ze majster elegancie Fox akosi nadobro uz vobec nie je v tabulke >:-[] a ze prepadak Fiat 500 sa predava na tucty vysvetli mi to niekto kde urobili chlapaaaci z NDR chybu? >:-[]
Ty se taky ovladej, na tvoje osobni vypady tady nikdo neni zvedavy. To, ze sis zvolil tak stupidni nick jeste neznamena, ze ti tady nekdo bude tolerovat prispevky stejne urovne jako Tvuj nick, lizaci p*deli! :-!
Vedel jsem, ze specialne tobe to nedocvakne. U tebe je to takova sazka na jistotu. Oslovuji tveho noveho partaka jmenem, ktere si sam zvolil. Jeho prave jmeno neznam, takze budu pouzivat to, ktere si vybral on. Priste zkus nejdriv premyslet a az potom reaguj. :no:
O cem tocis? Osloveni jmenem je podle tebe neslusne? To radsi nechci vedet, jak se oslovujete doma.
Kazdopadne jsem rad, ze sis nasel noveho kamarada, s kterym si rozumis.
Tady nemohu souhlasit. Hulvatem se narodit nemuzes. Hulvata z tebe udela okoli, kamaradi, v horsim pripade rodice. Podle toho si pak zvolis nick na internetove diskusi, najdes si tam nove kamarady a ostatni maji hned jasno s kym maji tu cest.
Jo, od tebe to opravdu sedi. Chtelo by to trosku sebereflexe.
K tematu jsi nenapsal nic, zmohl jsi se jenom na urazeni sumiho a jeho rodicu, ubozacku. Az zacnes normalne diskutovat, nebude te muset nikdo "poucovat".
V tvem pripade mam ovsem silne pochybnosti, ze jsi neceho takoveho vubec schopny.
ale no tak ;-) prodat 200 kousků relativně drahého vozu v konkurenci cenových bomb alá Spark zas není úplně špatný výsledek nemyslíš? To třeba Fox přes supermainstreamový interiér, stěhovácký prostor a značce na kapotě nadokázal snad ani za 5let :-|
Hele, Vlček tady posměšně často ukazuje i na VW New Beetle. A ten je v základu za dvojnásobnou cenu co pětistovka. A za seset let se ho prodalo více jak milion kousků. Je to k smíchu? Někomu ano. :-!
Základní cena NB je 18 000 USD, což je nějakých 310 000 Kč.
V Německu je to 17 000 éček, což je s 55 kW motorem 442 000 Kč
Se 70 kW motorem je to 18 500, tj. nějakých 481 000 Kč
Za éčka se žádný Beetle neprodal (resp. minimum), za dolary ale ano. Dolarová cena na domácím trhu je naprosto srovnatelná se základní cenou F 500. Pokud bych bral ceny normálních verzí F 500 (tedy lounge a Sport) a k tomu bral stejně výkoné motory, pak jsou ceny NB a F 500 naprosto srovnatelné a to neberu v potaz ani to, že je NB nesprávně pozicován k autu nižší střední třídy, kdežto F 500 stejně jako Mini je skutečně minivozem. V tomto kontextu tady očividně lžeš.
ANO New Beetle je vzhledem k tomu, že se prodává dlouhou dobu a prodává se úspěšně jen na trhu severní ameriky i přes počet 1 mil. kusů propadák.
Ahá, už jsme se dostali k tomu, že tu budem srovnávat ceny v USA a v Eropě. Směšné.
Prostě a jednoduše, Beetle se prodává deset let, za cenu cca 2x takovou co pětistovka a úspěšně.
Byl dělaný pro US trh (což snad každý ví)a tam se ho taky hodně prodalo. Rozhodně ho nelze považovat za propadák, toho by se nikdy neprodalo VÍCE jak milion kusů. VW ho taky za propadák nikdy neoznačil. To jen neználci ve zdejších diskuzích. :-!
Zalhal si ty a to chceš po mne čísla? Proč bych to dělal? Sám napíšeš, že nejvíc se jich prodalo v USA, já ti přirozeně správně uvedl cenu v USA... Ta je 300 000 Kč, což není dvakrat víc než je cca základní cena F 500, to je totiž stejně (a je to rozhodující cena, která určuje jak moc automobilka na autě vydělá).
A co se evropské ceny týká, tak za tu to auto akcepotovalo minimum zákazníků (mimochodem sem ji ve svém příspěvku uvedl) a tato cena odpovídá stejně vybavené F 500 se stejně výkoným motorem. Sám jistě uznáš, že porovnávat 1,2 s dvoulitrem (nebo 1,6) a porovnávat cenu auta z nižší střední a podsubkompaktu je trochu mimo, zvláště, když ty ceny jsou v podstatě stejné. Ano výjimkou je levná základní verze Pop, ta je v Evropě výrazně levnější, ale ta do prodejů F 500 stejně nezasahuje a je tam samozřejmě cena stlačena na minimum, aby si to auto mohl dopřát i v nejhorším púřípadě ten, kdo není tak solventní, případně náročný na výbavu. Je to vstřícný krok zákazníkům. Ale i tak je to auto furt o 100 000 Kč dražší než konkurenční modely (byť i lépe vybavené)...
1. New Beetle a F500 bych celkem neporovnával, je to přece jen jiná třída, takže jejich ceny musí být logicky jinde. Společný mají max. svůj retrolook
2. New Beetle byl dělán hlavně pro US trh, kde se mu zjevně celkem daří. Nemá smysl porovnávat US a EU ceny, tam koupíš mid-size sedan za cenu nižší střední u nás.
Faktem je, že v Evropě velký třesk New Beetle nespůsobil. Cena na úrovni slušně vybaveného GURU asi mnohé přinutili vzít si raději toho GURU. Jinak New Beetle a Eos jsou asi jediné dva modely od VW kde jsem si nikdy nezvykl na TDI a vždy mě objímá hrůza :-)
3. F500 se v EU chytla myslím velice dobře. Jsem spíše zvědavý, jestli se jí podaří prorazit v Americe. Přece jen značná část populace se do ní ani nevleze >:-[]
Ono tam Fox není spíš proto, protože ho mají ve statistikách SDA (ze kterých evidentně čerpá místní redakce) zařazen, dle mého názoru nesprávně, mezi malé vozy po boku VW Polo a spol.
Fox sice SDA žadí mezi malé vozy, ale my ho přeřazujeme o třídu níže. Byť není typickým minivozem, délkou například překonává Yaris, který v malých autech je. Jak jsem již napsal jinde, Fox se v ČR už půl roku neprodává.
Buďme rádi, že FOX, mistr elegance a... stylu konečně přestal obsazovat tabulková místa. Vždyť by se musel za své horní vřazení snad i stydět. Ano, ano, i fox je přesvědčivým důkazem o plnoformátovosti a nezařaditelnosti produkce VW-Porsche. To samozřejmě dokumentuje i kvalitativní členění - supermainstream je prostě supermainstream a na tyhle majstrštyky je každá tabulka krátká.
Jinak, pro méně chápavé - Fox neboduje v tabulce proto, že se v Česku neprodává. Podobně jako Rolls-Royce Ghost je to produkce výhradně na objednávku.
Koukám do tabulky XL-RC-model a vše je na svém místě. Totiž, tahle auta se nejezdí proto, že v nich majitelé snad jezdit chtějí, tahle auta se jezdí proto, že v nich majitélé jezdit musí... Nu což, nezbývá, než přát lepší příští roky.
Ať to beru z jakékoliv stránky, osobně bych si nevybral. Snad jen toho Smarta... na cestu do garáže. Mimo Foxe a Smarta je tam už jenom jedna stylovka, zdá se mi, že tato třída nějak strádá na kráse, na emocích a na stylu.
Takže slogan - Když něco v mini, pak jedině... MINI.
Číslem měsíce je číslo... 14, fiat500. Kdysi tu autoslepci křepčili nad ohni z pneumatik a zapřísalhali se, že pětistovka tu bude trhár roku, trhák desetiletí, snad možná i trhák století... Nevím už přesně kdo, ale někdo tu prognózoval, že to tu bude takřka propadák. No, posuď sám, o čem ta čtrnáctka vypovídá spíše...
Ano prodej 14 ks za měsíc stylovky do města, jejíž průměrná cena je 400 000 Kč (ano vyšší cena než průměrná cena u subkompaktu Pola) je v zemi jako tato úspěch... A věz, že kdo si takové auto koupí, tak ne proto, že musí, ale protože ví, že do města je takové auto komfortnější než Bávo 7dmička (tedy pokud nekašleš na všechny předpisy světa a neparkuješ na invalidech)...
Ale je to marný, je to marný, je to marný..., kašpar má svůj mdlý rozum a bude to tady v pracovní době prezentovat a prezentovat a já blbec znovu a znovu mám snahu o korekci totálních nonsenzů...
Asi ano..., též si to myslím... (poznali se, souložili, počali, porodili a špatně vychovali...) Mám pravdu? ;-) ..celý řad chyb a tragických událostí :-)
No, Vlček má opravdu nadaní pro matematiku, to se musí nechat.
Z fleku by mohl pracovat u Faitu (nebo čehokoli italského). Tam jsou přesné termíny sprosté slova a čím více se huláká, tím je to lepší. :-!
pánové pánové, jste se zase nějak rozkokošili >:-[]
Takže-
1. 270tis (jestli je to teda základní cena) je stále skoro 2x tolik za co se prodáva třeba Spark
2. 270tis je cena slušně vybaveného subkompatku, které v ČR stále plní funkci hlavního "rodinného" vozu
3. Co by za 14 kousků měsíčně dali u Porsche-VW ;-)
Takže můj názor - nemyslím že by to byl v ČR propadák. Je to obraz specific našeho trhu.
Krom toho - evropské prodeje mít na této úrovni, nejedna automobilka by chtěla disponovat podobným "propadákem"
EDIT: 400tis je (jestli se nemýlím) cena za kterou kupoval 500 Vlček své Vlčici :-) Jenomže je v tom výbava a motor, kterou něktěří nenabízejí ani o třídu výš, natož v supermini
Myslim, ze u Jossalita je to ztrata casu, u toho lizace zadku (preklad nicku) nad nim jsem o tom presvedcen - holt, spravne zvoleny nick hodne napovi o urovni nositele.
Možné to je, na druhou stranu bych doufal, že Navtech je dostatečná diskuzní osobnost (byť s ním nemusím vždy souhlasit) na toí,a by si nemusel děšlat další nicky). Tento předpoklad bych zatím asi nechal u ledu...
Styl jeho naražek ktera tu padaji dnes ale hlavně těch par dni zpět to ukazuje na jeho osobu. Je mi to ale u vyfuku.
PS: pokud to neni on tak kdepak se nam ocitnul ?
Je pravda, ze styl narazek je hodne podobny Navtechovi, ale taky si nemyslim, ze on by to mel zapotrebi. Byla by to skoda, protoze i kdyz jsme se v mnoha vecech neshodli, dalo se s nim vetsinou normalne bavit.
PS: Mas pravdu, uz tady skoro mesic nebyl. Zrejme sbalil Kylie a odjeli nekam na romantickou dovolenou - zmizela taky zacatkem listopadu.
Ono jestli něco je, nebo není propadák, o tom rozhoduje trh. Dodnes si pamatuju výkřiky mnohým "diskutérů" kteří tu pětistovku vynášeli do nebes. Já sem byl zdrženlivý, protože třídveřového pidiauta se u nás prostě moc nikdy neprodá. Což ovšem mnozí, včetně Vlčka, považovali za nesmysl, závist a kdoví co ještě.
K Editu: Vlček nic nekupoval, holka si to koupila za svý, zas tak v balíku náš fiatí kápo není. Bohužel dost často zde prohlašuje o různých věcech, že "on kupoval", ale pravda je taková, že on radil, ale z jeho pěněz to nešlo. :-!
Tak na to ti odpovím.
Chtěla Mistra elegance a nebo Hurvínka..., no ale osud ME znáš a na Hurvinka nebylo... >:-[] , to víš, jeho cena začíná až na 190 000 Kč, tak si ho nemohla dovolit, kdežto F 500 začíná už na 280 000 (její specifikace někde na 400 000)...
Takže nakonec F 500. Totiž, tahle auta se nejezdí proto, že v nich majitelé snad jezdit chtějí, tahle auta se jezdí proto, že v nich majitélé jezdit musí...
Tak ty Faite... Vzhledem k tomu,že ti odpověděli jiní, tak už se nehodlám dál obírat tvými plky.
P.S. Stačí, když se podíváš do ceníku (doporučuji), co ty auta stojí, pak ti průměrná cena (vzhledem k tomu, že popíků se prodá minimum) vyjde celkem snadno, a ani k tomu nemusíš mít přesná čísla jako mám já.
P.S. 2 Dobrá rada pro tebe...
Pokud má F 500 vzadu kotoučové brzdy, pak se jedná o auto s 1,4 v min. konfiguraci Sport či Lounge, jejíž ceníková cena pod 400 tisíc prostě s minimem příplatkové výbavy jako je barva prostě nejde...
P.S.3 Hodně F 500 jezdí i v perlůeťové bílé, a když se podíváš do ceníku, tak takhle drahý lak nejde skutečně kou pit ani na BMW 7.
Ty si vážně myslíš, že bych ausgerechnet tobě ty čísla říkal... >:-[]
To je jako házet perly sviním... Nic ve zlým.
Sorry, ale ty pro mne skutečně v takovýchto věcech nejsi diskuzním partnerem. S tebou mohu plkat o ničem a nebo kravinách...ale přesná čísla pro tebe váznam nemají... To je mrhání energií... >:-[] , to se mnou musí celé osazenstvo souhlasit... Rozumný člověk si bez přesných čísel umí spočítat, jakou přidanou hodnotu F 500 pro výrobce a zákazníka má...a kde je její síla...
Nejsi jedinný kdo má "kamarády" v prodejně. Ale tyto čísla nejsou nijak veřejně dostupná. Možná ti tvůj dealer může říc, co čeho prodal, ale rozhodně to neřekne za celýho dovozce.
Tak o co se tu snažíš? Opět kolem sebe vytvářet nějakou auru tajmna, která může dojmout někho kdo neví?
No jedinný nejsem to máš pravdu... Snad sem ale jediný...,ale patent na rozum nemám, to máš pravdu. Ale co mohu říct je to, že nevím co je říc a nevím co je aura tajmna...
Akorát že si ho na rozdíl od RR jaksi nikdo neobjednává >:-[]
Ale teď vážně - kdy vyrukuješ s tím že celý příběh o Mistru Elegance byla z tvé strany jen sranda (alá přebouchaný DS)? Ještě do vánoc? Nebo to dostaneme pod stromeček? ;-)
Tak sa mi zda, ze ty si tu hovoril ze 500-vka bude "vejbuch tisicileti". Zatial to tak ale nevyzera. Na to ze sa jedna o imidzovku sa predava velmi slusne. Take cisla keby dosiahol Fox, to by si tu jancil od radosti.
No ale s potesenim kvitujem, ze VW pochopil svoju beznadejnu situaciu v segmente mini, a nepokusa sa natlacit na nase cesty tu brazilsku lisku, ani mexickeho chrobaka. Tak, tak. Slumy v latinskej amerike, to je ten spravny trh pre koncernove mini-vozy...
Tak je to tady, fiat opět naděluje. Ostatně, vánoce jsou před garáží, není od věci si trochu zařádit. Fiat svolává pět set tisíc Grande Punt do servisů. Jestli to dobře počítám, svolávaj se vlastně všechna Punta od roku 1850.
Tentokrát je to ale brnkačka, jedná se jenom o problém s řízením, takže pokud jezdíš často po déjedna, dej si majzla akorát u Mirošovic. Na tu svolávačku ale nezapomeň, přeci jenom, aby sis moh´do motorestu jen tak vzít sebou volant, tohle ti umožní jen mistři.
Každá značka včetně prémiových dělá svolávačky, co je na tom zvláštního? Jestli se prodá tolik GP, tak se jich tolik prodá. Kdyby svolávali Aston Martiny DB9, tak jich půl milionu nesvolají, to ne.
já měl svolávačku na BMW Z4 před třemi lety - prý špatně řešený obvod vyhřívání sedadla a může dojít ke schoření (ještě se to týkalo BMW 5 a 7 prý) . .naštěstí toto u mě nenašli :-)
Začali to řešit pozdě. Tohle je problém přetrvávající a dost se o něm napsalo. Náprava se začala řešit až po několika soudních sporech (prohraných ze strany TT). Bylo to i v televizi. Jasný důkaz toho, že to řešit vůbec nechtěli.
Jeste stoji za to dodat kolik lidi muselo umrit v Audi TT prvni generace nez se koncern rozhoupal a neco s tim udelal! U nebrzdicich aut z konce 90.let (respektive brzdici s 2 vterinovym spozdenim pri rychlostech nad 150km)svou vinu oficielne vubec nepriznal a afera vysumnela do ztracena! Pouze po letech priznali ze vozy Passat a Audi A4 meli osazeny spatny brzdovy posilovac a v urcitem okamziku se stavalo, ze nebyla okamzita reakce pri seslapnuti brzdoveho pedalu, ale nastesti nikdo neumrel, takze se vlastne vubec nic nestalo! ;-)
No a jinak nemusime chodit daleko lonsky a letosni rok litajici dvouhmoty u 2.0TDI taky ve sve podstate neni problem!
Nebo Nissan s Rychlokvaskou a jejich vecne odchazejici tlumice, taky se nic moc nedelo! Kazda automobilka ma sve problemy, jsou to pouze stroje navrzene nedokonalymi lidmi a tak to bohuzel je a nikdo si nema moc co vycitat!
Krom toho, že je fajn, že Fiátek medvídek válcuje ve své třídě konkurenci, jsem si všiml něčeho jiného.
Příspěvek o nadřazenosti Foxe od VW panem GTI.
Prosím o podrobnější rozbor, páč nadřazenost je krásné téma.
Děkuji
Říká se, že v jednoduchosti je síla... Ty s wolffem a kaktusem to vystihujete nejlépe. Jeden se pasuje na ředitele diskusí, druhý bez devadesáti řádků nedokáže vyjádřit svůj názor s dovětkem, že ani nechce a další přicmrndává žlutým šmajlíkem, aby doplnil nedostatky ve své slovní zásobě.
Cením tvé vychování, to oslovení zvoní. Přesto, jsi tu nový, je potřeba ti osvětlit diskuzní morálku. Zde si, Bruno, tykáme a oslovujeme se nickem. Bez přívlastků. Většinou...
Tvůj vnitřní vztah k pandě nechávám bez odezvy, jen snad... možná bys mohl zdejšímu osazenstvu vysvětlit, co, že je na tom to "fajn".
Jinak, pokud máš dojmy o jakési blížeji nespecifikované nadřazenosti, pak nadřazeně se tu zatím chováš jen ty. Uber páry, Bruno, a pusť se do toho.
P.S. Nešťastně tu začínáš. U aut nejde o nadřazenost, nýbrž o to, které je lepší. To je tu takový ustřední diskuzní motiv. Sice to, které auto je v dané třídě nejlepší už všichni víme, ale diskuze je především o tom, že ne všichni si to uvědomují...
Drahý GTI. Nový jsem jen nickem... takže bingo se nekoná, už jenom minimálně proto, že vztah k Pandě fakt žádný nemám.
Pokud jde o nadžazenost, použil jsi tento termín ty v příspěvku výše v souvislosti s propadákem výrobku skupiny VW. Tak se neschovávej jak malej kluk a neschovávej se za Všichni a vysvětli mi, čím je auto, které jak všichni víte nejlepší v dané třídě. Mimochodem mi laskavě sděl aspoň řádově, kdo jste vy všichni a hlavně přesné číslo.
Rozhodně já v této souvislosti do vaší skupiny nepatřím, to si pamatuj!