Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo V60: První fotografie a informace

Nové kombi V60 je zde. Už to však není to typické Volvo charakterizované slovy jako rodina, prostor, pohodlí, bezpečnost. Dnes ve spojení s Volvem zaznívají slova jako sportovní, kupé, agilní... Jediné, co zůstalo, je důraz na bezpečnost.
Zpět na článek
7. 7. 2010 10:38
7. 7. 2010 10:44
8. 7. 2010 18:27
neregistrovaný "Florian93"
7. 7. 2010 11:37
7. 7. 2010 12:13
7. 7. 2010 12:17
7. 7. 2010 15:06
7. 7. 2010 12:28
7. 7. 2010 13:48
7. 7. 2010 13:58
7. 7. 2010 14:03
7. 7. 2010 14:46
7. 7. 2010 14:49
7. 7. 2010 14:59
7. 7. 2010 15:06
7. 7. 2010 15:14
7. 7. 2010 15:51
7. 7. 2010 17:33
7. 7. 2010 18:06
7. 7. 2010 19:07
8. 7. 2010 09:20
7. 7. 2010 12:51
7. 7. 2010 15:07
7. 7. 2010 15:35
7. 7. 2010 15:55
7. 7. 2010 16:15
7. 7. 2010 16:22
7. 7. 2010 17:26
7. 7. 2010 18:39
7. 7. 2010 17:31
7. 7. 2010 18:30
8. 7. 2010 09:55
7. 7. 2010 16:16
7. 7. 2010 13:12
7. 7. 2010 13:34
7. 7. 2010 14:20
7. 7. 2010 14:32
7. 7. 2010 16:38
7. 7. 2010 16:53
7. 7. 2010 15:08
7. 7. 2010 15:16
7. 7. 2010 15:53
7. 7. 2010 16:54
7. 7. 2010 18:32
8. 7. 2010 09:31
7. 7. 2010 13:39
neregistrovaný "RayBan"
7. 7. 2010 15:50
8. 7. 2010 10:37
8. 7. 2010 11:41
8. 7. 2010 12:44
8. 7. 2010 13:01
8. 7. 2010 13:52
9. 7. 2010 09:45
9. 7. 2010 11:05
9. 7. 2010 11:27
9. 7. 2010 12:49
9. 7. 2010 14:42
9. 7. 2010 11:23
9. 7. 2010 11:36
9. 7. 2010 12:54
Avatar - 3_diamanty
7. 7. 2010 10:35
dokonale volvo
:yes:
Rozbalit vlákno
18
7. 7. 2010 11:27
Re: dokonale volvo
...pokud je to první volvo, které vidíš, pak asi ano... ;-)
Avatar - 3_diamanty
7. 7. 2010 11:32
Re: dokonale volvo
cakal som ktory inteligent zase na mna zareaguje :),rozhodne som ich videl v zivote viac ako ty peknych zien >:D
7. 7. 2010 11:46
Re: dokonale volvo
tak čakaj dál...
Avatar - kari.laz
7. 7. 2010 11:42
Re: dokonale volvo
Dokonale hnusné Volvo. Volva se mi vždycky líbila, ale poslední hezká jsou XC70 a XC90. XC60 už je na hraně a tohle už je pod úroveň Volva.
Avatar - "Brňák"
7. 7. 2010 12:08
Re: dokonale volvo
Proč? Jen pliveš a ani jeden argument. :no:
Avatar - twistedTSD
7. 7. 2010 12:50
Re: dokonale volvo
jaký argument? prostě říká že se mu nelíbí, na to má snad právo, nebo ne?
Avatar - kari.laz
7. 7. 2010 13:28
Re: dokonale volvo
A co chceš slyšet za argument proti tomu, že se mi nelíbí?
Avatar - Glaukos
7. 7. 2010 12:11
Re: dokonale volvo
souhlasím, Volvo má být hranatá krabice >:D
Avatar - kari.laz
7. 7. 2010 13:29
Re: dokonale volvo
No prostě ten styl Volva k tomu tak nějak patřil, ale tohle je fakt naprosto mimo. Alespoň podle mě.
Avatar - KANKUNEN
7. 7. 2010 14:06
Re: dokonale volvo
Jenže kupující chtějí moderní Volvo, viz uspěch XC 60. Pisálci by raději, aby Volvo ctilo tradici krabice až do skonu.
Avatar - kari.laz
7. 7. 2010 14:28
Re: dokonale volvo
Prstě to není to Volvo co to bývalo. Skoro se zdá že čínský duch na to dýchnul nějak moc rychle
Avatar - white label
7. 7. 2010 14:44
Re: dokonale volvo
Důsledek designu s výraznějším důrazem na hranu nemusí být ani zdaleka jen o "krabici". Stačí se podívat se na současnou S80, ale hlavně nové Ečko a spoustu dalších nových aut (nejen německá prémie má tendenci jít víc do hrany, zejména ve větších detailech)..., Volvo toho mohlo šikovně využít a spojit částečně tradici s trendem, ale tím co teď předvádí, naopak ještě ztrácí svou designovou osobitost..., čímž navíc logicky (částečně) podporuje pochybnosti o tom, jestli Volvo zůstane Volvem i po zásadní změně majitele...
Avatar - Pierro
8. 7. 2010 09:08
Re: dokonale volvo
tak tak chlapci. možná jsem staromilec (škodylakmen) ale pro mne měly Volva kouzlo právě ve svých hranách a designu, který šel tak trochu proti proudu času a přesto mu to neubíralo na zajímavosti a svých zákazníků si také našel dost. Nevím, jestli je tohle důsledek krize anebo špatné volby designu, ale mně osobně se nejnovější Volva nijak zvlášť nelíbí. Ba i bych řekl, že ta přední dělená světla působí jaksi levně, moderně podbízivě. To přece Volvo nemá zapotřebí. Ale nehodnoťme design, ten je otázkou vkusu každého z nás... a nakonec jak se říká - každé zboží má své kupce. A pokud Volva s tímto designem půjdou na odbyt (jako že půjdou) buďme rádi. Jinak můj názor - než nové V60 raději Saab 9-3 kombase, byť jde o převlečenou poslední Vectru....
Avatar - white label
7. 7. 2010 13:52
Re: dokonale volvo
Svým způsobem ano, aspoň částečně rozhodně..., úplně kulaté Géčko od MB, už taky nebude to pravé "ořechové"... ;-)
Avatar - positivemind
7. 7. 2010 10:37
Sexy vagón
Sedan mi přijde trošku výstřední, tohle je ale jiná káva - Volvu se opět velice povedla záď, stejně jako u V70 nebo S80. Prostě si ho s ničím nespletete :-)

Jen ta fotka interiéru s mříží, to je ale hnus 8-s
Rozbalit vlákno
2
7. 7. 2010 11:28
Re: Sexy vagón
ssangyong si taky nespleteš :-)
Avatar - kari.laz
7. 7. 2010 11:42
Re: Sexy vagón
Tak ten zadek na mě působí, jako kdyby tam naroubovali víko z C30.
Avatar - T613
7. 7. 2010 10:38
uletěla včelka
Vím, že jsem divný.. ale mi ty nová Volva připadají čím dál hnusnější 8-s
Rozbalit vlákno
15
Avatar - white label
7. 7. 2010 11:20
Re: uletěla včelka
Co se týče exteriéru úplně nových modelů, divný nejsi, nebo nejsi sám..., současná S80 je jěště docela pěkné Volvo, ale dál to jde z vnějším designem z kopce... 8-s
Avatar - T613
7. 7. 2010 11:24
Re: uletěla včelka
uff, už jsem si říkal, že se na mě mé auto podepisuje >:D
Avatar - Dinar
7. 7. 2010 12:42
Re: uletěla včelka
Ano, podepisuje... >:D ;-)
Avatar - T613
7. 7. 2010 12:48
Re: uletěla včelka
no u mě to vysvětlit jde, ale jak vysvětlíš Labela? Nevhodným nástřikem jeho vozu? (tmavá dospod) >:D
Avatar - Dinar
7. 7. 2010 12:58
Re: uletěla včelka
:-) Label, Labelovi se nezavděčíš, ten ohrnuje designový nos i nad novou pětkou, ten člověk prostě nemá vkus, to je jasné. >:D ;-)
Avatar - T613
7. 7. 2010 13:02
Re: uletěla včelka
>:D ;-) :yes:
Avatar - white label
7. 7. 2010 14:16
Re: uletěla včelka
Nad designem nové pětky nos neohrnuju, naopak vítám odklon od designu (a "kvality" interiéru) E60 i částečný návrat k duchu E39. Jen mě nějak zklamalo první žívé setkání s předváděčkou (tmavěmodré 525d se světlou kůží), zejména podle fotek jsem prostě čekal víc... ;-)
Avatar - Pierro
8. 7. 2010 09:17
Re: uletěla včelka
kamaráde zlatej, já když tunil škodylaka, taky jsem čekal, že pofrčí minimálně jak Fáčko, respektive jak Báwo. A ono svět se div... nefrčelo. Takže jsem se zaměřil sám na sebe jako řidiče, pečlivě zrál, makal na sobě, drtil řidičské umění i jazyky a hochu - nadešel den, kdy jsem načapal takovýho rajdra asi jako ty před xx lety a dal si s ním dlouhej táhlej. Využil jsem všech svých zkušeností a věř či ne... vyškolil ho jako prvničku na stohu. A to měl žigulíka patnáctku... >:D >:-[] Tedy tímto mistrákem do vrchu Vás všechny zdraví dnes již šťastně ženatý stodvaciášek Pierro - škodylakmen... ;-) :-)
Avatar - white label
7. 7. 2010 13:17
Re: uletěla včelka
To každopádně a už od samého začátku... :-O :*) >:-[]
7. 7. 2010 11:29
Re: uletěla včelka
Absolutně souhlasím... (s tou druhou polovinou) :-)
Avatar - kari.laz
7. 7. 2010 11:45
Re: uletěla včelka
Můžu taky jenom souhlasit
7. 7. 2010 12:24
Re: uletěla včelka
Jsi, taky to vím...
Avatar - Pierro
8. 7. 2010 09:10
Re: uletěla včelka
mokrý hadry???? >:-[]
Avatar - iudex
7. 7. 2010 10:41
Pár praktických
V60 sa jednoznacne zaradilo do kategórie "lifestylových kombi", nech uz si tento eufemizmus vysvetlujeme akokolvek. Praktické vsak rozhodne nie je. 430 litrový kufor je na úrovni slusného standardu o dve triedy nizsie (Clio Grandtour 439 l, Fabia combi 480 l), uz v nizsej strednej je skor na hanbu a v strednej...skoda hovorit. Príznacne medzi prvými oficiálnymi snímkami nie je priamy záber na kufor. Kvality V60 teda budú rozhodne inde ako v praktickosti a prepravnej kapacite. Dizajn jednoznacne vítazí a k nemu iste nemozno mat podstatné výhrady. Znacne ale ovplyvnuje funkcnost; okrem spomínaného kufra sú to nízke sklá vzadu, co bude mozno posobit mierne klaustrofobicky vzadu.
A k výhradám, ze prémiové kombi bodujú inými devízami, ako je absolútny objem kufru a pod. len poukazujem na kombíky ako E-Klasse T model ci nový 5er Touring, ktoré dizajn, image a "lifestylovost" dokázali zladit s obrovským kufrom.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Dinar
7. 7. 2010 11:01
Re: Pár praktických
K tomu poslednímu odstavci, ta tebou zmíněná auta jsou ale o notný kus větší, nová V60 je o třídu níž, navíc, tím, že tu je teď V70 odvozená z S80ky a ne z S60ky jako předchozí model, musí být V60 nutně celkově menší, aby si jaksi nelezly do zelí s V70. A lifestylové zaměření je logické, dnes trendy a navíc tím kombík kopíruje i zaměření S60ky, která (i v předchozí generaci) nemá s tou starou filozofií Volvo, coby rodinného kočáru už moc společného. Tohle je prostě stylovka ve střední třídě, snaha o urvání zákazníků pokukujících po podobně podaných autech ať z premie, třeba 3er nebo mainstreamu (Accord nebo 159), což jsou auta, která bych viděl jako nejbližší konkurenci, a u nichž objem kufru také není tím podstatným. Stěhováky jsou ve střední zcela v zajetí mainstreamu a u aktuálních modelů vesměs atakují 4,8 metru, to není bojiště nové V60ky. Jinak, za mě moc povedené :yes: :-) ;-)
Avatar - iudex
7. 7. 2010 11:22
Re: Pár praktických
Cakal som, ze sa niekto chytí toho triedneho rozdielu... Samozrejme som si toho vedomý, i faktu, ze Volvo potrebuje miesto pre vacsí kombík, ale slo mi len o poukázanie na fakt, ze i iní prémioví výrobcovia (ano, ja Volvo radím do prémie) dokázu skĺbit posobivý dizajn s primeranou mierou praktickosti, hoci by to nemuseli robit (kto by mal napr. výhrady, keby E kombi malo o 50 litrov menej?) Napriek tomu ukazujú, ze praktickost neznamená rezignáciu na krásu. A ked teda hovoríme striktne o triednych konkurentoch, A4 Avant ci C-Klasse T rozhodne za ohavné kombi oznacit nemozno a ponúkajú pritom nezanedbatelne viac listríkov v kufri.
Inak i ja dávam Volvu (bez ohladu na horeuvedené) za dizajn :yes:
Avatar - Dinar
7. 7. 2010 12:54
Re: Pár praktických
Nepřu se s tebou, jen mi přijde pojetí V60 logické, V70 je designem zádě typicky utilitární Volvo, nemělo by smysl dělat to samé o číslo menší, tohle je třída malých manažerských sedanů (přijde mi to jako výstižnější označení než premie střední třídy) od nichž odvozené kombíky nejsou primárně stěhováky, ale jen praktičtěji řešenou variantou k sedanu. A pokud jde o čísla, je to vždy ošidné, ty litráže, některá auta nemají rezervy a kapacita kufru je počítána vč. nevyužitelných placatých prostorů pod dnem kufru apod., důležitá je délka a šířka kufru s tím, že v kombíku dostávám lepší vstup. Číslo 430 litrů vypadá na kombík opravdu podviživeně, ale nějak se mi vzhledem k těm obrázkům a rozměrům nezdá, že bych do trojkového kombíku dostal o jeden stolitrový kufr víc než do této V60. Uvidíme naživo.
Avatar - white label
7. 7. 2010 14:01
Re: Pár praktických
Souhlasím, jen bych dodal, že důležitý rozměr (vedle šířky a délky) zavazadlového prostoru je jeho hloubka, především ta po jeho "roletu/víko"..., právě proto nechápu dlouhodobější trend/módu, snižovat jeho hloubku jen proto, aby byla podlaha (za každou cenu) v rovině s nakládací hranou... 8-s
Avatar - white label
7. 7. 2010 11:14
Re: Pár praktických
O "obrovském" kufru se dá mluvit u Ečka, u 5er těžko..., navíc jsou obě auta o třídu výš, než V60...
Avatar - iudex
7. 7. 2010 11:23
Re: Pár praktických
K tomu som uz odpovedal Dinarovi.
P.S. 560/1670 l u BMW 5 je nejak málo? Kto v triede okrem Ecka ponúka viac?
Avatar - white label
7. 7. 2010 13:40
Re: Pár praktických
Přece neříkám, že je přímo malý, mezi malým a obrovským kufrem je hooodně velký rozdíl, takže co není obrovské, nemusí být hned malé....
Litry jsou jedna věc, "tvar" (který rozhoduje o tom, co tam prakticky dostaneš) druhá...
Litrové hodnoty objemu kufru současné kombíkové 5er, jsou prakticky totožné se současnou A6 Avant (565/1660) a ani její kufr na mě, zvlášť v porovnání s kombíkovým Ečke (690/1950), zrovna "obrovským" dojmem nepůsobí, je příliš plýtký (i díky na hlavu postavené módě tzv. "rovné" podlahy, tedy ve stejné výšce s nákladací hranou) a omezený "položeným" sklonem pátých dveří. K mému velkému překvapení do něj prakticky nedám o mnoho víc, než do naopak opravdu hlubokého kufru Golfu s předním pohonem, zní to neuvěřitelně, ale přesvědčil jsemn se o tom už mockrát...
7. 7. 2010 10:44
ten čumák
:no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
7. 7. 2010 11:33
Re: ten čumák
co nepaci sa ti? fabia ma lepsi ja viem
Avatar - twistedTSD
7. 7. 2010 12:55
Re: ten čumák
proc ten utok? :no:
Avatar - kari.laz
7. 7. 2010 11:48
Re: ten čumák
Čumák je hrozný a dozadu použili víko z C30.
7. 7. 2010 11:25
Laguna kombi nebo jak se to jmenuje...
Takže za designové pojetí zádi dávám 1- ALE ten francouzsky přitroublý kukuč vpředu ve spojení s lagunózní boční linií (oken) 8-s ...to je špatné, tudy podle mne NE... Pokud to takhle půjde dál, Volvu už ani HRANA nezazvoní. ;-\ Jó, kdyby tohle bylo foto nové laguny kombi, tak bych žabožroutům musel (nerad) vyseknout poklonu, ale VOLVO?!? ;-)
Rozbalit vlákno
10
Avatar - 3_diamanty
7. 7. 2010 11:34
Re: Laguna kombi nebo jak se to jmenuje...
aspon vidis ze medzi renaultom a volvom uz dnes nie je taky rozdiel ako kedysi, a ked ta to trapi musis s sa tym zmierit ;-) ja by som lagunu rozhodne bral :-!
7. 7. 2010 11:44
Re: Laguna kombi nebo jak se to jmenuje...
Ber, já nechám být :-) A pozor, psal jsem pouze o designu!!! Postav do servisu 10leté Volvo a přitáhni tam z vrakáče 10letou Lagunu a zkus porovnat. :-) Tím neříkám, že bych někdy měl mít auto 10 let, ale to rozdílné "stárnutí" se projeví po pár desítkách tisíc km. ;-)
7. 7. 2010 12:16
Re: Laguna kombi nebo jak se to jmenuje...
:yes:
Obecně vzato, kdo chce s autem opravdu jezdit, ať si koupí auto od germánů, kdo chce s autem jen honit velkou vodu, ať si koupí auto od cigánů. :-!
7. 7. 2010 13:22
Re: Laguna kombi nebo jak se to jmenuje...
