Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Mercedes-Benz třída C 2010: Předčasné odhalení na oficiálních stránkách

24 komentářů

Avatar - CIZEK
CIZEK
Náhodou naftové motory bych u tohoto Medvídka nezavrhoval, tak například skvělý 250 CDI s výkonem 150Kw je velice dobrý motor, který má skvělý poměr výkon/spotřeba.Naopak např. 200 CDI(100 Kw) není příliš dobrý, jelikož je poněkud líný a neochotný.I když je nejlevnější v celé nabídce C-Klasse!A je levnější i než zážehová 180 K!!!
Avatar - Ajin(MoDo Team)
Ajin(MoDo Team)
asi tak 😄
Avatar - Vampix(Diesel Power)
Vampix(Diesel Power)
já se v těch výbavách právě nevyznám no, Amg paket tam není, jen teď nevím jestli tam je ten příplatkovy sportovní...je možné že se třebas aktivuje při přepnutí převodovky z C na S? Někde jsem něco takového taky četl ale už po tom nějak nepátrám no...
A nejspíš nikdy neviděl Céčko v AMG paketu 😄
Avatar - Ajin(MoDo Team)
Ajin(MoDo Team)
ale autor článku asi nebyl v září na autosalonu ve Frankfurtu, kde byl tento model s diodami normálně k vidění >😁
Podvozek je nizsi u AMG paketu. Klasicky Avantgarde ma standardni podvozek(pokud tam neni priplatkovy sportovni podvozek)
Avatar - Emel
Emel
Souhlasím s tím kombíkem, tam Mercedes dosáhl vrcholu v minulé generaci (C i E), ta nová je celkem rozpačitá. Naopak 3 v kombíku vypadá dobře.
Klaudius
Chvíľu som uvažoval, čo vlastne je na tom aute nové...
Avatar - Vampix(Diesel Power)
Vampix(Diesel Power)
tak mercedes to všeobecně rád děla takhle po kouskách, nejdřív zrcátka, teď diody a pak přijde facelifit, aspoň takhle to cítím já
Avatar - Vampix(Diesel Power)
Vampix(Diesel Power)
tak o tom podvozku to bylo ve smyslu snad komfortnosti ne? Já nevím doma teda máme C220cdi Avantgarde a měl by být nižší podvozek(15mm) a 320d s mpaketem a taky ten podvozek(-15mm) a neříkám že podvozek od m-b je horší, ale určitě není lepší než ten trojkový, aspon podle těch co máme doma....
Taky vidim jako nove jen ty DRL diody. Opravdovy facelift prijde behem 2. ctvrtleti roku 11.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
je to podle me opravdu krasny auto, strasne se mi libi :yes:
plne s tebou suhlasim! :yes:
Bohuzel autor clanku nema pravdu. Nejedna se o zadny novy design litych kol nebo jiny tvar svislych pricek. Na fotce neni standardni Avantgarde, ale Avantgarde v AMG paketu s 18 AMG koly. Takze nove jsou pouze LED diody. Na Mercedes konfiguratoru je tahle fotografie uz minimalne mesic.
Avatar - iudex
iudex
Hej, nejaký trápny stvorvalec. >😁 A 5er mi ponúkajú za 27900,- €, nechces? 😉
webpaja
Ja nevim, Cecko mi nesedi, resp sedi, ale musel bych na nem mit AMG paket (kdyz uz ne primo AMG).
Avatar - Dinar
Dinar
A má to motor, za ty peníze? 😄 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Kdyby šlo o motorizace od 3,0 nahoru, pak bych asi preferoval 330 nebo 335i před céčkem 350, ale jen o chlup. Mluvit o nějaké sociálnější motorizaci v benzínu šel bych do céčka, kromě kratších sedaček oproti sportovním v bmw nemá chybu, rozhodně lepší podvozek než trojka, kompresorové čtyřválce jsou lepší než 320i, tady bych asi neváhal. 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Tak ten 2,2cdi bych viděl jako jedinou slabinu toho auta. Naopak v benzínu má céčko výborné všechny motorizace jak V6 tak kompresory nebo nově turba 1,8 resp. 1,6.
Avatar - igor77
igor77
myslim ze za nejakych 10 let bych ho mohl mit (-:
webpaja
Trojka po FL mi zase prijde prijatelnejsi nez Cecko, o A4 nemluve. U sedanu je jeste situace vyrovnana, kombik tridy C vypada dost "uzitkove".
Jinak me jizda ve verzi 220CDI Classic nijak nepresvedcila, BMW ma mozna vetsi charisma, ale M-B by me nepresvedcil utratit za stredni tridu vic nez je bezne.
Avatar - manitou
manitou
Pravda je, že při zachování elegance značky má to auto takovej nějakej sportovní náboj, šmrnc, no prostě je to povedený. Jen ty motory, v naftě do 3 l a 6 válců je to trága, hlavně zvuk motoru i odhlučnění.
Avatar - iudex
iudex
Ano, trojka uz trosku zaostáva, zato mi ju BMW ponúklo uz za 19960 €, co je dost velký rozdiel oproti C Klasse.
Avatar - Dinar
Dinar
on to facelift je, jen v podání MB, mistra faceliftů, což znamená, že na céčko nenaroubují lampy ve stylu novějšího éčka, nebo něco podobného na způsob faceliftů jiných automobilek. Tohle je facelift by MB ctící a nebortící původní tvary céčka, facelift jemných retuší tam, kde je to potřeba, facelift cizelující optiku nebo materiály vnitřku. U mě má céčko za jedna, dostalo malou vitaminovou injekci a nadále zůstává nejhezčím malým premiovým sedanem, při pohledu na ně nezbývá než posílat do Mnichova vzkazy o urychlení nástupce trojky, ta současná se při srovnání "kabátů" s céčkem musí krčit v koutě. :yes: