No a jaké tedy jsou ty zkušenosti? Nepíšete nic o tom co říkají řidiči nebo jaké měli potíže v zimě.
díky
Wartburg 353W
0
Cilem vyzkumu je zjistit, jak obstoji elektricke auto v beznem provozu. Proto jsou vysledky prave prumerne ujete vzdalenosti, prumerny stupen vybiti vecer a nabiti rano atd.
Co se tyce problemu za nizkych teplot, obavam se, ze to na auto.cz spatne prelozili. V originalni zprave se totiz pise, ze pri -10C bylo pozorovano snizeni frekvence pouzivani, proste v -10C s tim lidi moc nejezdili, ale nepise se tam, ze to auto nejezdilo.
The vehicles were driven in all temperatures as low as -10 degrees Celsius, throughout the winter period. There was a drop-off in usage at very low temperatures, likely to be the result of reduced car usage during extremely cold weather, when only essential journeys are made
Podle toho, co jsem o tom zjistil, je uz dnes tohle elektricke auto pro hodne uzivatelu plnohodnotnym vozidlem a testovaci ridici si je chvali. Nekolik na webu psalo, ze dojezd plne odpovida udavanemu. Elektricka auta je zkratka mozne jiz brat vazne.
díky
Co se tyce problemu za nizkych teplot, obavam se, ze to na auto.cz spatne prelozili. V originalni zprave se totiz pise, ze pri -10C bylo pozorovano snizeni frekvence pouzivani, proste v -10C s tim lidi moc nejezdili, ale nepise se tam, ze to auto nejezdilo.
The vehicles were driven in all temperatures as low as -10 degrees Celsius, throughout the winter period. There was a drop-off in usage at very low temperatures, likely to be the result of reduced car usage during extremely cold weather, when only essential journeys are made
Podle toho, co jsem o tom zjistil, je uz dnes tohle elektricke auto pro hodne uzivatelu plnohodnotnym vozidlem a testovaci ridici si je chvali. Nekolik na webu psalo, ze dojezd plne odpovida udavanemu. Elektricka auta je zkratka mozne jiz brat vazne.
blog jednoho ridice:
[odkaz]