Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v listopadu 2009: Prvenství mezi nejmenšími opět pro Pandu, Peugeot 107 v Top 5

V listopadu se stal nejprodávanějším minivozem na českém trhu opět Fiat Panda. Za překvapení můžeme považovat čtvrté místo Peugeotu 107.
Zpět na článek
8. 12. 2009 07:17
neregistrovaný "Sumi1982"
8. 12. 2009 08:38
8. 12. 2009 08:56
neregistrovaný "menjilat pantatku"
8. 12. 2009 12:23
neregistrovaný "Sumi1982"
8. 12. 2009 14:24
8. 12. 2009 15:32
8. 12. 2009 16:10
neregistrovaný "menjilat pantatku"
8. 12. 2009 17:41
8. 12. 2009 18:02
8. 12. 2009 18:05
8. 12. 2009 18:12
8. 12. 2009 18:16
8. 12. 2009 18:28
8. 12. 2009 18:30
8. 12. 2009 18:32
8. 12. 2009 18:40
8. 12. 2009 18:43
8. 12. 2009 19:26
neregistrovaný "menjilat pantatku"
8. 12. 2009 19:32
8. 12. 2009 20:36
neregistrovaný "menjilat pantatku"
8. 12. 2009 20:46
8. 12. 2009 21:00
8. 12. 2009 21:05
8. 12. 2009 21:25
9. 12. 2009 01:11
neregistrovaný "menjilat pantatku"
9. 12. 2009 08:30
8. 12. 2009 14:54
8. 12. 2009 17:27
8. 12. 2009 18:03
8. 12. 2009 18:45
8. 12. 2009 18:54
8. 12. 2009 19:17
8. 12. 2009 19:41
9. 12. 2009 10:10
8. 12. 2009 15:57
8. 12. 2009 17:32
8. 12. 2009 17:43
8. 12. 2009 17:59
8. 12. 2009 18:45
8. 12. 2009 17:57
8. 12. 2009 15:47
8. 12. 2009 16:08
neregistrovaný "menjilat pantatku"
8. 12. 2009 17:31
8. 12. 2009 19:31
neregistrovaný "menjilat pantatku"
9. 12. 2009 10:19
8. 12. 2009 16:14
neregistrovaný "menjilat pantatku"
8. 12. 2009 17:36
8. 12. 2009 18:04
9. 12. 2009 10:21
9. 12. 2009 10:24
9. 12. 2009 10:31
8. 12. 2009 17:38
8. 12. 2009 20:22
8. 12. 2009 19:51
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 12. 2009 20:24
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 12. 2009 20:37
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
9. 12. 2009 01:07
neregistrovaný "menjilat pantatku"
9. 12. 2009 10:37
9. 12. 2009 07:50
8. 12. 2009 22:25
9. 12. 2009 10:40
neregistrovaný "Sumi1982"
8. 12. 2009 07:17
Pozeram
ze majster elegancie Fox akosi nadobro uz vobec nie je v tabulke >:-[] a ze prepadak Fiat 500 sa predava na tucty vysvetli mi to niekto kde urobili chlapaaaci z NDR chybu? >:-[]
Rozbalit vlákno
39
8. 12. 2009 08:38
Re: Pozeram
aristokrat z brazilie siel do vecnych lovist :-)
neregistrovaný "menjilat pantatku"
8. 12. 2009 08:56
Re: Pozeram
Nemohu, ale s naprostou jistotou ti mohu říci, kde udělali chybu tvoji rodiče.
neregistrovaný "Sumi1982"
8. 12. 2009 12:23
Re: Pozeram
moji nie to tvoji >:-[]hlupak cesky nadrbany :yes:
8. 12. 2009 14:24
Re: Pozeram
krot sa vo vyrazoch, robis hanbu
8. 12. 2009 15:32
Re: Pozeram
pripajam sa ku Klaudiusovi: krot sa a nevnasaj sem to, co tu nepatri, robis naozaj hanbu
neregistrovaný "menjilat pantatku"
8. 12. 2009 16:10
Re: Pozeram
Ano... rodiče si človek nevybírá.
Avatar - Katikakus
8. 12. 2009 17:41
Re: Pozeram
Ty se taky ovladej, na tvoje osobni vypady tady nikdo neni zvedavy. To, ze sis zvolil tak stupidni nick jeste neznamena, ze ti tady nekdo bude tolerovat prispevky stejne urovne jako Tvuj nick, lizaci p*deli! :-!
8. 12. 2009 18:02
Re: Pozeram
Chovej se slušně, tobě to tu taky nikdo tolerovat nebude.
Avatar - Katikakus
8. 12. 2009 18:05
Re: Pozeram
Vedel jsem, ze specialne tobe to nedocvakne. U tebe je to takova sazka na jistotu. Oslovuji tveho noveho partaka jmenem, ktere si sam zvolil. Jeho prave jmeno neznam, takze budu pouzivat to, ktere si vybral on. Priste zkus nejdriv premyslet a az potom reaguj. :no:
8. 12. 2009 18:12
Re: Pozeram
Reaguji na tvé velmi špatné společenské chování. Tedy na formu nikoli na obsah.

To sem zase marně čekal, že to docvakne tobě a ...nic.
Avatar - Katikakus
8. 12. 2009 18:16
Re: Pozeram
O cem tocis? Osloveni jmenem je podle tebe neslusne? To radsi nechci vedet, jak se oslovujete doma.
Kazdopadne jsem rad, ze sis nasel noveho kamarada, s kterym si rozumis.
8. 12. 2009 18:28
Re: Pozeram
Pořád lepší inteligentní slušný kamarád, než individuum tvého formátu.
Avatar - Katikakus
8. 12. 2009 18:30
Re: Pozeram
Jo, lizac zadku je vzorem slusneho chovani a inteligence - viz nahore. Vrana k vrane..., dal uz to znas.

Gratuluji ke skvelemu vyberu :yes: >:-[]
8. 12. 2009 18:32
Re: Pozeram
Někdo si může vybrat, jinej se jako hulvát už narodí. :-!
Avatar - Katikakus
8. 12. 2009 18:40
Re: Pozeram
Tady nemohu souhlasit. Hulvatem se narodit nemuzes. Hulvata z tebe udela okoli, kamaradi, v horsim pripade rodice. Podle toho si pak zvolis nick na internetove diskusi, najdes si tam nove kamarady a ostatni maji hned jasno s kym maji tu cest.
8. 12. 2009 18:43
Re: Pozeram
Vidíš, to je něco, na čem se s tebou shodnu. :-!
neregistrovaný "menjilat pantatku"
8. 12. 2009 19:26
Re: Pozeram
Ty jsi nějaký zvolený zástupce, nebo předseda odborů? Žádný internetový překladač z tebe neudělá znalce jazyků, spíš ještě většího hlupáka, než jsi.
Avatar - Katikakus
8. 12. 2009 19:32
Re: Pozeram
Ja myslim, ze o tom, kdo tady je hlupak, si kazdy udela obrazek sam.
neregistrovaný "menjilat pantatku"
8. 12. 2009 20:36
Re: Pozeram
Ano. Myslet si měl před tím, než si začal prezentovat svoje odborářský výlevy a poučovat.
Avatar - Katikakus
8. 12. 2009 20:46
Re: Pozeram
Jo, od tebe to opravdu sedi. Chtelo by to trosku sebereflexe.
K tematu jsi nenapsal nic, zmohl jsi se jenom na urazeni sumiho a jeho rodicu, ubozacku. Az zacnes normalne diskutovat, nebude te muset nikdo "poucovat".
V tvem pripade mam ovsem silne pochybnosti, ze jsi neceho takoveho vubec schopny.
8. 12. 2009 21:00
Re: Pozeram
A ty si tu potřebuješ hrát na Robina Hooda - ochránce prostoduchých. :-!
Avatar - Katikakus
8. 12. 2009 21:05
Re: Pozeram
Ty budes muset pozadat o ochranu nekoho jineho. Na to bohuzel, pri tvem poctu prispevku, nemam cas.
8. 12. 2009 21:25
Re: Pozeram
Ne děkuji, já si vystačím sám. :-!
neregistrovaný "menjilat pantatku"
9. 12. 2009 01:11
Re: Pozeram
Hlavně neztrácej nervy. Ty k tématu nepíšeš vůbec nic a jako soudruh Štěch jsi ještě větší hlupák, než se snažíš vypadat.
Avatar - Katikakus
9. 12. 2009 08:30
Re: Pozeram
Tim, ze budes hlupakem nazyvat jine, svou vlastni hloupost nezakryjes, to bys mel vedet, Navtechu. Ty sis nechal udelat lobotomii?
8. 12. 2009 14:54
Re: Pozeram
Tak to je teda velký terno, že se pětistovky u nás prodalo za rok cca 200 kusů.

Já bych se to za propadák na našem trhu označit nebál. Dvěstě kousků je směšných.
8. 12. 2009 17:27
Re: Pozeram
ale no tak ;-) prodat 200 kousků relativně drahého vozu v konkurenci cenových bomb alá Spark zas není úplně špatný výsledek nemyslíš? To třeba Fox přes supermainstreamový interiér, stěhovácký prostor a značce na kapotě nadokázal snad ani za 5let :-|
8. 12. 2009 18:03
Re: Pozeram
Hele, Vlček tady posměšně často ukazuje i na VW New Beetle. A ten je v základu za dvojnásobnou cenu co pětistovka. A za seset let se ho prodalo více jak milion kousků. Je to k smíchu? Někomu ano. :-!
8. 12. 2009 18:45
Re: Pozeram
Základní cena NB je 18 000 USD, což je nějakých 310 000 Kč.
V Německu je to 17 000 éček, což je s 55 kW motorem 442 000 Kč

Se 70 kW motorem je to 18 500, tj. nějakých 481 000 Kč

Za éčka se žádný Beetle neprodal (resp. minimum), za dolary ale ano. Dolarová cena na domácím trhu je naprosto srovnatelná se základní cenou F 500. Pokud bych bral ceny normálních verzí F 500 (tedy lounge a Sport) a k tomu bral stejně výkoné motory, pak jsou ceny NB a F 500 naprosto srovnatelné a to neberu v potaz ani to, že je NB nesprávně pozicován k autu nižší střední třídy, kdežto F 500 stejně jako Mini je skutečně minivozem. V tomto kontextu tady očividně lžeš.
ANO New Beetle je vzhledem k tomu, že se prodává dlouhou dobu a prodává se úspěšně jen na trhu severní ameriky i přes počet 1 mil. kusů propadák.
8. 12. 2009 18:54
Re: Pozeram
Ahá, už jsme se dostali k tomu, že tu budem srovnávat ceny v USA a v Eropě. Směšné.