Ale cigani jezdi Mercedesy! ;-)
Avatar - kari.laz
7. 7. 2010 13:32
Re: Laguna kombi nebo jak se to jmenuje...
protože s autem chtějí opravdu jezdit :-)
Avatar - white label
7. 7. 2010 14:09
Re: Laguna kombi nebo jak se to jmenuje...
Taky cikáni nejsou žádní blbci, třeba z těch, co nechodí vůbec do práce, mají nejvyšší životní úroveň vůbec... ;-)
Avatar - Pierro
8. 7. 2010 09:26
Re: Laguna kombi nebo jak se to jmenuje...
Déžo Dunka od nás ze sýdlišče valý Mercédes esklásu... >:D
Avatar - Pierro
8. 7. 2010 09:27
Re: Laguna kombi nebo jak se to jmenuje...
jako taksííííííííííí >:D
neregistrovaný "Florian93"
8. 7. 2010 18:27
Re: Laguna kombi nebo jak se to jmenuje...
Předsudky,předsudky,předsudky a blbý kecy.... :yes:
8. 7. 2010 21:10
Re: Laguna kombi nebo jak se to jmenuje...
Dík za ten palec nahoru :-)
7. 7. 2010 11:37
Čumák
No já nevím, já jsem ještě nepobral ten vystrčený čumák. Jestli se tu Deltě vyčítá krysí držka, tak tohle volvo na mě působí jako mravenečník.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - "Brňák"
7. 7. 2010 12:13
82 %
Všichni tady plivete na design a té minianketě, kde se má hodnotit právě design, dalo přes 82% lidí jedničku nebo dvojku.. Čím to bude...
Rozbalit vlákno
40
Avatar - miromen
7. 7. 2010 12:17
Re: 82 %
Proč tě to tak sere že se tu některym lidem Volvo nelibi ?
Avatar - "Brňák"
7. 7. 2010 15:06
Re: 82 %
Mě to nesere. Jen diskutuju. Volo není moje krevní skupina. Jen se pozastavju na tím, že se to nikomu v diskusi nelíbí a má to v té anketě pozitivní ohlas. Víš.
Avatar - white label
7. 7. 2010 14:03
Re: 82 %
To zas ne, je jen bezprostřední... >:-[]
Avatar - white label
7. 7. 2010 14:49
Re: 82 %
Tak nokonec nad tou novou V60kou vlastně spíš slintáš... :-O >:-[]
7. 7. 2010 14:59
Re: 82 %
S tim už auta nemaj co dělat
Avatar - "Brňák"
7. 7. 2010 15:06
Re: 82 %
Inteligence ti nic neříká co..
7. 7. 2010 15:14
Re: 82 %
Ano, moc si jí nepobral
Avatar - "Brňák"
7. 7. 2010 15:51
Re: 82 %
Tak já tady nepoužívám citoslovce k vyjádření myšlenky...
Avatar - white label
7. 7. 2010 17:33
Re: 82 %
Škoda, možná by to (ve tvém případě) mělo mnohem větší výpovědní hodnotu... :*) ;-) >:D
Avatar - white label
7. 7. 2010 19:07
Re: 82 %
Vidíš, jak ti to jde...a teď zkus vymyslet i něco svého, zatím jsem tu ve tvých příspěvcích nenašel jedinou ucelenější myšlenku, nebo aspoň logický argument..., teda kromě té tvé omílané kritiky kritiky... ;-)
Avatar - Pierro
8. 7. 2010 09:20
Re: 82 %
třeba se mu chce kakat a pemprska jaksi zůstala ne v kaťatech ale ve... škodylaku???? >:-[]
Avatar - T613
7. 7. 2010 12:51
Re: 82 %
No bude to zkrátka tím, že se mi prostě nelíbí. A víš co je na tom vůbec nejlepší? Netrápí to ani mě ani to Volvo ;-)
Avatar - "Brňák"
7. 7. 2010 15:07
Re: 82 %
Však ať se ti nelíbí. Já to nikomu neberu. Jen, že to má v té anketě pozitivní ohlas. To je celý. Jinak mě je to taky u pr..
Avatar - white label
7. 7. 2010 15:35
Re: 82 %
No to jak je ti to strašně "u pr.." to tu řešíš už zatraceně dlouho, "víš"... :-O :*) 8-s >:-[]
Avatar - "Brňák"
7. 7. 2010 15:55
Re: 82 %
Reagoval už někdo inteligentně na můj příspěvek? Jen si tady někteří hrají na strašný odborníky...
Avatar - T613
7. 7. 2010 16:15
Re: 82 %
nedá se inteligentně reagovat na něco co už samo o sobě není inteligentní reakce. Ono podivovat se nad tím, že se někomu něco nelíbí (byť menšině) může buď zaslepený fanatik nebo dítě. Rozhodně ne dospělý a rozumně uvažující člověk.
Avatar - "Brňák"
7. 7. 2010 16:22
Re: 82 %
Mě to spíš přišlo, že někteří jsou tady vyškolení designéři a že jejich slovo je tu nadevše...
Avatar - white label
7. 7. 2010 17:26
Re: 82 %
V principu podobní designéři, jako ty a tvoje "konstruktivní" kritika jejich kritiky... ;-)
Avatar - T613
7. 7. 2010 18:39
Re: 82 %
takže abych chrochtal blahem nemusím být designer, ale abych řekl to si strčte si to někam, ano.. zajímavé :-)
Avatar - white label
7. 7. 2010 17:31
Re: 82 %
Na hrubý pytel...
Lepší jen hra na odborníky, než se tu pokoušet zavádět funkci místního "ombucmana"... >:-[]
7. 7. 2010 18:30
Re: 82 %
Ahoj wolffe! Poznal jsem tě!
7. 7. 2010 13:12
Re: 82 %
To bude tím, že člověk raději nahlas brble, než chválí... osobně mi vadí to kyklopovské oko uprostřed interiéru, ale celkově dávám 1* :yes:
Avatar - kari.laz
7. 7. 2010 13:34
Re: 82 %
Tak se podívej na ankety ostatních aut. Není snad ani jediné auto, které v téhle anketě nemělo s velkou převahou jedničku.
Každý návštěvník stránky si klikne.
Avatar - Glaukos
7. 7. 2010 14:20
Re: 82 %
taky jsem neodolal a kliknul jsem,
ale na dvojku >:D
Avatar - kari.laz
7. 7. 2010 14:32
Re: 82 %
Já se přiznám, že u toho Volva jsem klinul na trojku. Na dvojku se mi to prostě nelíbí. Dvojka je u mě jako něco super a jednička jako něco výjimečného. Ale to volvo není ani jeno z toho.
Avatar - Glaukos
7. 7. 2010 16:38
Re: 82 %
trojku bych dal u Volva tak C30 nebo XC60, jinak jsem si Volva už oblíbil
Avatar - kari.laz
7. 7. 2010 16:53
Re: 82 %
Já neříkám, že nemám Volva v oblibě, ale tohle to rozhodně nebude. To se mi prostě nelíbí.
Avatar - "Brňák"
7. 7. 2010 15:08
Re: 82 %
..si klikne.. a proč neklikaj na 4 nebo 5 ?
7. 7. 2010 15:16
Re: 82 %
Kliknul jsem ti na pětku, inteligente, tak už neplakej.
Avatar - "Brňák"
7. 7. 2010 15:53
Re: 82 %
Teď si mě dostal do kolen. Člověk se jen na něco zeptá.. Lituju tě.
Avatar - kari.laz
7. 7. 2010 16:54
Re: 82 %
Ty jsi fakt názorově omezený. Prostě se to někomu líbí a někomu ne. A ty tu pořád všem cpeš, jak je krásný a vymýšlíš si k tomu pořád nové a nové voloviny, ajko anketu na začátku článku.
7. 7. 2010 18:32
Re: 82 %
Díky za soucit. Slimáci mě sežrali celou úrodu hrachu.
Avatar - Glaukos
7. 7. 2010 12:16
Tak jsem se konečně dočkal
a auto.cz jako nej. server ve ČESKÉ REPUBLICE uvěřejnilo "první oficiální" informace o Volvu V60. O více než 30 hodin později než "u mě respektované zahraniční stránky" a dokonce o skoro 48 později, než se na internetu objevily první foto+info :yes:
Jinak Volvo nikdy nepatřilo mezi moje oblíbené automobily, ale vzhledem s k již 20letému střídání Volv u nás doma, jsem si k němu vypěstoval "vztah". V60 vypadá rozhodně líp než S60 a XC60, ale na eleganci poslední S80 opravdu nemá
Rozbalit vlákno
15
7. 7. 2010 13:16
Re: Tak jsem se konečně dočkal
Ty nedržíš státní svátek?
Avatar - Glaukos
7. 7. 2010 13:24
Re: Tak jsem se konečně dočkal
pokud se nepletu, tak nové články se tu objevily jak včera, tak předevčírem a nová V60 mi přijde významější než například Renault Wind, nebo nová verze Grand Vitary. Jinak jako správný čech jsem se předchozí dva dny "válel u televize"
7. 7. 2010 13:28
Re: Tak jsem se konečně dočkal
Jake respektovane zahranicni stranky;

www.autoexpress.co.uk
www.autocar.co.uk
www.autobild.de
nejake dalsi....???

