Ekonomika
aka konkurencia TT, konkurencia je scirocco, tam porovnavajte ceny.
inak prapodivna bublina pre frikulinov a dcerenky.
inak prapodivna bublina pre frikulinov a dcerenky.
Scirocco je pouze třídveřový Golf, tohle je sice příbuzný 308, ale jinak samostatné auto... a vzhledově je jistě blíže TT
Nevidím dovod, preco by toto auto nemalo byt stavané vedla TT. Je to svojou koncepciou, rozmermi a dokonca i základným tvarom karosérie malej Audine velmi blízko. Jediné, kde na TT stráca, sú samozrejme motory, nakolko Audi ide výkonovo podstatne dalej (az do 340 k). A ver mi, ze to nehovorím len ja, ale v médiách ho tiez budú porovnávat práve s TT (proti RCZ 1,6 THP sa jasne stavia TT 1,8 TFSI a pod.). Tipujem to na pár týzdnov, kým sa objaví prvá porovnávacka s TT. :-!
Doplnenie: tak uz sú testy, kde samotní Nemci dávajú RCZ za konkurenta TT: [odkaz]
a aj tu: [odkaz]
a aj tu: [odkaz]
PR zbozne zelanie, audi je niekde inde ako peugeot, a to ze sa za vodicom nikto neodvezie je asi jedine porovnatelne kriterium, R scirocco daleko prechcije akukolvek vrcholnu verziu rcz vo vsetkom.
Jistě porovnat s TT můžeš, proč ne, oboje postaveno na nižší střední, z hlediska tvarů se lev "inspiroval", eufemisticky řečeno, právě u TT, takže proč ne, je to čistě srovnání stejně typově zaměřeného auta s tím, že jedno je mainstream a druhé premie, tj. některé motorizace srovnat půjdou, proti premiovému přesahu audi v podobě víceválcových motorů, čtyřkolky, sportovních verzí nebo vyšší míry individualizace už tohle lvíče nemá co nabídnout. Z tohoto hlediska, tedy z hlediska postavení na trhu, bude RCZ opravdu mnohem více soupeřem scíra než tétéčka.
no vypadá velmi pěkně s hodně povedenými tvary. jediné co bych vytknul je ta šílenost kde sou umístěné parkovací senzory uprostřed přední masky. kdyby tam místo toho dali dvě chromované lišty byla by to sice obří tlama ale nebylo by to tak přeplácané
No, ten název je docela dobrej. Vona je to dost ***, ale na tom nezáleží, protože reklama se udělá tak jako tak a lidi si to stejně koupěj.. >😒]
Páni, tys to buď vyzkoušel, nebo to máš přímo doma v garáži a ani se nepochlubíš...
Otevři nám oči a prozraď, v čem ta "sračkovitost" vězí. Třeba tím zachráníš pár zdejších diskutérů před životní chybou..
Samozřejmě nepředpokládám, že bys tu jen hloupě mlátil prázdnou slámu, protože mimo obrázky na webu nemáš ani ponětí, co to je za auto.. Tak nebuď labuť, poděl se 😉
Otevři nám oči a prozraď, v čem ta "sračkovitost" vězí. Třeba tím zachráníš pár zdejších diskutérů před životní chybou..
Samozřejmě nepředpokládám, že bys tu jen hloupě mlátil prázdnou slámu, protože mimo obrázky na webu nemáš ani ponětí, co to je za auto.. Tak nebuď labuť, poděl se 😉
Tak zdá se, že pažout to s těmi cenami řádně přepísknul. Základ o 30k dražší než šíro s výborným novým dvoulitrem z GTI a vrchol zase na dohled špičkovému erku. Proto očekávám, že střet s prodejní realitou bude pro ně vskutku krutým vystřízlivěním.
K nesmyslnému srovnání s Audi bych jen dodal, že si nedovedu představit zákazníky uvažující o německé prémii, kteří ve svém výběru mají i model automobilky veskrze mainstreamového zaměření.
K nesmyslnému srovnání s Audi bych jen dodal, že si nedovedu představit zákazníky uvažující o německé prémii, kteří ve svém výběru mají i model automobilky veskrze mainstreamového zaměření.
Každá novinka je řekněme 10-15% nad cenou, která přijde po roce, nejinak tomu bylo u německé produkce. Prostě je to starý marketingový tah na úzkou, ale vždy jistou a především bonitní skupinu spotřebitelů, kteří chtějí být "in" a těch pade, sto navíc až tak neřeší ...
Málokterý kupující řeší zde časté bludy typu "prémie, mainstream, .. apod", prostě se jim něco líbí, mají na to, tak si to koupí.
Kdyby v anketě byla jinak položená otázka😒br /> "které coupé se vám nejvíc líbí"
, nepochybuj o tom, kdo byl byl jasným výtězem
( nápověda RCZ :- )
Málokterý kupující řeší zde časté bludy typu "prémie, mainstream, .. apod", prostě se jim něco líbí, mají na to, tak si to koupí.
Kdyby v anketě byla jinak položená otázka😒br /> "které coupé se vám nejvíc líbí"
, nepochybuj o tom, kdo byl byl jasným výtězem
( nápověda RCZ :- )
Nemyslím si, že je pro všechny design Peugeotu tak úžasný, jak si myslíš. 😉
Design - predok docela OK, zadok pripomina TT prvej generacie - taky moc gulaty. Ale docela pekne no...
Vykon - 147KW pretlakovana 1.6 - som zvedavy kolko vydrzi....
Hmotnost - urcite znacna, ratam 1500-1600 kg, moznoze aj trochu viac
Riadenie - francuzske, bez spatnej vazby
Radenie rychlosti - jak ked miesate asfalt v kotli
Jazdne vlastnosti - vzhladom na jednoduchu zadnu napravu nic moc
cena - premrstena a privysoka
urcenie - auto pre metrosexualov, frikulinov a bohate dcerenky/milenky (alebo oboje) bohatych tatkov...
Vykon - 147KW pretlakovana 1.6 - som zvedavy kolko vydrzi....
Hmotnost - urcite znacna, ratam 1500-1600 kg, moznoze aj trochu viac
Riadenie - francuzske, bez spatnej vazby
Radenie rychlosti - jak ked miesate asfalt v kotli
Jazdne vlastnosti - vzhladom na jednoduchu zadnu napravu nic moc
cena - premrstena a privysoka
urcenie - auto pre metrosexualov, frikulinov a bohate dcerenky/milenky (alebo oboje) bohatych tatkov...
Dalsi co v tom aute uz sedel, no super 😄 . Este dobre ze si to napisal a to ja blazon som si ho preve chcel kupit . Idem si tracej pozret audi TT to urcite nieje pre " frikulinov a bohate dcerenky/milenky " 😄
sedel si v tom aute? Určite nie, a predpokladám, že si to ani naživo nevidel!
Pre tvoju informáciu, minulý týždeň bola predvádzačka na SR. Moje pocity:
Prekvapivé - prevodovka spojená s benzínom perfektná - presná, žiadne gumové dorazy,... znesie porovnanie s VW
motor - na to že je prepĺňaný je vynikajúci, takmer žiadna turbo diera, okamžitá reakcia, plynuný nárast výkonu, točivosť,...
hmotnosť - benzínové verzie sa točia +- 30 kg okolo hranice 1300kg.
Dojmy z auta = najlepší peugeot terajšej doby
Pre tvoju informáciu, minulý týždeň bola predvádzačka na SR. Moje pocity:
Prekvapivé - prevodovka spojená s benzínom perfektná - presná, žiadne gumové dorazy,... znesie porovnanie s VW
motor - na to že je prepĺňaný je vynikajúci, takmer žiadna turbo diera, okamžitá reakcia, plynuný nárast výkonu, točivosť,...
hmotnosť - benzínové verzie sa točia +- 30 kg okolo hranice 1300kg.
Dojmy z auta = najlepší peugeot terajšej doby
Peugeot RCZ vypadá opravdu velmi dobře. Nádherný interiér i exteriér. Bude to velmi příjemné zpestření potkávat tento sporťáček na silnicích. :yes: Už se těším. Jasná a přímá konkurence pro TT jen zcela nová a zdá se, že o pořádný kus zábavnější. :yes:
Jasna konkurence pro Audi? Nenechte se vysmat! Nejak jste zapomneli, ze pevgeot je auto FRANCOUZSKE! >😒] >😒] >😒]
A v čem konkrétně je tak moc zábavnější?
V testu Autrocaru skončil RCZ v zábavnosti (i celkově) na třetím místě ze čtyř vozů. Dražší TT sice opravdu těsně porazil, ale nestačil nejen na Mégane RS, ale ani na běžné Scirocco (ne R), takže žádnou ohromující zábavností RCZ bych zde předčasně taky příliš "nešermoval"...
Zatím to vyplývá z dosavadních srovnávacích testů RCZetko vs TT. „TT je pravděpodobně lepší auto, ale TT je prostě větší zábava řídit“. Jinými slovy, ta „vysněná“ německá preciznost v tomto segmentu je TT spíš na škodu, dobrý je to možná ve střední třídě ale u sportovního kupátka?. (oo) Uvidíme jak dopadnou první srovnávací testy tady v ČR, myslím že to nebude dlouho trvat a dočkáme se.
Ano, ale Audi má u TT v nabídce (na rozdíl od RCZ) i ostřejší/zábavnější varianty jako TTS a TTRS, i když už za jinou cenu, ale to souvisí i s tím, že se jedná o prémiovou značku, takže to přímé srovnání s meinstreamem, není zas tak jednoduché a pokud by RCZ neměl tak příbuzný design právě s TT, určitě by toto "nesrovnání" ani tolik lidí hned nenapadlo...
tak v tom máš asi pravdu... jen si nejsem jistý, jestli ty testy ohledně "zábavnosti" vyhrálo RCZtko nad TT právě kvůli "ostřejšímu" naladění, asi ne. Pak tedy logicky ostřejší verze TT na konečném verdiktu nic moc měnit nemusí. Je to fakt těžké posuzovat, každopádně je RCZtko pro Peugeot velký úspěch a po dlouhé době se jim povedlo auto zaměřené více na řidič. A už jen to, že se dokáže třeba jen přiblížit Audi TT je velký úspěch.
za mne :yes:
ovsem mohlo to byt jeste lepsi: ten pohled zepredu se okoukal jeste driv, nez udelali prototyp, to auto potrebuje facelift jako sul
nevite nekdo, jestli nechysta alfa nejakeho nastupce GT?
ovsem mohlo to byt jeste lepsi: ten pohled zepredu se okoukal jeste driv, nez udelali prototyp, to auto potrebuje facelift jako sul
nevite nekdo, jestli nechysta alfa nejakeho nastupce GT?
Žádnej pešrot, nýbrž konečně snad po stodeseti letech pokus o francouzskej šporťáček. Design nebývale povedenej, ovšem žádá to také avantgardního jezdce...
Případná oratoria plakátových kastrátů, orientovaná na AUDI TT je však potřeba dostat do reálu - slogan "francouzské TT" je elegantní podprahová zkratka, která má ovšem k realitě dál, než ty k Ferrari. Je to slogan "znouzectnost". Nahoře kolega trefně píše, že ti, co jezdí prémii (tedy například AUDI TT) ti snad ani neví, že se nějaký mainstream tluče v podhradí... ausgerechnet u frantíků v podrhradí...
Vnímám tohoto Rýbrczoula poměrně pozitivně. Jeho výskyt na silnicích však bude více než skromný. Možná ke škodě věci.
P.S. Pánové, dnes jelo proti mně bílé Porsche box-spyder. Jo, přiznám to, udělal jsem se. Měl nasazenou tu černou kšandu a na čelní pohled se zdálo, že to auto je vysoké tak šedesát čísel. Nepředpisově jsem se ohlédl. Prostě jsem se ohlédnout musel. Absolut, ab-so-lut.
Případná oratoria plakátových kastrátů, orientovaná na AUDI TT je však potřeba dostat do reálu - slogan "francouzské TT" je elegantní podprahová zkratka, která má ovšem k realitě dál, než ty k Ferrari. Je to slogan "znouzectnost". Nahoře kolega trefně píše, že ti, co jezdí prémii (tedy například AUDI TT) ti snad ani neví, že se nějaký mainstream tluče v podhradí... ausgerechnet u frantíků v podrhradí...
Vnímám tohoto Rýbrczoula poměrně pozitivně. Jeho výskyt na silnicích však bude více než skromný. Možná ke škodě věci.
