Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
ridlley
vyzera jak cisty nobl kok...
euro89
Si nemůžu pomoc, ale na tý fotce vypadá, jak typickej mafián z filmů 70. a 80. let >😁 Trochu mi připomíná jednoho herce, co hrál zápornou roli v Policajtu z Beverly Hills, tušim ve trojce... >😁 >😁
Na šéfa italské automobilky dokonalé, ne.
Taky si myslím... i přes "německé" jméno vypadá spíš "italo-francouzsky"...
Četl jsi jeho životopis ? Velmi zajímavé a také lze zjistit, že je více italem než němcem.
Litrico
No podla mna by im Estoque zvysil predaje. Preco to neskusia? Panamera sa predava ako teple rozky. A Estoque vyzera bohovsky.
theolli
nebudu hodnotit výkony,spolehlivost to mi nepřísluší ale už jen ten pocit že si koupím Italskou legendu kde bych měl přepínače,volant a plno jiných věcí převzatých z levnějších modelů koncernu by mě docela nasralo a za ty prachy ještě víc.
Nevím ale originál je originál a kdybych odcházel od Ferrari určitě by to nebylo k VW ale třeba AM.
Mimochodem to není ojediněla kritika že VW cpe koncernový díly všude.
Nevím ale originál je originál a kdybych odcházel od Ferrari určitě by to nebylo k VW ale třeba AM.
Mimochodem to není ojediněla kritika že VW cpe koncernový díly všude.
To není mezi supersporty ojedinělé, ale naopak zcela běžné. Takto se ušetří na vývoji a výrobě "nepodstatných" částí dost podstatné částky...
Tohle je rozšířený blud. Nevím jaké "čudlíky" má Lambo z něčeho koncernového? Viděl si vůbec interiér toho vozu?
Podívej se aspoň na nějaké fotky. A klidně sem dej odkazy, co se ti zdá stejné.
Podívej se aspoň na nějaké fotky. A klidně sem dej odkazy, co se ti zdá stejné.
Tak si najdi interier Lamba a podivej se na Sat Nav ktera je v A4 vyroba 07
Prosim te nenut mne abych pokracoval :-!
Prosim te nenut mne abych pokracoval :-!
Takže ty myslíš zrovna modul navigace? Aha. Já myslel nějaké konkrétní ovladače, které stejné prostě nejsou.
Páčky budou stejné...ten modul s radiem asi taky...
Ale to je přeci jedno, dulezity je ze to jsou spickove veci, které fungují - kouzlo toho auta je uplne jinde než v páčkách. Přijde mi, že podobné věci kritizují jenom ti co v podobném autě nikdy nejeli
Ale to je přeci jedno, dulezity je ze to jsou spickove veci, které fungují - kouzlo toho auta je uplne jinde než v páčkách. Přijde mi, že podobné věci kritizují jenom ti co v podobném autě nikdy nejeli
Trefil si to. Když do toho sedneš, nějaká shodnost čudlíku je ti úplně u zadnice.
Páčky ovládání směrověk atd, jsou jiné, rádio nevím, to není vůbec podstatné. 😉
Páčky ovládání směrověk atd, jsou jiné, rádio nevím, to není vůbec podstatné. 😉
:yes: velmi trefné!
díky, v pátek před dovolenou bývám nejbystřejší >😁
Ten palec nahoru byl především za tu první větu druhého odstavce, ta druhá vždy platit nemusí... 😉
Je videt, ze jsi s touto SAT NAV nikdy nepracoval, nejen ze nemas na Lambo ale nemas nato abyjsi si koupil Audi.
Ale zato Ja nemuzu, a Touto Sat Nav "ne perfektni" ma vic zkusenosti nez ty s vlastnim telefonem.
Proc v Cecha kazdy hned musi vse resit, ze kdyz neco kritizuji tak jen proto, ze asi jezdim ve Felicii.
Ach ta Ceska povaha... ;-\
Ale zato Ja nemuzu, a Touto Sat Nav "ne perfektni" ma vic zkusenosti nez ty s vlastnim telefonem.
