Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v květnu 2010: Segment luxusních limuzín se letos zvětšil o více než 90 %, v čele je Mercedes-Benz S a BMW 7

Stuttgartská třída S se po dvouměsíční absenci vrací na trůn, tentokrát porazila konkurenci od Audi, BMW i Porsche. Prvenství jí patří i v průběžném pořadí za rok 2010.
Zpět na článek
29. 6. 2010 11:05
Re: Auto plné elektroniky.....
Nevim, proc tu pletes zlato :-O

S tim automatem a vypnutim motoru to zkus vysvelit tem co se uz rozvesili po stromech kolem cesty ;-)

Toyota delala svolavaci akci, nebot na ni X lidi podalo zalobu, zodpovednost v tom nevidim - spise strach z megaprusvihu, ktery se stejne kona(l).
28. 6. 2010 19:03
Re: Auto plné elektroniky.....
Zlato si nechej pro svou milou doma. Elektronický plyn už mají snad všechny nové auta od střední třídy nahoru s manuálem a snad všechny auta co maji automat. Myslím že je daleko zodpovědnější dělat svolávací akce kvuli pár nedokonalostem, než-li to dělat potajnu jako u našich německých sousedů, co ty na to? Jen tak mimochodem, stačí dát " volič " automatiky do neutrálu a plyn neplyn auto vpohodě dojede, popřípadě vypnout motor klíčkem v zapalování a jsi v klidu. Hold stačí zachovat klidnou hlavu a trošku technické uvažování.
28. 6. 2010 11:19
Re: Auto plné elektroniky.....
Zato az ti v lexu elektronicky plyn pusti stavidla naplno, nebudes uz muset do servisu vubec, totalky jdou rovnou na srotak. Modli se, at ti pak funguji aspon pytle ;-)
Mam dojem, ze v soucasne dobe u Toyoty nemuzes slapnout vedle - kdykoliv zajedes do servisu s jakymkoliv jejich typem, nejak svolavacka se pro nej urcite najde. Tak honem, upaluj na tu svoji, at necekaj ;-)
26. 6. 2010 22:51
Re: Auto plné elektroniky.....
[odkaz] 8-s :-!
Avatar - euro89
25. 6. 2010 23:54
Re: Auto plné elektroniky.....
Kdyby se vyhlašoval největší "klenot" mezi příspěvky na diskuzi na Auto.cz, tvůj příspěvek by měl top 10 jistou >:-[] >:D
25. 6. 2010 19:22
Re: Auto plné elektroniky.....
Promin ale jsme u diskuse o tvojem vysněném a vyonanovaném Skovém M-B, nikoli mojem japončíkovi. Ono kdyby jsi měl platit za servisní hodinu 1000 nebo 2000Kč taky by jsis to spočítal. A k tomu prodeji bych dodal jen to, že to byl tehdy jediný oficiální prodejce pro ČR a navíc čekací doby na ty auta byly skoro rok.... Takže se vrať zpět k Méďům, možná by stálo za to narazit na nějakého majitele který se nebojí mluvit a pověděl by ti, jak jsou to spolehlivá auta.
25. 6. 2010 19:06
Re: Auto plné elektroniky.....
Domnívám se, že co se týká servisů, nejvěrněji ses tu předvedl pod "svým" (tatínkovým, viď) autem, cituji tě: Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy) Lexus RX: Pražský prodejce a jeho servis se ukázal být příliš drahý, takže jezdíme do Brna kde mají stejně dovedné techniky za nesrovnatelné ceny." K tomuhle se snad necensurovanej příspěvek ani napsat nedá... Bože bože, to jsou oni, prémioví lexjezdci...

Jinak každému vřele doporučuji si přečíst tvou až lehce dojemnou story, jak se v Česku prodávají a hlavně kupují Lexusy 8-s [odkaz]
Avatar - white label
25. 6. 2010 18:39
Re: Auto plné elektroniky.....
Svatá prostoto...
25. 6. 2010 18:28
Auto plné elektroniky.....
Jezdím pravidelně kolem servisu M-B a vždy je tam narváno, že auta čekajcí na servis musí stát na odstavném parkovišti pro náklaďáky M-B. Nechtěl bych být v kůži novopečeného majitele tohoto drobečka za minimálně 3 mega když se mu místo budíku zobrazí hláška " chyba brzdového asistentu, vyhledejte servis M-B " To bude oprava tak za půl mega ne?
Avatar - 3_diamanty
25. 6. 2010 16:01
S - ko
Klasika opat tam kam patri :yes:

S ko je kral kralov a nazvdy zostane :yes:
25. 6. 2010 15:06
Re: ČTYŘI ESA
Každé auto z těch dvou cílí jinam, a každé z nich svůj cíl nemíjí...
Avatar - Johny.Rico
25. 6. 2010 13:59
Re: Je zvláštní ten poměr:
Co já vidím, tak jsou to taky 730d.
Avatar - Johny.Rico
25. 6. 2010 13:58
Re: Je zvláštní ten poměr:
Pravá atmo, ja ja.
Avatar - positivemind
25. 6. 2010 13:23
Re: Je zvláštní ten poměr:
Potkávám v Praze 7er dnes a denně, většinou jsou to 730d... většinou znamená z podstatné části
Avatar - positivemind
25. 6. 2010 13:21
Re: Je zvláštní ten poměr:
To ne, ale bude s menší spotřebou a vyváženější + si myslím, že bude uznávanější, protože jde pořád o pravou pořádnou atmosféru :yes:
Avatar - Johny.Rico
25. 6. 2010 13:02
Re: Je zvláštní ten poměr:
Větší objem + menší výkon je lepší?
neregistrovaný "Kajfik"
25. 6. 2010 11:13
Re: ČTYŘI ESA
Postav vedle sebe Panameru a E-klasse v dobře trefeném laku a povím ti kdo z nich je designovy majstrštyk svym exterierem... A to by pro Panameru měla hrát výhoda vyšší třídy (navíc defacto kupé)...

Ale je fakt (což už jsem dříve zmínil), že při VIP akci v klubu dělá 7er na parkovišti pouze doprovod několika Panamerám... Je to hezký pohled mít jich takhle srovnaných několik vedle sebe... verze S, Turbo... ;-)
neregistrovaný "Kajfik"
25. 6. 2010 11:02
Re: Tak se opravdu zdá, že mistr je jen jeden..
žeby škoda začala prodávat Superba ve "wide" provedení >:D >:D >:D

...místo prodlouženého rozvoru rozšířený rozchod kol...
>:D >:D >:D
25. 6. 2010 10:54
ČTYŘI ESA
Čtyři esa, nelze sáhnout vedle. Můžeš kupovat nahodile, můžeš vybírat poslepu, zde v této třídě ti nikdo nepodstrčí imitaci. Popravdě si musíme napsat, že pokud bychom měli vybírat podle designu, pak S-klasse už nutně potřebuje alespoň jemné retuše (zejména v partiích předních světel.) Ovšem, jak jistě všichni sledujeme současné designérské činění Mercedesu, velmi přesvědčeně se domnívám, že až vyjede nové eS, bude nejen "jenom" první, bude první... nedostižně.

Někde tu píšu, že jsem včera viděl novou A8... naživo mistrovské (třídní) dílo. Asi nejméně náruživě vnímám karoserii BMW. Je to jen jemná nuance, ale je.

