Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Český trh v prvním pololetí 2010: Panda suverénním vládcem mezi nejmenšími

31 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
Problém byl vyřešen přeci - přelepí znáčky z Chrysleru a Dodge a hned mají větší auta 😄

Fiat se nebojí odvážných rozhodnutí, jen byc u nich chtělo pouzívat i hlavu

😄
Navtech
Je krásné, když se prosťáček místního formátu pokouší vtípkovat 😉
kyklop
prave si to povedal presne, t.j. kazdy sa rozhodne co chce. Ja som nenapisal proti bravu ani fiatu nic negativne okrem konstatovania, ze bravo a croma sa nepredavaju, tak ako by si to prial samotny fiat a ze uz v nizsiej strednej taha fiat s bravom za velmi kratky koniec 😉
wolff
Já ti nemůžu psát přečo bravo, to si musí každý rozhodnout sám.

Já si bravo vybral, protože sem ho chtěl, protože se mi líbí a protože mám Fiat rád jako značku, která mě nezklamala, která je dostupná a která je kvalitní a spolehlivá.
Mimoto Bravo (aspoň to moje) má takové věci, které si myslím že ještě stále nejdou do Ceedu ani doobjednat - jako jsou xenony, pořádné audio, Blue and me s handsfree, Sky window, vyhřívané sicny, kvalitní podvozek (byť bez víceprvku), k tomu sportovní sedačky, pořádný kola atd...

v neposlední řadě ESP s Hillholderem a výborný motor T-Jet, proti nemuž dnes korejci a ani japonci nemají co nabídnout (zpátečnické hlášky, že jsou jejich motory super neberu..ony jsou super vůči starým motorlm,a el na nové turbované prostě enmají ani omylem,a le njikomu to vyvracet nehdolám).

O maličkostech jako funkční dvouzonova klima (která v Ceedu funguje tak nějak všelijak)... se bavit nebudu,s tejně tak jako např. proti škodovce a nebo I30 bezprecedentní aktivní i pasivní bezpečnost. :yes:
kyklop
ano aj cenovej podobnosti. Skus si aj vsimnut, ze som nikde nenapisal, ze bravo je zle, alebo nieco podobne...Nizsia stredna trieda je dost vyrovnana a zasadne rozdiely technicke, alebo cenove tu nevidim, takze nech vyberies cokolvek, namal bys si slapnut vedla (velmi). Ten ceed je prve co mna napadlo (ano, aj pre velmi velku cenovu podobneost), dosad si k nemu dalsich zastupcov nizsiej strednej. Mimochodom stale si nepovedal preco bravo, aj ked po dizajnovej stranke sa mne osobne velmi pozdava
wolff
Máš o sebe strach?
nemusíš... tam u sebe si v bezpečí.
Krásná vypolstrovaná klícka... měkké obroučky za ušiska.....neboj, je a bude ti dobře... :yes:
wolff
Aha, tak ty ses bavil o cenové podobnosti... 😄

Ale to sou si jaksi všechna auta v nižší střední podobná.. to i Megane, Auris, 308...

Já sem myslel, že se bavíš o technologiích a kvalitě... tam jsou samozřejmě rozdíly velké, ať už to vemeš, to co auto nabízí v základu a co auto nabízí za příplatky atd... Ale to se tě pravděpodobně netýká..., ty tam máš ten Ceed... a ten má taky 4 kola, volant a zadní víceprvkovou nápravu, což bravo nemá, tak je ten Ceed vlastně taková formule jedna... :yes😒br />
A hlavní je být spokojený...
kyklop
ceed a i30 bol len priklad pre cenovu podobnost s bravom, nic viac ani menej. Skus mi nejako popisat moju obmedzenost, nech sa dozviem o sebe nieco nove 8-s
wolff
Kyklope, ty si tady jen ukázal, že si nenáročný a značně omezený motorista.. Asi si tě takhle zapamatuji... Bude to tak lepší...

P.S. Diskuze na úrovni v tvém případě tedy není možná... Ale nebreč.. v jednoduchosti je krása...

P.S. Ano nejlepší auto je Kia Ceed... >😒] :yes:
Navtech
No, chudáci pacienti... ;-\
kyklop
skus to nejako podlozit...dizajn je vec vkusu, takze slovo hnusne je relativne. S tou drahotou to uz tak zhave nebude, kedze kriza sposobila pokles u kazdeho a rozdiely sa dost zmensili 😉
kyklop
wolff...ty si tazky pripad. Myslim, ze nikto tu nespochybnil uspechy fiatu v kategorii malych aut. Stale popularna panda, imidzovka f500 a vydarene punto. Bohuzial pre fiat, tym to haslo. O bravo sotva a o cromu skoro nikto ani nezavadi. Bravu chyba kombik a croma nema ani len dizajn, za ktorym by sa clovek otocil. Fakticky nevidim dovod, preco namiesto brava nezobrat ceed, i30, alebo cokolvek ine v danej triede...toto konstatovanie plati o crome 100 nasobne.

PS:skus na sebe popracovat a diskutuj trochu na urovni, skus kazdeho okolo neurazat a pouzivaj argumenty.
kyklop
:yes:
Přesně tak, jiné třidy tady nehodnoťme, v mini si ale fiat zaslouží :yes: .

Přání je jen aby Fiat z těchto úspěchů uměl profitovat...
100oktanu
Kromě toho, že jsi evidentně nepochopil co BeranK psal, tak opět dokazuješ svoji primitivitu. Kohokoliv, kdo má jiný názor než ty automaticky urážíš a nadáváš mu. Stejně tak se mi líbí, jak mě řadíš do nějaké té tvé pseudoskupiny, aniž bych tu cokoliv napsal a nevíš jaký mám názor a co si myslím. Ale jasně, pan Michal Vlček je odborník na slovo vzatý, vše ví a pokud ne, tak si svou pravdu vymyslí, tvrdě ji obhajuje, a pokud mu někdo nepřitakává, tak mu automaticky nadává...
BeranK
Já si ulevovat nepotřebuju. Kdybys na to, co jsem ani nepsal tobě, nereagoval, nevadilo by mně to. Tvoje typicky hysterická reakce je ale ukázkou tvé hlouposti, už tím svým tajtrdlíkováním začínáš nudit.

Upřímně, platí ti za to někdo, nebo to děláš jenom z vlastní blbosti? Pokud platí a, jsem schopen to pochopit - každý si nějak musí přivydělat, pokud b, pokud vím i v Brně je psychiatrie. Jinak ti mohu doporučit třeba Dobřany.
jossalito
"A udělat malé úspěšné auto je kumšt možná ještě větší než velké."

To není vůbec pravda. Na malé auta má člověk poměrně malé nároky a je mu schopem prominout dost nedostatků. Malé auta se prodávají poměrně dobře hlavně díky své ceně. Zaměř se na čísla korejských modelů a zjistíš jedno, Fiatu už pěkně šlapou na paty a co více, Korejci umí udělat i dobré větší auto, což je u Fiatu zatím pohádka. Takže čeho sám Fiat dosáhl, je, že začíná bojovat s korejskou produkcí. Jelikož jsou asiati poměrně progresivní, tak moc šancí Fiatu nedávám.
Avatar - jenik1
jenik1
Německý auta jsou hnusný a drahý. 😄
wolff
A jaké chceš pádné argumenty...? (Notabene ty, nevím kde vůbec bereš drzost po mě něco chtít)
Ty máš mimochodem v tabulce v článku.

Fiatu se v mini třídě daří a F 500 byla trefa do černého (o prodejních výsledcích pandy na sklonku kariéry a po celou dobu její kariéry ani mluvit nemá cenu). Tohle je článek o třídě mini a někdo tady musel blit zase ty svoje kotrmelce.