Prostě a jednoduše, Beetle se prodává deset let, za cenu cca 2x takovou co pětistovka a úspěšně.

Byl dělaný pro US trh (což snad každý ví)a tam se ho taky hodně prodalo. Rozhodně ho nelze považovat za propadák, toho by se nikdy neprodalo VÍCE jak milion kusů. VW ho taky za propadák nikdy neoznačil. To jen neználci ve zdejších diskuzích. :-!
8. 12. 2009 19:17
Re: Pozeram
Číst by si se měl naučit, číst...

Zpochybníš co napíšu já a pak napíšeš to samé.

Zalhal si ty a to chceš po mne čísla? Proč bych to dělal? Sám napíšeš, že nejvíc se jich prodalo v USA, já ti přirozeně správně uvedl cenu v USA... Ta je 300 000 Kč, což není dvakrat víc než je cca základní cena F 500, to je totiž stejně (a je to rozhodující cena, která určuje jak moc automobilka na autě vydělá).

A co se evropské ceny týká, tak za tu to auto akcepotovalo minimum zákazníků (mimochodem sem ji ve svém příspěvku uvedl) a tato cena odpovídá stejně vybavené F 500 se stejně výkoným motorem. Sám jistě uznáš, že porovnávat 1,2 s dvoulitrem (nebo 1,6) a porovnávat cenu auta z nižší střední a podsubkompaktu je trochu mimo, zvláště, když ty ceny jsou v podstatě stejné. Ano výjimkou je levná základní verze Pop, ta je v Evropě výrazně levnější, ale ta do prodejů F 500 stejně nezasahuje a je tam samozřejmě cena stlačena na minimum, aby si to auto mohl dopřát i v nejhorším púřípadě ten, kdo není tak solventní, případně náročný na výbavu. Je to vstřícný krok zákazníkům. Ale i tak je to auto furt o 100 000 Kč dražší než konkurenční modely (byť i lépe vybavené)...
8. 12. 2009 19:41
Re: Pozeram
Já tvrdím, že Beetle NENÍ propadák. Ty a tobě podobní zoufalci tvrdí opak.

Cena v USA je irelevantní, což každý ví. A srovnávat cenu US a naši - NELZE.

Uvěd poměry prodejů a jejich čísla. Doteď si to neudělal a neporkytě tu LŽEŠ.
9. 12. 2009 10:10
Re: Pozeram
ale no tak hoši, nač ta silná slova?

1. New Beetle a F500 bych celkem neporovnával, je to přece jen jiná třída, takže jejich ceny musí být logicky jinde. Společný mají max. svůj retrolook

2. New Beetle byl dělán hlavně pro US trh, kde se mu zjevně celkem daří. Nemá smysl porovnávat US a EU ceny, tam koupíš mid-size sedan za cenu nižší střední u nás.
Faktem je, že v Evropě velký třesk New Beetle nespůsobil. Cena na úrovni slušně vybaveného GURU asi mnohé přinutili vzít si raději toho GURU. Jinak New Beetle a Eos jsou asi jediné dva modely od VW kde jsem si nikdy nezvykl na TDI a vždy mě objímá hrůza :-)

3. F500 se v EU chytla myslím velice dobře. Jsem spíše zvědavý, jestli se jí podaří prorazit v Americe. Přece jen značná část populace se do ní ani nevleze >:-[]
Avatar - twistedTSD
8. 12. 2009 15:57
Re: Pozeram
to bude spis tim ze Fox se uz v CR nejakou dobu neprodava...
8. 12. 2009 17:32
Re: Pozeram
Ono tam Fox není spíš proto, protože ho mají ve statistikách SDA (ze kterých evidentně čerpá místní redakce) zařazen, dle mého názoru nesprávně, mezi malé vozy po boku VW Polo a spol.
8. 12. 2009 17:43
Re: Pozeram
ne ne, už ho myslím fakt nenabízejí v ČR
8. 12. 2009 17:59
Re: Pozeram
Fox sice SDA žadí mezi malé vozy, ale my ho přeřazujeme o třídu níže. Byť není typickým minivozem, délkou například překonává Yaris, který v malých autech je. Jak jsem již napsal jinde, Fox se v ČR už půl roku neprodává.
Avatar - twistedTSD
8. 12. 2009 18:45
Re: Pozeram
mne se zda ze jsem ho v tehle tabulce vidal...nicmene pokud vim, fox se uz u nas fakt neprodava
8. 12. 2009 17:57
Re: Pozeram
Fox už se v České republice od léta neprodává
8. 12. 2009 15:47
MISTR TABULEK
Buďme rádi, že FOX, mistr elegance a... stylu konečně přestal obsazovat tabulková místa. Vždyť by se musel za své horní vřazení snad i stydět. Ano, ano, i fox je přesvědčivým důkazem o plnoformátovosti a nezařaditelnosti produkce VW-Porsche. To samozřejmě dokumentuje i kvalitativní členění - supermainstream je prostě supermainstream a na tyhle majstrštyky je každá tabulka krátká.