pokud ano ci ne to ja porovnat nedokazu ale +- 30 hodin...nezapominej, ze vetsina dalsich clanku je vetsinou na auto cz se zpozdenim, jelikoz nekdo musi nejdriv prelozit v zaklade ty zahranicni... ;-)
neregistrovaný "RayBan"
7. 7. 2010 13:39
Re: Tak jsem se konečně dočkal
Tady se jim to evidentně jako jediným nedaří přelouskat ... >:D [odkaz]
Avatar - Glaukos
7. 7. 2010 13:54
Re: Tak jsem se konečně dočkal
ještě netcarshow.com a třeba i autowp.ru, všechno se mi vypisovat nechce, ale rozhodně bych neměl zapomenout na španělský a anglický autoblog, i když tady se o "respektu" mluvit nedá
Avatar - Glaukos
7. 7. 2010 13:55
Re: Tak jsem se konečně dočkal
třeba konkureční autorevue.cz to měla už včera po poledni, nebo tak nějak
7. 7. 2010 14:48
Re: Tak jsem se konečně dočkal
Kam spěcháš?
Avatar - Glaukos
7. 7. 2010 16:41
Re: Tak jsem se konečně dočkal
Život je krátký
7. 7. 2010 18:23
Re: Tak jsem se konečně dočkal
Volva jsou držácí
Avatar - Glaukos
7. 7. 2010 19:44
Re: Tak jsem se konečně dočkal
:yes:
Avatar - white label
7. 7. 2010 20:10
Re: Tak jsem se konečně dočkal
Nevím proč to má zrovna od tebe lehce "ironický dialekt"... ;-) >:-[]
7. 7. 2010 21:20
Re: Tak jsem se konečně dočkal
Asi proto, že hučí po 9 ložisko a vstřiky jsou údajně po smrti ;-\
Avatar - Pierro
8. 7. 2010 09:21
Re: Tak jsem se konečně dočkal
vlastní špatná zkušenost??? :-O
7. 7. 2010 14:47
Re: Tak jsem se konečně dočkal
A taky je časový posun... třeba s UK.
Avatar - Glaukos
7. 7. 2010 16:41
Re: Tak jsem se konečně dočkal
i jedna hodina znamená dost
Avatar - twistedTSD
7. 7. 2010 15:50
ok
vypada pekne...i kdyz ten predek...
Rozbalit vlákno
0
8. 7. 2010 10:37
SSH
á skupinka se nám zase sešla...
Díky chlapci, díky, opět jste mě pobavili...

Dinar :yes: , za jakž takž věcné dva příspěvky. Kluk ušatá dělá pokroky..snaha vymanit se z té debilní skupiny je ohromná... :yes:

Počkáme si na Vašeho Guru... ten Vám to vysvětlí, jak to s tím Volvem a prémií je... a budete mít po ptákách... Jaksi jste si neuvědomili, že Volvo a Suzuki byť neněmecké se nekritizuje!!!! ;-)

P.S. Mně se to auto celkem líbí... :yes:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - white label
8. 7. 2010 11:41
Re: SSH
Normální lidi dokážou napsat myšlenky i sami od/za sebe, ale chudší duchem raději čekají na příspěvky svých "Guru" apod., aby se mohli vůči něčemu alespoň vymezit, když je samotné nic smysluplného nenapadne.. :-O :*) 8-s >:-[]
8. 7. 2010 12:44
Re: SSH
Zajímavé...
Tak hlubokou úvahu bych od tebe ani nečekal...
teď se ještě podle toho řídit...
Avatar - white label
8. 7. 2010 13:01
Re: SSH
Tak se mrkni třeba tady, včera 7.7. ve 14:44 (+ všechny reakce na to)...
Máš tu nějaký "svůj" podobný příspěvek (místo stupidně omílaného "SSH"), nebo zas čekáš, co nejdřív napíše "Guru"? ;-)
8. 7. 2010 13:52
Re: SSH
Jo to máš asi 6 palců nahoru.. člověk by řekl slova uznání...
Otázka zní, jestli to co si napsal nebylo právě až příliš tendenční...

Neboť... a právě o to jde..., je to o úhlu pohledu a o tom co zákazníci chtějí. Volvo stejně jako každé další značky si uvědomuje, že nemůže dělat stejná auta jako dělá ta německá prémiová dvojka (ty auta se sobě mimochodem podobají jako vejce vejci, nebýt chvilkového poblouznění Bangla).

Pokud by chtěl zákazník něco, co bude vypadat jako mrecedes, koupí si Mercedes. Volvo, Alfa Rome a další podobné značky mají svůj designový směr, který se snaží rozvíjet. Ano, někdy se to povede lépe a někdy hůře a omezeným lidem se to líbit nemusí, nicméně...asi se najdou i ti, kteří prostě nechtějí furt to samé, servírované 10x dokola. Nikde nezpochybňuji kvalitu německé prémie (a to ani designové), nicméně to není 100% jediný a ten správný směr a jedině možný... to, že je třeba vyšší střední tída v této oblasti slušně řečeno strnulá (myslím tím zákazníky) je věc druhá... A jak já říkám...nikdy není ten co by se zavděčil všem...

Možná by prostě někdy stačilo napsat líbí a nelíbí a řekněme tomu stručně proč... a ne psát sáhodlouhé úvahyo tom, proč to volvo vypadá právě tak jak vypadá... Protože jsou to potom jen domněnky a ve finále plky jednoho uhrovitého zoufalce, psané pod vlivem jeho milovaného Guru.

Edit: ještě si dovolím jednu poznámku... Právě díky této strnulosti už osttaní značky na vyšší střžední a střdní třídu rezignovaly a auta jako S 80 (pokud se to neume na čínském trhu), Alfa 166 (pokud nebude fungovat spolupráce s Chryslerem s uvedením an lepší a potenciálně silnější USA trh), Vel Satis (pokud neošlahnou nějakýho Samsunga, který však Vel Satisu nebude sahat ani po kotníky), Thesis, C8, 607 (pokud se neprojeví spolupráce s Mrcedesem, které nevěřím a nebo enbude zadání od franc. vlády) atd... už prostě na trh uváděna nebudou, protože není kdo by je koupil... A že to nebyly vůbec špatný auta... Ale to není už můj problém..., jen mě to může mrzet a o to zajímavější sběratelské kousky to budou...
Avatar - Pierro
9. 7. 2010 09:45
Re: SSH
wolffe, chlapče zlatá, tx už raději nepij, neb tě nechám otestovat velikost kufru Cromy... >:D ;-) Jinak jak se máš ty jeden draku talijánskej??? :-)
Avatar - kari.laz
9. 7. 2010 11:05
Re: SSH
Ted si přečti co jsi napsal. Pomůžu ti a zkopíruji to nejdůležitější.

"Možná by prostě někdy stačilo napsat líbí a nelíbí a řekněme tomu stručně proč... a ne psát sáhodlouhé úvahyo tom, proč to volvo vypadá právě tak jak vypadá... "

A pak se podívej na ten sloh co sji napsal. Takže než začneš někomu radit, tak se tím zkus nejdříve řídit sám.
Avatar - Pierro
9. 7. 2010 11:27
Re: SSH
V zásadě máš pravdu, ale jestli chceš někoho popotahovat s češtinou, buď trochu pečlivější ve svých vlastních příspěvcích.
Jinak to tak trochu vypadá, jako kdxž se kozel snažil býti zahradníkem - tzn. - ztrapňuješ se hochu... ;-)
Avatar - kari.laz
9. 7. 2010 12:49
Re: SSH
Tak si to možná přečti ještě jednou a zkus se trochu zamyslet nad smyslem mého příspěvku.
Nikde tam nenarážím na jeho češtinu, ale na to, že tam píše, aby se diskutující vyjadřovali stručně a sám napíše asi stořádkové povídání.
Avatar - white label
9. 7. 2010 14:42
Re: SSH
On přece nekritizoval jeho češtinu, nebo pravopis, ale jen to, že káže vodu a sám pije víno. Tím "slohem", nemyslel slohový styl, ale délku jeho reakce, kterou sá kritzuje u ostatních... :-O :*) ;-)
...ten tvůj konec ti tu přepisovat nebudu, na to tě mám příliš rád...
:-)
Avatar - white label
9. 7. 2010 11:23
Re: SSH
Bohužel nejsi tradičně schopen absolutně žádné sebereflexe...
Já napsal "něco" (jestli to bylo tak tendenční, nechávám na ostatních) v osmi řádcích, ty "nic" ve třicetitřech řádcích, ale sám mně píše: "Možná by prostě někdy stačilo napsat líbí a nelíbí a řekněme tomu stručně proč..."
Prostě opět tu stavíš na hlavu sám sebe... :*) ;-)
A znovu opakuju, jestli tu někdo píše vyloženě pod vlivem "Guru", pak jsi to především ty, i když opačně/negativně..., stačí nahlédnout do kterékoli tvé reakce, v téměř každé je aspoň náznak jeho negace, nebo negace tzv. skupiny SSH...
Avatar - Pierro
9. 7. 2010 11:36
Re: SSH
co je to ta grupa SSH??? :-O
Avatar - kari.laz
9. 7. 2010 12:54
Re: SSH
Něco podobného jsem mu už psal v 11:05 ale Pierro mě nařkl, že se strapňuji, že opravuji Wolffovo Češtinu. Nic takového jsem samozřejmě nedělal. Bohužel Pierro nepochopil, že je to narážka na délku Wolffova příspěvku.