Proc v Cecha kazdy hned musi vse resit, ze kdyz neco kritizuji tak jen proto, ze asi jezdim ve Felicii.
Ach ta Ceska povaha... ;-\
Lol, tyhle rádobyurážky od třináctiletejch klučinů mě fakt baví >😁. Pojd do me, rozehraj to pořádně >😁
Sorry, nema kondom.
Kdo nemá kondom?
No přeco "toyota", aby "do tebe" mohl jít... >😒]
Jinak "toyota" je v pohodě, není "tendenčně omezený", jak by
k tomu mohl svádět jeho nick... 😉
Jinak "toyota" je v pohodě, není "tendenčně omezený", jak by
k tomu mohl svádět jeho nick... 😉
Zatím tu předvádí jen trapné osočování
No, vzal si tu tvou reakci (z 23:40) až zbytečně příliš osobně... 😉
Tech ovladacu je tam jeste par...ale to neni dulezite... jelikoz VW pouziva presne tu same slozeni hmoty z ktere jsou ovladace vyrobeny, volant taky pripomina spouste lidem zaklad z A4 RS mluvim hlavne o stredu...
Srdce auta dela Motor... a ted se dostavame spise k opacnemu problemu, ze kdo si z Lamba propujcuje tuto motorovou perlu ? nu preci Audi
Pokud toto je supersport motorove by mel byt vyhradne pro Lambo taky by jsi nechtel motory z Ferrar u Supersportu jmenem Fiat, ze ?
Bavime se tu u Supersportu takze nelze do toho tahat bezne vymeny motory jako chysta Mercedes Benz a Inffinity napriklad.
Nakonec je mi to jedno at si kazdy koupi co chce, stejne vyplnuju cas jen proto nez pudu spat.
😉
Srdce auta dela Motor... a ted se dostavame spise k opacnemu problemu, ze kdo si z Lamba propujcuje tuto motorovou perlu ? nu preci Audi
Pokud toto je supersport motorove by mel byt vyhradne pro Lambo taky by jsi nechtel motory z Ferrar u Supersportu jmenem Fiat, ze ?
Bavime se tu u Supersportu takze nelze do toho tahat bezne vymeny motory jako chysta Mercedes Benz a Inffinity napriklad.
Nakonec je mi to jedno at si kazdy koupi co chce, stejne vyplnuju cas jen proto nez pudu spat.
😉
Gallardo není supersport
?? Vážně
Vážně
Ty tady (na webu) budeš svými extrémními požadavky na zařazení mezi SS pomalu pověstný... 😲 :😉 >😁
Ale budeš se tu asi na tom "muset" domluvit (kromě mě, Mojita, toyoty, figurky...) třeba se sleeperem, Alešem Jungmannem, nebo třeba i s Markem... 😉
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
P.S. ...a myslím, že ani wikipedie se v tomto zas nějak moc často nemýlí...
[odkaz]
Ale budeš se tu asi na tom "muset" domluvit (kromě mě, Mojita, toyoty, figurky...) třeba se sleeperem, Alešem Jungmannem, nebo třeba i s Markem... 😉
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
P.S. ...a myslím, že ani wikipedie se v tomto zas nějak moc často nemýlí...
[odkaz]
ricardo - vážně...jsi napsal blbost,jestli toto není supersport s velkým S,tak já mám v garáži zelené SUV 4 x 4 😉
Gallardo je SS jako skutečně sportovní auto. Je to naprosto obyčejné sportovní auto, tak jako třeba Ferrari F430, Porsche 911 Turbo nebo Mercedes SL - určené pro masy bohatých klientů. Bez sběratelské hodnoty, bez přelomových tehcnických inovací, bez mimořádných jízdních výkonů (v rámci daného kontextu samozřejmě). Rozdíl mezi Gallardem a Reventónem je tak propastný asi jako rozdíl mezi Golfem a Audi A6...
Rozdíl mezi Gallardem a Reventónem je sice opravdu značný, ale to samo o sobě nezmění fakt, že je Gallardo je obecně bráno jako SS (jestli takový, nebo makový je druhá věc), navíc zrovna Gallardo přece přímo pro nějaké "masy" bohatých klientů (minimálně primárně) určeno není, tady je případné přímé srovnání s eSeLkem od MB poněkud "mimo"..., a to nejen u značek (Lambo vs MB), ale především u samotných "typů" (Gallardo vs SL)... 😉
Gallardo je auto, které se kupuje na cesty do kavárny - stačí ti to tak?
Na tenhle "argument" zkus motto v mém profilu...
Že si ho někdo (určitě ne všichni) koupí i na cesty do kavárny pořád nic nemění na faktu, že se jedná o SS a tak se o něm logicky i mluví/píše... a i ti co si jej kupují především na ty jízdy do kavárny, za něj utratí hodně peněz i právě proto, že se jedná o SS...
"Bojuješ" s větrnými mlýny... 😉
Že si ho někdo (určitě ne všichni) koupí i na cesty do kavárny pořád nic nemění na faktu, že se jedná o SS a tak se o něm logicky i mluví/píše... a i ti co si jej kupují především na ty jízdy do kavárny, za něj utratí hodně peněz i právě proto, že se jedná o SS...
"Bojuješ" s větrnými mlýny... 😉
Takže budeme M5 a Panameru Turbo brát jako čtyřdveový supersport?
Ano, rozdíl mezi Gallardem a Réventonem je obrovský a to asi tak, že Gallardo obejdeš, uznale pokýveš hlavou a vís. U Réventonu si sedneš na pr*el, chvíli se směješ, cvhíli skoro brečíš, vzdáleně tušíš, ale ani nedomýšlíš. Celý tento emocionální výlev trvá cca. 10 až 15 minut (dle síly jedince). Vlastní zkušenost ze St. Agaty.
Rozdíl ale vidím v tom, že Galardo můžeš vidět super-sportovat s majitelem na okruhu. Réventon tam nikdy neuvidíš. Nedávno jsem četl výbornou definici. Supersporty stahují časy na okruhu, hypersporty stahují kalhotky. Dle tohoto a mne jsou Gallardo, 911, F GT, F430(45😄, atd.. prostě supersporty. Super Veloce, Zonda, Réventon, CCX, Vayeron hypersporty.
Rozdíl ale vidím v tom, že Galardo můžeš vidět super-sportovat s majitelem na okruhu. Réventon tam nikdy neuvidíš. Nedávno jsem četl výbornou definici. Supersporty stahují časy na okruhu, hypersporty stahují kalhotky. Dle tohoto a mne jsou Gallardo, 911, F GT, F430(45😄, atd.. prostě supersporty. Super Veloce, Zonda, Réventon, CCX, Vayeron hypersporty.
A Gallardo potkáš skoro každý den... co je na tom "super"?
To si už ale pomalu pleteš (jazykový význam) slov "supersportovnost" a "superexkluzivita"... ve slovu supersportovní, se významově žádná extrémní "superexkluzivita" neskrývá...
P.S. I tak, potkáváš třeba na našich cestách Gallardo opravdu skoro každý den?
P.S. I tak, potkáváš třeba na našich cestách Gallardo opravdu skoro každý den?
Prvním supersportem bylo Lamborghini Miura a ne třeba Austin Healey. Co je tak složitého na pochopení rozdílu mezi běžným sportovním autem a supersportem?
Tvá otázka je určena především pro tebe samotného.
K čemu má dnešní desetiválcové Gallardo blíž (nejen cenou), k někdejší dvanáctiválcové Miuře téže značky, nebo ke čtyřválcovému Healeymu naprosto běžné značky Austin...?
K čemu má dnešní desetiválcové Gallardo blíž (nejen cenou), k někdejší dvanáctiválcové Miuře téže značky, nebo ke čtyřválcovému Healeymu naprosto běžné značky Austin...?
A Austin-Healey nebyla ani bežná značka ani čtyřválcové auto 😄
Myslel jsem původní Austin-Healey 100, který měl šestiválec až od roku 1956, ale i tak šestivál a desetivál je pořád "trochu" jinde, ne...?
Nebyla to sice běžná značka, ale bylo to děláno ve spolupráci s běžnou značkou Austin (od r. 1952 patřící do koncernu BMC)...a pokud si myslel až typ 3000 (Big Healey) proč jsi to nenapsal, u Miury si taky nenapsal jen značku...
Nebyla to sice běžná značka, ale bylo to děláno ve spolupráci s běžnou značkou Austin (od r. 1952 patřící do koncernu BMC)...a pokud si myslel až typ 3000 (Big Healey) proč jsi to nenapsal, u Miury si taky nenapsal jen značku...
ricardo - nic složitého na pochopení tam není,jen ty to stále jako JEDINÝ nechápeš 😉
Budeš asi musel obvolat veškerá motoristická periodika a vysvětlit jim TVŮJ celosvětově ojedinělý význam slova SUPERSPORT.
White má pravdu,řeším něco co je už dávno vyřešeno 😉
Budeš asi musel obvolat veškerá motoristická periodika a vysvětlit jim TVŮJ celosvětově ojedinělý význam slova SUPERSPORT.
White má pravdu,řeším něco co je už dávno vyřešeno 😉
ricardo - kde bydlíš,že ho potkáš každej den?Já ho vidím max.1 x za 14 dnů a to jezdím dost často 😐 (možná je tvůj soused)
To není můj pohled,Lambo,GT-R,430 atd. nazývají supersportem veškerá internetová i ,,papírová,,periodika.
Nejsou to masová auta,mají sportovná design i charakter,zrychlení pod 4 vt.(odhad),inovativní technologie atp.
Argument o našetření mi už zavání nedostatkem pádných argumentů 😉 >😒]
To není můj pohled,Lambo,GT-R,430 atd. nazývají supersportem veškerá internetová i ,,papírová,,periodika.
Nejsou to masová auta,mají sportovná design i charakter,zrychlení pod 4 vt.(odhad),inovativní technologie atp.
Argument o našetření mi už zavání nedostatkem pádných argumentů 😉 >😒]
Skoro každý den ? Žiješ v Monaku ? Velmi zjednodušeně slovo super ve spojení super sport vnímám jako informaci, která mi říká, že to pojede jak kráva a to jak to jede si neumí představit 99% řidičů. S exkluzivitou to nemá nic společného.
Nežiju v Monaku. Kdybych žil v Praze potkám Gallardo několikrát za den, i kdybych nechtěl. Má ho prostě úúúúplně každej (resp. spousta lidí se ho už zbavila, protože to přestalo být zajímavé auto)
"Má ho prostě úúúúplně každej..." >😁
Nechoď tolik na slunko, nebo se ti ten úúúúúúpal ještě zhorší...
😲 8-s >😒]
Nechoď tolik na slunko, nebo se ti ten úúúúúúpal ještě zhorší...
😲 8-s >😒]
No povím ti že na západních dálnicích je častější jak Octavia >😁 . Problém je vidět GT-R DB9. Ale z Ferrari či LG je člověk opravdu už znuděný,to nemyslím jízdní vlastnosti ale čistě co do počtu výskytu na silnici.
Které to konkrétně jsou, ty "západní dálnice", kde jezdí tolik Ferrari a Lamborghini, že je člověk z jejich četného počtu už znuděný...?
😲 8-s >😒]
😲 8-s >😒]
ricardo - na konci července budu 2 dny v Praze,napíšu ti kolik jsem jich viděl (tipuji max.3).
add přestalo to být zajímavé auto
Hammond v TG Gallardo testoval a shledal ho velmi přitažlivým a pasoval ho do trojice nej aut,se kterými kdy jel 😉
add přestalo to být zajímavé auto
Hammond v TG Gallardo testoval a shledal ho velmi přitažlivým a pasoval ho do trojice nej aut,se kterými kdy jel 😉
ricardo - to je tvůj výklad supersportu který se ale neztotožňuje s realitou 😉
Všude o něm píšou jako o SS,ty jediný asi pravidla nezměníš...
Všude o něm píšou jako o SS,ty jediný asi pravidla nezměníš...
Z tvého pohledu cítím logiku uvažování, že "supersport" je auto, na které by se časem mohlo podařit našetřit. Jenže tak to není, "ojetý" supersport bude pořád stát minimálně tolik co zánovní Gallardo.
Šetření taky není (pro zařazení mezi SS) žádný obecný argument.
Někdo nanešetří za celý žívot ani na novou Fabii, někdo naopak třeba na nový SS už za pár měsíců...
Někdo nanešetří za celý žívot ani na novou Fabii, někdo naopak třeba na nový SS už za pár měsíců...
Na exklusivní zboží jakým je supersport se našetřit nedá, to jsem myslel, že víš...
Pokud by se na SS nedalo (absolutně) našetřit, proč by se pak u nich uváděla cena? To že ti na některý "superexkluzivní" SS nestačí jen určitý obnos peněz je druhá věc..., stále máš zbytečnou potřebu zobecňovat...
WL, zrovna od tebe bych opravdu čekal, že budeš vědět rozdíl mezi "našetřit" a "vydělat"
Vysvětli mi, jaký je v principu rozdíl (ve významu slov našetřit/vydělat), vydělat měsíčně 20 tis. a z toho našetřit 100 tis. za rok a vydělat 2 mil. měsíčně a z toho našetřit 15 mil. ročně...?
jenže to není jen toto,třeba taky R8/TT ale bohužel taková je doba a globalizace je neůprosná. Proto si vážím Hondy že je ZATÍM pořád svá.
Že ty zase nejsi vyspaný, ty náš/svůj ne"ů"prosný češtináři... >😒]
Honda (auto) ta je opravdu "svá"? Teď nevím kterou Hondu (z jakého období) tím zrovna myslíš... 😉
Honda (auto) ta je opravdu "svá"? Teď nevím kterou Hondu (z jakého období) tím zrovna myslíš... 😉
jéééé,tak jsem klepl o řádek níž aby jsi z toho neměl pupínky náhodou.
Honda auto myslím,že nikomu nepatří je svá.
Honda auto myslím,že nikomu nepatří je svá.
Na "pupínky" z gramatiky si tady přece spíš ty, pak se nemůžeš divit, že ostatní od tebe čekají (v tomto směru) téměř dokonalost... 😉
To, jestli je automobilka stále "svá", přece zdaleka není jen otázka jejího majitele...
To, jestli je automobilka stále "svá", přece zdaleka není jen otázka jejího majitele...
neboj docela dobře vím že ú se píše vždy na začátku slova a uprostřed a na konci u přejatých slov a citoslovcí. Tohle málo si ještě pamatuji. 😉 A pokud chceš být důsledný tak se Ty,Tebe,Tobě píše s velkými písmeny ale to je detail.
Vím že to není otázka majitele ale je s údivem že se pořád drží.
Vím že to není otázka majitele ale je s údivem že se pořád drží.
Ty, tobě, ... atd se nemusí psát s velkým písmenem, záleží pouze na osobní úctě, pokud ji takto chceš projevit. Když ho někdo nepoužije, jen ukazuje, že si tě až tak moc neváží. Velkým písmenem se pouze vyká.
Douč se ještě, kde se píšou čárky mezi větami, protože je téměř neděláš.
Douč se ještě, kde se píšou čárky mezi větami, protože je téměř neděláš.
až jsem se na to musel podívat,přiznám že jsem to měl tak nějak zakodované že by se mělo ale není to chyba.Ani vykat nemusíš velkým písmenem,je tam docela džungle v tomhle směru.
Čárky? No comment,na ně si dám bacha jen když píšu něco ofic,ale zajímavý je když píšu rukou udělám chyby vyjímečně ale jak vlezu na klávesnici tak asi snaha o rychlost je schopna mě pohřbít.
>😁
Ono třeba není spisovně ani napsat uvozovky "slovo" ale správně to je dvě (99) dole a dvě (66) nahoře ale to jen pro zajímavost.
Čárky? No comment,na ně si dám bacha jen když píšu něco ofic,ale zajímavý je když píšu rukou udělám chyby vyjímečně ale jak vlezu na klávesnici tak asi snaha o rychlost je schopna mě pohřbít.
>😁
Ono třeba není spisovně ani napsat uvozovky "slovo" ale správně to je dvě (99) dole a dvě (66) nahoře ale to jen pro zajímavost.
"Ty, tebe, tobě" se určitě nemusí psát s velkými písmeny na začátku (a rozhodně to není žádná novinka) a "uvozovky dole" přímo na klávesnici nemám, určitě půjdou nějak napsat, ale opravdu to nepovažuju za důležité... 😉
S realnym interview by jsi se dival na video s reporterem od www.auto.cz redakce tak jak treba BMW dela interview s jejich navrhari ... jenze to by nejdriv interviewer musel umet jazyky a sef takove kapacity mit cas na tuto saskarnu.
Taky bych zrovna nepsal o lambo firme jako Italske, kdyz ji vlastni nemci... Jaguar take neni jiz anglicky ale indicka firma. Ale to je uplne jedno...
Co je pote bugati a proc?
a) Italsky vuz
b) Francouzsky vuz
c) Nemecky vuz
Dobry dne, radi bychom Vam predstavili novy francouzsky supersport jmenem Bugatti ... Mluvi se o Bugatti pod nemeckou "taktovkou", ale ani zminka o francouzskem designu, technologii...atd. Jelikoz vse je nemecke.
A i tak vidim Lambo, co je na nem italske? Motory, design ...povim ti NIC... zakladatel ano, ale to je v 21st stoleti tak vse.
Ja samosebou netvrdim ze Mercedes je arabske to bych se sam citil za hlupaka.
Auto jako takove treba nove SUV Mini od BMW pro mne je navzdy nemecke motory, design ikdyz prvni Mini bylo Britske a pote zkrachovalo tvrdit, ze jsi des koupit pravou britskou znacku muzes tvrdit opravdu jen u Aston Martin/ Britol, Caterham...etc.
PS; Snazim se jen vysvetlit svuj vlastni pohled.
Sám píšeš, že jen Aston, Bristol, Caterham jsou ty pravé britské značky, ale třeba právě ten Aston je na tom velmi podobně jako to Lambo.
Jde ciste o muj vlastni nazor nic vic nic min.
Anglicka znacka je promne ta ktera je prevazne ci castecne vlastnena anglicany, design byl navrhovan v anglii a pouziva vyhradne motory jez konstrukce ci vyroba je z Anglie. To je u mne anglicka znacka...
Tak jako Ferrari je 100% Italska znacka...
Pokud to nekdo vidi jinak, v poradku. Ja se nebranim jinemu nazoru ci pohledu na vec od toho se tomu rika CHAT...
Ale aby mne nekdo "ne ty osobne" osocoval, ze muj nazor se potyka na bazi;
a) musi mi byt 13 let
b) protoze jsme v takovem aute nikdy nejel
c) ze na takove auto si nikdy nevydelam
Nejsou lide k normalnimu Chatu.
😉
A bohuzel nelze na to odpovedet primo tak jak by jsi chtel...
Ten samy problem nemam nyni z Volvem ale za 7-8 let budu opel asi vnimat jinak nez dnes...pokud bude uspesny v novych modelech.
U Roweru je to oto jednodussi, ze na Roweru neni naco byt pysny bohuzel...
Jak jiz jsem rekl, jen pisi jak vnimam tu ci onu znacku; nerikam, ze muj pohled je dobry ci spatny... nebo ze seda primocare uplatnit.