Jinak, pro méně chápavé - Fox neboduje v tabulce proto, že se v Česku neprodává. Podobně jako Rolls-Royce Ghost je to produkce výhradně na objednávku.

Koukám do tabulky XL-RC-model a vše je na svém místě. Totiž, tahle auta se nejezdí proto, že v nich majitelé snad jezdit chtějí, tahle auta se jezdí proto, že v nich majitélé jezdit musí... Nu což, nezbývá, než přát lepší příští roky.

Ať to beru z jakékoliv stránky, osobně bych si nevybral. Snad jen toho Smarta... na cestu do garáže. Mimo Foxe a Smarta je tam už jenom jedna stylovka, zdá se mi, že tato třída nějak strádá na kráse, na emocích a na stylu.

Takže slogan - Když něco v mini, pak jedině... MINI.

Číslem měsíce je číslo... 14, fiat500. Kdysi tu autoslepci křepčili nad ohni z pneumatik a zapřísalhali se, že pětistovka tu bude trhár roku, trhák desetiletí, snad možná i trhák století... Nevím už přesně kdo, ale někdo tu prognózoval, že to tu bude takřka propadák. No, posuď sám, o čem ta čtrnáctka vypovídá spíše...

BRAVWO FOXWAGEN-PORSCHE ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
42
8. 12. 2009 16:04
Re: MISTR TABULEK
á šášulka zase nemá co na práci...

Tak jen opět a znovu a do nekonečna...

Ano prodej 14 ks za měsíc stylovky do města, jejíž průměrná cena je 400 000 Kč (ano vyšší cena než průměrná cena u subkompaktu Pola) je v zemi jako tato úspěch... A věz, že kdo si takové auto koupí, tak ne proto, že musí, ale protože ví, že do města je takové auto komfortnější než Bávo 7dmička (tedy pokud nekašleš na všechny předpisy světa a neparkuješ na invalidech)...

Ale je to marný, je to marný, je to marný..., kašpar má svůj mdlý rozum a bude to tady v pracovní době prezentovat a prezentovat a já blbec znovu a znovu mám snahu o korekci totálních nonsenzů...

:-(
neregistrovaný "menjilat pantatku"
8. 12. 2009 16:08
Re: MISTR TABULEK
Rozumím tomu dobře, že kupec Fiatu 500 se rekrutuje z probudivších se majitelů BMW 7?
8. 12. 2009 17:31
Re: MISTR TABULEK
skus si to přečíst znova, zatím tomu rozumíš špatně ;-)
Avatar - DRBNUTY
8. 12. 2009 17:46
Re: MISTR TABULEK
asi rodičia niekde urobili chybu >:D
8. 12. 2009 18:32
Re: MISTR TABULEK
Asi ano..., též si to myslím... (poznali se, souložili, počali, porodili a špatně vychovali...) Mám pravdu? ;-) ..celý řad chyb a tragických událostí :-)
neregistrovaný "menjilat pantatku"
8. 12. 2009 19:31
Re: MISTR TABULEK
Rozumím tomu tak, jak je psáno. Možná nejsem odborník na tvojí a wolffovu terminologii. Bude to chtít větší psychologický rozbor.
9. 12. 2009 10:19
Re: MISTR TABULEK
a já ti znova opakuji že tomu rozumíš špatně ;-)

cituj mi tu příčinnou souvislost, na základě které jsi dospěl k závěru, že kupci F500 se regrutují z řad drzků v 7-er?

Jestli se chceš natahovat s Wolffe prosím, ale je zbytečné tady dělat ramena, škádlit se přece můžeme i na úrovni ne?
:-) ;-)
8. 12. 2009 16:10
Re: MISTR TABULEK
Nějak si ten tristní prodej pětistovky omluvit musel. Hold to na faktu, potenciálního propadáku na našem trhu, nic nemění.

Tady měl GTI tak trochu pravdu, co?

PS: Kdes vzal tu průměrnou prodejní cenu pětistovky? Tvůj dojem? Nebo máš i relevantní čísla?
neregistrovaný "menjilat pantatku"
8. 12. 2009 16:14
Re: MISTR TABULEK
270 000,- Kč se "relevantně" zaokrouhluje nahoru. A 400 000,- Kč je "relevantní" cena BMW 7 v základu.
8. 12. 2009 16:32
Re: MISTR TABULEK
No, Vlček má opravdu nadaní pro matematiku, to se musí nechat.
Z fleku by mohl pracovat u Faitu (nebo čehokoli italského). Tam jsou přesné termíny sprosté slova a čím více se huláká, tím je to lepší. :-!
8. 12. 2009 17:36
Re: MISTR TABULEK
pánové pánové, jste se zase nějak rozkokošili >:-[]