P.S. Pánové, dnes jelo proti mně bílé Porsche box-spyder. Jo, přiznám to, udělal jsem se. Měl nasazenou tu černou kšandu a na čelní pohled se zdálo, že to auto je vysoké tak šedesát čísel. Nepředpisově jsem se ohlédl. Prostě jsem se ohlédnout musel. Absolut, ab-so-lut.
no tak s tím pokusem po stodeseti letech je to klidně možné... když Peugeot začal vyrábět auta, tak automobilka VW ještě dobrých 50 let neexistovala, proti Peugeotu je VW spolu s Audi bohužel jen taková "rychlokvaška" 😉 Takže volba je na tobě, automobilka s tradicí nebo rychlokvaška s pochmurnou historií... má volba je jasná RCZetko 😉 :yes:
Já se jen ptám, proč ten pažout za těch xxxxx let nedokázal vyprodukovat bezchybné auto. 😉
asi proto, že nikdo ještě nedokázal vyprodukovat bezchybné auto 😉
Tím bezchybným autem jsem měl na mysli lepší, než VW případně Audi. 😉
Tak při nejmenším Peugeot vyráběl 50 let lepší auta než VW - VW ještě neexistoval. 😉 Dále pak za války, to Peugeot taky vyráběl pěkná auta a hádej co dělal VW, "zaměstnával" otroky z koncetráků a nuceně nasazené a vyráběl bomby a letadla 😒 .. takže další roky kdy Peugeot prokazatelně vyráběl lepší auta 😉
Osobně mě až tak nezajímá, jestli před padesáti lety uměl pažout vyrobit auto. Zajímá mě to, co umí teď. Zkus to tedy na toto aktuální téma. 😉
Tak to zkusím, ale jsem si vědom toho, že jsem na tenkém ledě 😉 ... Pro fandu Peugeotu, bude prostě srdeční záležitost RCZetko, pro fandu VW to zase bude to TT. Oba si budeme obhajovat to své a vzdycky bude záležet z jakého úhlu pohledu to bude ten který hodnotit.... Když uděláš nanketu, pravděpodobně vyhraje ten, kdo má lepší marketing... Takže Josso, fakt nevím jak to objektivně posoudit 😉
ještě bych možná doplnil, že to tvé "prémiové" audi TT používá zcela "neprémiovou" techniku od "neprémiové" značky VW... Promiň ale sedět v "prémiovém TT" a přemýšlet nad tím, jestli náhodou stejný ovladač na světla není také třeba v takové Fábii, no to musí být noční můra každého "prémiového" člověka 8-s >😒]
Tohle je velmi rozšířený blud, který zde produkují jen ti, kteří se v problematice neorientují. 😉
a jsi si jistý tím, že všichni ti "prémioví" zákazníci >😁 (ježiš to je blud, fuj) v tom mají jasno ? Myslím, že ne, říkají si, přece si nebudu kupovat TT od VWágnu. 8-s >😒] ...
Já ti jen naznačuju, že když sedneš do audi, tak rozdíl oproti pažoutu poznáš i po slepu, to mi věř. 😉
myslíš podle hmatu, nebo podle smradu? 😉
Podle hmatu samozřejmě. 😉
Jinak jsem předevčírem viděl Citroena DS3 ve světle modré s černou střechou. Je to moc povedené autíčko. Jen ten zadek měli ještě trošku dotáhnout, aby nebyl tak nudný a neměl bych jedinnou výtku. Fakt se povedl. 😉
Jinak jsem předevčírem viděl Citroena DS3 ve světle modré s černou střechou. Je to moc povedené autíčko. Jen ten zadek měli ještě trošku dotáhnout, aby nebyl tak nudný a neměl bych jedinnou výtku. Fakt se povedl. 😉
Musím se ti k něčemu přiznat, mě se zrovna DS3 moc nelíbí, ale je pravda, že jsem ho ještě "naživo" neviděl. Pro mě je to až moc přeplácaný a takový "pouťový". Možná celkově nechápu tenhle designovej směr 😉
Nemůžu si pomoci, ale ze zadu je to divné. Hlavně to zadní sklo je docela úlet
Ono hodně taky záleží na ceně toho kterého auta. Pro koho není problém vysolit okolo 1 Mega za TT a podobné vozy, tak samozřejmně je neoddiskutovaně TT důvěrihodnější. Ale pro celou řadu ,,normálních" potencionálních kupců je částka 650 000 Kč rozumnější volba jak se odlišit z davu VW a podobných aut!!! 😄
je hezké si týdně přečíst v průměru 2x články o stahování aut toyotou. Když to nesvolá automobilka sama, tak úřad pro bezpečnost v americe - tento týden kvůli netěsnosti palivového systému. Ještě zábavnější je sledovat zoufalé odkazy na nekvalitu ostatních výrobců... >😁 Tak už si to hoši přiznejte, že toyota není to co si chcete namluvit - tedy skvělá a super spolehlivá... >😒] I když chápu, že sledovat poklesy cen ojetin od toyoty není nic přijemného...
Peugeot 😉 :yes:
dobrá sranda