Mercedes-Benz v tichosti odhalil modernizovanou podobu třídy C na prvních oficiálních obrázcích, které zřejmě unikly omylem. Zatím jsou k vidění jen v továrním konfigurátoru a na oficiálních německých stránkách.
on to facelift je, jen v podání MB, mistra faceliftů, což znamená, že na céčko nenaroubují lampy ve stylu novějšího éčka, nebo něco podobného na způsob faceliftů jiných automobilek. Tohle je facelift by MB ctící a nebortící původní tvary céčka, facelift jemných retuší tam, kde je to potřeba, facelift cizelující optiku nebo materiály vnitřku. U mě má céčko za jedna, dostalo malou vitaminovou injekci a nadále zůstává nejhezčím malým premiovým sedanem, při pohledu na ně nezbývá než posílat do Mnichova vzkazy o urychlení nástupce trojky, ta současná se při srovnání "kabátů" s céčkem musí krčit v koutě. :yes:
Pravda je, že při zachování elegance značky má to auto takovej nějakej sportovní náboj, šmrnc, no prostě je to povedený. Jen ty motory, v naftě do 3 l a 6 válců je to trága, hlavně zvuk motoru i odhlučnění.
Tak ten 2,2cdi bych viděl jako jedinou slabinu toho auta. Naopak v benzínu má céčko výborné všechny motorizace jak V6 tak kompresory nebo nově turba 1,8 resp. 1,6.
Náhodou naftové motory bych u tohoto Medvídka nezavrhoval, tak například skvělý 250 CDI s výkonem 150Kw je velice dobrý motor, který má skvělý poměr výkon/spotřeba.Naopak např. 200 CDI(100 Kw) není příliš dobrý, jelikož je poněkud líný a neochotný.I když je nejlevnější v celé nabídce C-Klasse!A je levnější i než zážehová 180 K!!!
Trojka po FL mi zase prijde prijatelnejsi nez Cecko, o A4 nemluve. U sedanu je jeste situace vyrovnana, kombik tridy C vypada dost "uzitkove".
Jinak me jizda ve verzi 220CDI Classic nijak nepresvedcila, BMW ma mozna vetsi charisma, ale M-B by me nepresvedcil utratit za stredni tridu vic nez je bezne.
Kdyby šlo o motorizace od 3,0 nahoru, pak bych asi preferoval 330 nebo 335i před céčkem 350, ale jen o chlup. Mluvit o nějaké sociálnější motorizaci v benzínu šel bych do céčka, kromě kratších sedaček oproti sportovním v bmw nemá chybu, rozhodně lepší podvozek než trojka, kompresorové čtyřválce jsou lepší než 320i, tady bych asi neváhal. ;-)
tak o tom podvozku to bylo ve smyslu snad komfortnosti ne? Já nevím doma teda máme C220cdi Avantgarde a měl by být nižší podvozek(15mm) a 320d s mpaketem a taky ten podvozek(-15mm) a neříkám že podvozek od m-b je horší, ale určitě není lepší než ten trojkový, aspon podle těch co máme doma....
já se v těch výbavách právě nevyznám no, Amg paket tam není, jen teď nevím jestli tam je ten příplatkovy sportovní...je možné že se třebas aktivuje při přepnutí převodovky z C na S? Někde jsem něco takového taky četl ale už po tom nějak nepátrám no...
Bohuzel autor clanku nema pravdu. Nejedna se o zadny novy design litych kol nebo jiny tvar svislych pricek. Na fotce neni standardni Avantgarde, ale Avantgarde v AMG paketu s 18 AMG koly. Takze nove jsou pouze LED diody. Na Mercedes konfiguratoru je tahle fotografie uz minimalne mesic.