Takže-

1. 270tis (jestli je to teda základní cena) je stále skoro 2x tolik za co se prodáva třeba Spark

2. 270tis je cena slušně vybaveného subkompatku, které v ČR stále plní funkci hlavního "rodinného" vozu

3. Co by za 14 kousků měsíčně dali u Porsche-VW ;-)

Takže můj názor - nemyslím že by to byl v ČR propadák. Je to obraz specific našeho trhu.
Krom toho - evropské prodeje mít na této úrovni, nejedna automobilka by chtěla disponovat podobným "propadákem"

EDIT: 400tis je (jestli se nemýlím) cena za kterou kupoval 500 Vlček své Vlčici :-) Jenomže je v tom výbava a motor, kterou něktěří nenabízejí ani o třídu výš, natož v supermini
Avatar - Katikakus
8. 12. 2009 17:46
Re: MISTR TABULEK
Myslim, ze u Jossalita je to ztrata casu, u toho lizace zadku (preklad nicku) nad nim jsem o tom presvedcen - holt, spravne zvoleny nick hodne napovi o urovni nositele.
8. 12. 2009 18:04
Re: MISTR TABULEK
a jakú rečú je ten nick?
Avatar - Katikakus
8. 12. 2009 18:06
Re: MISTR TABULEK
Indonesian ;-)
Avatar - miromen
8. 12. 2009 18:32
Re: MISTR TABULEK
Ja už jsem ho odhalil asi před 14 dny a sedi mi to na NAVTECHA. Taky jsem mu psal něco o lizači ale jaksi mě promazli admini. >:D
8. 12. 2009 18:34
Re: MISTR TABULEK
Možné to je, na druhou stranu bych doufal, že Navtech je dostatečná diskuzní osobnost (byť s ním nemusím vždy souhlasit) na toí,a by si nemusel děšlat další nicky). Tento předpoklad bych zatím asi nechal u ledu...
Avatar - miromen
8. 12. 2009 18:39
Re: MISTR TABULEK
Styl jeho naražek ktera tu padaji dnes ale hlavně těch par dni zpět to ukazuje na jeho osobu. Je mi to ale u vyfuku.
PS: pokud to neni on tak kdepak se nam ocitnul ?
Avatar - Katikakus
8. 12. 2009 18:44
Re: MISTR TABULEK
Je pravda, ze styl narazek je hodne podobny Navtechovi, ale taky si nemyslim, ze on by to mel zapotrebi. Byla by to skoda, protoze i kdyz jsme se v mnoha vecech neshodli, dalo se s nim vetsinou normalne bavit.

PS: Mas pravdu, uz tady skoro mesic nebyl. Zrejme sbalil Kylie a odjeli nekam na romantickou dovolenou - zmizela taky zacatkem listopadu.
9. 12. 2009 10:21
Re: MISTR TABULEK
nemyslím že je to Navtech. Leda že by po té dlouhé absenci zapoměl své heslo a musel si vytvořit nový nick >:-[]
8. 12. 2009 18:08
Re: MISTR TABULEK
Ono jestli něco je, nebo není propadák, o tom rozhoduje trh. Dodnes si pamatuju výkřiky mnohým "diskutérů" kteří tu pětistovku vynášeli do nebes. Já sem byl zdrženlivý, protože třídveřového pidiauta se u nás prostě moc nikdy neprodá. Což ovšem mnozí, včetně Vlčka, považovali za nesmysl, závist a kdoví co ještě.

K Editu: Vlček nic nekupoval, holka si to koupila za svý, zas tak v balíku náš fiatí kápo není. Bohužel dost často zde prohlašuje o různých věcech, že "on kupoval", ale pravda je taková, že on radil, ale z jeho pěněz to nešlo. :-!
Avatar - DRBNUTY
8. 12. 2009 18:16
Re: MISTR TABULEK
By ma zaujimalo ci aj ona je taky Fiat fanatik,alebo ju len Vlcek zmanipuloval. >:D
8. 12. 2009 18:25
Re: MISTR TABULEK
Tak na to ti odpovím.
Chtěla Mistra elegance a nebo Hurvínka..., no ale osud ME znáš a na Hurvinka nebylo... >:-[] , to víš, jeho cena začíná až na 190 000 Kč, tak si ho nemohla dovolit, kdežto F 500 začíná už na 280 000 (její specifikace někde na 400 000)...

Takže nakonec F 500. Totiž, tahle auta se nejezdí proto, že v nich majitelé snad jezdit chtějí, tahle auta se jezdí proto, že v nich majitélé jezdit musí...

>:-[]
Avatar - DRBNUTY
8. 12. 2009 19:41
Re: MISTR TABULEK
Dobra volba pre zenu,ktora nepotrebuje na jazdenie po meste SUV tak ako ta moja. 8-s
9. 12. 2009 10:24
Re: MISTR TABULEK
co je Hurvínek?

taky chválím výber :yes: Dát volnou ruku (a budget) mojí lepší polovičce, taky by přitáhla domů nějakou SUV vobludu >:-[]
9. 12. 2009 10:31
Re: MISTR TABULEK
kdo to platil do toho mi nic není a v podstaě mě to ani moc nezajímá, já jen reagoval podle toho co jsem četl v jiných tematech od Vlčka

prognózy fandů jsou samozřejmě vždy trošičku optimistické. Mně osobně prodeje F500 v EU příjemně překvapili :yes:
8. 12. 2009 18:20
Re: MISTR TABULEK
Tak ty Faite... Vzhledem k tomu,že ti odpověděli jiní, tak už se nehodlám dál obírat tvými plky.

