Budou tomu nakonec rikat "X FACTORs - eXtra Fat Americans Causing Tip Over or Roll solution" .... >:D >:D >:D Rozumim tomu tak, ze misto toho, aby investovali do vyvoje podvozku, aby umoznili bezpecne vyhnuti se prekazce, radeji budou montovat zarizeni, ktery uprostred oblouku aktivuje naplno brzdy, coz jenom snizi schopnost zmeny smeru a navic neni, jako vsechny "vynalezy", zarukou toho, ze ke stretu nakonec stejne nedojde.... Vskutku genialni.
Pouzitim bezne dodavaneho principu CBC by dosahli mnohem lepsiho vysledku bez vlivu na ovladatelnost, ale to by pak nemohli prohlasit, ze s necim prisli jako prvni
>:D >:D
O co je tvůj příspěvek delší, o to je pitomější. Tohle řešení nevyžadovalo přidání žádného nového "železa".
Hlavně, že se u toho, když ze sebe děláš hlupáka, pořádně nasměješ. "To je panečku řachanda!"
Když už si teda tykáme, tak to ber třeba tak, že si nedělám iluze o reálným přínosu čehokoliv, s čím v posledních 20-30 letech přijde kterákoliv americká automobilka. Ber to ale i jakkoliv jinak, nemám motiv a důvod před tebou něco obhajovat, máš volné pole reakcí. Snad jej využiješ k tomu, aby jsi ukázal, že máš aspoň základní povědomí o tom, co je to slušnost a jak funguje. Capisci? ;-)
To je ovšem otázka. Kolik SUV, jaká poměrná část, nebo příp. u kterých konkrétních typů bylo zaznaménáno něco podobnýho v takovým měřítku, že by byl výrobce nucenej stahovat nebo svolávat. Další věc je ta, že toyota je teď pod drobnohledem, GS stáhne, pohraje si s naladěním ESP a zase jej vrátí zpět. Otázkou je, jestli by to udělala i bez publicity způsobené těmi dvěmi "aférami".
Doufám, že ta CC bude ve většině případů fungovat tak, jak to prezentujou.....Dostali se jako první na měsíc, tak si snad poradí i s tím, jak se dostat ze zatáčky >:D