Panamera je snad jasná už i slepejm a hluchejm - e-li-ta. Doslova.
neregistrovaný "Smejo"
25. 6. 2010 10:46
Re: Tak se opravdu zdá, že mistr je jen jeden..
ved este sa nepredavaju verzie s 3,0TDI a 3,0TFSI ktore su o nieco dostupnejsie a aj podla dynamickych parametrov nie su na tom o moc horsie ako osemvalce
25. 6. 2010 10:25
Re: Tak se opravdu zdá, že mistr je jen jeden..
V Supu musíš mít vostrý lokty, co má podélně navíc, chybí příčně ;-)
Avatar - Ricardo
25. 6. 2010 10:20
Re: Tak se opravdu zdá, že mistr je jen jeden..
Chtělo by to spíš Superba s tou luxusní nástavbou >:D
25. 6. 2010 10:10
Re: Tak se opravdu zdá, že mistr je jen jeden..
Tak si kup Superba :-)
neregistrovaný "Kajfik"
25. 6. 2010 09:58
Re: Tak se opravdu zdá, že mistr je jen jeden..
...i v základním provedení.

Pochopitelně neplatí pro Panameru a CL-ko... To nemají být pojízdné salónky luxusního hotelu... ;-)
25. 6. 2010 09:53
Re: Tak se opravdu zdá, že mistr je jen jeden..
"Tak jako další do týmu se hlásí Metelka, tedy Koudelka..." >:-[]

Jsem rád, že jsi se dobrovolně přihlásil. :-) :yes:
neregistrovaný "Kajfik"
25. 6. 2010 09:51
Re: Tak se opravdu zdá, že mistr je jen jeden..
S tím bych tedy nesouhlasil... Myslím že tohle se příliš neřeší... Možnost volby Long je zde spíš ta luxusní nástavba... Tedy schopnost uspokojit v této nejprestižnější třídě i zvýšené nároky zákazníka.

Long je zkrátka speciálni volba a dostatek místa vzadu by v této třídě měl být zcela samozřejmý standard.
neregistrovaný "Kajfik"
25. 6. 2010 09:45
Re: Tak se opravdu zdá, že mistr je jen jeden..
Častá praxe pro nový model... KDo si dá práci a vyhledá výsledky při uvádění současně S-klasse na náš trh?
Avatar - Ricardo
25. 6. 2010 09:44
Re: Tak se opravdu zdá, že mistr je jen jeden..
A nemá to 7er taky tak (a z části vlastně i Lexus)? Řekl bych, že menší prostor vzadu je nutnost, pokud chtějí ve větších počtech prodávat Long
Avatar - Ricardo
25. 6. 2010 09:43
Re: Tak se opravdu zdá, že mistr je jen jeden..
Taky bych byl s A8 opatrný, buď bude postupuný růstn, nebo taky teď čekáme na vrchol, po kterém bude následovat ustálení na nižších číslech...
25. 6. 2010 09:42
Re: Tak se opravdu zdá, že mistr je jen jeden..
Na vzhled se dá zvyknout. Jediný problém, který se u A8 zřejmě vyskytuje je nedostatek prostoru vzadu u krátké verze, na který jsem slyšel nářky už z několika stran.
25. 6. 2010 09:40
Re: Tak se opravdu zdá, že mistr je jen jeden..
No ohledně A8, to se teprve uvidí. Ta je na začátku a dle referencí je opravdovou trefou.
25. 6. 2010 09:37
Re: Tak se opravdu zdá, že mistr je jen jeden..
M-B dnes nabízí nejširší paletu výběru různých kombinací a pohonů, xDrive v širším sektru do BMW7 teprve doráží a Audi nabízí aktuálně pouze 2 motory a jak píše níže Jossalito nestačí se vyrábět.
Avatar - Ricardo
25. 6. 2010 09:36
Re: Je zvláštní ten poměr:
A přitom se dá říct, že S 500 je po motorické stránce lepší auto jak 750i...
neregistrovaný "Kajfik"
25. 6. 2010 09:36
Re: Tak se opravdu zdá, že mistr je jen jeden..
To je možná pravda, na druhou stranu jako BMW u Audi nehlásí kompletně vyprodané skladovky... Zase se nedivím, že za tyhle peníze už chce mít zakazník auto namíru....

Zajímavé bude zúčtování na konci roku a výsledky za poslední měsíce, jinými slovy jak dlouho bude trvat euforie z nové A8.
25. 6. 2010 09:30
Re: Tak se opravdu zdá, že mistr je jen jeden..
Já ti nechci kazit radost, ale třeba ohledně nové A8, objednávky se vyřizují s dlouhou čekací dobou, prakticky je vyprodaná, dovozové kvóty na ni jsou poměrně nízké a tak se jich podle mě neprodá ani tolik, kolik je zájemců. Většina nové produkce míří na důležitější trhy.
To není jako Lexus, který by prodávat chtěl, ale nikdo ho nekupuje.
Mimochodem pro mne je taky S-kláda králem. ;-)
neregistrovaný "Kajfik"
25. 6. 2010 09:25
Re: S
Tak tak... Obdivuhodné....

Začínám tušit povolání místní skupiny Volkswageno-filů... Ti hošani určitě pracujou na výrobní lince Phaetonu... To se nedivím, že mají tolik času pro nesmyslné diskuze, šarvátky a nekonečné příspěvky, není pak ani divu, že spolu tak hezky drží basu... >:D >:D
neregistrovaný "Kajfik"
25. 6. 2010 09:16
Re: Je zvláštní ten poměr:
:yes:
K těm motorům... Také jsem si všiml, že zákazníci vědí co se do jejich BMW nejlíp hodí...

Naftový osmiválec u Mercedesu je asi opravdu méně vyhledávaný než šestiválec, na druhou stranu pokud je alespoň jedeno ze tří benzinových eS-ek 63 nebo 65 AMG a zbylá dvě jsou S500, směle to vyvažuje všechny naftové šestiválce...
neregistrovaný "Kajfik"
25. 6. 2010 09:05
Tak se opravdu zdá, že mistr je jen jeden..
Tak se opravdu zdá, že mistr je jen jeden...

S-klasse ačkoliv nejstarší, v prodejích poráží vše co má odvahu se řadit do stejné kategorie... Dokonce fungl nová A8 ztrácí dech.. O málo starší BMW se zatím drží alespoň v celkovém měřítku. S přihlédnutím k výsledkům průzkumu spolehlivosti sestaveného agenturou JD Power - kde se Mercedes jen těsně sklání před Porsche a s přehledným náskokem vede před Audi a BMW, můžeme říci že náskok má jen jeden!

Volkswagenu pogratulujme taktéž, za to že v uvedeném průzkumu se dostal alespoň na třetí místo od konce, resp. jen druhé pomineme-li beznadějný Land Rover, a že dokázal prodat alespoň jeden kus Phaetonu za půl roku...

Panameře těžko něco vytknout, její koncept padl na úrodnou půdu, a zdá se, že do pozice soukromého vozu jí mnoho zájemců upřednostní před lux. limuzinami, které se tímto ještě silněji profilují jako reprezentativní služební vozy představitelů vysoké politiky.
25. 6. 2010 09:04
S
Trida S je vzdy ve vysinach nad svymi konkurenty. Audi ani BMW na nej nemaji. :-)
Avatar - KANKUNEN
25. 6. 2010 08:55
Stínítko na display
Nikdy jsem nepochopil, že v Mercedesu když zjistili, že někdy není vidět na display,tak dodělali stínítko dodatečně a tak to nakonec nechali.
Avatar - Johny.Rico
25. 6. 2010 08:36
Je zvláštní ten poměr:
Třída S se prodává hlavně s diesely, zato BMW hlavně s benziny. Tipuji to takto:
S třída, to jsou samé S350 CDI.
BMW, to zase většina 750i. Tento nový V8 musí být asi opravdu geniální, když so CEOs připlatí za spotřebu.
No a Audi mě s diesely vůbec nepřekvapuje, protože co se týče benzinů, no... ta 4.2 pojede určitě bombasticky, ale je prostě nejslabší za cenu vysoké spotřeby.

Jinak teda poklona třídě S. Je to opravdový král (a to jsem si myslel, že s příchodem nové A8 a řady 7 se už na vrch nedostane). To auto má určitě něco do sebe.