P.S. Stačí, když se podíváš do ceníku (doporučuji), co ty auta stojí, pak ti průměrná cena (vzhledem k tomu, že popíků se prodá minimum) vyjde celkem snadno, a ani k tomu nemusíš mít přesná čísla jako mám já.

P.S. 2 Dobrá rada pro tebe...
Pokud má F 500 vzadu kotoučové brzdy, pak se jedná o auto s 1,4 v min. konfiguraci Sport či Lounge, jejíž ceníková cena pod 400 tisíc prostě s minimem příplatkové výbavy jako je barva prostě nejde...

P.S.3 Hodně F 500 jezdí i v perlůeťové bílé, a když se podíváš do ceníku, tak takhle drahý lak nejde skutečně kou pit ani na BMW 7.
8. 12. 2009 18:25
Re: MISTR TABULEK
Jenže mě a nejen mě, ty přesná čísla zajímají. Klidně je sem přilep, sklidíš za to jen potlestk i ode mne. ;-)
8. 12. 2009 18:30
Re: MISTR TABULEK
Ty si vážně myslíš, že bych ausgerechnet tobě ty čísla říkal... >:-[]

To je jako házet perly sviním... Nic ve zlým.

Sorry, ale ty pro mne skutečně v takovýchto věcech nejsi diskuzním partnerem. S tebou mohu plkat o ničem a nebo kravinách...ale přesná čísla pro tebe váznam nemají... To je mrhání energií... >:-[] , to se mnou musí celé osazenstvo souhlasit... Rozumný člověk si bez přesných čísel umí spočítat, jakou přidanou hodnotu F 500 pro výrobce a zákazníka má...a kde je její síla...
8. 12. 2009 18:33
Re: MISTR TABULEK
Lžeš tu. Čísla nemáš a o to jde. ;-)
To vím zase já. :-!
8. 12. 2009 18:35
Re: MISTR TABULEK
No ty si prostě hlavička... To tady ví všichni... >:-[]
8. 12. 2009 18:41
Re: MISTR TABULEK
Nejsi jedinný kdo má "kamarády" v prodejně. Ale tyto čísla nejsou nijak veřejně dostupná. Možná ti tvůj dealer může říc, co čeho prodal, ale rozhodně to neřekne za celýho dovozce.

Tak o co se tu snažíš? Opět kolem sebe vytvářet nějakou auru tajmna, která může dojmout někho kdo neví?

Dej sem čísla, jsem na ně zvědavý.
8. 12. 2009 18:53
Re: MISTR TABULEK
No jedinný nejsem to máš pravdu... Snad sem ale jediný...,ale patent na rozum nemám, to máš pravdu. Ale co mohu říct je to, že nevím co je říc a nevím co je aura tajmna...

Dobrou noc
8. 12. 2009 18:56
Re: MISTR TABULEK
Takže si tady opět zalhal, ostatně jako dost často. Čísla nemáš, cucáš si to z prstů...

Hmm, seš fakt charakter. :-!
8. 12. 2009 17:38
Re: MISTR TABULEK
>:D ano, Mistr Elegance je klenot na objednávku

Akorát že si ho na rozdíl od RR jaksi nikdo neobjednává >:-[]

Ale teď vážně - kdy vyrukuješ s tím že celý příběh o Mistru Elegance byla z tvé strany jen sranda (alá přebouchaný DS)? Ještě do vánoc? Nebo to dostaneme pod stromeček? ;-)
8. 12. 2009 17:41
Re: MISTR TABULEK
Fiat svolává do servisů přes půl milionů vozů Grande Punto
[odkaz]
Avatar - twistedTSD
8. 12. 2009 18:48
Re: MISTR TABULEK
tak ta prvni polovina me dostala >:D , a ta veta s RR :yes: >:D
8. 12. 2009 20:22
Re: MISTR TABULEK
;-) :yes: Díky, Tomáši.
8. 12. 2009 19:28
Re: MISTR TABULEK
Tak sa mi zda, ze ty si tu hovoril ze 500-vka bude "vejbuch tisicileti". Zatial to tak ale nevyzera. Na to ze sa jedna o imidzovku sa predava velmi slusne. Take cisla keby dosiahol Fox, to by si tu jancil od radosti.

No ale s potesenim kvitujem, ze VW pochopil svoju beznadejnu situaciu v segmente mini, a nepokusa sa natlacit na nase cesty tu brazilsku lisku, ani mexickeho chrobaka. Tak, tak. Slumy v latinskej amerike, to je ten spravny trh pre koncernove mini-vozy...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 12. 2009 19:51
Re: MISTR TABULEK
Hezký den,

nic proti, ale Fox by v tabulce neexceloval, ani kdyby se u nás prodával ;-)
Avatar - Katikakus
8. 12. 2009 20:19
Re: MISTR TABULEK
Ja myslim, ze je to jeste jinak - Fox se u nas neprodava, protoze v tabulce neexceloval.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 12. 2009 20:24
Re: MISTR TABULEK
Jistěže.
8. 12. 2009 20:29
OT?: SVOLÁVAČKA TISÍCILETÍ
Tak je to tady, fiat opět naděluje. Ostatně, vánoce jsou před garáží, není od věci si trochu zařádit. Fiat svolává pět set tisíc Grande Punt do servisů. Jestli to dobře počítám, svolávaj se vlastně všechna Punta od roku 1850.

Tentokrát je to ale brnkačka, jedná se jenom o problém s řízením, takže pokud jezdíš často po déjedna, dej si majzla akorát u Mirošovic. Na tu svolávačku ale nezapomeň, přeci jenom, aby sis moh´do motorestu jen tak vzít sebou volant, tohle ti umožní jen mistři.

P.S. Šťastné a veselé...

Zdroj doslova šokující informace - [odkaz]
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Ronault.
8. 12. 2009 20:33
Re: OT?: SVOLÁVAČKA TISÍCILETÍ
Každá značka včetně prémiových dělá svolávačky, co je na tom zvláštního? Jestli se prodá tolik GP, tak se jich tolik prodá. Kdyby svolávali Aston Martiny DB9, tak jich půl milionu nesvolají, to ne.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 12. 2009 20:37
Re: OT?: SVOLÁVAČKA TISÍCILETÍ
Heršoft, kolik jsem už viděl svolávaček Mercedesů... a nedělám kolem toho caviky ;-)
Avatar - Katikakus
8. 12. 2009 20:41
Re: OT?: SVOLÁVAČKA TISÍCILETÍ
No jo, Fiat udelal svolavacku, jiny vyrobce by to mozna resil pri servisni prohlidce, nebo se na to vykaslal uplne. Prikladu zname hned nekolik.
Avatar - ReznikCZE
8. 12. 2009 21:06
Re: OT?: SVOLÁVAČKA TISÍCILETÍ
já měl svolávačku na BMW Z4 před třemi lety - prý špatně řešený obvod vyhřívání sedadla a může dojít ke schoření (ještě se to týkalo BMW 5 a 7 prý) . .naštěstí toto u mě nenašli :-)
Avatar - Katikakus
8. 12. 2009 21:09
Re: OT?: SVOLÁVAČKA TISÍCILETÍ
Problemy s vyhrivanim sedacek melo i Volvo, tam nekolik vozu dokonce shorelo.

Dulezite je, ze se automobilka k tomu postavi celem a nesnazi se to ututlat.
8. 12. 2009 21:26
Re: OT?: SVOLÁVAČKA TISÍCILETÍ
Tutlat se snažila nedávno Toyta. :-!
Avatar - Katikakus
8. 12. 2009 21:29
Re: OT?: SVOLÁVAČKA TISÍCILETÍ
To me zajima, dej odkaz.
8. 12. 2009 21:39
Re: OT?: SVOLÁVAČKA TISÍCILETÍ
[odkaz]

Jak je z článku patrné, až 5 lidí muselo umřít, než toyota uznala svou chybu.
Avatar - Katikakus
8. 12. 2009 21:50
Re: OT?: SVOLÁVAČKA TISÍCILETÍ
O tutlani jsem se tam jaksi nedocetl. Kazdopadne je to zavazny problem a je dobre, ze to resi.
8. 12. 2009 21:56
Re: OT?: SVOLÁVAČKA TISÍCILETÍ
Začali to řešit pozdě. Tohle je problém přetrvávající a dost se o něm napsalo. Náprava se začala řešit až po několika soudních sporech (prohraných ze strany TT). Bylo to i v televizi. Jasný důkaz toho, že to řešit vůbec nechtěli.
9. 12. 2009 09:24
Re: OT?: SVOLÁVAČKA TISÍCILETÍ
Jeste stoji za to dodat kolik lidi muselo umrit v Audi TT prvni generace nez se koncern rozhoupal a neco s tim udelal! U nebrzdicich aut z konce 90.let (respektive brzdici s 2 vterinovym spozdenim pri rychlostech nad 150km)svou vinu oficielne vubec nepriznal a afera vysumnela do ztracena! Pouze po letech priznali ze vozy Passat a Audi A4 meli osazeny spatny brzdovy posilovac a v urcitem okamziku se stavalo, ze nebyla okamzita reakce pri seslapnuti brzdoveho pedalu, ale nastesti nikdo neumrel, takze se vlastne vubec nic nestalo! ;-)
No a jinak nemusime chodit daleko lonsky a letosni rok litajici dvouhmoty u 2.0TDI taky ve sve podstate neni problem!
Nebo Nissan s Rychlokvaskou a jejich vecne odchazejici tlumice, taky se nic moc nedelo! Kazda automobilka ma sve problemy, jsou to pouze stroje navrzene nedokonalymi lidmi a tak to bohuzel je a nikdo si nema moc co vycitat!
Avatar - ReznikCZE
9. 12. 2009 16:25
Re: OT?: SVOLÁVAČKA TISÍCILETÍ
Myslím že GTI je Anti Fiaťák . .o jiných značkách tak moc negativně nepíše :no: >:D
Avatar - ReznikCZE
9. 12. 2009 18:39
Re: OT?: SVOLÁVAČKA TISÍCILETÍ
Jinak toto je hustý . . Opatrně na nové Fabie >:D Mají vadu ale podle Škody vada není :-)

