Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: International Engine of the Year 2010: Nejlepším novým motorem je Fiat 1,4 MultiAir Turbo

Celkové vítězství v prestižní anketě sice patří motorářům z Německa (konkrétně z Wolfsburgu), ale mezi novinkami zvítězil Fiat.
Zpět na článek
24. 6. 2010 08:51
24. 6. 2010 09:12
24. 6. 2010 09:30
24. 6. 2010 10:16
24. 6. 2010 10:38
24. 6. 2010 11:02
24. 6. 2010 11:12
24. 6. 2010 11:18
24. 6. 2010 11:19
24. 6. 2010 11:25
24. 6. 2010 11:37
24. 6. 2010 11:42
24. 6. 2010 11:24
24. 6. 2010 12:45
24. 6. 2010 12:53
24. 6. 2010 12:59
24. 6. 2010 13:08
24. 6. 2010 13:27
24. 6. 2010 13:47
24. 6. 2010 14:27
25. 6. 2010 13:29
24. 6. 2010 18:47
24. 6. 2010 19:28
24. 6. 2010 13:36
24. 6. 2010 13:59
24. 6. 2010 14:04
24. 6. 2010 12:54
24. 6. 2010 13:20
24. 6. 2010 13:29
24. 6. 2010 13:37
24. 6. 2010 13:45
24. 6. 2010 13:51
24. 6. 2010 14:02
24. 6. 2010 14:05
24. 6. 2010 14:10
24. 6. 2010 14:20
24. 6. 2010 14:24
24. 6. 2010 14:29
24. 6. 2010 14:35
24. 6. 2010 14:38
24. 6. 2010 16:24
24. 6. 2010 21:41
24. 6. 2010 14:22
24. 6. 2010 14:25
24. 6. 2010 12:41
24. 6. 2010 12:46
24. 6. 2010 10:58
24. 6. 2010 11:35
24. 6. 2010 11:53
24. 6. 2010 12:17
24. 6. 2010 13:17
24. 6. 2010 13:48
24. 6. 2010 18:19
24. 6. 2010 19:26
24. 6. 2010 14:29
neregistrovaný "kubiii"
24. 6. 2010 08:51
Uč se italsky
Blahopřeji Fiatu za perfektně odvedenou práci :yes:
Tento článek potvrzuje pouze to co sem již napsal v článku pod Suzuki. Fiat je motorářská světová jednička :yes:

První dvě místa

Bravo Fiat. :yes:
Rozbalit vlákno
14
24. 6. 2010 09:05
Re: Uč se italsky
To je sice pekne, ale co z toho. Kolko sa preda alf? a ferrari je samozrejme okrajova zalezitost :-!
24. 6. 2010 09:14
Re: Uč se italsky
Ferrari je okrajová záležitost? :-O Pokaždé, když Ferrari představí nový model, je to automobilový svátek. Píšeš o největší ikoně automobilové historie, tak aspoň špetku pokory, prosím. Okrajová záležitost je to možná tak pro tvojí peněženku. :no:
24. 6. 2010 10:13
Re: Uč se italsky
"Okrajova zalezitost" myslene, ze sa ich nepredava ako napr. focusov alebo golfov.
24. 6. 2010 09:05
Re: Uč se italsky
uz si ako GTI, pritom sám dobre vieš, ze cele spektrum objemov pokryte nemaju.

ale za 1. a 2. miesto :yes:

PS:este by ma zaujímalo ci sa novinky rataju aj do celkoveho hodnotenia, kde vyhrala 1.4TSI.
24. 6. 2010 09:53
Re: Uč se italsky
Byl bych víc v klidu. Nicméně gratulace Fiatu, úspěch to bezesporu je. Trochu škoda, že jako koncern nemají takovou tu střední třídu mezi motory, čímž myslím objemy v rozsahu od 2,5L do cca. 4L a to jak benzín, tak nafta. Na druhou stranu, do čeho by to dávali, že. V tomhle má VW pořád navrch, což je ale dáno skladbou značek.
24. 6. 2010 10:28
Re: Uč se italsky
teď to fakt nemají do čeha dávat, ale jestli bude nová velká Alfa a Lancia, tak by se pár kousků uživilo. I když myslím, že plánují převzít nějaký nový šestiválec od Chrysleru
24. 6. 2010 10:37
Re: Uč se italsky
Pentastar.
Nový 6V koncernový motor.
Fiat ho upraví a převezme také. Bude k mání i s přeplňováním. V nové velké Lancii a Alfě Romeo. Možná také v novém baby maserati.
24. 6. 2010 10:38
Re: Uč se italsky
Je otázkou, zdali má Alfa či Lancia ono postavení/jméno/image a sílu na to, aby ona velká auta byla opravdu přínosem, aby se prodala v rozumných počtech díky kterým by byla více vidět a i automobilový nenadšenci je vzali na vědomí. Tímto si právě nejsem tak uplně jist.
24. 6. 2010 10:45
Re: Uč se italsky
Lancia i Alfa se svými prodeji hrají páté housle. Pokud se to ve velmi brzké době nezlepší, minimálně jedna z těch automobilek musí padnout.

Každý se tu směje Seatu, že je neúspěšný, ale i ten obyčejný Seat prodává 3.5x více, než Lancia a o AR ani nemluvím.
24. 6. 2010 13:23
Re: Uč se italsky
tak Seat hraje trošku jinou ligu, takže jeho 400tis. ročně je +/- to samé jak 100tis Lancie nebo Alfy ;-)
24. 6. 2010 13:48
Re: Uč se italsky
Nepovídej? A jakou ligu hraje? Jaké auta jako dělá?
To bys mohl klidně i rozvést, ovšem musím tě upozornit, že vstupuješ na velmi tenký led, který už teď praská. ;-)
24. 6. 2010 13:55
Re: Uč se italsky
S otřesným interiérem, s obstojným exteriérem + doposud všechny modely na jedno brdo (rozeznat Alteu od toleda už chtělo kus fištrónu) a v rámci koncernu nízkou kvalitou? ;-)
24. 6. 2010 14:00
Re: Uč se italsky
Bavíme se o cílení automobilky, nikoli o konkrétních bolestech, které ovšem nestojí v prodejích tolik, jako je tomu u Alfy.
24. 6. 2010 09:12
VW
Dříve než tady začnou "italské orgie" :-) musím uvést na pravou míru jednu informaci, 1.4 multiair vyhrál pouze mezi motory uvedenými na trh v posledním roce, v přímém srovnání ve své objemové kategorii samozřejmě na motor 1.4 TSI od VW nestačil.

Výsledky:

1. Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger (VW Golf, Scirocco,
Jetta, Touran, Tiguan, Seat Ibiza Cupra) 307 bodů

2. Fiat 1.4-litre MultiAir Turbo (Alfa MiTo, Giulietta) 254 bodů

3. Volkswagen 1.4-litre TSI Turbo (VW Golf, Scirocco, Jetta, Skoda Superb, Octavia, Audi A1, Audi A3, Seat Leon, Altea/XL) 241 bodů

4. Volkswagen 1.2-litre TSI (VW Polo, Golf, Seat Ibiza ST, Skoda Octavia, Skoda Yeti) 146 bodů

5. Honda Hybrid 1.3-litre (Insight, Civic) 87 bodů

6. Fiat 1.4-litre Turbo (Fiat Punto Evo, Abarth 500, Abarth Grande
Punto, Bravo, Linea, Lancia Delta, Alfa Romeo Mito, Giulietta) 70 bodů
Rozbalit vlákno
44
24. 6. 2010 09:30
Re: VW
Otázka je jestli je v tomto hodnocení už i ten silnější 1,4t Multiair, který se začíná prodávat teprve až teď. Jinak myslím, že tu nikdo nepochybuje, že tsi jsou skvělé motory.
Avatar - Ricardo
24. 6. 2010 10:16
Re: VW
Pokud MultiAir porazil "jenomturbové" 1,4 TSI, tak to je úspěch, nemyslíš?
24. 6. 2010 11:02
Re: VW
Úspěch? Je, ale řekl bych že pouze dílčí. Po různých siláckých prohlášení jsem čekal více.

Tedy rozuměj, nový 1.4 Turbo, porazí starý 1.4 Turbo. Ano, dalo se to čekat, ale drtivé vítězství to tedy není.
24. 6. 2010 11:12
Re: VW
ano... Dvakrát víc bodů není drtivé vítezství... Jasně, že ne...
24. 6. 2010 11:18
Re: VW
Pořád to není 53 bodů, které ztrácí na 1.4 TSI. ;-)
24. 6. 2010 11:25
Re: VW
Asi sis zapomněl prohlédnout komplexní výsledky v kategorii 1.0-1.4 litru. ;-)

[odkaz]
24. 6. 2010 11:37
Re: VW
Si přečti co si psal
Od kdy je 54 větší mrozdíl než 108.

Porovnáme-li novinky na trhu s obdobnou technologií...

A nebo do toho zase motáš motor s turbem a kompresorem...?, přičemž i tak je nový mutliair lepší...

Ne to je fakt, to nemá cenu... nakonec tady bude rozhodovat, který bod je víc..jestli iatlský nebo německý. běž se léčit... >:-[]
24. 6. 2010 11:42
Re: VW
1.4 od VW není novinka na trhu. Ani jeden z nich. V hodnocení novinek tedy nefigurují. ;-)

Já nevím, proč máš potřebu neustále něco překrucovat, výsledky jsou jasné, body také. ;-)
Avatar - white label
24. 6. 2010 11:24
Re: VW
Úspěch to je každopádně, jen je potřeba při posouzení jeho míry zohlednit minimálně tři důležité faktory:
1) Relativní "stáří" 1,4TSI ve srovnání s 1.4 MAT
2) Bodový rozdíl (13 bodů)
3) Existenci 1,4 TSI twincharged, která VW do značné míry (logicky) "demotivuje" výrazněji zdokonalovat "jednoturbovou" verzi 1,4TSI, respektivě především výrazněji zvyšovat její výkonové parametry...
Avatar - Dinar
24. 6. 2010 12:45
Re: VW
To není otázka "demotivace" to je otázka přístupu, 1,4tsi s jedním turbem prostě přes 90kW nepůjde, znamenalo by to logicky větší turbo či tlak a tím pádem ztrátu toho, v čem tsi vyniká, tj. maximální atmo charakter jak je to jen u motoru s turbem možné. Proto výkonnější varianty mají kompresor, aby se mohlo zachovat ono malé turbo a tím co nejvíce atmo charakter motoru. Prostě jde o rozdíly v přístupu, hodnocení motorářů neřeší přístup, ale výsledné kvality.
Avatar - white label
24. 6. 2010 12:59
Re: VW
>:D :yes:
Zjevně ti nedošlo, že ten palec nahoru dáváš za lepší hodnocení twinchargeru TSI proti MAT...
...ty si prostě takový náš "nedobrovolný" komik... >:-[] :yes:
24. 6. 2010 13:08
Re: VW
Nehodlám cokoliv tobě vysvětlovat (nehodlám dělat další zbytečné věci) nicméně aby nevznikla nějaká chybná domněnka... palec nahoru je pro Dinara za to, že se dokázal zamyslet a smysluplně formulovat větu (či myšlenku), která by mohla být tou správnou. 1,4 TSI je taková jaká je v něčem lepší v něčem horší.
Ten palec nahoru nebyl o kompresoru, neboť o tom já si myslím svoje. To, že má nesporné výhody o tom nepochybuji, nicméně multiair se zdá býti lepším řešením (nebo´t komperor je a´t kdo chce nebo ne pro motor ve finále ztrátou, což je ve finále vidět na spotřebě - zejména proti multiairu, to, že pomáhá průběhu výkonu zejména v nižších otáčkách nikdo enpochybuje). Zatím je na začátku, uvidíme za dva roky, jestli TSI řešení překoná zcela. Zatím to tak vypadá. (něco podobného jako CR vers TDI, přičemž doufám, že Fiat nebdue opakovat chybu a neprodá opět někomu dalšímu svůj patent na multiair,a le tam to yblo něco jiného)
Avatar - white label
24. 6. 2010 13:27
Re: VW
Podle čeho to zatím vypadá, že MAT bude lepší než TSI?
U MAT se toho např. zatím (logicky) moc neví o dlouhodobější spolehlivosti...

Tak u CR to bylo něco podstatně jiného, Fiat se "jen" spolupodílel na určité fázi vývoje tohoto systému. Ovšem neobjevil jeho princip a ani jej nedovedl až k sériové výrobě pro své automobily a ve finále mu vstřikovací jednotky dodával až Robert BOSCH...
24. 6. 2010 13:47
Re: VW
Osobně musím říct, že se na tom systému prakticky nemá co pokazit. Je udělaný blbuvzdorně.
Ovšem když něco udělá Ital, tak nejen že se to pokazit může, ale taky se to pokazí. >:-[]
25. 6. 2010 13:29
Re: VW
rika ten ,ktery by zkonstruoval maximalne presnidavku;
Avatar - ReznikCZE
24. 6. 2010 18:47
Re: VW
Fiat spolupracoval s Magneti Marreli = itel . .malou část tam měl i Mercedes ale úplně snad první CR byl v Ivecu pak 156 souběžně s E-klass
24. 6. 2010 19:28
Re: VW
Pleteš sem Iveco, ale ani to tedy nebylo první. První aplikace byla v náklaďáku Hino.
Jinak Bosch má patent na CR od r. 1993. Alfa s ním vyjela až po pěti letech, pak Éčko. To jen k upřesnění. ;-)
Avatar - Dinar
24. 6. 2010 13:36
Re: VW
>:-[] Kdo chce písať měl by umět nejdřív čítať. Ale každopádně za palec dík, od špecialisty na fiati to potěší, zvedlo mi to náladu natolik, že dnes ani neseřežu děti. ;-)
24. 6. 2010 13:59
Re: VW
Když se snažíš psát slovensky, měl by si ji prvně umět... Ono zkomolit pražštinu a vydávat to za slovenštinu, to není to pravé ořechové. A ani to komolení rodného jazyka ti ani moc nejde... Jindy píšeš mohem líp...

Jinak, když nepíšeš jako kolovrátek, nemám problém ti dát palec nahoru. A nahoře si se zamyslel.
P.S. máš-li sílu, řezej si co chceš... Ale bacha ať se ti to později nevrátí... >:-[]
24. 6. 2010 14:04
Re: VW
To děláš chybu. Jednou dětem povolíš a hned ti začnou přerůstat přes hlavu.
Avatar - white label
24. 6. 2010 12:54
Re: VW
"Demotivace" není zrovna ten nejvýstižnější termín (i proto je v uvozovkách). Na druhou stranu pokud by nebyl (nebo nefungoval) tent "twincharged", měl by VW logicky motivaci hledat třeba další schůdná a vyhovující řešení... ;-)
Avatar - Dinar
24. 6. 2010 13:20
Re: VW
Jasně, já ti rozumím, podstatné je, že to řešení kompresor/turbo funguje, a to v každém ohledu, jak kvalitami projevu, tak popřením zaručených předpovědí o poruchovosti kvůli komplikovanému řešení. Je to majstrštyk, pokud podobně dopadne i turbomultiair, zatleskám i jemu. ;-)
Avatar - white label
24. 6. 2010 13:29
Re: VW
Tak to já samo klidně taky... :-)
Avatar - Dinar
24. 6. 2010 13:37
Re: VW
Vkrádá se otázka, kde je 1,8 tbi?
24. 6. 2010 13:45
Re: VW
Na to se tu ptám od rána. :-!
Avatar - white label
24. 6. 2010 13:51
Re: VW
Nevím, ale Ricardo včera psal, že zkoušel několik Alfích (159) motorizací a právě tento motor ho zklamal nejvíc...:
"Dneska jsem v extrémníhc podmínkách vyzkoušel všechny dostupné motory kromě 2,4 JTD takže už konečně chápu, co tě k 159 přivedlo. Konečně předokolka, co NEPOTŘEBUJE stabilizační systém :yes: :yes: :yes:
Jen motor 1,8 TBi je jedno velké zklamání... ale V6 manuál předokolka to bohatě vynahrazuje >:-[] "
"Tak každý má jiná měřítka, já jsem od 200 koní čekal rozhodně víc. Právě, že tam ani toho točivýho momentu v reálných podmínkách moc není, do kopce je to znát, že to je prostě (reltivně na velikost auta) malý motor s turbem.
A lehký motor v tomto případě moc plus podle mě taky není, z podvozku je v přímým srovnání cítit, že je odladěný spíš na těžší diesel nebo V6, ty jsou lépe ovladatelné. "
Konec citace... ;-)
24. 6. 2010 14:02
Re: VW
Hotová poprava moderního engine. ;-\
Avatar - white label
24. 6. 2010 14:05
Re: VW
Na druhou stranu tu v diskusích o 1.8 TBi dva nicky skoro básnily, tak si pak vyber... :-O
24. 6. 2010 14:10
Re: VW
No nevím. Já o tom taky četl hotový chvalozpěvy, ale v anketě ani ťuk. :-O
24. 6. 2010 14:20
Re: VW
V anketě je ve své kategorii (1,4 - 1,8)na pátém místě.

Jinak podle zdejších testů je to výborný motor, jen o něco málo horší, než 2,tsi od VW, tedy ta slabší verze co je v 159.
24. 6. 2010 14:24
Re: VW
Pravda, mají k tomu různé označení, našel jsem: 1.7 Turbo (147 kW, 320 Nm), alias 1.8 TBi, alias 1.8 Di Turbo Jet.
Avatar - white label
24. 6. 2010 14:29
Re: VW
Měl by..., ale i slabší TFSI (1,8) je o dvě příčky výš, takže začínám čím dál víc věřit Ricardovi... ;-)
24. 6. 2010 14:35
Re: VW
Asi špatný nebude. V anketě je meze nejlepšími a když se cti obstojí srovnání s tím nejlepším co je v současnosti na truhu(tsi), tak to bude dobrý motor. Kde je v anketě konec turbomotorům od Renaultu, Oplu, Fordu, atd.
Avatar - white label
24. 6. 2010 14:38
Re: VW
Tak samo, i pátě místo ve své kategirii je zřejmý úspěch, jen se všeobecně čekalo ještě víc... ;-)
24. 6. 2010 16:24
Re: VW
Možná by jsi si měl něco zjistit o této anketě. Hlasují novináři ze všech kontinentů. Pokud někdo neprodává v USA nebo v Číně, které jsou hodně zastoupené, nemá v anketě šanci. :-!
24. 6. 2010 21:41
Re: VW
No tak to je samozřejmě nesmysl. GM prodává hodně jak v Číně, tak v Americe i Evropě a v anketě nebodoval. Naopak Fiat v USA prakticky není a bodoval. ;-)
24. 6. 2010 14:22
Re: VW
1. BMW-PSA 1.6-litre Turbo (MINI Cooper S, Clubman Cooper S, Peugeot 207, 308, MINI JCW, Clubman JCW) 268

2. Toyota Hybrid 1.8-litre (Prius, Auris) 185

3. Audi 1.8-litre TFSI (Audi A5, A4, A3, TT, Seat Leon, Altea/XL/Freetrack, Exeo, Skoda Octavia, Superb, Yeti, VW Passat, Passat CC) 133

4. Mercedes-Benz 1.8-litre Supercharged (CLC, C-Class, SLK, E-Class) 98

5. Alfa Romeo 1.7-litre DI Turbo (159, Brera, Spider, Giulietta) 84

6. Volkswagen 1.6-litre TDi (VW Polo, Jetta, Passat, Audi A3, Seat Ibiza, Seat Leon, Altea/XL/Freetrack) 61
24. 6. 2010 14:25
Re: VW
A v těchto výsledcích nedosáhl ani na 1.8 TFSI? Zajímavé.
Avatar - Dinar
24. 6. 2010 12:41
Re: VW
Já tedy nemyslím. A to ze dvou důvodů.
1. Z toho jak jsou popsány ty motory v hodnocení, nevíme o jakých výkonových variantách je řeč. Moc nerozumím tomu, jak bych měl hodnotit jestli je lepší motor 1,4tsi 90kW proti 1,4T multiar se 125 kW. To jde?
2. Otázka s jedním turbem, se dvěma, s turbem a kompresorem je z hlediska hodnocení nepodstatná, myslím princip. Máme tu kategorii definovanou jako "urč. objem s přeplňováním" a hotovo, jak který výrobce dosahuje daných (a tedy hodnocených) vlastností je nepodstatné. Mohl bys to otočit a říct, ale to tsi je jen turbo s klasickým ventilmanagementem, 1,4T multiair má ten multiar, to hodnocení je nespravedlivé.
Avatar - white label
24. 6. 2010 12:46
Re: VW
V podstatě souhlas...viz v mnohém podobná má reakce z 11:24... ;-)
24. 6. 2010 09:20
Špagety s buřtem
...tady bude dnes veselo a já u toho nebudu moci být, škoda přeškoda :-)
Přeji Fiatu, aby měl své motory do čeho dávat ;-)
Rozbalit vlákno
2
24. 6. 2010 09:32
Re: Špagety s buřtem
Já myslím, že se pleteš. Dneska to tu bude korektní a věcná diskuze bez emocí a konfrontací. Máme přece teď tu změnu politické kultůry.
24. 6. 2010 09:48
Re: Špagety s buřtem
Pravda, omlouvám se za skeptismus a zároveň popírám jakékoliv náznaky pohnůtek k potyčkám ;-)
24. 6. 2010 09:38
Kvalita článku
No řekl bych, že tímhle příspěvkem se pan redaktor Láník moc nevyznamenal. Podle mého názoru obsahové zaměření auto.cz vyžaduje uvedení všech výsledků ankety Interantional Engine of The Year, nikoli jen letmou zmínku. Podle mého názoru je to ostuda. Takže pro všechny, které automobilová technika zajímá doporučuji kliknout na odkaz:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
32
Avatar - white label
24. 6. 2010 09:49
Re: Kvalita článku
Souhlasím, lehce to závání až jistou wol(ff)ovinou... :*) 8-s >:D
24. 6. 2010 09:53
Re: Kvalita článku
Vždyť v článku píšou, že všechny výsledky uvedou během dne. ;-)
24. 6. 2010 09:57
Re: Kvalita článku
naprosto nesouhlasím.
Článek je naprosto korektní.

Jasně vypovídá o tom, že mezi novinkami, jsou na prvních dvou místech italské motory nové koncepce, tedy úspěšné koncepce.

Ano celkovým vítězem (víceméně tak tak) je nejvyšší specifikace 1,4 TSI s dvojitým přeplňováním a dalšími fíčurami, nicméně a to je potřeba si uvědomit, nový motor od Fiatu (který je mezi novinkami nejúspěšnější) dosáhl svého úspěchu a parametrů jen díky jednoduchému (když to vymyslíš) řešení, které má Fiat patentované. Mimochodem je to řešení, které je snadno aplikovatelné i na ostatní motory koncernu Fiat.

To, že německé motory TSI jsou výborné tady nikdo nezpochybňuje, na druhou stranu, nově příchozí motor 1,2 TSI (který je všude u nás v publikacích vychvalovaný) dostal v této uznávané anketě na zadek (slušně řečeno) od nového produktu koncenru Fiat, který se s největší pravděpodobností rozšíří i na ostatní motory koncernu.