A imho, dohledat si to může každý, jak jeden samozvaný odborník tady prokoval pětistovce vějbuch tisíciletí a kdy to ještě jakýsi fanda tady před měsícem obhajoval.

Mě ty Vaša SSH blivance jsou u zadnice, tady je to o faktech a o úpřímné radosti, že se F 500 prostě líbí a že je to úspěch. To není potřeba rozebírat. A udělat malé úspěšné auto je kumšt možná ještě větší než velké. A tady je potřeba Fiatu zatleskat. :yes:
100oktanu
Co takhle reagovat nějakými pádnými argumenty namísto tvých obvyklých urážek, které jsou právě těmi nesmyslnými blitky?
Avatar - skejpa
skejpa
Nevidim duvod, proc Fiatu za pandu nepoblahoprat. Jakozto zakladni model je levny, prakticky ale hlavne uspesny. K tomu pridavaji i superskvelou pandu 100HP...

Jasne, existujou i kvalitnejsi auta ale nejsou vzdy tak vyhodny. Tohle je proste dobra volba mezi cenou/prakticnosti/kvalitou.

Pro me je panda rozhodne dobrym autem a zaslouzi si palec nahoru :yes:
wolff
by mě zajímalo, jestli se ti aspoň uleví, kdž se nám tady tak krásně, naprosto nesmyslně vybleješ...?

A u holiče si už byl?
fiat zaspal dobu
BeranK
Pro tyhle dva je to radost, asi jako když rok před pádem komunismu Husák vykládal, že ČSSR je největším producentem černobílých obrazovek na světě - na západě se totiž už přestaly vyrábět. Jinak si nepamatuji, že by tady někdo o Pandě psal, že to je propadák. Zato tady bylo komentováno PG (čísla hovoří jasnou řečí), o propadáku bych sice nemluvil, ale na řadu srovnatelných aut (Fiesta, Clio atd.) nemá ani náhodou a třeba těch oslavovaných Brav se vyrobí a prodá míň než třeba Oktávií, to je naprosto marginální typ. Nakonec sami taliáni dávají přednost Golfu, obecně na Apeninském polosotrově je německé auto etalon nejvyšší třídy. Úspěšný italský podnikatel by si nikdy nekoupil něco takového, jako je třeba AR. Audina, Mercedes a BMW. To je cíl, to je vzor.

Tak proč by si wolff s A2 (někdy mám pocit, že je to jedna a táž osoba - viz ty nádherné nahrávky v diskuzi) nezajásali. Jinak až tu Pandu lupnou vyrábět někam k tý Neapoli, kde dneska 5000 italských pracujících vyplodí ročně celých 30000 ks aut, to bude teprve hukot! K tomu se nám ale wolff/A2 nebude radši vyjadřovat.
Avatar - strýček BOB
strýček BOB
Fiaťáci, tak se tady hezky poplácejte po ramenou, jak je ten Fiat dobrej, ale v ostatních třídách to bude spíš k pláči...
webpaja
Co je na vedení tak dobrýho, když stěžejní prodeje leží na třídě mini?
kyklop
ak si chces vybrat z produkcie fiatu (nieco vacsie) narazis na problem - u brava neexistuje verzia kombi a cromu clovek sotva vidi na cestach. Vyber je prilis obmedzeny.
Fila156
je to jedině důkaz velmi dobrého vedení Fiatu. Někteří na krizi (recesi) prodělali, a někteří z toho vytěžili maximum..
A2
Ale koukám, že ani klasická předpověď o poklesu prodejů po roce nebo dvou se neplní, právě naopak a to dost zřetelně. 😄
wolff
jojo.. vejbuch ticíciletí..
Mini 9 a F 500?

Jojo.., já zapomněl F 500 je pětidveřové a levné... na rozdíl třeba od Monstra Elegance... a třebe Agily...

Teď ještě aby se jim začalo dařit ve velkých autech..
A2
..asi už nemusím nic dodávat,ne.