[odkaz]
9. 12. 2009 19:15
Re: OT?: SVOLÁVAČKA TISÍCILETÍ
Jo prutokace? >:D Ty jsme tu uz resili! >:-[]
Avatar - ReznikCZE
9. 12. 2009 19:18
Re: OT?: SVOLÁVAČKA TISÍCILETÍ
Fakt? máš odkaz? GTI tam určitě napíše slohovou práci a na konec BraVWo ŠKOD :-) >:D
Avatar - Katikakus
9. 12. 2009 19:53
Re: OT?: SVOLÁVAČKA TISÍCILETÍ
Koukni na statistiky prodeje z minuleho mesice ve tride Fabie Myslim, ze pod tim clankem se to resilo.
Nadřazenost
Krom toho, že je fajn, že Fiátek medvídek válcuje ve své třídě konkurenci, jsem si všiml něčeho jiného.
Příspěvek o nadřazenosti Foxe od VW panem GTI.
Prosím o podrobnější rozbor, páč nadřazenost je krásné téma.
Děkuji
Rozbalit vlákno
13
Avatar - miromen
8. 12. 2009 21:38
Re: Nadřazenost
Hm novaček. Jedna rada HATE LIST. >:-[]
neregistrovaný "menjilat pantatku"
9. 12. 2009 01:07
Re: Nadřazenost
Říká se, že v jednoduchosti je síla... Ty s wolffem a kaktusem to vystihujete nejlépe. Jeden se pasuje na ředitele diskusí, druhý bez devadesáti řádků nedokáže vyjádřit svůj názor s dovětkem, že ani nechce a další přicmrndává žlutým šmajlíkem, aby doplnil nedostatky ve své slovní zásobě.
Avatar - DRBNUTY
9. 12. 2009 01:27
Re: Nadřazenost
Ten s tymi 90 riadkami je GTI? >:D
9. 12. 2009 07:50
Re: Nadřazenost
Jo je to NAVTECH...aneb, marketing VW vygeneroval nový nick... aleluja... :-) :yes:
Avatar - miromen
9. 12. 2009 08:01
Re: Nadřazenost
Nebo jeho klon u ktereho došlo k řadne deformaci toho nejduležitějšiho organu kterym je u většiny mozek.
8. 12. 2009 22:25
Re: Nadřazenost
Cením tvé vychování, to oslovení zvoní. Přesto, jsi tu nový, je potřeba ti osvětlit diskuzní morálku. Zde si, Bruno, tykáme a oslovujeme se nickem. Bez přívlastků. Většinou...

Tvůj vnitřní vztah k pandě nechávám bez odezvy, jen snad... možná bys mohl zdejšímu osazenstvu vysvětlit, co, že je na tom to "fajn".

Jinak, pokud máš dojmy o jakési blížeji nespecifikované nadřazenosti, pak nadřazeně se tu zatím chováš jen ty. Uber páry, Bruno, a pusť se do toho.

P.S. Nešťastně tu začínáš. U aut nejde o nadřazenost, nýbrž o to, které je lepší. To je tu takový ustřední diskuzní motiv. Sice to, které auto je v dané třídě nejlepší už všichni víme, ale diskuze je především o tom, že ne všichni si to uvědomují...
Re: Nadřazenost
Drahý GTI. Nový jsem jen nickem... takže bingo se nekoná, už jenom minimálně proto, že vztah k Pandě fakt žádný nemám.
Pokud jde o nadžazenost, použil jsi tento termín ty v příspěvku výše v souvislosti s propadákem výrobku skupiny VW. Tak se neschovávej jak malej kluk a neschovávej se za Všichni a vysvětli mi, čím je auto, které jak všichni víte nejlepší v dané třídě. Mimochodem mi laskavě sděl aspoň řádově, kdo jste vy všichni a hlavně přesné číslo.
Rozhodně já v této souvislosti do vaší skupiny nepatřím, to si pamatuj!
9. 12. 2009 19:56
Re: Nadřazenost
Jo a odpovedi ty se nedockas...... >:D Na neprijemne a hlavne pravdive veci GTI zasadne neodpovida! ;-)
Avatar - ReznikCZE
9. 12. 2009 21:16
Re: Nadřazenost
no jak jinak >:D
Avatar - DRBNUTY
9. 12. 2009 01:28
Re: Nadřazenost
Ako vies,ze GTI je pan?
Avatar - DRBNUTY
9. 12. 2009 02:32
Re: Nadřazenost
Mozno je GTI zena. >:-[]
9. 12. 2009 10:40
Re: Nadřazenost
ani jedno, GTI je VW :-!