" ...a točivém momentu 4500 Nm. S poslední hodnotou je trochu problém, na což upozornila zahraniční média. Audi totiž udává hodnotu momentu na kolech, zatímco běžně se točivý moment u vozů s konvenčními spalovacími jednotkami udává u motoru, kde není zatížen zpřevodováním."
A aky problem to je?
Predpoladam, ze audy spocitalo 4 momenty od 4och motorov, teda na celkovo to ma 4500Nm, co je sice ohromujuca hodnota, ale zase u a) elektromobilu b) s motormi v kolesach je to normalne.
Takze u splaovacieho motoru s 400Nm a 4x4 to mame 100Nm minus odpor prevodov na jedno koleso, co kludne moze byt 50Nm na koleso. Toto auto ma 1125Nm na koleso. 8-s
Myslim, ze na tomto by mal byt postaveny marketing.
:yes:
Ricardo
0
Naopak - zpřevodováním se přece moment násobí a je na každý převodový stupeň jiný (u 4x4 navíc s redukci podle poměru v krátkém převodu dvojnásobný)
Nicco
0
Tak to som nevedel. :😉 Musim dostudovat.
Kilowaty sa ale prevodmi stracaju. Takze aj ked ma supersport 300kW, na cestu dava iba napr 220kW.
A aky problem to je?
Predpoladam, ze audy spocitalo 4 momenty od 4och motorov, teda na celkovo to ma 4500Nm, co je sice ohromujuca hodnota, ale zase u a) elektromobilu b) s motormi v kolesach je to normalne.
Takze u splaovacieho motoru s 400Nm a 4x4 to mame 100Nm minus odpor prevodov na jedno koleso, co kludne moze byt 50Nm na koleso. Toto auto ma 1125Nm na koleso. 8-s
Myslim, ze na tomto by mal byt postaveny marketing.
:yes:
Kilowaty sa ale prevodmi stracaju. Takze aj ked ma supersport 300kW, na cestu dava iba napr 220kW.