Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru Forester 2,5X: Silnější atmosféra na českém trhu

Subaru rozšířilo nabídku modelu Forester pro český trh o motor 2,5X o výkonu 126 kW. Tvoří mezistupeň mezi 2,0X (110 kW) a přeplňovaným 2,5XT (169 kW), k českým zákazníkům se dostane 40 kusů.
Zpět na článek
13. 7. 2010 08:50
13. 7. 2010 12:43
13. 7. 2010 22:20
14. 7. 2010 10:12
14. 7. 2010 18:33
14. 7. 2010 21:19
14. 7. 2010 21:37
14. 7. 2010 19:07
15. 7. 2010 12:45
14. 7. 2010 21:17
14. 7. 2010 21:40
14. 7. 2010 22:33
13. 7. 2010 13:12
neregistrovaný "ricardo.sergion"
13. 7. 2010 19:26
14. 7. 2010 18:31
Avatar - Slavek-TDM
13. 7. 2010 08:50
Jen v CR
To je zajimava informace - tedy to, ze se atmosfericka 2.5ka nebude prodavat v SRN ani v GB. Pro koho v Evrope je tedy primarne urcena??? Tenhle motor ve spojeni s LPG (at uz v automatu nebo manualu) by mi na jezdeni fakt nevadil...
Rozbalit vlákno
20
Avatar - anzo
13. 7. 2010 12:43
Re: Jen v CR
..a v spojení s turbom by ti vadil..?? >:D
Avatar - Slavek-TDM
13. 7. 2010 19:18
Re: Jen v CR
To se bavime o jinych penezich, vykonu a motoru (SOHC vs DOHC). Navic v clanku se sice pise, ze je mozne mit LPG i s XTeckem, nicmene to si myslim, ze je chyba. Turbo a LPG je trochu problem.
13. 7. 2010 20:20
Re: Jen v CR
Kterej normální člověk by si koupil 2,5 l s turbem a montoval do toho LPG?

Ikdyž teď si vzpomínám, že už jsem viděl jednoho pacienta s Focusem ST s LPG >:D
Avatar - Slavek-TDM
13. 7. 2010 21:16
Re: Jen v CR
Divil by ses, ale neni jich malo. Uz jsem videl i WRXo a Skovej Forester (ten jezdi u nas ve vsi) a je i par STicek na plyn...
13. 7. 2010 22:20
Re: Jen v CR
a proc by melo LPG vadit, jezdim za pulku a pri jizde je me suma fuk jestli do motoru leze to nebo to palivo :-) 2.7T (dve turba) a LPG budu jiste chtit i do pristiho auta

pokud nekdo hodne jezdi, tak je LPG idealni varianta jak jezdit "levneji" ono je docela rozdil jezdit za 350-360kacek na 100 nebo za 180-190kacek na sto :-!
Avatar - Slavek-TDM
14. 7. 2010 09:36
Re: Jen v CR
No jednak Subaru originalne LPG do turbomotoru nedava (a montazi neorigo skoro urcite prijde o zaruku) a druhak musi majitel byt na turbinu opravdu hodnej, kvuli vyssi teplote vyfukovych plynu u LPG. U mne konkretne je treba montaz LPG diskutabilni, vzhledem k malym najezdum a vysoke cene za prestavbu sestivalce...
14. 7. 2010 10:12
Re: Jen v CR
tak jasny, to si musi urcit kazdej sam jestli se mu LPG vyplati ci nikoliv
Avatar - kolmar
14. 7. 2010 18:33
Re: Jen v CR
Cim viac nenazrany motor, tym viac sa to oplati. Ja minule ratal s brachom a prerabka (bral som 1000 eciek) by sa splatila po 22 tis. km co je na zamyslenie aj ked jazdi malo. No ale pri HTP to bude zase inak ako pri tom 3,5 V6...

Inac spominal si vyssiu teploti pri LPG. Je tam az taky rozdiel?? Prosim uved presne stupne!!! Co ja viem, prevadzkova teplota turba pri benzine je cca 1200 stupnov, co je teplota turbiny! nechce sa mi verit ze pri lpg to pojde este dramaticky hore. Inak to je aj dovod preco sa turba deformuju a odchadzaju...treba sa k tomu vediet spravat a dochladit...
Avatar - Slavek-TDM
14. 7. 2010 20:19
Re: Jen v CR
Tak beru zpet - u atmosferickych motoru muze byt teplota vyfukovych plynu dokonce nizsi na LPG nez u BA95 - viz zde. [odkaz]
Tak nevim, proc je turbina a LPG obcas problem... Jdu hledat.
Jinak kdyz jsem si delal propocet prestavby LPG na muj sestivalec, tak jsem nekde na 4 letech v soucasnych cenach (pocitam se vsemi naklady na montaz, udrzbu a servis, mazani a kontroly). Navic je tu jistej paradox - cim mas mensi naklad na kilometr v palivu, tim vic jezdis. Znam extremni pripady, co si se svym TDi jezdili do hospody pro kusovku >:D
14. 7. 2010 21:19
Re: Jen v CR
tak to se teda vymikam, ja ikdys snizuju naklady, tak pomalu jezdim min a min a kam jsem bezne jezdil autem po meste, se ted snazim chodit pesky :-) nejak ten pivak dolu proste dostat musim >:D
Avatar - Ronault.
14. 7. 2010 21:37
Re: Jen v CR
Něco na tom bude, já kupuju litr LPG teď za 10,90, takže jezdím asi za korunu na kilometr a od začátku roku jsem nalítal asi 15 500 km >:D A od té doby, co mám auto na LPG nevím, kde jsem si dal kolo >:D
14. 7. 2010 18:40
Re: Jen v CR
Mám na to jinej pohled. Kdo chce jezdit svižně a levněji, ať si koupí třeba 4,2 TDI. Ale silnej turbobenzín a plyn se k sobě hodí asi jako protestant a katolík ;-)
Avatar - kolmar
14. 7. 2010 19:07
Re: Jen v CR
No ale musis uznat, ze spotreba tohto riesenia je vyrazne nizsia ako pri silnom dieseli - odporucam si preratavat naklady na 100 km. Ako som uz pisal, sam som sa cudoval a krutil hlavou ako sa to oplati...

PS:nerobim reklamu...nemam LPG a uz vobec nie turbobenzin ;-)
14. 7. 2010 19:55
Re: Jen v CR
Pokud si někdo koupí ojetinu za 200, 300 tis. se silným výkonem a pak si nechá domontovat plyn kvůli nákladům, tak chápu. Ale koupit si třeba nový silný auto za milion a hned do něj přidat plyn, to mi hlava nebere...
Avatar - kolmar
15. 7. 2010 12:45
Re: Jen v CR
No...tak tak ... dava to zmysel :-! no ale minule mi kamos hovoril o typkovi co kupil X5 4.8 iS za peknu kopu tisic eur a jeho prva zastavka bola LPG prerabka...
14. 7. 2010 21:17
Re: Jen v CR
kazdej ma holt jinej nazor
Avatar - Ronault.
14. 7. 2010 21:40
Re: Jen v CR
Já bych na to koukal trochu jinak, pokud prostě nechceš chrochtáka a nevadí ti koukat na onu pomyslnou černobílou televizi a ročně najezdíš více jak 15 000 km, tak je nejlepší řešení atmosféra a LPG, jenže dnes je to už všude s Turbem, což se přestavět taky dá, i když nákladněji. Vždy je to o volbě, u atmosféry bych neváhal ani u těch 10 000 km za rok, hlavně při pohledu na cenu benzínu 8-s 8-s
14. 7. 2010 21:56
Re: Jen v CR
Kombinace atmosféra + LPG je v pořádku. Jen mi příjde utažený za vlasy, jak psal třeba Slávek, že si někdo koupí STi a má tam i plyn. U takového auta se bere spotřeba na posledním místě. Navíc to, alespoň pro mě, působí docela směšně.
Avatar - Ronault.
14. 7. 2010 22:33
Re: Jen v CR
Rozumím, ale znám člověka, kdo třeba na Focusu ST najede ročně poměrně dost, tipuju, že se na těch 30 000 km dostane, co pak?
neregistrovaný "ricardo.sergion"
13. 7. 2010 13:12
Super
subaru je super ze nabizi lpg za 20 papiru .ostatni firmy muzi jen zavidet
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Slavek-TDM
13. 7. 2010 19:26
Re: Super
Tech 20k je akce na motor 2.5X. Ostatni modely jsou s priplatkem 30k.
Avatar - kolmar
14. 7. 2010 18:31
Re: Super
Poznam typka co za toko mal spraveny na LPG V8...