Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Falco
Podvozek
| 28. 6. 2010 06:39
Samá chvála :-) Za vše může nový mezinápravový diferenciál, který dokáže rozdělit točivý moment až na 70:30 % nebo 15:85 % ve prospěch přední/zadní nápravy. [odkaz] :yes:
Podvozek
| 28. 6. 2010 09:58
A nebo taky aktivní zadní diferenciál, který rozděluje výkon na levé nebo pravé kolo.
Avatar - white label
Podvozek
| 28. 6. 2010 10:25
Jj, za ten se určitě vyplatí připlatit si...
Avatar - iudex
SÚBOJ TITANOV
| 28. 6. 2010 09:05
Tak toto je skutocný súboj titanov: RS5 drzo hádze rukavicu M3 kupé a dokonca si dovolí postavit sa vedla odlahcenej a potentnejsej M3 GTS! Potenciál na to papierovo má, ved jeho atmosférických 450 koní vyznáva mníchovskú vysokootáckovú filozofiu (teda este "stará" bavorská skola, ktorú paradoxne momentálne rozvíja viac, nez BMW) a ako z clánku vyplýva, prax nie je o nic horsia. Stvorkolka naladená do "pretácava", nízke tazisko, zladenie motora a prevodovky a spomínaný velkoobjemový atmosférický motor, tociaci vyse 8000 otácok... Je skvelé, ze sa stále robia takéto autá. :-)
SÚBOJ TITANOV
| 28. 6. 2010 09:08
:yes: :yes: a este k tomu take krasavce :yes:
SÚBOJ TITANOV
| 28. 6. 2010 10:00
Ano, ano. Přijde mi, že Audi složením modelové řady "přeskočilo" sportovní založené BMW.
Avatar - kari.laz
SÚBOJ TITANOV
| 28. 6. 2010 10:27
Taky se mi zdá, že BMW se pomalu orientuje spíše na mastodonty a SUV. Nyní má X1,3,5,6 pak GT5 a mělo by připravovat GT3.
Audi má Q5,7 a Allroad ale pak již samé normální + jeden supersport R8
SÚBOJ TITANOV
| 28. 6. 2010 10:35
Nejde jen o mastodonty. Když si vezmeš ty "normální" modely, tak téměř ke každému mají ostrou verzi, což se u BMW bohužel říci nedá. Nutno ale také podotknout, že top motorizace jednotlivých modelů BMW, byť ne jako M verze jsou velmi, velmi povedené. Viz. třeba coupe 1, tam si třeba troufnu tvrdit, že je na úrovni verzí S od Audi (naladění, chování atd...)
SÚBOJ TITANOV
| 28. 6. 2010 10:49
až na ty dva metráky navíc...
Avatar - iudex
SÚBOJ TITANOV
| 28. 6. 2010 11:02
Neporovnávaj odlahcenú polozávodnú verziu M3 GTS, ale "normálnu" emtrojku. GTS má okresanú výbavu a vyhádzané zbytocnosti za úcelom podstatného odlahcenia: polykarbonátové sklá, nemá zadné sedacky, namiesto nich má ochrannú vzperu. Skrátka s civilnou a plnohodnotnou RS4 treba porovnávat rovnako ideovo zameranú M3.
Avatar - white label
SÚBOJ TITANOV
| 28. 6. 2010 11:05
Je to dań za quattro, ale i tak, srovnávat hmotnost se dá pouze s běžnou M3. Na druhou stranu jsou výkonové parametry RS5 obdivuhodné právě i přes logicky vyšší hmotnost...
Avatar - iudex
SÚBOJ TITANOV
| 28. 6. 2010 11:14
Pozrel som na tú hmotnost: klasická M3 má 1655 kg, co je rozdiel len 70 kg oproti RS4. S uvedomením si, ze je to stvorkolka, ktorá samotná pridá mozno metrák, je teda RS4 aj v kategórii hmotnost plne porovnatelná.
[odkaz]
:yes:
SÚBOJ TITANOV
| 28. 6. 2010 11:07
?? Mluvím o modelech v nabídce. Co postaviš z portfolia BMW proti TT RS, S3, S4/RS4, S5/RS5, S6/RS6, R8 (ve 3 verzích + spider) ? Máš M3, M5, M6, Z4 a jak jsem již psal jinde vrcholnou 1 coupe. Ano, výborná auta, ale už to není co dřív a také z velké části právě díky té hmotnosti, kterou zmiňuješ. 3 a půl modelu proti 10, i když by se dalo napsat 5x2. Přes různé modely výběr výkonů v rozsahu od cca. 250HP do (přes) 600HP včetně supersportu. Dle mne na to BMW dnes prostě nemá odpověď.
Avatar - iudex
SÚBOJ TITANOV
| 28. 6. 2010 11:14
M3 vázi iba o 70 kg menej: [odkaz]
Avatar - white label
SÚBOJ TITANOV
| 28. 6. 2010 15:02
Jasně, to je ještě podstatně méně, než poloviční rozdíl...
Přitom fakt, že o 195 kg lehčí M3 GTS má při stejném výkonu hodnotu 0-100 km/h "jen" o 0,2 s lepší, ale kombinovanou spotřebu naopak o 1,9 litru horší, rozhodně celkově nehovoří v neprospěch RS5.
