I po FL..
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Katikakus
17. 7. 2010 15:05
Re: tachometr z OctI FL
Kdyby jenom to, ale dokonce to ma i ctyri kola a volant - stejne jako Octavia I po faceliftu... :-!
18. 7. 2010 11:22
Najškaredšie SUV na trhu
chce sa mi vracat ked to vidim, absolutne nevyvazeny dizajn, hentam ostra linia, tam zas obla, uplne * auto
toho dizajnera by mali obesit
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Katikakus
18. 7. 2010 11:51
Re: Najškaredšie SUV na trhu
Napis do KIE, at to rovnou zabali, ze to podle TEBE stejne nema cenu zkouset prodavat. A kdyz to rekne takova designerska kapacita, jako pubertalni Petto, tak to musi byt pravda. 8-s :no:

Btw. ten designer se jmenuje Peter Schreyer, zkus si o nem neco najit, nez se priste takhle ztrapnis.
18. 7. 2010 19:14
Re: Najškaredšie SUV na trhu
Když dovolíš, navážu pár odkazy pro ty, které zajímají auta a ne plky: První je z Autoblogu, kde taky udělali first drive. Autoblog opravdu není korejský a jejich závěr, že "Kia jde správným směrem" je spolehlivě z jejich vlastní hlavy: [odkaz] Je u toho docela fajn galerie. Pro ty, co se designem zabývají, místo aby o něm plácali, sem dávám z autoritativního CarBodyDesignu redakčně komentovaný výklad šéfdesignéra Petera Schreyera a vedoucího designérského týmu Massima Frascelly, jak vznikal design nové Sportage: [odkaz] . A nakonec pro zpestření docela zajímavé blogařské srovnání ix35 a nové Sportage: [odkaz] .
Celkově se zatím zdá, že globální trh je na Sportage natěšený ještě o něco víc než na ix35, Schreyerova "obalová" filozofie má zřejmě o něco silnější apel, a hlavně solidně založenou kontinuitu. First drivy také naznačují, že uvnitř skupiny se dál pracovalo na podvozku (podobně jako předtím v mezidobí od uvedení cee'du do zahájení výroby i30), z čehož tentokrát profituje Kia. V Evropě se taky bude celkem zvědavě očekávat osazení nových základních jednotek - 1.7 CRDi a 1.6 GDI.
Avatar - saldy
18. 7. 2010 20:19
Re: Najškaredšie SUV na trhu
Čím více se na něj dívám, tím více se mi líbí, jsem zvědav jaký ceny a výbavy nasadí "proti" ix35.
18. 7. 2010 23:34
Re: Najškaredšie SUV na trhu
Ano, myslím, že se Sportage povedla. Ceny bych nečekal nijak zvlášť jiné než u ix35, stačí se podívat, co provádějí s cenami cee'du a i30. Však za pár dnů tu určitě budou ceníky.
18. 7. 2010 21:09
Re: Najškaredšie SUV na trhu
Pocuvaj kaktus ci ako si sa to nazval, ja vyjadrujem svoj nazor, rad pochvalim ked auto vyzera dobre ale toto na mna posobi absolutne opacnym dojmom. Mozno ten dizajner robi pekne auta (aj ked v ramci modeloveho radu Kia nie su auta, ktore by ma dizajnovo nadchli) ale toto mu nevyslo. Zas len moj nazor. Tak sa prestan do mna navazat a machrovat tu za to, ze si si nieco o tom dizajnerovi precital.
Avatar - Katikakus
18. 7. 2010 21:25
Re: Najškaredšie SUV na trhu
Design je subjektivni a to, co se libi jednomu se nemusi libit jinemu. Je to vec osobniho nazoru. Ovsem to, cos napsal ty, neni nazor, ale zvratek nevyzraleho pubescenta - zvlaste ta posledni veta :no: 8-s
Avatar - strýček BOB
20. 7. 2010 09:04
Re: Najškaredšie SUV na trhu
Chápu, chápu, spoza volantu korejského vozíku se to nezdá, ale design je buď dobrý, nebo špatný. To co předvádí Kia určitě není ten dobrý.
Avatar - Katikakus
20. 7. 2010 09:27
Re: Najškaredšie SUV na trhu
Vitej zpatky, strycku BLBe, dlouhe ses tu neukazal. Chybels nam.
20. 7. 2010 17:10
Re: Najškaredšie SUV na trhu
Krásný výron od člověka, který tu před chvílí kritizoval jiné za "zvratky nevyzraleho pubescenta"... Poslyš, neřídíš ty Kiu Ceed? Máš takový ceedový styl...
Avatar - Katikakus
20. 7. 2010 17:23
Re: Najškaredšie SUV na trhu
Tak uz jste komplet. Zadne argumenty, jenom trapne osobni utoky. Jste se zase predvedli. Priste reaguj na clanek, ne na nick. To, ze tobe zvratky nahore nevadi mne neprekvapuje - intelektualni uroven mate vsichni tri zhruba stejne... nizkou :no: 8-s

Podle tveho stylu bych usuzoval, ze ridis leda ...tramvaj >:-[]
Avatar - strýček BOB
20. 7. 2010 19:39
Re: Najškaredšie SUV na trhu
"Vitej zpatky, strycku BLBe..." Hlavně žádné osobní útoky >:-[]

Tak to konečně přiznej, že jezdíš korejskou rejži.
Avatar - Katikakus
21. 7. 2010 00:45
Re: Najškaredšie SUV na trhu
Precti si po sobe prispevek z 9:04, hochu. Nebyl jsem to ja, kdo se zacal navazet do jinych. Pokud si ani nepamatujes co pises, tak je to s tebou horsi, nez jsem myslel. 8-s
Avatar - Ji/Ri
18. 7. 2010 17:52
Na vlastní oči
Měl jsem možnost si dneska prohlídnout KS na vlastní oči.... hlavní dojem je, že působí hodně robustně, ale ne tlustě...tak nějak opravdovácky esúvečkově...předek super, zboku hodně hodně zajímavé a zezadu super...uvnitř vypadá velmi dobře. Celkově hodnotím za 1. :yes:
Rozbalit vlákno
0
18. 7. 2010 20:42
sportage je super
pri porovnani s ix35 vyzera odvaznejsia, svojskejsia. ix35 na fotografiach vyzera fajn, nazivo je vsak, ako to povedat - prilis sa chce zalubit na prvy pohlad, zo vsetkeho trochu a az moc prekrivkovana. A interier v i30 mi pride lepsi.

Ale k Sportage: tak ako Soul, Venga, Sorento - je proste svojska, nic nekopiruje. A je detailovo dotiahnuta - vid napr. horny tvar celneho skla... Sportage som nazivo nevidel, som zvedavy na real, ale podla foto je proste super.

Mam rad auta ktore su svojske, preto mam rad napr. Citroen /teda v jeho kreativnejsich periodach/, paci sa mi napr. Yeti. A paci sa mi smerovanie KIE.
Rozbalit vlákno
0
19. 7. 2010 17:43
testovacia jazda
Zdravim,
bol som dnes na testovacej jazde s 2l benzinom.
Co sa tyka podvozku, interietu a pocitu z jazdy je to velmi slusne. Hlavne sa mi pacilo dore odhlucnenie, konecne aj podvozka + ze to nie je take tazke hebedo a da sa s tym celkom slusne zajazdit aj na okreskach v zatackach. Co sa mi nepacilo bol motor, mal najazdenych 140km takze uplne surovy, nejaky citelnejsi zatah az od 4500-5000 otacok, otazka je ako sa to zmeni po zabehu. Dalej sa mi nepacila prevodovka, bola len 5st. (6st. manual vraj len pri nafte), alebo 6st. automat. Skoda ze nie je 6st. manual v zaklade. Celkovo je auto super, asi druhe male SUV co by som aj bral, po Forde Kuga. Odporucam ist na jazdu, dostane vas...
Rozbalit vlákno
1
20. 7. 2010 09:10
Re: testovacia jazda
:yes: Díky za postřehy. Je fajn mít tu report od člověka, který není líný zvednout zadek a jít si auto napřed projet, pak teprv o něm mluvit. Tvoje dojmy o 2,0 (i když syrovém) jenom posilují očekávání, jak se Hyundai-Kia předvede s GDI neturbo i turbo. Jelikož ani např. stávající 1,6 není zázrak, nazrál evidentně čas na generační obměnu benzínů - aspoň v těch menších objemech, které jsou typické pro Evropu. Dobrá zpráva je zlepšené odhlučnění podvozku, to obě značky potřebují jako sůl.
Edit: BTW očekává se, že Hyundai do konce letošního roku začne vyrábět nižší-střední MPV, které má být od počátku osazeno turboverzi 2,0 GDI. Myslím, že proto ve druhé půlce 2010 můžeme očekávat invazi nových motorů, půjde to pak ráz naráz.
Avatar - skejpa
19. 7. 2010 19:22
Pekny design...
... a jak to tak vypada, tak i pekny zbytek. Pokud prijde i pekna cena, bude to asi peknej prodejni vysledek :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - strýček BOB
20. 7. 2010 09:10
Korejská patlanina
Všichni se tady zaklínají šrajerem, ale jestli se pod toto podepsal, tak... >:D Interiér je otřesný, budíky, ovládání klimy, na pohled odporné plasty. Úkol zněl, ušetřit, ale ať to vypadá, zůstala upocená ubohá snaha o hogo-fogo dojem.

Co mě opravdu pobavilo, je ten napohled zoufalý palubní počítač, i obyčejná Fabie má vzhledově luxusní a funkční MaxiDOT. Raději se ani nezajímám, kde se ten korejský počítač ovládá, asi nějakým čudlem někde pod volantem.
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "jenyceg"
20. 7. 2010 09:23
Re: Korejská patlanina
desing je vec velice subjektivni.... nekomu se libi moc, nekomu mene a nekomu vubec... nejspis proto ma ix35 a nova sportage kazdy uplne jiy desing proto aby zacili na co nejsirsi skupinu zajemcu....
btw, ix35 delali take evropani :-)
a z meho podledu je toto auto hezci nez yeti, mozna ma trosku barokni tvary ale me se proste libi vice... podotykam ze jsem ani v jednom voze nejel a tedy nehodnotim jizdni vlastosti, zpracovani, "kvalitu" plastu (pro osahavače).. hodnotim pouze jaky na me ta auta delaji dojem :-)
20. 7. 2010 11:16
Re: Korejská patlanina
Já bych to upřesnil: design má částečně objektivní zákonitosti, ale slouží k dosahování subjektivního účinku. Samozřejmě za pomoci vyvolávání skupinové psychózy, nebo vznešeněji řečeno modelování spotřebitelských nálad. V Bobově případě je to ale buřt, protože i kdyby měl o designu a marketingu nějaký pojem, stejně umí jen drmolit svou mantru "cokoli s korejskou značkou je špatné", nic víc se nedovíme. ;-)
Avatar - Polda_cz
20. 7. 2010 12:14
Re: Korejská patlanina
Bob mi připomíná ideálního kupce/uživatele Iphonu, viz: [odkaz]

Je jedno jaký to auto je, hlavně že mám prémiový pocit z MaxiDotu :-)
Avatar - strýček BOB
20. 7. 2010 12:49
Re: Korejská patlanina
U koncernu ti palubní počítač zobrazuje několik údajů najednou, vše přehledně, nemusím nikam chmatat abych to zjistil, kdežto u Kia mžourám na palubák kvalit primitivního tamagoči. Chci zjistit čas, cvak, průměrnou spotřebu, cvak, dojezd, cvak, denní ujetou vzdálenost, cvak. Tudíž, hochu, nejde o "prémiový pocit", ale komfort užívání.
20. 7. 2010 13:30
Re: Korejská patlanina
Čoveče ty máš nějakej exkluzivní maxidot když ti ukazuje najednou spotřebu, dojezd, ujetou vzdálenost, čas jízdy atd. bez přepínání. >:D >:D >:D.
Prober se. :-)
Avatar - strýček BOB
20. 7. 2010 13:42
Re: Korejská patlanina
Tvrdím to někde?
20. 7. 2010 14:06
Re: Korejská patlanina
Nad mým předchozím příspěvkem. ;-)
Já ti tady netvrdím, že tohle je lepší než vzpomínaný maxidot, to asi ne.
Ty ovšem zcela permanentně odsuzuješ vše korejské. Například design karoserie Sportage je perfektní, skvělé linie pontonu, vyvážení, dynamika, pokud teda designu rozumíš nebo si ho studoval. Zcela se vymyká dosavadnímu stylu.
20. 7. 2010 17:13
Re: Korejská patlanina
No a co, tak odsuzuje. Má na to přece právo, ne? Furt lepší, než aby permanentně vše korejské bránil...
Avatar - Katikakus
20. 7. 2010 17:27
Re: Korejská patlanina
A dalsi zhrzeny zamestnanec Nosovicke automobilky. Tak za co te vyhodili, ze je vsude pomlouvas? Se ti nechcelo makat, vid? Mel ses lepe ucit, studovat jazyky, makat na sobe...dal uz to znas. :-!
20. 7. 2010 17:29
Re: Korejská patlanina
Jo jo, zrovna mě vyhodili z Nošovic, příští týden jdu žebrat o práci do Žiliny... drž mi palce.
Avatar - Katikakus
20. 7. 2010 17:55
Re: Korejská patlanina
A korejsky uz umis, nebo alespon slovensky?
neregistrovaný "jenyceg"
20. 7. 2010 14:50
Re: Korejská patlanina
jo je to preci uplne jedno jak to vypada, kolik to zere, kolik stoji servis a jaky to ma motor hlavne ze to ma měkčenou přistrojovku.... denně ji hladim a hladim a hladim a osahavam a osahavam a osahavam.... vlastne pri jizde ani nedrzim volat jen abych si uzij ten pocit z ošmatavani me mekcene pristrojovky >:D >:D >:D >:D >:D
20. 7. 2010 17:22
Re: Korejská patlanina
Kdo už žil s autem s kvalitními materiály (nápověda: až do vyšší střední třídy žádné takové není), tak chápe, že i na pocitu z plastů záleží. Třeba pro mě je vůně kůže či dotykový vjem ze středové konzole důležitou součástí celkové pohody z jízdy. V interiéru můžu strávit i spoustu hodin, tak si samozřejmě vybírám, čeho se dotýkám a co čichám. Domů si také nekoupíte sedačku z Aska (tedy když nemusíte) a toaleťák s funkcí šmirglu. Nemůžu proto pochopit borce, kteří tu zesměšňují tzv. olizovače a naznačují, že jim na kvalitě materiálů nezáleží. Kupodivu jsou to především příznivci korejských značek...
Avatar - Katikakus
20. 7. 2010 17:34
Re: Korejská patlanina
Srovnavat auto za 500 tis. - jakekoli, s autem za 1,5 mil., to chce uz hodne silnej matros.

Co se tyce konkretne nove Sportage, tak prvni testy vesmes chvali kvalitu materialu a interieru obecne - v ramci tridy, samozrejme.
20. 7. 2010 17:59
Re: Korejská patlanina
Jestli to nejsou odborníci z Auto.cz, co za známku kvality interiéru berou chromované budíky. Testovat auta ještě neznamená mít vkus.
20. 7. 2010 20:26
Re: Korejská patlanina
Jenže já tu žádná auta nesrovnávám, jestli sis nevšiml. Já se jen vyjadřuju k borcům přede mnou, kteří okázale dávají najevo, že na kvalitě materiálů v interiéru nezáleží. Já říkám, že záleží. To je vše. Můžeš s tím klidně nesouhlasit, pravda zůstane stejně nedotčena... :-)
neregistrovaný "jenyceg"
20. 7. 2010 21:47
Re: Korejská patlanina
:-) jenze kia sportage neni auto za 1,5mega a vic....
sef ma lexuse 450h, segra ma GL 420cdi... obe jsem vice nez parktat jel, ano je to prijemne ale ANI jednou jsem mimo dveri, volantu, radici paky a cudliku na radiu nešahal na pristrojovku, pracovni auto mam uz druhou astru, opet drzim volant, radici paku, madlo na dverich a ... na pristojovku tu ohmatavam jedune kdyz utiram prach .-) tak k čemu mekceny plast na horni casti pristrojovky?
jen chci rict ze o tom jesli je auto hezke nerozhudje mekceny plast...
no proste asi mame kazdy jiny nazor.

jo a nemam euro-korejske auto.... zatim .-) (ale sportage je jasny favorit )
Avatar - Katikakus
21. 7. 2010 01:01
Re: Korejská patlanina
Aha, takze tos nebyl ty, kdo tady jako meritko vytahl auta vyssi stredni tridy... 8-s :no:

Kdyz chces srovnavat, tak srovnavej v ramci te same tridy, nebo alespon v te same cenove relaci. A hlavne na zaklade realnych zkusenosti, ne podle obrazku.
21. 7. 2010 06:50
Re: Korejská patlanina
Komu není rady, tomu není pomoci... Naposledy ti opakuju, že jsem se obecně vyjadřoval k tomu, zda na kvalitě materiálů záleží či ne. Můj názor je, že ano, což jsem se pokusil postavit proti názoru přede mnou. O žádné srovnávání vůbec nešlo.
neregistrovaný "jenyceg"
20. 7. 2010 14:51
Re: Korejská patlanina
ps ten odkaz je supr !
20. 7. 2010 17:28
Re: Korejská patlanina
Musím s tebou souhlasit. Na těch autech se šetří, kde se dá. S tím problém nemám. Vadí mi ale ta směšná snaha maskovat to mohutným chromováním,... Výsledek je pak při živém kontaktu více než trapný.
20. 7. 2010 20:25
Re: Korejská patlanina
Jestli tady ten článek bude viset ještě další týden, tak tam bude i slonovina.
Avatar - Katikakus
21. 7. 2010 01:10
Re: Korejská patlanina
S tim chromem souhlasim, nic se nema prehanet. Pak to dopada takhle:
[odkaz]