A to je ta dobrá zpráva a to je také ten hlavní důvod, proč je ta zpráva takto koncipovaná. Teď nevím přesně, ale koncern teď mám po jistou dobu (s občasným narušením od BMW) této anketě vládl. Až dosud. Teď přišel Fiat s novým řešením a v podstatě koncern Volkswagen překonal. A co je důležité.. je to jen začátek. :yes:

mimochodem autor slíbil, že se v dalších článcích vrátí i k ostatním výsledkům ankety, co je ale důležité... Novinkou roku, tím letos nejslepším je 1,4 multiair turbo. :yes:
Avatar - white label
24. 6. 2010 10:09
Re: Kvalita článku
307 bodů vs 254 bodů... je: "víceméně tak tak"! >:D
Ale třeba 254 vs 241 je naopak zcela jasné vítězství... 8-s
Tak to je přesně ten příklad wol(ff)oviny o které jsem psal... >:-[]
24. 6. 2010 10:33
Re: Kvalita článku
labeloviny?
307 vrs 254
a nebo 228 vrs 134
Záleží na bodové metodice.

Porovnávat 1.a 2. místo a říct jen tak tak jde spíš, než porovnávat první a třetí... Ale pokud máš potřebu ze sebe opět dělat hlupáka a cucat čísla z prstu, prosím... Tvoje příZpěvky tady každý už asi zná... Můžeme vypichovat cokoliv a dávat podle vkusus (a objednávky, že?) důraz na cokoliv, co se nám hodí a líbí... Stejně tak jako, že Mito je úzké a vysoké..., že? To je taky lež v momentě, když všichni vědí, že je mnohem širší a nižší než Fabie (a dokonce i než Polo + + 9 cm na délku, +4 cm na šířku a o 1,5 cm méně na výšku) a u té to nevadí...

Takže klidně začni tady zase klábosit ty tvé nsmysly, bohužel se obávám, že už na ně tady fakt nikdo nemá náladu.
Avatar - white label
24. 6. 2010 11:04
Re: Kvalita článku
Neplácej zase dokola ty svoje nesmysly a dej jasné argumnety. Která čísla jsem si konkrétně vycucal z prstu? Pokud nic konkrétního nemáš (jako obvykle) tak raděj šoupej nohama... a co se týká porovnání Mita a Fabie2, tak sis mě zjevně s někým spletl, ale to už je na tvé poměry jen zanedbatelný detail... :*) 8-s ;-)

P.S. Tvá poslední věta je ukázková, příkladná a velmi výstižná sebereflexe, tu si dobře zapiš za uši... :-O :-)
24. 6. 2010 11:16
Re: Kvalita článku
Ani se neumíš postavit za své stupidní názory čelem. Tvůj problém.

P.S.
Už by si mohl vědět, že nerozlišuji mezi NICKEM white label, 100 octan, jossalito, GTI, Dinar, Navtech... Prostě skupina SSH. (Rozdíly v gramatice a kvalitě obsahu jsou minimální)

Pro mě je to pod těmito nicky jeden hloupý příZpěvek vedle druhého.

Pokud se stane někdy vyjímka, rád to přiznám. Občas se zadaří, ale opravdu jen občas.
Avatar - white label
24. 6. 2010 11:40
Re: Kvalita článku
Takže zase nic..., nepřekvapils...
Ty bohužel nerozlišuješ nejen mezi jednotlivými nicky, ale ani mezi lží a pravdou, ani mezi bláboly a skutečnými argumenty, ani mezi základním a naprosto nepodstatným...
Naštěstí nejsem tak omezený, abych mezi zdejšími příznivci Apeninského poloostrova nerozlišoval např. mezi tebou a ethiconem, tam je tptiž přes shodný směr fandovství, podstatný rozdíl v inteligenci a kultuře psaného textu. Samozřejmě, že ne zrovna ve tvůj prospěch... ;-)
Avatar - kari.laz
24. 6. 2010 11:27
Re: Kvalita článku
Já nechápu, proč tady píšeš, že jednoduchý multivzduch od fiatu je na druhím místě, protože VW má dvojíté přeplňování. Kdo Fiatu brání udělat něco podobného?

Další propagační kecy, jako že článek je naprosto v pořádku jsou taky jen tvé zbožné přání. Proč nenapsali o třídě 2-2,5 litru nebo jíné? To by jsi řval, ale tady vyhrál tvůj multivzduch, tak je to naprosto v pořádku, v jiné třídě ital nevyhrál, takže se o ní nesmí psát?

Nemám nic proti fiatu (kromě nevkusného kýče 500). Mají super malý motor 1,4 který v této kubatuře patří k tomu nejlepšímu. Ale odpusť si prosím ty nesmyslné kecy okolo a nepokoušej tu přesvědčovat, že je ten tvůj multivzduch ze všech motorů nejlepší a nikdo na něj nemá. Všichni ho vnímáme jako dobrý motor, co vyhrál jednu kategorii a nikdo to nepopírá, ale nic víc nic mín to není. NASA ho do rakety stejně nenacpe, tak můžeš být aspoň trochu soudný.
Avatar - Dinar
24. 6. 2010 13:17
Re: Kvalita článku
Ve čtyřiceti zakalíš na infarkt, na to bych si i vsadil. >:D Takové trápení se kvůli motoru, wolffe, 1,4 turbo od Fiatu ať s nebo bez multiairu je špičkový motor, máš to potvrzeno, můžeš slavit, i když nevím o tom, že by tu kdokoliv kdykoliv proti tomu motoru něco měl. Řešit tu body, novinka nenovinka, to je plácání se po hlavách lopatičkama na písku. Pro člověka zajímajícího se o auta je tahle anketa dobrá k tomu, aby si prohlédl, kam se dnes ubírá motorový vývoj, kdo umí a kdo ne, ti co ne, v těch horních tabulkách nejsou.
Avatar - kari.laz
24. 6. 2010 09:58
Re: Kvalita článku
Ten článek je prostě špatně napsaný. Skoro jak na objednávku Fiatu, aby se napsal velký článek jen o vítězství jeho motoru v jedné kategorii.
Jinak za vítězství gratuluji a je to určitě jedna z nejlepších 1,4 co se vyrábí.
Ale mohli napsat článek s kompletními výsledky a v něm tuto kategorii zmínit. Jsem zvědavý, jestli zde takto popíší každou z hodnocených kategorií.
24. 6. 2010 10:04
Re: Kvalita článku
Znovu opakuji.
Novinky jsou zcela jistě nejdůležitější kategorií. A byl bych klidný. Přístí rok i celkový vítěz bude nejspíš ze stejné stáje jako je letošní novinka... ;-) (vzhledem k tomu co se chystá - 0,9 SGE, Pentastar multiair V6). Možná také stávající 1,4 multiair turbo jště posílí třeba s příchodem mita GTA... Uvidíme. Je to brzká budoucnost.

Jinak přístí rok myslím, že se dočkají i zastánci 6V. Nový Pentastar osazený rozvodem multiair bude horkým kandidátem... :yes:
24. 6. 2010 10:35
Re: Kvalita článku
Novinka je novinka. Štěstí Fiatu, že tento rok nikdo nic lepšího, než je několik let stará 1.4 TSI, nepředstavil.

Příští rok už tedy všichni víme, že 1.4 MultiAir první nebude ani jako novinka, ani ve své kategorii, protože tam už několik let kraluje VW a kralovat bude. Ani nový MultiAir na něho nestačí (viz. 307 vs 254 b).

O pentastaru silně pochybuju, že by dokázal být lepší, než prakticky kterýkoli šestiválec od BMW.
Jedinou šancí je ten dvouválec, který může vyhrát svou kategorii, jinak nic.

;-)

PS: Spíše mě zaráží, že jsem nikde nenarazil na 1.8 TBi. Kde je?
Avatar - kari.laz
24. 6. 2010 11:30
Re: Kvalita článku
Nejdůležitější je jenom pro tebe, protože vyhrál multivzduch od fiatu, ale skoro všechny ostatní zajímají kompletní výsledky.
Avatar - white label
24. 6. 2010 10:14
Re: Kvalita článku
Spíš na objednávku wolffa... :*) >:D
Avatar - Ricardo
24. 6. 2010 10:19
Re: Kvalita článku
A co je na tom špatně? Nebo bys chtěl ještě jeden samostatný článek se stejným obsahem, ale nadpisem "International engine of the year - Mladoboleslavské TSI na třetím místě"? >:D
24. 6. 2010 10:32
Re: Kvalita článku
hlavně by se ty tabulky rovnou měli přepočítat "konstantou" aby se prezentovala "realita" >:-[]

ale nebojím se, že by někdo neudělal :-)
24. 6. 2010 10:38
Re: Kvalita článku
Konstanta? Myslím, že není vůbec potřeba. ;-)
24. 6. 2010 10:44
Re: Kvalita článku
Dovolím ctrl+C, ctrl+V

Novinka je novinka. Štěstí Fiatu, že tento rok nikdo nic lepšího, než je několik let stará 1.4 TSI, nepředstavil.

Příští rok už tedy všichni víme, že 1.4 MultiAir první nebude ani jako novinka, ani ve své kategorii, protože tam už několik let kraluje VW a kralovat bude. Ani nový MultiAir na něho nestačí (viz. 307 vs 254 b).

O pentastaru silně pochybuju, že by dokázal být lepší, než prakticky kterýkoli šestiválec od BMW.
Jedinou šancí je ten dvouválec, který může vyhrát svou kategorii, jinak nic.

Tady to máš. Prostě štěstí, klika. Nový 1,2 TSI stojí za houno, takže měl Fiat kliku. Takže pokud udělá třeba Multiair 1,8 T-Jet a nebo dvojitě přeplňovaný multiair a nebo se do soutěže dostanou nové multiairy z Abarthu, které už dnes poraážejí ty nejlepší TSI v parametrech, tak bude mít Fiat zase kliku.

P.S. Ad ten Pentastar. Ten už teď má srovnatelné parametry s nejlepšími 6 válci na trhu. Ten motor se opravdu hodně povedl. Ujišťuji tě, že tak dobrý šestiválec teď koncern Volkswagen nemá. Jestli je ale lepší než ty od BMW na to si budeme muset chvíli opravdu ještě počkat.

takže konstanta už potřeba vážně není... >:D
24. 6. 2010 10:48
Re: Kvalita článku
Já bych, když bude, mohlo by.... >:D >:D >:D

To snad vypovídá úplně za vše. >:D :yes:
Avatar - Ricardo
24. 6. 2010 10:57
Re: Kvalita článku
Já se ale nechci pouštět do kritiky nebo se posmívat 1,2 TSI - to je taky výborný motor. Jen jsem chtěl poukázat na zabedněnost některých...
24. 6. 2010 11:19
Re: Kvalita článku
JAsné. to vidíme tady všichni. Já 1,2 TSI uznávám taky. Ne v Yeti a Octavii, ale Fabii a Polu to hodně pomohlo... :yes:
Tady se asi shodnem bez kompromisů... :yes:
24. 6. 2010 10:39
Re: Kvalita článku
Za mě musím napsat, že je to výborný výsledek pro Čechy vyvinutý motor. Vždyď dostal více bodů, než klasický Fiaťácký 1.4 T-Jet. ;-)
Avatar - Ricardo
24. 6. 2010 10:56
Re: Kvalita článku
Nemám nic proti 1,2 TSI, naopak na ten objem a za ty peníze je to hodně dobrý motor, o tom žádná :yes:
Avatar - miromen
24. 6. 2010 14:38
Re: Kvalita článku
A Fiat proti němu bohužel nic nema nebo vlastně ma 1.4 MA ktery se v tabulkach vubec neobjevil.
Avatar - white label
24. 6. 2010 11:13
Re: Kvalita článku
Nadpis je v pořádku a v principu i ten článek, jen nechápu proč nemůžou být tabulkové výsledky mnohem komplexnější a hlavně na jednom "místě"...
Avatar - kari.laz
24. 6. 2010 11:33
Re: Kvalita článku
nechápu neustále narážky na koncern, ale někdo holt část své kapacity mozku využil na uložení antikoncernových urážek.
Pro méně chápavé to napíšu znova. Je jedno, kdo vyhrál, ale mohli napsat normální článek
International Engine of the Year 2010, kam by dali komplatní výsledky ze všech kategorií.
Aby nemusel každý si individuálně hledat kompletní výsledky.
24. 6. 2010 11:45
Re: Kvalita článku
To by tu potom nebyla taková diskuze. ;-) >:-[]
24. 6. 2010 10:47
Re: Kvalita článku
Vítězství Fiatu byl věnován zvláštní článek zřejmě z toho důvodu, že Fiat tyto ankety zpravidla nevyhrává a nyní zabodoval jeho motor se zbrusu novou a podle mnoha ohlasů revoluční technologií.

Jistě, že kdyby tuto kategorii opět vyhrálo BMW, jako (pokud se nepletu) za posledních deset let skoro pokaždé, tak by to asi za samostatný článek nestálo, že.

p.s. Nechte toho s těmi "objednávkami", takovéhle naznačování bych být redaktorem pochopil jako urážku. Važte si trochu cizí práce.
Avatar - strýček BOB
24. 6. 2010 10:18
Gratulace Fiatu
Multiair je výborný motor, teď ho ještě začít prodávat. Bravo nic, Croma nic, Punto dvě varianty, Mito tři varianty, Julča dvě varianty, trošku slabota, bych řekl. I obyčejného 1.2TSi se za půl roku nasekalo 100k kusů. Fiat, ač vítězem ankety, kraluje v neschopnosti Multiair prodat.
Rozbalit vlákno
41
24. 6. 2010 10:25
Re: Gratulace Fiatu
Protože to mimo jiné zabíjí zase šílenou cenovou politikou. Škodovka na 1,2tsi nasadila parádní ceny a jdou na dračku. Fiat nabízí atm. 1,4 multiair(77kw) v Puntu někde kolem 360t. Přitom je to motor, který by měli stavět proti slašbímu 1,2 tsi, který škodovka nabízí o 100t levněji. 8-s
24. 6. 2010 10:54
Re: Gratulace Fiatu
tady souhlasím, ale vzpomeň si.

Na jednu stranu jedni skučí, jak si Fiat nedrží cenu a jak se cenově podbízí.. na druhou stranu tady Fiat kritizujeme (te) za to, že si za jednu z nejlepších motorových jednotek na trhu nechá řádně zaplatit. V jiném příspěvku zase Jossalito píše, jak Panda má stejnou cenu v bazaru i v obchodě... atd... V tomto si kluci ušatí trochu protiřečíte...

Věc se má tak... když jdu kupovat auto, tak vím kolik mám na něj peněz a jdu koupit za ty peníze to nejlepší. To, že pak se snažím vyjdenat nejlepší možnou cenu je přirozené a musíme si na rovinu říct, že možnosti jsou. Jednou z nich jsou zvýhodněné skladové vozy (doporučuji např. AF Centrum Ostrava), kde se pak dá i multiair pořídit za velmi příznivou cenu srovnatelnou se slabším 1,2 TSI. Přičemž (mějme na paměti ten fakt), punto je lepší auto než Fabie, či Polo.. :yes:
24. 6. 2010 10:58
Re: Gratulace Fiatu
Jde vidět, že si nepoznal můj ironický příspěvěk o Pandě, možná by ti pomohlo, kdybys ho dočet i celý včetně PS. Tam už bylo jasno úplně každýmu, tedy tradičně krom tebe. >:D
24. 6. 2010 11:22
Re: Gratulace Fiatu
Pokud jsou tvé příZpěvky všechny pokus o ironii, pak je vše v pořádku. Pokud myslíš cokoliv (až na výjimky) co napíšeš vážně, měl by si začít se sebou něco dělat. Pokud je to však ironie, pak :yes: a vesele dál tak piš. Ale jen pro neznalé tam vždy přihoď aspoň 6 smiliků...
24. 6. 2010 11:30
Re: Gratulace Fiatu
Vlčku, já nevím, proč tu předvádíš takovou křeč. Nikdo tě tu nebere vážně, každej tě tu má za kašpara, na konkurenčním webu tě vykopli/zabanovali právě kvůli tvému chování a nesmyslům, cos tam psal a teď lezeš sem? Od kolika lidí potřebuješ vědět, že tvé texty stojí za nic a lidi se bez nich obejdou?
Tak tragické skóre tu opravdu nikdo jiný nemá. ;-)
24. 6. 2010 11:40
Re: Gratulace Fiatu
Jojo, ještě dej tomu grády.. a´t nás vechny svými nesmysly pobavíš... >:-[] :yes:
24. 6. 2010 11:46
Re: Gratulace Fiatu
Ano, pro tebe nesmysl, pro ostatní holá realita. Nikde tě nechtěji, tak obtěžuješ tady. ;-)
24. 6. 2010 12:39
Re: Gratulace Fiatu
Hele, s josssalitem jsem se v zivote shodl asi jen v jednou prispevku, dnes mu dam za pravdu podruhe. Kopes tu okolo sebe jak v poslednim tazeni, trosku se uklidni. Multiair dobry, TSI taky, TSI ma uspechu vice, multiair zatim jeden. Tak to je, smir se s tim, a to nejsem zadny fanoucek koncernu (jezdim rejzi >:D
24. 6. 2010 13:22
Re: Gratulace Fiatu
Tos neměl dělat, vítej v klubu! >:D
A já mám v nicku jen dvě "s". >:-[]
24. 6. 2010 13:39
Re: Gratulace Fiatu
všichni tady řešíte pitominy. Na pořádnej americkej V8 s karbošem se žádný motůrek to sekačky, ať se jmenuje jakoukoliv třípismenkovou skratkou, prostě nehrabe :-! :-)
24. 6. 2010 13:44
Re: Gratulace Fiatu
A kdy ho kupuješ? Až prodáš děcka? :-)
24. 6. 2010 15:24
Re: Gratulace Fiatu
Jo, nejdriv svoje, aby bylo na auto, pak i sousedovy, aby bylo na benal :-) A sss tema sss jsssem sse nejak rozjel, sssorry :-)
24. 6. 2010 15:55
Re: Gratulace Fiatu
V klídku. ;-) :-!
24. 6. 2010 13:25
Re: Gratulace Fiatu
Wolffe, neni to tak jak pises, respektive nemelo by.
Kdyz jdu kupovat auto, tak vim, jake auto chci - ostatne proto ho jdu koupit.
Pokud mam na nej penize - jdu ho koupit.
Punto neni lepsi nez Fabie a uz vubec ne nez Polo. A to jsem mel na zkousku opravdu jednu z nejlepsich verzi.
A co se tyka AF centra - kdyz mne po 30 minutach prehlizeni napomenula nejaka kocka, ze nemam neustale opatlavat vystavenou bilou 500, rekl jsem "nashle", odesel a uz mne tam jako zakaznika nikdy neuvidi.
MultiAir budu muset vyzkouset nekde jinde...
24. 6. 2010 18:25
Re: Gratulace Fiatu
No tak když si ji tam upatlával svýma špinavýma rukama? Jestli to byla ta příplatková metla, tak bych tě hnal taky.
A když se mi nikdop nevěnuje, tak se ozvu. Nepředpokládám, že si ji chtěl koupit. ;-)

A o tom co je lepší, jestli Punto nebo Fabie a nebo nedej bože Polo (které má z mého pohledu tolik chyb, snad víc než ta Fabie), raději debatovat nebudem.
24. 6. 2010 18:29
Re: Gratulace Fiatu
Zajímalo by mě proč je Punto lepší než Fabia a Polo. I co má Polo za slabosti o proti fábii.
Avatar - miromen
24. 6. 2010 18:34
Re: Gratulace Fiatu
Polo je uvnitř menši a to včetně kufru to je asi největši nevyhoda oproti Fabii. Punto je z tehle trojice uvnitř nejpěknějši a řeklbych dost rozdilně ale je to věc vkusu.
24. 6. 2010 19:33
Re: Gratulace Fiatu
:yes:
Správný postřeh.
Nedostatek prostoru u Pola, zejména v příčném směru (fabii bych raději nehodnotil) to auto deklasuje do role ousidera. Mít to na kapotě jiný znak než VW a pocházet to z menšího automobilového trhu, tak si to auto neškrtne. Polo má snad proti Puntu jedinou věc lepší a to je převodovka (a ve verzi GTI motor + převodovka). Všechno ostatní je výrazně slabší. Samozřejmě některé věci jsou věcí osobního vkusu. Trochu Polu pomáhají nové 1,2 TSI motory, ale 1,4 MA bude pravděpodobně do města lepší a vhodnější volbou. GTi Polo by mohlo být dobrou volbou, ale to je víceméně okrajová záležitost a nedostatky ostatních verzí zůstávají.
24. 6. 2010 20:18
Re: Gratulace Fiatu
Takže punto je lepší ve všem? Jak, můžeš dát nějaké příklady? Elektrika, výbava atd?
Avatar - miromen
24. 6. 2010 20:34
Re: Gratulace Fiatu
Z vybavy je nadstandart v tehle třidě teď už u EVA 2zonova autoklima a BLUandME.
24. 6. 2010 18:38
Re: Gratulace Fiatu
Wolffe, kdyz nekdo - kdokoliv - vejde do AUTOSALONU, tak se ma zvednout prodejce a OKAMZITE slusne pozdravit a zeptat se, jak muze pomoci. To je absolutni zaklad i u te nejvice lowendove znacky. JA se tudiz ozyvat NEMUSIM a ani NECHCI. Ostatne proto jsem je nechal se projevit.
Ze je F500 fmetle nedotknutelna jsem vazne netusil - zajdi si k Hellerovi a klidne si muzes kolem Rocca smejdit jak chces a sednout si i dovnitr, nikdo te nevyfakuje. I kdyz jsi wolff.
Koupit F500 jsem nechtel ale neco jineho ano a jejich jednani rozhodlo o tom, ze zustanou bez kseftu. To je mimojine taky povest znacky, chapes.
A taky by mne zajimalo, jake ma Polo chyby proti GP i proti Fabii. Napis to, prosim.
24. 6. 2010 19:22
Re: Gratulace Fiatu
Za mě musím napsat k Polo x Fabia x Ibiza, že je Polo maličké. Jinak je nejpěknější, nejlepší interiér má slušné motory (mají bratříčci taky)...

Že je malé, ale nemusí vadit vzrůstem malým lidem, což třeba Vlček je. ;-)
24. 6. 2010 19:37
Re: Gratulace Fiatu
No pokud v něm člověk není levým ramenem nalepený na bočním skle, což je už i u auta formátu Polo naprosto neodpustitelný prohřešek proti ergonomii (a výškově nastavitelný volant to vážně nezachrání). Zajímavé je, že se o tom nikde nepíše (asi nesmí). F 500 byť užší je v příčném směru prostornější. Ale hádat se tady nebudem. Každý si může vyzkoušet.

Pokud nebude vypadat jako nuzák, jistě si může sednout i do F 500 (s tuctovkou jako je Scirroco bych to nesrovnával)
24. 6. 2010 19:43
Re: Gratulace Fiatu
Zrovna třeba pětistovka nemá co polu vyčítat ohledně právě toho levého ramena. Psal jsem to tu několikrát, je pro mě především v tomto směru malá. Polo má střechu níže, je tedy menší i v tomto směru.

Koukni do zrcadla a vidíš jak vypadáš ty? No žádná sláva to tedy není, co? A píše tu snad někdo, že by tě měli vyhánět ze salónu? Chovej se korektně, už několik lidí ti tady napsalo, že jsi fakt mimo. Jsem zvědav, kdy ti to konečně dojde. :-!
24. 6. 2010 19:51
Re: Gratulace Fiatu
Tobě to píšu co ses tady objevil a žádná reakce. Takže předně bych se staral o sebe být tebou.

P.S. Já sem krásný a úžasný, to si pamatuj. ;-)

A když budeš hodný a pošleš mi email, tak ti zašlu osobní nabídky na různá auta co sem měl. Myslím, že tě odvezou nohama napřed a budeš mi už jen vykat a oslovovat pane továrníku... Ale to bych ti asi nemohl udělat, viď... >:-[]

No nic kluci ušatí užijte si to tady, jdu zalívat... Ciao.

P.S.1 Forza Italia se dneska vyznamenala, ale snad mají aspoň kuci slovenští radost.

P.S. 2 F 500 je v příčném směru ve předu podle mě na tom trochu líp než Polo. Klidně to můžu poměřit... V F 500 se o něco blíž sedí se spolujezdcem. Fyzika, ael ošulit nejde. U Pola to ovšem enní zvládnuté ergonomicky... Nevím kde soudruzi z NDR udělali chybu...
24. 6. 2010 19:57
Re: Gratulace Fiatu
Vlčku, já vím jedno, tobě nemá nikdo co závidět, protože tu malost své osoby, máš v sobě už napořád. Nepochybně pouze charakter člověka je jeho jedinnou relevantní devizou.

Tvý nabídky aut jsou mi úplně ukradený, důležitější nepochybně je, jaké auto opravdu máš a ne kde si jakou nabídku dostal, asi by ses divil, co chodí mě a to se o to ani nemusím starat a něco po někom vyžadovat. :-!

Slovensko dneska jednoznačně :yes: :yes: :yes:
25. 6. 2010 06:46
Re: Gratulace Fiatu
No, je videt, ze i s malym saskem se da zahrat velke divadlo.
Divim se ti, jossalito, ze se s nim vubec bavis...
24. 6. 2010 19:47
Re: Gratulace Fiatu
Myslím, že jsou rádi v tomto případě, že zůstanou bez kšeftu. Myslím, že člověk jako ty (a ani to teď nemyslím osobně) žádného prodejce nevytrhne.

AF Centrum je dobrý prodejce, který autům rozumí, umí udělat osobní nabídky, má mnoho skladových vozů, umí reagovat na požadavky pružně... (osobně znám hodně lidí co od nich odebírají auta po hodně kusech a jezdí tam třeba s autem na servis stovky km protože jsou dobří) předpokládám tedy, že tě pravděpodobně odhadli velmi dobře.

Nemyslím si, že by prodejci, co nechají ničit auta kdejakým kverulantem, že jsou to špatní prodejci. Spléct se samozřejmě mohou, ale předpokládám, že za tu dobu, co tuto práci dělají, jsou schopní (kvalifikovaní) prodejci celkem dobře odhalit, zda-li jsi vážný zájemce a nebo jen bazarový čumil. Toť vše. Tím případně neomlouvám jakýkoliv prodejní exces a dokonce proti nim výrazně bojuji a rád komukoliv pomůžu. Ty do této skupiny (jak tě tak pozoruji) opravdu nepatříš.

P.S.
Loni, když sem byl na autosalonu, tak tam museli F 500 po hodině otevření výstavy zamčít. Když sem to tam pozoroval, tak na to remcali od pohledu jen skutečné socky. Vážní zájemci se zcela nekonfliktně byli schopni domluvit na testovací jízdu u prodejce, případně i na zapůjčení vozidla. Ale nebudou nechat ničit od hovad (bohužel takový národ jsme) něco co je v jejich vlastnictví a co by rádi ještě někdy prodali. To konkrétní auto už mohlo mít svého majitele (byť bylo na showroomu). Nečekám, že bys to pochopil, ale inteligentní účastník diskuze má celkem jasno.

P.S.2 Polo co tam bylo otevřené, bylo hned třetí den zcela zničeno (odrbané čalounění, těsnící gumy, antény, čudlíky od radia a podbně, ale bylo to auto importéra, nikoliv dealera)
25. 6. 2010 06:59
Re: Gratulace Fiatu
Je trochu priznacne, ze souhlasit mohu jen s druhou vetou a ani to ne uplne.
Predevsim vis houby, o jaky kseft se se mnou pripravili (a rozhodne jsem nesel pro F500 v zakladu se spotrebou 5,3 pri 170).
Prodejce ma prodavat a ne ignorovat - na tom trvam. I kdyby mne ihned odhadl jako bazaroveho cumila, ma se o mne postatrat a ne ignorovat. Navic kazdy bazarovy cumil je pro dobreho prodejce vyzva - vzdyt je to parada ukecat zakaznika acek na funglovku, ne?
Ja jsem F500 nenicil, jen jsem ji z nudy z nudy (nudil jsem se jiz asi pul hodiny, proto to pisu 2x) okukoval, za coz jsem byl napomenut.
Nicmene , wolffe, psat si stebou, to je ucinena tragedie - osobni napadani nezna mezi a jeden koment za druhym jen porad obhajuje ty same nesmysly. Ty proste musis porad dokola mlit svou az do uplneho zblbnuti... Nevis, kdo jsem, neznas mne, nevis jak vypadam a co delam, ale mas jasno v tom, ze mam spinave pracky, ze nevypadam jako zakaznik, ze ze mne nekouka kseft (mimochodem jak vypada clovek, ze ktereho kseft kouka?), dokonce i vis, co jsem chtel/nechtel koupit a ze bys mne z autosalonu hned vyrazil.
Wolffe, cim dal mam dojem, ze jsi jen dite, cemuz ostatne odpovida i tvuj sloh.
Ubohost - jedine slovo, ktere mi k tobe pasuje.
Uz se vubec nedivim, ze te na Autorevue radeji cenzuruji.
24. 6. 2010 10:40
Re: Gratulace Fiatu
Když se na to člověk podívá kritickým okem, tak 100 tis. TSI, to je jako skoro celá produkce Alfy. :-)
24. 6. 2010 10:46
Re: Gratulace Fiatu
Ano porovnváat počet vyrobených motorů s prodejem modelů je velký úspěch.. velký...
Bravo. Musím uznat, že mě nepřestáváš udivovat...
24. 6. 2010 10:49
Re: Gratulace Fiatu
Neporovnávám, jen naznačuji, že kolik udělali v Boleslavi přeplňovaných jednadvojek, tolik jich nejezdí ani v roční produkci AR nebo Lancie. ;-)
24. 6. 2010 13:43
Re: Gratulace Fiatu
A 1.9JTD se za rok vyrobí víc než celá produkce BMW, to je co ;-)
24. 6. 2010 14:04
Re: Gratulace Fiatu
Protože jich většinu prodají mimo koncern. Tos mi neřekl nic nového. ;-)
24. 6. 2010 10:50
Re: Gratulace Fiatu
Tak Cromy po faceliftu sem jen včera viděl tři. Sám sem byl překvapený. Musím uznat, že to auto designově hodně dozrálo a v tmavé se mi prostě líbí víc a víc.

Co se týká Brava, tak jen na ulici kde pracuji stojí 3 (jedno z nich je moje) + jedna Linea.

Jinak já mám Bravo s motorem co celkově skončil 6. a musím dát za pravdu, je to parádní motor. Takže tvůj příspěvek v tomto kontextu nechápu. Zatímco tedy pláčeš jako že nad tím, že Fiat neprodává... tak se seber a jdi si od nich auto koupit. Jenže to by si asi na něj musel mít..., místo vysedávání na internetu. Pak bys měl možná polovinu blbých příspěvků na internetu...protože by si jezdil a užíval si jízdu... :yes:
Bravo Fiat.
24. 6. 2010 10:54
Re: Gratulace Fiatu
Hele, Vlčku, ten tvůj parádní motor bodově porazila i slabší 1.2 TSI. To je ale náhodička, co? >:D
24. 6. 2010 10:59
Re: Gratulace Fiatu
Já se s tím narozdíl od tebe dokážu smířit. Vzhledem k tomu, že je to motor, který je na trhu tři roky (proti novince) v celkovém hodnocení, je to naprosto přirozený vývoj. Pravděpodobně je 1,2 TSI "zelenější" proto byla před T-Jetem. T-jet není dokonalý, jen naprosto vyhovuje mému naturelu a jezdí nesporně lépe než 1,2 TSI, či 1,4 TSI (byť třeba s otrochu větší spotřebou,a le tu řeší multiair)... A to je to oč mi de. A 6. místo v takové anketě není špatné... :yes:, naopak je výborné.. Je hodně motorů, které se před ním museli sklonit (kde je PSA? Honda, Toyota a další se svými běžnými motory?).
24. 6. 2010 11:16
Re: Gratulace Fiatu
No, když je pro tebe šesté místo výborné, jaké je místo třetí?

Cituji: "Nový 1,2 TSI stojí za houno, takže měl Fiat kliku."

A ptám se, za co stojí tvůj motor? >:D
24. 6. 2010 11:26
Re: Gratulace Fiatu
No to reaguješ akorát na svoji logiku, přičemž mícháš jabka s hruškama. Ale nejsem si jist, jestli zrovna ty máš na nějaké hlubší úvahy...

To co sem napsal byla skutečně IRONICKÁ poznámka na tvůj příspěvek o tom, že Fiat vyhrál proto, že měl ŠTĚSTÍ, že nepřišel nikdo s ničím lepším. Z toho, při troše snahy o vtip vyšlo to, že 1,2 TSI stojí za houno. Oba víme, že to tak není a že byl Fiat prostě lepší a má teď až na jednu výjimku nejlepší motor na trhu. Mezi běžnými motory vůbec nejlepší. Bohužel se s tím má tvá skupina neustále problém to tak vzít.... >:-[]
24. 6. 2010 11:33
Re: Gratulace Fiatu
Dovětek, cituji:
"Oba víme, že to tak není a že byl Fiat prostě lepší a má teď až na jednu výjimku nejlepší motor na trhu"

Já vím, že nejlepší motor na trhu má pořád VW (ve své kategorii).
;-)
Avatar - miromen
24. 6. 2010 14:43
Re: Gratulace Fiatu
Multiairy jsou usporne ? Tohle je možna tak sen Fiatu.
24. 6. 2010 10:50
Hemžení ubožáků
To je fakt na kapesníky tady, číst jak odpůrci Fiatu brečí, že v názvu článku není volkswagen.
Není tam proto, že nevyhrál, vyhrál motor od Fiatu, v čem je problém.(To pochopí kdejaký primitiv)

Je to motor s revoluční koncepcí ovládání ventilů, přece nechceš, aby se vítězem stal standard, když je tady tohle.

Nejpodstatnější kategorií je bezpochyby tato kategorie tj. "novinka", proč by zde mělo být ventilováno stále to samé, když u daného není pro tento rok nic nového.
Nemá smysl stále vést dvacet kategorií, pokud se tam X let objevují stále stejní.
Je to anketa motor roku, pokud tomu názvu rozumíš netřeba to dále rozebírat.

A proto motorem roku je agregát (super a revoluční agregát) z produkce Fiatu. Nic víc. :yes:
Rozbalit vlákno
30
24. 6. 2010 10:56
Re: Hemžení ubožáků
Kolego, když je něco nové, ještě to automaticky neznamená (a důkaz tady máme), že to bude lepší, než něco starého. ;-)

Já to ocenění Fiatu neberu, leč když bude chtít člověk opravdovou špičku v kategorii, stejně skončí u 1.4 TSI. ;-)
Avatar - Ricardo
24. 6. 2010 10:59
Re: Hemžení ubožáků
Myslíš 1,4 TSI Twincharger?
24. 6. 2010 11:05
Re: Hemžení ubožáků
Ano, já použil ale jen obyčejné označení, nevím proč VW nemá něco jako 1.4 TTSI. :-)
24. 6. 2010 11:08
Re: Hemžení ubožáků
:yes:
Mám pocit, že jossalitko stále nepochopil o čem je řeč... Že sice celkově opět vyhrál top produkt skupiny VW, ale vyhrál nad zcela běžným produktem koncernu Fiat. A v tom je ten fór. Pokud se postavily proti sobě srovnatelné koncepce motoru, tak Fiat vyhrál na plné čáře. A to je ta dobrá zpráva pro Fiat. :yes:
24. 6. 2010 11:03
Re: Hemžení ubožáků
No Jossalito.. Ano skončí u 1,4 TSI s dvojím přeplňováním a výkonem 140 kW (nebo kolik to má). Podobně výkoný motor má už dnes možnost mít třeba v Abarthu SS. Díval si se kolik koncern za ten motor chce a do jakých aut se dává? Nepleť si tento dvakrát přeplňovaný motor s běžným 90 kW TSíčkem... ten to opravdu není... ;-)
Pak se ptám, jestli takový motor, který má stejný výkon jako 2,0 TSI (a větší než 1,8 TSI) má vůbec nějaký význam. O tom, že je to extra prodkut tady nikdo nepochybuje... Ale pokud tady někdo zpochybňuje prodané počty 1,4 Mutliairu, měl by se prvně zaměřit na to, kolik se prodalo těchto motorů u koncernu VW... Moc jich opravdu asi nebylo... Myslím, že ani tady by se nenašel jediný užovatel s autem s tímto motorem...
24. 6. 2010 11:08
Re: Hemžení ubožáků
Mě rozhodně poučovat nemusíš, dokonce vím, že ten motor má 132 kW. A koncern ho dává do několika modelů. Mimo jiné i Fabie RS.
A význam jistě má, protože je lehčí a taky menší než dvoulitrové TSIčko. Z toho vyplývají podmínky, kde se a proč montuje. ;-)
24. 6. 2010 11:42
Re: Hemžení ubožáků
Tebe a poučovat?
Poučovat se dá někdo, kdo zná, ví umí a rozumí...
To u tebe opravdu nehrozí...
24. 6. 2010 11:47
Re: Hemžení ubožáků
Bohužel pro tebe používám pouze fakta a reálné argumenty. Nemusím si vymýšlet jako ty a cucat to z prstů na nohách. ;-)
Avatar - ethicon
24. 6. 2010 11:08
Re: Hemžení ubožáků
verím v kvality 1.4 TSI...ale v čom je podla teba lepší a špičkovejší ako nový multiair? napíš konkrétne nejakú technickú úvahu...nie tieto tvoje všeobecné chronicky známe chválospevy na VW...a opakujem ja nespochybňujem kvality TSI ani nič podobné, nie nadarmo vyhráva ankety motor roka...osobne si myslím, že VW príde s technicky niečím podobným len samozrejme pod iným názvom.
24. 6. 2010 11:12
Re: Hemžení ubožáků
Lepší je už jen proto, že ve své kategorii dostal slušnou porci bodů od všech odborníků a můj názor tedy nebude směrodatný.
Ale za mě píšu. Vynikající reakce na plyn prakticky bez prodlevy, plynulý zátah bez turbodíry, souvislý nárůst výkonu. A ovšem, poměrně slušná průměrná spotřeba na tak silný motůrek. ;-)
Avatar - ethicon
24. 6. 2010 11:26
Re: Hemžení ubožáků
myslíš, že tie všeobecné charakteristiky čo si napísal, multiair nesplňa, resp. ich má horšie....? má dokonca nižšiu spotrebu vo vššej výkonovej variante 1.4 TJet120 versus 1.4 multiair 170 cv..ale podla mna je táto diskusia zbytočná, keby naopak a s podobnou technologiou došiel VW viem si predstaviť tie tvoje ódy... :-) myslím, že najlepšie bude ak uznáme, že vo všetkom je najlepšie VW a my ostatní sme uplny hlupáci, že sa vozíme v iných autách, ktoré su najporuchovejšie s najškaredšímn dizajnom a najhoršími motormi...diskusia na tomto serveri je už len komédiou
24. 6. 2010 11:30
Re: Hemžení ubožáků
jojo, tohle je i můj názor...
Já s tím ve finále nemám problém...
Já to i uznám (abych měl klid), jenže pak je nějaký článek co mě zajímá a zase se tam vyrojí SSH a zase tu dskuzi dokážou zkazit... tak jak se o to pokouší i tady.
Dyť já vím (skupina SSH to ovšem ví ještě líp než já), že jezdím v tom nejhorším střepu na světě, že sem každý třetí den v servise (když mám dobrý týden), ale je to kura moje věc, dobrovolná.. tak já k tomu nepotřebuji SSH, aby mi o tom ještě na internetu neustále psali... >:-[]
Avatar - ethicon
24. 6. 2010 11:51
Re: Hemžení ubožáků
osobne si myslím, že je zbytočné tu vôbec na niektoré "názory" reagovať ;-\ asi by bolo najlepšie nechať ich nech si tu pochlebujú medzi sebou...taká idylka ;-)
24. 6. 2010 12:25
Re: Hemžení ubožáků
Tak já se tím už celkem nějakou dobu snažím řídit :-)
24. 6. 2010 11:36
Re: Hemžení ubožáků
Podívej se, chtěl si po mě, abych napsal, proč je pro mne 1.4 TSI lepší a já to napsal.
Klidně si můžeš přečíst i hodnocení porotců, proč hodnotili tak, jak hodnotili. Někde na webu je to dostupné.

Tak tu ze sebe nedělej ušlápnutého a zkus to taky někde jinde. Třeba si postěžovat u nich. Ne u mne, já mezi nimi nebyl, ale s jejich hodnocením se ztotožňuji. ;-)
24. 6. 2010 11:27
Re: Hemžení ubožáků
Tady nejde o to, jestli to bude lepší, ale je to novinka a získala nejvíce bodů.
A o tom by ta anketa měla být, každý rok novinky v oblasti agregátů.

Tak v kategorii 1,4 vidím špičku zrovna u vítěze, u nižšího objemu zatím vládne bez pochyby 1,2TSI.
24. 6. 2010 11:38
Re: Hemžení ubožáků
Já ti to neberu, zrovna ty bys asi těžko byl schopen vidět toho vítěze někde jinde, protože Fiat už dlouho onic nevyhrál a tak mu to přeješ. Problém je jen ten, že v přímém srovnání s 1.4 TSI (dvojitě přeplňovaného) na něj MultiAir nestačí. ;-)
24. 6. 2010 11:47
Re: Hemžení ubožáků
No jenom vyhrává v průměru každé tři roky anketu auto roku... (ze všech automobilek nejvíckrát)
Pak taky vyhrává soutěže Van roku...
Teď vyhrál anketu motor roku...
Pak sem tam vyhraje nějakou tu anketu v Puble beach...
K tomu sem tam nějaký ten závod, formuli jedna a tak...

Ale jo jsou to neschopný socky (dovolím si vypůjčit tvý slova, aby bylo všem jasné s kým diskutují) a CIKÁNI, tak co od nich čekat...

Tohle je ojedinělý úspěch (štěstí), tak si to my, co to tak často nezažíváme užijeme...

Předpokládám, že budeš tak nad věcí, že už nám to nebudeš kazit, ukážeš svou velikost (tvého ducha germánského nadčlověka) a už sem dnes nevlezeš.

Předpokládám správně, že? (nebudeš mít opět poslední clovo)
24. 6. 2010 11:50
Re: Hemžení ubožáků
Už tak si zoufalý, že sem mezi motory musíš tahat auto roku? Vždyď je to naprosto podružné. Auto roku se volí kde všude a do zančné míry je závislé na preferencích trhu.

Tento článek je o motorařině, všichni se tu o ní bavíme, krom ...tebe. Jak patetické. ;-)
Avatar - kari.laz
24. 6. 2010 11:49
Re: Hemžení ubožáků
Jenže kdyby byla tahle anketa jen o novinkách, tak by se nadala kategorizovat podle motorů a bylo by to o ničem.
24. 6. 2010 11:51
Re: Hemžení ubožáků
Tohle je pro mnohé nad limit jejich chápání. ;-)
Avatar - Dinar
24. 6. 2010 13:29
Re: Hemžení ubožáků
Úsměvné, předpokládat, že se každý rok objeví novinka, která bude automaticky lepší než to, co se už dělá. Ta anketa je rozdělena zcela logicky, novinky - to nejlepší za dané období, celkově - to nejlepší co se dělá v dané kategorii. Tvoje "a o tom by ta anketa měla být" je pouze poplatné výsledku multiairu. Užij si radost, bouchněte s wolffem šampáňo a poplácejte se po zádech, dnes je váš velký den. >:D ;-)
24. 6. 2010 13:53
Re: Hemžení ubožáků
Opět až na poslední větu, mohu jen souhlasit. Zatím se držíš...
Teda..pokud se shodneme, že systém multiair má velký potenciál, který dnes předvedl s tím, že se opravdu můžeme do budoucna těšit na nové motory. :yes:
Avatar - kari.laz
24. 6. 2010 11:43
Re: Hemžení ubožáků
Já nevím, že zaslepenci jako ty hned všem perou do hlavy, že všichni chtějí výsledky VW. 90% lidí chce kompletní výsledky a je jim jedno, kdo to vyhrál. Proč to proboha nemůžš pochopit. Takže se dá usoudit že primitiv je ještě o patro výše, viď?
Nikdo nepopírá kvality multivzduchu a nikdo tu toužebně nečeká na výsledky koncernu. I kdyby vyhrál koncernový motor, tak prostě měli zveřejnit kompletní výsledky.
PROSTĚ MĚLI ZVEŘEJNIK KOMPLETNÍ VÝSLEDKY.
Tady se to pořád jen rozděluje na odpůrce a příznivce koncernu. Nechápu. Už je to skoro jak na politické diskuzi (levice vs. pravice). Na uatowebu by jsem čekal vyšší úroveň diskuze
Avatar - white label
24. 6. 2010 11:48
Re: Hemžení ubožáků
Ano, viz má reakce z 11:13... ;-)
24. 6. 2010 11:51
Re: Hemžení ubožáků
A lidi jako ty kritizují práci ostatních jen z porincipu... a jsou natolik zabednění, že nedokážou přijmout informace podané tak, jak jsou podané, jen proto, že nejsou podané tak, jak by je oni sami měli nejraději podané... >:-[]

P.S. Ber to tak, že autoři článku chtěli,a by sis musel procvičit vlastní rozum a chopnosti a informace které chceš si našel sám... >:D
24. 6. 2010 12:07
Re: Hemžení ubožáků
A že ses toho tvého PS nedržel. >:D

Autoři sdělili vítěze mezi novinkami, ale už neuvedli absolutního vítěze v kubatuře. To proto, aby si zjistili, kdo uvažovat umí a výsledek si dohledá a komu stačí půlka pravdy k nezměrné radosti.

Když to napíšu hodně syrově, tak v kategorii novinek, zvolili toho nejlepšího z nejhorších.
Ale v porovnání s těmi nejlepšími všech dob je... (až) druhý. Toliko realita. ;-)
24. 6. 2010 12:11
Re: Hemžení ubožáků
Rusové a GTI by napsali poslední (ze dvou, byť to není pravda by už nezmínili) >:-[]
Jinak na to ostatní už nereaguju to už je blbost až moc velká (na to fakt už čas nemám), promiň...
24. 6. 2010 12:15
Re: Hemžení ubožáků
Se divím, že máš čas vůbec na sebe, jako omyl přírody.

Já zde píši jen fakta, holá fakta. Ty si tu musíš vymýšlet, pořád na něco čekáš, až bude, až se uvede, až se vyvine....tak bude Fiat nejlepší. To by ale ostatní museli dva roky spát a nic nedělat.

Realita, Vlčku, realita. ;-)
Avatar - kari.laz
24. 6. 2010 13:33
Re: Hemžení ubožáků
Tak to je zase argument jak nudle z nosu.
To je stejné, jako kdyby napali, že po volbách vyhrála ČSSD a další výsledky napíší potom. Za půl dne by jsi se dověděl, že vlastně absolutní vítěz je úplně někdo jiný. Prostě napsali jen část celokvých výsledků. Já vím, že tobě zrovna tento výsledek ke štěstí stačí, ale ne každý se spokojí s tak málem.
A dost mě pobavil tůj argument "autoři článku chtěli,a by sis musel procvičit vlastní rozum a chopnosti a informace které chceš si našel sám" To jsem se nasmál. Tak zrušíme 3/4 různých webů, zavedeme jenom jeden, kde budou jenom nadpisy a všechno osatní si budeme jenom googlit.
Avatar - pocitac
24. 6. 2010 10:58
Multi Air - 1.
1,2 TSI je výborný motor, ale 1,4 MultiJet je téměř dvakrát tak lepší (228 vs 134 bodů) . Díky za objektivní anketu, nezávislých odborníků.
Rozbalit vlákno
7
24. 6. 2010 11:05
Re: Multi Air - 1.
Asi to nebude Multi Jet. ;-)
Avatar - Ricardo
24. 6. 2010 11:13
Re: Multi Air - 1.
Nebude, protože MultiJet je jenom 1,3 a nebo pak rovnou 1,6 >:-[]
Avatar - pocitac
24. 6. 2010 11:14
Re: Multi Air - 1.
Multi Air - ajjaj ;-) >:D
24. 6. 2010 11:22
Re: Multi Air - 1.
Zkus se projet antivirem. ;-)
24. 6. 2010 11:23
Re: Multi Air - 1.
Lépe naformátovat.
Avatar - pocitac
24. 6. 2010 11:33
Re: Multi Air - 1.
Co se nechat naformátovat ve Wolfsburgu?? >:D
24. 6. 2010 11:54
Re: Multi Air - 1.
Já sotva, ja jsem zarytý fanda sovětskej avtomobilovej těchniky. ;-)
24. 6. 2010 11:12
Nesmyslné kategorie?
mě přijde docela nesmyslné to rozdělení kategorií. Na jedné straně je tu podle mě přehnaně detailní rozdělení podle objemu 2dc (1,8 - 2,0) na druhé straně jsou v jednotlivých kategoriích benzíny a diesly dohromady.
Rozbalit vlákno
4
24. 6. 2010 11:22
Re: Nesmyslné kategorie?
Taky jsem si toho všiml. Aby se v tom prase vyznalo.
24. 6. 2010 11:27
Re: Nesmyslné kategorie?
Mě by přišlo rozumné udělat 4 až 5 objemových kategorií, zvlášť benzín a nafta, potom nechat novinku roku a celkového vítěze. Otázka je, kam šoupnout množící se hybridy.
24. 6. 2010 11:32
Re: Nesmyslné kategorie?
Vzhledem k tomu, že hybridy obecně žádný zázrak nejsou, tak bych je nechal klidně mezi běžnými motory... >:-[]
24. 6. 2010 11:38
Re: Nesmyslné kategorie?
Nejde o to jestli jsou zázrak, ale je to prostě jiná koncepce pohonu auta, těžko srovnávatelná s klasickým řešením pohonu, ať už benzínovým, nebo naftovým.
Avatar - pocitac
24. 6. 2010 11:35
anketa
A kde jsou moji milí Frantíci? ... Ta anketa je podplacená :no: >:-[]
Rozbalit vlákno
0
24. 6. 2010 11:53
Sever proti jihu
Ani nevim, proč jsem obětoval 20minut svého života čtením předem očekávatelné diskuze, ale fakt je ten, že se člověk u wolffiády aspoň pobaví. Když pak přišla ádvajáda, už jsem šel do kolen >:-[] :yes:

Některý hlášky jsou fakt šperk :yes:

PS: nedostal wollf echo na mobil, že v 08:50 bude zveřejněn článěk o Fiatu, aby tu byl včas? >:D
Rozbalit vlákno
2
24. 6. 2010 11:57
Re: Sever proti jihu
Má radost z výsledku vícevzduchu, tak mu jí nech. On mu jinak koncern Fiat zas až tolik radosti jinak nedopřává.
24. 6. 2010 12:02
Re: Sever proti jihu
Nejlepší je, když se člověk směje nad sobě nastavenému zrcadlu... :yes:

Zkus se zamyslet...

P.S.
Jeden kolega u mě v práci má takovou jednu vlastnost. Když někdo volá (a má specifický způsob vyjadřování - třeba mluví pomaleji, nebo ze zadrhává a dělá éééé), tak on s tím na druhé lince začne komunikovat stejně.
Sem se ho ptal, zda-li se nebojí (když je to obchodní partner), jestli se ho to nedotkne a nebudou pak problémy a on mi na to řekl jednu větu, které sem z prvu nevěřil, ale je naprosto pravdivá.

Žádný člověk na světě si není plně vědom svých zlozvyků a nešvarů.

A tahle diskuze je už asi dva roky toho naprostým důkazem..
>:D

Dovolím si říct, že A2 už asi rok a půl nedělá nic jiného než že parafrázuje skupinu SSH. Zatímco ta své příZpěvky myslí zcela vážně on se náramně baví... nad tím, jak se oni rozčilují nad způsobem jeho vyjadřování...

Co se mě týká..., já už to tady beru spíše jako svého způsobu studii...
24. 6. 2010 11:57
Best new Engine for Fiat
Doporučuji diskutujícím kliknout na odkaz na oficiální výsledky ankety, když už nám je pan Láník na auto.cz zatím do článku nezařadil. Z nich je zřejmé, že Fiat s 1.4 MultiAir získal cenu za nejlepší motor představený v posledním roce. Slova nejlepší motor představený v posledním roce si tady evidentně mnoho diskutujících plete se slovy nejlepší motor v dané objemové třídě. Fiat si určitě zaslouží za systém MultiAir ocenění, ale jak se ukázalo, zatím v přímém srovnání se systémem Twincharger od VW stále body (a ne málo) ztrácí. V příštím roce se to třeba může změnit, vývoj pokračuje, důkazem je velká přetahovaná ve třídě dvoulitrů mezi BMW a VW, kde loni představený turbodiesel od BMW skončil druhý za benzínovým turbem VW a letos je pořadí přesně opačné, přitom motory velké technické změny neprodělaly, někdy stačí evoluce... Systém MultiAir vypadá slibně a je snad lepší držet palce Fiatu ať ho posune ještě dál a ne si dát pásku na oči a prohlásit, že Twincharger neexistuje a Fiat je nejlepší. TSI má díky použití mechanického kompresoru velkou výhodu v otáčkách těsně nad volnoběhem, systém MultiAir zase vykazuje vynikající poměr výkon/spotřeba. Je zvláštní, že nikdo z italských fanoušků nezmínil podle mého názoru tuhle velice silnou zbraň - vždyť v kategorii nejúspornější motor už MultiAir Twincharger porazil. Tož tak :-)
Rozbalit vlákno
4
24. 6. 2010 12:09
Re: Best new Engine for Fiat
Tvůj příspěvek je věcný až na to, že zcela chybně nezmiňuje to, že kvality motoru od VW tady nikdo od "Fiatu" nezpochybňuje. Jen někdo tady psal něco o tom, že Fiat vyhrál se štěstím... >:D

Výhoda a přínos multiairu jako takového je v tom (mimo to co si psal), že je naroubovatelný na cokoliv a tedy se jak sám píšeš můžeme dočkat v příštím roce i absolutního vítězství ( o tom, že vítězství v novince roku je nejvýznamnějsí se přít asi nebudeme).

Vždyť si vem, jak výborný motor je dvojitě přeplňovaný Multijet, ktery pokud bude osazený systémem multiair může být nejlepším naftovm motorem na trhu (a multiair je akceptovatelný jak na naftovém tak benzinovém motoru). Podobné to může být v dvoulitrové kategorii s motorem 1,8 TBi, pokud bude osazen multiairem. A Pentastar sem již také zmiňoval.

V tomto je úspěch multiairu významný. Že dokázal soupeřit s mnohem vypiplanějšími motory (a dražšími) (o jejich kvalitách tady nikdo nepochybuje) a své přímé konkurenty porazil (některé na plné čáře). Ví to Ricardo, vím to já, ví to téměř každý... až na malé výjimky. :yes: :yes:
Avatar - kari.laz
24. 6. 2010 13:39
Re: Best new Engine for Fiat
O kvalitách multivzduchu tu taky nikdo nepochybuje, jenom ty máš pořád vsugerováno, že ho tu všichni pomlouvají. Simson33 to napsal výstižně. Je nejlepší mezi novinkama. Jenže ty to ne a ne vstřebat a pořád ti nedochází, že to neznamená totéž jako nejlepší úplně.
24. 6. 2010 13:49
Re: Best new Engine for Fiat
Přečti si můj první příspěvek a pak se mi prosím omluv. Děkuji
24. 6. 2010 12:12
Re: Best new Engine for Fiat
Ohledně té spotřeby, ethicon měl nějakou snahu to zahrnout. Abys mu tedy neblížil. ;-)
Avatar - Johny.Rico
24. 6. 2010 12:16
Co je to skupina SSH?
Vysvětlí mi to někdo prosím? :-)
Rozbalit vlákno
20
24. 6. 2010 12:23
Re: Co je to skupina SSH?
To je můj výmysl.

Tak sem definoval určitou skupinu diskutujících, do kterých trvale osobně řadím (a beru je za jednu osobu) nicky
100octan, white label, mariochi, beranaK, jossalito, Navtech, GTI. Občas se tam dobrovolně zařadí i Dinar a případně někdo další....

SSH je zkratka. Znamená Skupina Skopové Hlavy. Název mě napadl v souvislosti s jejich neustálou zabedněností, vytrvalostí stále mlet to samé (prémie, Golf, prodeje = kvalita, český trh pupek světa...). Dále, ne nadarmo, bylo synonymum skopčáci pro vše německé, dále definice a vyjadřování na všechny ostatní národy jako francouzi a Italové jako o špinavých cikánech atd... myslím, že kontext je zde zřejmý.

Myslím, že tento název je výztižný. Pokud se neujme (opravdu) mě to nebude vadit, nicméně myslím, že definice zcela obecně vystiuhje tuto jednolitou (názorově) skupinu celkem přesně.
Avatar - Johny.Rico
24. 6. 2010 12:26
Re: Co je to skupina SSH?
Hmmm, obač je pozoruji a je pravda, že je to pořád to samé.
Já se nicméně pokusím stát nestraníkem.
Dík za info :-)
24. 6. 2010 12:29
Re: Co je to skupina SSH?
Osobně bych se zkratkou tak nešermoval. Každý programátor ví, že SSH je Secure Shell a je to do značné míry dosti směšné v podání toho, co píše Vlček. ;-)
Avatar - Johny.Rico
24. 6. 2010 12:29
Re: Co je to skupina SSH?
Jak říkám, jsem nestraník :-)
24. 6. 2010 12:32
Re: Co je to skupina SSH?
Mě je to jedno, co píše Vlček, jen říkám, že je to stejně směšné, jako jeho účinkování na konkurenčním webu, kde ho slušně řečeno vykopli z toho důvodu, že nebyl k ostatním slušný a psal lži.
Avatar - Johny.Rico
24. 6. 2010 12:35
Re: Co je to skupina SSH?
Rozveď to.
24. 6. 2010 12:37
Re: Co je to skupina SSH?
Nepatří to sem.
Jestli se chceš bavit o motorech klidně. Jinak leda přes SZ.
Avatar - Johny.Rico
24. 6. 2010 12:44
Re: Co je to skupina SSH?
Co se týče motorů, tak nejlepší je pro mě z celkového hlediska R6 diesely v jakékoli kategorii.
Co se týče benzinu, tak 1.8 TSI bude velmi dobrým motorem.
A co mě neustále překvapuje je spotřeba velkým atmo benzinů, jako naprř v 750i, nebo 745i. Jezdit s takovým motorem za 11, to je něco. To už hovoří o schopnostech.
Jak to vidíš ty?
24. 6. 2010 12:51
Re: Co je to skupina SSH?
K dieslům R6 napíšu asi tolik, protože s nima "nějakou" zkušenost mám, že motor je to dobrý, má skvělé parametry a v podstatě i svůj dynamický projev. Tam říkám, jednoznačně ano, Co mi na nich vadí, je jejich nižší kultivovanost a hlučnost. Tohle poměrně solidně zabíjí dojem z výborného motoru. Ale někomu to vadit nebude, že mu auto chrochtá i uvnitř.
1.8 TSi je osvědčený motor, který asi nenajde nějakého zyrytého kritika. Jeho volbou nemůžeš udělat chybu.
Ale jak jsem psal už výše, chybí mi ve výsledcích 1.8 TBi od Alfy, kterýžto motor taktéž není vůbec zlý, leč tu po něm není ani památky. Proč? Nebo špatně vidím?

V 750i se nedá jezdit za 11 litrů. Opravdu ne. O tom jsem na svoji peněženku přesvědčen. ;-) Za 11 leda v hybridu.
Ale jinak je to výborný motor, jen ta neskutečná užranost.
Avatar - Johny.Rico
24. 6. 2010 12:58
Re: Co je to skupina SSH?
Zvláštní, že každý máme k těm velkým V8 jiné info. Jezdil jsi s ním jak dlouho?
Jinak pravda, 1.8TBi je fakt super a proč tu není, tomu také moc nerozumím.
A ktěm R6 dieselům; Každý diesel chrochtá, na to si budou muset všichni zvyknout. Jen mě už opravdu štve, že se to furt omílá. Je jasné, že kultivovanost nebude tak vytříbená jako u benzínů, ale s tím se prostě musí počítat. Nerozumim, že si lidé pořád stěžují. Krom toho si já myslím, že R6 diesely mají super zvuk. Fakt, si nedělám srandu.

A uplně největší bomba na závěr: Kámoš četl Autotip (asi autotip) a tam bylo jako výtka u atmosférického motoru 1.4 u Ibizy že "netáhne odspodu"... to mě fakt položilo...
24. 6. 2010 13:19
Re: Co je to skupina SSH?
Dejme tomu, že jsem poměrně dost tisíc prolil nádrží véosmičky. Pokud si zvyklý na dieslový R6, tak z dojnásobné spotřeby benzínové V8 by tě trefil šlak.
R6 Hodnotím v rámci třídy, tedy s V6 (třeba TDI), který má kultivovanost o třídu jinde. R6 mi přijde hrubá a hodně nervózní. Na koncernovou TDI v těchto parametrech nedosahuje.

K autotipu, aspoň víme, kde je jeho (jejich) místo. >:D
Avatar - Johny.Rico
24. 6. 2010 13:47
Re: Co je to skupina SSH?
Pravda je, že zvuk V6 TDI je fakt pěkný. Líbí se mi. Ale taky tam máš to tvé chrochtání.
24. 6. 2010 14:06
Re: Co je to skupina SSH?
Ano, je tam. Jak jsem psal, třeba právě R6 je v BMW poměrně špatně utlumeno. Na dojmu to nepřidá. Ale zase, každý požaduje něco jiného. ;-)
24. 6. 2010 13:25
Re: Co je to skupina SSH?
Jenže on fakt netáhne :-) resp. táhne míň než u stejné 1.4 v jiném autě (převodovka)
24. 6. 2010 13:41
Re: Co je to skupina SSH?
Vím, že stará 1.4 MPI co se dávala kdysi do Fabii, to byla hrůza a děs, to jelo i hůře než HTPčko.
24. 6. 2010 13:51
Re: Co je to skupina SSH?
1,8 TBi tam je, napsany jako 1,7 DI turbo v kategorii 1,4 - 1,8 l (5. mi100, 84 bodu). Pokud tedy je to ten samy... :-O
24. 6. 2010 14:07
Re: Co je to skupina SSH?
A není to nějaký diesel?
Označení motoru je přece 1750 TBi? Ne? Nebo 1.8 TBi?
Avatar - white label
24. 6. 2010 14:23
Re: Co je to skupina SSH?
To bude on. DI používá třeba Lancia a objem má 1742cm3, tak číselné označení zřejmě upravili/upřesnili pro potřeby soutěže...
Kombinace 1.7 s DI ale skutečně evokuje spíš diesel, konkrétně od Oplu...
Každopádně až 5. místo není žádná velká sláva a potvrzuje to spíš hodnocení Ricarda.
24. 6. 2010 18:22
Re: Co je to skupina SSH?
Jaký koliv motor co se vůbec dostane do tohoto hodnocená je motor špičkový :yes:

Tady bych byl na tvém místě v hodnocení opravdu opatrný.
Avatar - kari.laz
24. 6. 2010 13:42
Re: Co je to skupina SSH?
jenže úplně stejná obdoba tvé SSH jsi ty na fiatí produkty.
24. 6. 2010 12:17
diskuzní profil
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]

Můj příspvěk 11:47 a reakce na něj. To fakt stojí za povšimnutí.

Už mu člověk fakt naznačuje (jak ťulovi), že opravdu nemusí mít na všechno poslední slovo (jak malé děcko).. a stejně si ho tam dá...

Co naplat, že na připomínku ankety COTY (tedy evropské auto roku) reaguje trhovými preferencemi v jednotlivých státech (tedy zaměňuje lokální ankety s celoevropskými), které v rámci Evropy nebudou Fiatu přímo nakloněny (pokud by nebyl nejlepší), co naplat, že už přímo napíšu, že jeho reakce je nechtěná.. Stejně ji tam fikne...
Ať napíšeš komu napíšeš, stejně budeš mít zase jako ocásek přílepek s nickem jossalito...

Tomuhle říkám MÁNIE >:D :yes:
To je fakt na sociologickou studii. Chování dítěte na veřejně přísupném médiu. Profil soobnosti v určité skupině. >:D

nic zatím se tady mějte a ať se daří. Užijte si to. Fakt tady bdue legrace... >:D :yes:
Rozbalit vlákno
4
24. 6. 2010 12:22
Re: diskuzní profil
Dobře se bavím, jak jeden zoufalec, který už neví, jak by omluvil svoji choromyslnost, zde musí psát o autě roku a kdoví o čem ještě.

Zkus se zaměřit na EOTY, je tu o ní článek, projdi výsledky (ty kompletní) a zkus se vyjádřit komplexně a ne jen pouze k jedné kategorii. Vím, že to pro tebe bude velmi těžké a přes srdce to asi nepřeneseš, ale pokust by ses o to mohl. Ocení to zde více lidí. ;-)
24. 6. 2010 13:31
Re: diskuzní profil
Obdivuju tvou trpelivost, on je fakt magor :-) Kolik mu tak asi je...
Avatar - white label
24. 6. 2010 13:39
Re: diskuzní profil
U něj to bohužel není otázka věku... ;-\
24. 6. 2010 13:17
Testarossa
Nevim, jestli ma motor z rady Multiair hlavu striklou na rudo, ale ted by si ji uz mozna i zaslouzil.
Skupina evropskych odborniku, kterym zdejsi diskuteri (vcetne mne) ve znalostech nesahaji ani po kotniky, mu udelila oceneni, kterym se pysni skutecne jen ti nejlepsi.
Za sebe mohu jen doufat, ze FIAT group vyuzije potencial sveho konstrukcniho reseni a nezabije ho pouzitim pouze v jednom druhu pohonne jednotky, nebo mizernou kvalitou jednotlivych komponent a vyroby.
Je pred nim dlouha cesta, takze drzim palec!
MultiAir --> :yes:
Rozbalit vlákno
8
24. 6. 2010 13:48
Re: Testarossa
Blahopřeji :yes: :yes:
Takhle by mohla vypadat do budoucna slušná diskuze. :yes:
24. 6. 2010 13:54
Re: Testarossa
Wolffe, tohle neni o tobe a o mne, ale o autech a motorech.
Osobne bych rad videl FIAT jinde, nez na dne a tohle muze byt prvni krok.
Jak rikam - drzim mu palec :yes:

Diskuse bude jen tak slusna, jak ji udrzime.
24. 6. 2010 14:14
Re: Testarossa
Je jasně vidět, kdo je zde schopen se bavit o motorech a kdo jen o svých mindrácích. :yes:
24. 6. 2010 18:19
Re: Testarossa
No tak se toho co si teď napsal drž. A odpusť si ty hloupé poznámky... (pro příště)
24. 6. 2010 18:30
Re: Testarossa
Obavam se, ze jsi mne nepochopil. Vetsinu diskusi zde jsi zkazil ty svym tvrdohlavym lpenim na nesmyslech. Nemas mne co poucovat ani mi co prikazovat. Jsi ten, kdo by se tu mel kontrolovat nejvice.
24. 6. 2010 19:26
Re: Testarossa
Nic si nepochopil... :-(
Škoda...
No.. myslím, že pokud tě slečna jen upozornila, byl to velmi slušný projev vůči osobě jako si ty. Kdyby bylo v jejich silách tě vykopat ze showroomu, nejspíš by to byla vhodnější reakce na člověka tvého formátu. Škoda. Aspoň měl někdo šanci to udělat..
24. 6. 2010 19:30
Re: Testarossa
Ubohé, jako tvoje existence. Nechápu, proč máš tak velký osobní mindrák a musíš to dokazovat v každém příspěvku. :-! :no:
neregistrovaný "kubiii"
24. 6. 2010 14:29
Vo co de???
Fiat udělal motor, který zaujal jako nejlepší novinka. Díky za každou technologickou inovaci, kéž by se osvědčila a Fiat svojí cenovou politikou umožnil její masovější využití a nezabíjel svoje auta nedostatky v jiných ohledech :yes:

1,4 TSI Twincharge je nejlepší motor pro běžné použití v současné době. Zaplaťpánbůh, že poslední dobou má koncern konečně perfektní portfolio benzínových motorů pro své vozy :yes:

Spousta popsaných řádků žabomyších válek o ničem. :no:

Ještě mi teď někdo bude vykládat, že dobrá slivovice je patok a rozjedeme to ve velkým >:D
Rozbalit vlákno
0