Avatar - white label
SÚBOJ TITANOV
| 28. 6. 2010 10:29
Máš pravdu, ale přesto je srovnávací tabulka s M3 GTS malinko "mimo", nebo tam aspoň měla být i standartní M3, která je logicky přímým konkurentem na trhu, vždyť M3 GTS stojí téměř dvakrát tolik co RS5ka. ;-)
Avatar - iudex
SÚBOJ TITANOV
| 28. 6. 2010 10:35
Ano, tiez mi to napadlo. Predsalen odlahcená GTS je trosku dalej, jednak svojou filozofiou jednostrannejsie zameraného auta, ako i cenou; ale dali ju do tabulky zrejme s ohladom na identický výkon.
Avatar - white label
SÚBOJ TITANOV
| 28. 6. 2010 10:44
To chápu, ale pro zákazníka v dané cenové kategorii by bylo podobné tabulkové srovnání (i) s běžnou verzí určitě zajímavější..., na rozdíl třeba od marketingu BMW... :-)
Avatar - iudex
SÚBOJ TITANOV
| 28. 6. 2010 10:47
>:D >:-[]
SÚBOJ TITANOV
| 28. 6. 2010 19:56
No a nesmieme zabudnúť, že je tu ešte jeden velmi agilný titán v ringu. A tým je, kto iný ako GT-R.
Avatar - white label
SÚBOJ TITANOV
| 28. 6. 2010 20:00
To sice je, ale přímá konkurence RS5/M3 to úplně není..., čímž samozřejmě nemyslím, že je "horší/lepší", prostě je jíné...
SÚBOJ TITANOV
| 28. 6. 2010 20:20
Áno, máš pravdu. GT-R nie je priestorovo plnohodnotné kupé, tak ako m3 a RS5, má viacero prvkov superšportu. Porovnať sa ale dá z hľadiska ceny a výkonu. Já osobne by som uprednostnil práve GT-R. :-)
Avatar - white label
SÚBOJ TITANOV
| 28. 6. 2010 20:52
Já teda zrovna spíš ne, ale dokážu to pochopit u jiných... ;-)
Avatar - Katikakus
SÚBOJ TITANOV
| 29. 6. 2010 00:23
:yes: Jo tady se plne shodnem. I kdyz pro BMW M3 mam opravdu slabost, moji volbou by byl GT-R.
SÚBOJ TITANOV
| 29. 6. 2010 08:38
Postupem času začínám mít obavu, že to Nissan s cenou GT-R podcenil a to tak, že ho cenově podcenil. Ta mystičnost a aura vyjímečnosti se pomalu rozpouští díky počtu GT-R, které už teď lze na silnicích potkat a jsem si téměř jist, že jejich počet bude ještě stoupat. Na jednu stranu to auto obdivuji a smekám před tím co dokáže. Na druhou stranu už "vše kolem GT-R začíná být trochu otravné". Řekl bych příliš lidový supersport. ;-\
pěkné
| 28. 6. 2010 15:11
Ten článek je recyklát, ne? Už jsem ho četl. Jinak nádherné auto :yes:
Avatar - white label
pěkné
| 28. 6. 2010 17:23
Viz poslední věta článku:
"Pokud vás zajímá, jak se tohle noblesně vyhlížející kupé chová na limitu v bezpečí závodní trati, přečtěte si původní článek na AUTOFUN: Za volantem: Audi RS5." :-O :*) ;-)
Meziplyny
| 28. 6. 2010 16:48
Můžete mi někdo prosím popsat, jak fungují meziplyny u DSG? Nastavují se automaticky nebo je dává řidič? Nějak si to bez spojky nedokážu představit.
Avatar - white label
Meziplyny
| 28. 6. 2010 17:20
Ty "meziplyny" si tam DSG dává "automaticky" (s "chirurgickou" přesností) při podřazení...
DSG se musí pořádně "zažít" na vlastní kůži, v kombinaci se silnějšími a silnými benzíny je až lehce návykové a třeba v klikatějších pasážích okresek si člověk doslova víc "zařídí", a to ať už jede v režimu sport, nebo manuálním režimu... :yes:
Meziplyny
| 28. 6. 2010 19:14
Automatické přesné meziplyny - to je supr! Je to přiblížení "závodnické" techniky "obyčejným" řidičům. Ono naučit se přesné meziplyny a ještě stylem "pata-špička" není nic jednoduchého a přitom meziplyny hrozně zvednou jízdní styl
Máte někdo zkušennosti, jestli automatické meziplyny mají všechny DSG (třeba i ve škodovkách) nebo to dávají jenom do sportovnějších silnějších verzí?
Avatar - white label
Meziplyny
| 28. 6. 2010 19:29
Nejel jsem sice zdaleka se všemi koncernovými motorizacemi s DSG, ale se kterými jsem jel (převážně VW, jednou Škoda), tak jej dávaly...

P.S. Že je dvouspojka vlastně revoluce v "robotizovaných" převodovkách si člověk uvědomí např. při srovnání S-troniku (DSG) s R-tronicem v R8.
Meziplyny
| 29. 6. 2010 08:42
Hlavně dost dramaticky pomohou na spojce.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku