Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia představila nový systém pohonu všech kol Dynamax

Korejská automobilka Kia Motors představila svůj první vlastní systém pohonu všech kol, který vyvinula společně se společností Magna Powertrain.
Zpět na článek
14. 7. 2010 07:26
14. 7. 2010 07:56
15. 7. 2010 12:16
neregistrovaný "Hooonza"
14. 7. 2010 10:45
neregistrovaný "ricardo.sergion"
14. 7. 2010 07:26
:-)
Tak teď ještě sehnat dostatek zkušebních jezdců >:-[]
Rozbalit vlákno
0
14. 7. 2010 07:56
Tak to je super
To se takhle sešlo pár chytrých hlav a není tomu náhodou že právě v korejské republice - bratrské zemi a vlastně vyvinuli (okopírovali) Haldex 4gen. , která jezdí u koncernu a Fordu již několik let.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - hedvin
14. 7. 2010 08:03
Re: Tak to je super
tak o tom že je to jejich patent se nikde nepíše
Avatar - Slavek-TDM
14. 7. 2010 09:53
Re: Tak to je super
Taky jsem nepochopil, jakej je vlastne rozdil mezi timto systemem a Haldexem 4.generace, ale treba je konstrukce spojky nejaka libovejsi... Jak moc je samotna myslenka prirazovani zadni napravy kryta patentem, to je otazka.
neregistrovaný "Hooonza"
15. 7. 2010 12:16
Re: Tak to je super
Spíš si po zkouškách spočitali, že je vyjde do budoucna levnějc, když si nechaji vyvinout vod Magny podobnej systém jen pro sebe, než to kupovat vod Haldexu... Haldex 4 umí vše, co je v článku popsáno.

[odkaz]
Avatar - Slavek-TDM
15. 7. 2010 15:58
Re: Tak to je super
A nebo kalkulujou s tim, ze budou Dynamax dal prodavat a konkurovat tak Haldexu.
Avatar - strýček BOB
14. 7. 2010 10:32
Já jsem tak šťastný
Podřadná automobilka Kia konečně vyzkoumala parodii na haldex a bude ho montovat do svých levných vozíků. Bravo Kia :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ricardo.sergion"
14. 7. 2010 10:45
JJ
JJ neni nad poradny provereny mechanicky pohon 4x4 od subaru elektronicke blbosti kdyz jedes v hlubokem snehu a nebo kdyz zapadnes zaplacou a o spolehlivosti po letech ani nemluve.Podle me jen o image s pohonem 4 kol na prilakani vic zakazniku kteri na to slysi.Ale kia je kia
Rozbalit vlákno
4
14. 7. 2010 13:18
Re: Všetko má svoje pre i proti ...
Áno Subaru je najlepšie, ale za to sa musí priplatiť za prevádzky - i keď ten nový dízel to čiastočne vyriešil ...

Takým 99 % zákazníkom stačí i ten "nedokonalý" elektronický systém ...
Avatar - Slavek-TDM
14. 7. 2010 13:31
Re: Všetko má svoje pre i proti ...
Nejlepsi na co?
14. 7. 2010 13:56
Re: Všetko má svoje pre i proti ...
no myslim, ze aj u subaru je elektroniky, ktora sa stara o 4x4, habadej. akurat ze im to dokopy funguje asi najlepsie zo vsetkych.
Avatar - Slavek-TDM
14. 7. 2010 20:08
Re: Všetko má svoje pre i proti ...
Myslis spatne - pokud se bavime o standardnim Subaru Continuous AWD, pouzivanych ve vsech manualnich prevodovkach s vyjimkou STI a SpecB. Vse je vse ciste mechanicky s pomerne malymi ztratami a castecnou svornosti mezinapravoveho diferencialu. Pak existuji jeste dalsi 3 systemy co Subaru pouziva, ale ty uz jsou opravdu rizeny nebo nastavitelny elektronikou (Active AWD, DCCD a VTD).