To se takhle sešlo pár chytrých hlav a není tomu náhodou že právě v korejské republice - bratrské zemi a vlastně vyvinuli (okopírovali) Haldex 4gen. , která jezdí u koncernu a Fordu již několik let.
Taky jsem nepochopil, jakej je vlastne rozdil mezi timto systemem a Haldexem 4.generace, ale treba je konstrukce spojky nejaka libovejsi... Jak moc je samotna myslenka prirazovani zadni napravy kryta patentem, to je otazka.
Spíš si po zkouškách spočitali, že je vyjde do budoucna levnějc, když si nechaji vyvinout vod Magny podobnej systém jen pro sebe, než to kupovat vod Haldexu... Haldex 4 umí vše, co je v článku popsáno.
JJ neni nad poradny provereny mechanicky pohon 4x4 od subaru elektronicke blbosti kdyz jedes v hlubokem snehu a nebo kdyz zapadnes zaplacou a o spolehlivosti po letech ani nemluve.Podle me jen o image s pohonem 4 kol na prilakani vic zakazniku kteri na to slysi.Ale kia je kia
Myslis spatne - pokud se bavime o standardnim Subaru Continuous AWD, pouzivanych ve vsech manualnich prevodovkach s vyjimkou STI a SpecB. Vse je vse ciste mechanicky s pomerne malymi ztratami a castecnou svornosti mezinapravoveho diferencialu. Pak existuji jeste dalsi 3 systemy co Subaru pouziva, ale ty uz jsou opravdu rizeny nebo nastavitelny elektronikou (Active AWD, DCCD a VTD).