Proti tomu je ovsem nova Sportage vysloveny decentak - az na ty chromove kliky, to se fakt nepovedlo - nastesti by to melo byt volitelne.
21. 7. 2010 18:34
Re: Korejská patlanina
Naštěstí tato nejhorší designová éra VW skončila výměnou šéfdesignéra. Od tédoby VW :yes: :yes:
neregistrovaný "ricardo.sergion"
20. 7. 2010 21:13
kia haha
kia je vuz pro obycejne lidi pana Paroubka to se nema cenu rozcilovat tak at si ho kupujou a rozplyvaji se nad kvalitou materialu a designem ale co si budem povidat kazdy vime jak to je ze >:D >:D
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "jenyceg"
20. 7. 2010 21:50
Re: kia haha
ja si spis myslim ze vuz pro obycejne lidi pana p. je vymodlena fabie, jendak protoze to rikal franta v hospode ze je prej dobra a druhak protoze na ni si prece vsechno spravim sam nebo pepa od vedle za par supu... prece nebudu platit nejekej servis nebo co to je...a kdyz by byla f kombajnu s tédéíčkem s pořádnym zátahem vocpoda tk to je proste bomba !
>:D >:D >:D >:D
21. 7. 2010 06:47
Re: kia haha
Kecy v kleci... To je takový folklor diskusních fór, který už není ani vtipný, stejně jako nejsou vtipné stokrát opakované hlášky o octávkách v tdi apod. Ve skutečnosti mají obyčejní lidi moc dobrý přehled o tom, kde sehnat to nejlevnější - stejně jako mají promakané slevy v Lidlu apod. Tys toho s Frantama v hospodě asi ještě moc nenamluvil...
neregistrovaný "jenyceg"
21. 7. 2010 14:16
Re: kia haha
:-) takze ted sisi vlastne na muj ironizujici prospevek odpovedel sam.... ano kazdy se snazi sehant co nejlepsi pomer ceny/vykon+dalsi a tedy lide zjistuji ze existuji i jine znacky nez jen koncernove (rozumej mimo audi) ale ze existuji i vcelku kvalitni a cenove dostupne jine znacky napr i KIA/hyundai... o čemž svedčí např prodejni čisla dacie v neměcku :-)

škodovka je kavlitni a dobre auto (např ve švedksu se řika škoda=česke audi) , to nepopiram na druhou stranu nejsem fanatik "jen a jen škoda"

proste volba toho nej auta je vec ryze indivuelani a je tomu tak dobre ... jen me nebavi fanaticke kecy nekterych je je to koreasunt, daciasunt skodasunt atd, kazde pro ma svoje proti :-)
22. 7. 2010 06:19
Re: kia haha
Ne. Ty jsi říkal (kritickým tónem), že lidi se nechávají příliš ovlivnit hospodskými Franty a že ze setrvačnosti moc žerou vymodlené fábie... Já jsem tě upozornil, že to tak není, že právě ti chudí lidi mají dobře spočítáno, za co utratí svých pár korunek. A na jsi ty můj příspěvek potvrdil s tím, že přesně to jsi myslel sám... Proč jsi to teda neřekl? Dobrá schíza... Celkově to nic nemění na tom, že kia a hyundai jsou momentálně pořád těžce low endové značky pro nenáročné lidi. Jasně, Lidl je taky potřeba, protože chudých je hodně, ale nebudu ho vzývat. Dacia je ještě níž, Škoda trochu výš.
neregistrovaný "jenyceg"
22. 7. 2010 12:46
Re: kia haha
no tak si snad konecne torichu rozumime :-) bylo to fakt mysleno ironicky, netvrdim ze kia je nejaka premiovka (treba se jednou jeste vypracujou :-) ale zase si nemyslim ze je uplny lowend rozhodne ne posledni modely - ceed,nova sportage, nove sorento, soul, ano kdyz vezmu v potaz napr shumu, ci jine stare modely je to humus, klavne technicky y kvalitou, ale to byla pred cca 15 lety skoda taky... (staci zavzpominat na zapadni vtipy o skodovkach)
myslim ze na sobe ted docela hodne pracujou,
ano dacia je lowend , nicmene podivejte na prodeje
opravdovy lowend jsou nektere cinske automobilky...

jo koukal jsem dolu a ta prvni reakce mela byt spis na rikárda.serdzijóna :-)